I see what you did there!quote:
Die vond ik zo frustrerendquote:
Dat duurt lang hequote:Op zondag 31 januari 2016 11:12 schreef Simterklaas het volgende:
Ik wacht nog steeds op de tweede helft van TWD...
Dat is wel vervelendquote:Op zondag 31 januari 2016 01:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat zeker, maar twee uur rijden om 'even iemand op te halen' en dan ook waarschijnlijk nog terug moeten
Seizoen 1 t/m 3quote:Op zondag 31 januari 2016 11:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat duurt lang he![]()
Ook al vind ik dit seizoen nog niet bijster sterk
Hier nog 1,5 maand wachten totdat Nashville weer doorgaatquote:Op zondag 31 januari 2016 11:12 schreef Simterklaas het volgende:
Ik wacht nog steeds op de tweede helft van TWD...
Man, toen ik voor de eerste keer een volle dag ging werken (dus overdag en 's avonds bezorgen), hadden mijn benen aan het einde van de dag een eigen wil en mijn ogen stonden op half 7. Ik was kapot.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend
Deed het eergisteren, had ik bij elkaar net 6 uur in de auto gezeten, besloot ik in de avond ook nog "Even" Een vriend op te halen, ook een uur bij elkaar.. Was kapot op't eind.
Dat is wel helemaal pittig ja, een volle dag !quote:Op zondag 31 januari 2016 12:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Man, toen ik voor de eerste keer een volle dag ging werken (dus overdag en 's avonds bezorgen), hadden mijn benen aan het einde van de dag een eigen wil en mijn ogen stonden op half 7. Ik was kapot.
Daarom parttime werkenquote:Op zondag 31 januari 2016 12:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is wel helemaal pittig ja, een volle dag !
(Zoals het er nu uitziet was het trouwens mijn eerste en laatste werkdag afgelopen vrijdag)
Vind het niet erg om fulltime te werken, maar dan wel bij een bedrijf wat mij niet (Nu al) Voor alles laat opdraaien (Vervanger regelen, brandstof zelf betalen) En daarbij, ze betalen in periodes, niet per maand. Zo ga ik ook faillietquote:
Klinkt als een top werkgeverquote:Op zondag 31 januari 2016 12:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind het niet erg om fulltime te werken, maar dan wel bij een bedrijf wat mij niet (Nu al) Voor alles laat opdraaien (Vervanger regelen, brandstof zelf betalen) En daarbij, ze betalen in periodes, niet per maand. Zo ga ik ook failliet
*Ik heb nog geen contract getekend, laat het eerst even door m`n jobcoach lezen, en dan werd er gisteravond van mij al verwacht dat ik maar een vervanger ga regelen, én dat ik voor een rit van Maandag die ik zou gaan rijden ook maar even m`n benzine zelf mag gaan betalen
(Is natuurlijk prima, áls m`n benzinegeld ook op m`n rekening gestort word meteen.. Kan natuurlijk niks met 1x in de 3 maanden betalen)
Dat word dus even een paar maanden niks doen..quote:Op zondag 31 januari 2016 13:05 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Klinkt als een top werkgever
Ik krijg ook een stukloon, vandaar de reden dat ik bij een lokaal bedrijfje ben gaan solliciteren. Helaas niet aangenomen![]()
Nu wordt het pas minimaal april voor ik ergens anders kan gaan beginnen.
Ik zou een ander bedrijfje zoeken als ik jou was. Busje van de zaak en zo.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat word dus even een paar maanden niks doen..
Wil dit doen omdat het leuk is, en omdat het een soort van vriendendienst is (Word gerund door een maatje) Maar zoals het nu gaat ga ik liever naar een ander bedrijf.
(Er word ook verwacht dat ik ga mee helpen produceren..Maar sorry, als je mij hebt aangenomen als koerier, ga ik koerieren )
Ja, dat is ook wel mijn plan. Kan hier ook wel met de auto van de zaak rijden, maar het is toch anders omdat het nu al (Werk er niet eens officieelquote:Op zondag 31 januari 2016 13:11 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zou een ander bedrijfje zoeken als ik jou was. Busje van de zaak en zo.
Ik krijg nu ook een stukloon, vandaar ook de reden dat ik weg wilquote:Op zondag 31 januari 2016 13:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel mijn plan. Kan hier ook wel met de auto van de zaak rijden, maar het is toch anders omdat het nu al (Werk er niet eens officieel) Zo krom gaat met betalingen en dat ik maar alles moet regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |