quote:met 3 letters: ja
Op vrijdag 22 november 2002 23:23 schreef Borin het volgende:[..]
Nou, gezien de reactie...
(ik ga zo ook maar weer)
quote:ja
Op vrijdag 22 november 2002 23:22 schreef _wie het volgende:[..]
Deze bedoelde je dus?
overigens vond ik die goede doelen vent en die meid met dat gezeik over dat TE EERLIJK zeer irritant!
Die mensen geven gewoon hun mening en vaak hebben ze gelijk ook! Dat je toon kan houden betekend niet altijd dat je mooi kan zingen. De jury laat het woord Mooi dan vaak weg, maar goed, het beeld is iig duidelijk
De persoon die ik in deze aflevering echt COOL vond was die levende basgitaar om het zo maar te zeggen. Ik zat echt te genieten terwijl ik daarnaar luisterde. En die met dat eigen nummer was ook zeker flex!
quote:Dat is natuurlijk ook het mooiste. Voor velen waren de 'audities' een soort van soundmixshow, maar dan zonder begeleiding. Met eigen werk laat je ook zien dat je veelzijdig bent. Een muziekstuk maken is meestal een stuk moeilijker dan het uitvoeren op zich.
Op vrijdag 22 november 2002 23:30 schreef daniman het volgende:En die met dat eigen nummer was ook zeker flex!
quote:zei ik.. iedereen ligt al te slapen
Op vrijdag 22 november 2002 23:30 schreef Borin het volgende:
Ligt het nou aan mij of is het hier weer erg rustig.(ik ga zo ook maar weer)
quote:nee hoor , maar ik heb ff op breedbeeld gekeken ipv pc-scherm
Op vrijdag 22 november 2002 23:46 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
zei ik.. iedereen ligt al te slapen
* hoofdmuts is een beetje boos
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 23:53 schreef hoofdmuts het volgende:
En dan bedoel ik wanda, dat meisje had ze echt niet allemaal op een rijtje hoor!!!! Ik vraag me af wie er voor haar verantwoordelijk is, zoiets laat je als ouder of voogd toch niet toe!![]()
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 23:53 schreef hoofdmuts het volgende:
ik reageer mischien een beetje te laat omdat iedereen hier schijnbaar al naar bed is, maar ik wil toch even zeggen dat ik meestal bij idols van de bank rol van het lachen maar dat ik vanavond zoiets had van ze gaan te ver. En dan bedoel ik wanda, dat meisje had ze echt niet allemaal op een rijtje hoor!!!! Ik vraag me af wie er voor haar verantwoordelijk is, zoiets laat je als ouder of voogd toch niet toe!![]()
ach tsja, er kwamen wel meer mensen waarvan de ouders er van overtuigd waren dat het de nieuwe sterren waren en vervolgens na 2 woorden al afgekraakt werden.
Ze heeft hier vast van te voren over gepraat met familie en die dachten dus echt dat ze een kans maakte I:(
quote:ja, ik denk niet dat ze langs liep en dacht he leuk ik stap ff binnen, zoiets plan je toch van te voren en studeer je een nummer in welke je laat horen aan iemand die je vertrouwt.
Op vrijdag 22 november 2002 23:59 schreef hoofdmuts het volgende:[..]
Geloof je dat echt?¿?
quote:Waarom doen ze het niet, eigenlijk, Tom-Tom? Real?
Op vrijdag 22 november 2002 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sebastard. Maar die filmpjes doen het niet hier, helaas
Ik wil over een jaar ook nog Likkie Likkie kunnen zien
RTL heeft nu heel veel filmpjes online gezet, zal ze straks als download aanbieden.
[Dit bericht is gewijzigd door _wie op 23-11-2002 10:08]
Is er trouwens een filmpje van saar? Je weet wel die pot die huilend bij jury op schoot ging zitten
[Dit bericht is gewijzigd door bobjuh op 23-11-2002 01:36]
quote:Dit had ik dus totaal niet verwacht.
'Ik heb van betrouwbare bronnen (iemand die bij de laatste 30 zit, jaja... ) vernomen dat Wayne er inmiddels uitligt.... Niet te geloven!!!'
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 22:57 schreef Cora het volgende:[..]
Van The Young Ones?
quote:Ik geloof dat Wanda toch echt volwassen was. En ze mag dan slecht zingen, dat betekent niet dat ze gestoord is of iets dergelijks! Ze was gewoon een gezellig wijf, dat alleen totaaaaaal niet kan zingen, en totaaaaaal niet kan dansen!
En dan bedoel ik wanda, dat meisje had ze echt niet allemaal op een rijtje hoor!!!! Ik vraag me af wie er voor haar verantwoordelijk is, zoiets laat je als ouder of voogd toch niet toe!
Die Isla Bonita-griet was trouwens ook verschrikkelijk!
quote:Ze doen het nu wel
Op zaterdag 23 november 2002 00:07 schreef Sebastard het volgende:
Waarom doen ze het niet, eigenlijk, Tom-Tom? Real?
quote:Ik ben niet zo goed met namen... wie was Wayne ook al weer?
Op zaterdag 23 november 2002 09:31 schreef postinggirl het volgende:
Spoiler alert
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Op een ander forum gelezen:
[..]Dit had ik dus totaal niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |