quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:51 schreef brillenmeisje het volgende:
Vanavond hebben we pizza gegeten. Ik heb een quattro formagi gekozen. De pizza was niet te eten, het was een pizza met op elk kwart een andere kaas. De kaas hoort door elkaar te zitten. Dat geeft een lekkere smaak. Waarom noem je jezelf pizzeria als je geen pizza's kan maken?
Nog een klacht: rond 20:00 uur heb ik op bed een boek gelezen. Ik ben in slaap gevallen. Nu ben ik weer wakker maar ik ben niet meer moe. Het is nacht en nu wil ik slapen.
Ik post nauwelijks in andere topics in KLB, ik zou niet weten waar je me van kentquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:53 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Daar ben jij ook weer. Waarom reageer je nooit normaal?
Och de huisnazi wil aandachtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:56 schreef Dingflofbips het volgende:
Och de huisgutmensch wil aandacht
ouwe vleierquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Och de huisnazi wil aandacht
De kaas hoort helemaal niet door elkaar te zitten. Er hoort op elk kwart een andere kaas te zitten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:51 schreef brillenmeisje het volgende:
Vanavond hebben we pizza gegeten. Ik heb een quattro formagi gekozen. De pizza was niet te eten, het was een pizza met op elk kwart een andere kaas. De kaas hoort door elkaar te zitten. Dat geeft een lekkere smaak. Waarom noem je jezelf pizzeria als je geen pizza's kan maken?
Nog een klacht: rond 20:00 uur heb ik op bed een boek gelezen. Ik ben in slaap gevallen. Nu ben ik weer wakker maar ik ben niet meer moe. Het is nacht en nu wil ik slapen.
zij valt na het beffen altijd snel in slaap. Soms tijdens alquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat Brillenmeisje alweer in slaap is gevallen met haar vette pens
vast wel als jij dat doet jaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:05 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
zij valt na het beffen altijd snel in slaap. Soms tijdens al
Bah, TS lijkt me zo'n spekkie die daar niet scheert, laat staan dat ze de boel een beetje schoonboent af en toequote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:06 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
dat zal maar ik lik gewoon apathisch door
alleen homo's denken zoals jijquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bah, TS lijkt me zo'n spekkie die daar niet scheert, laat staan dat ze de boel een beetje schoonboent af en toe
wat jij wil, maar zelfs een auto-accu heeft nog een lagere zuurgraad dan de kut van TSquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:10 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
alleen homo's denken zoals jij
nou nou wat een taalquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:33 schreef strikeforce het volgende:
Raar wijf hou een dagboek bij ofzo.
ik zit echt al 2 min naar je UI te staren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |