Poll: Heb jij Titanic al ooit gezien?
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen
[sub]Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com[/sub]
ik heb die film nog nooit gezien, en ik denk cq weet zeker dat ik dat na morgen nog steeds kan zeggen.
quote:Ik vind het ook een mooie film. Mooi gemaakt enzo. En Kate
Op vrijdag 22 november 2002 23:01 schreef Chocobo het volgende:
Coole film en ik vind dat mensen die zeggen dat de film sucked soms vaak meelopen met de rest !
Maar waarom wil je hem niet zien cptmarco?
quote:*PETS*
Op vrijdag 22 november 2002 22:59 schreef cptmarco het volgende:
*meld*ik heb die film nog nooit gezien, en ik denk cq weet zeker dat ik dat na morgen nog steeds kan zeggen.
quote:Zonde hoor,...moet je toch de tijd voor nemen ! Geweldige film !
Op vrijdag 22 november 2002 23:03 schreef cptmarco het volgende:
het zal vast een geweldige film zijn, maar de voorstukjes die ik er van heb gezien doen mij helemaal niets.
Maar van een vriendin moest ik gaan kijken. Thanks Maartje!
wel gekeken, maar kan me eigenlijk alleen het stuk dat het schip in 2en breekt en dat leo verzuipt herinneren
(was toen meer met m'n toenmalige vriendin bezig dan met de film thuis )
quote:Ja, wat is het nou?
Coole film en ik vind dat mensen die zeggen dat de film sucked soms vaak meelopen met de rest !
quote:Ik vind 'm niet goed, maar dat ligt er aan dat naast het slechte acteerwerk van de mensen die een minder grote rol hebben (hoofdrol spelers doen het dus wel goed!), het mij ook ietsie te zoetsappig is. Sowieso vind ik het een beetje vreemd om een liefdesverhaal zo lang in een rampenfilm te hebben. Ik moet er niet aan denken dat er een liefdesverhaal wordt gemaakt over 11 september 2001.
En sowieso geeft een ramp als entertainment me al een vieze smaak in de mond
Okee, dan heb je ook nog oorlogsfilms, maar als die realistisch zijn dan vind ik die wel kunnen. En zeker als een juiste herinnering aan gebeurtenissen die je niet mag vergeten
ik vind hem ook niet zo goed omdat het
a. geen origineel verhaal is
b. je weet hoe het afloopt
c. het geen origineel verhaal is
d. de zoveelste "oh ik hou van persoon x en we vinden elkaar leuk maar we kunnen elkaar niet hebben oh jeej ik ben dood"verhaal.
Maar het acteer vind ik wel ok, vergeleken emt de mening van mijn voorganger
quote:Idd,...dat is een verschrikkelijke fout zeg.......
Op vrijdag 22 november 2002 23:15 schreef Flaman het volgende:
winslet steekt in de film haar middelvinger omhoog. Dat deden ze in die tijd helemaal nog niet. Echt een grove fout
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 22:59 schreef cptmarco het volgende:
*meld*ik heb die film nog nooit gezien, en ik denk cq weet zeker dat ik dat na morgen nog steeds kan zeggen.
quote:Zonde
Op vrijdag 22 november 2002 23:17 schreef gbm het volgende:
* gbm heeft deze film nog nooit gezien en wil dit graag zo houden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |