Wel jammer, had het wilstermann wel gegund.quote:Op vrijdag 22 september 2017 01:41 schreef Koffieplanter het volgende:
River Plate met de beste comeback ooit? Ze verloren in Bolivia kansloos met 3-0, anderhalf uur lang dronken gespeeld. Reden voor Gallardo om de boel om te gooien. Nu wel, ze staan op dit moment met 7-0 voor. Scocco heeft er vijf gemaakt. We zijn net een uur bezig.
Diezelfde Cardona scoort nuquote:Op zondag 5 november 2017 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Nacho Fernandez imiteert Nigel de Jong door zijn voet in de borst van Cardona te planten en krijgt rood. Dit is leuk.
[ afbeelding ]
Prachtige vrije trap wel, moet zeggen dat Argentijnse competitie me eigenlijk niet vaak teleurstelt qua wedstrijden.quote:
Mij wel en dus ben ik daar maar mee gekapt. Ik kijk alleen nog naar de Superclásico en naar Racing voor Lautaro Martinez. Maar als ik dit vergelijk met de Derby Paulista van eerder vanavond, lijkt dit eigenlijk nergens op.quote:Op zondag 5 november 2017 22:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Prachtige vrije trap wel, moet zeggen dat Argentijnse competitie me eigenlijk niet vaak teleurstelt qua wedstrijden.
Lincoln is naar het eerste elftal gepromoveerd.twitter:globoesportecom twitterde op maandag 06-11-2017 om 20:56:22Sem Guerrero, Flamengo promove Lincoln, de 16 anos, ao time profissional https://t.co/upzFCyyWzU https://t.co/HvzSwj12La reageer retweet
Brasileirãotwitter:greggyvp twitterde op maandag 27-11-2017 om 10:27:57Ponte Preta were winning 2-0 against relegation rivals Vitória last night until CB Rodrigo decided fo FINGER Rodrigo Tellez butt and getting sent off. Vitória came back, won 3-2, relegated Ponte, whose fans invaded the pitch in protest at the end of the match.
reageer retweet
En hoe zag het er in Lanus uit?quote:Op donderdag 30 november 2017 13:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Zuid-Amerika, waar voetbal nog voetbal is. Dit was deze nacht in Porto Alegre.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Allemaal leuk en aardig maar waar kan je het live op tv volgen?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Vandaag begint, eindelijk moet ik zeggen, de Copinha, het grootste en belangrijkste jeugdtoernooi van Brazilië, waar spelers als Neymar, Gabriel Jesus, Oscar, Lucas Moura, Ganso, Marquinhos, Danilo, Casemiro, David Neres, Vinicus Junior, Lincoln, Alan, Paulinho en nog vele anderen voor het eerst aan het licht kwamen. Dat wil je niet missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |