SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
waar houdt ze vanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
Wat zal ik voor vriendin gaan koken vanavond?
Terwijl het zo makkelijk is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn maar weinig die dat goed schrijven.
je en anders dinsdag weer bellen als je nog niks hebt gehoordquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gedaan. Was nog een gegadigde eerder dan ik waar ze gesprek mee hadden dus ik moet afwachten
volgens mij wel jaquote:
Zeg nog eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vroeg iets over je verhuizing
Dit was een ander bedrijf dan hetgeen waar ik een Whatsappje van kreeg hèquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je en anders dinsdag weer bellen als je nog niks hebt gehoord
heb ook 2x moeten bellen voordat ik op gesprek kon komen
[..]
volgens mij wel ja
oh heb ik overheen gelezen danquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit was een ander bedrijf dan hetgeen waar ik een Whatsappje van kreeg hè
Hoe jullie dat nou hebben opgelost. Omdat je van je huurbaas toch eerder je uit je huidige huis moet dan je in je nieuwe huis terecht kan toch?quote:
Weet ik, maar als ze hem een week de tijd geven en mij daarna bellen ga ik niet in die week al bellen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh heb ik overheen gelezen dan
maar kan sowieso niet zo heel veel kwaad verder
laat alleen zien dat je het echt wil
Week extra gekregen na even langs te zijn gegaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe jullie dat nou hebben opgelost. Omdat je van je huurbaas toch eerder je uit je huidige huis moet dan je in je nieuwe huis terecht kan toch?
Oh dat is wel nicequote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Week extra gekregen na even langs te zijn gegaan.
oh nja misschien niet heel verstandig danquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik, maar als ze hem een week de tijd geven en mij daarna bellen ga ik niet in die week al bellen.
Wel grappig om te zien hoe die op telefoon zo zeker van zn zaak was, even langs gegaan en op een vriendelijke manier gesproken en hij was zo omquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Fijn om te horen dat dat is opgelost!
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien hoe die op telefoon zo zeker van zn zaak was, even langs gegaan en op een vriendelijke manier gesproken en hij was zo om
Even laten zien wie de baas is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Week extra gekregen na even langs te zijn gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |