SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
En Boskamp zekerquote:
Die kunnen het anders flink beinvloedenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Het probleem ligt veel dieper dan een paar passanten.
RIP omgevallenFlat2quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ga de avond maar afsluiten, helemaal verziekt man
Er is gewoon niet zoveel van te maken op moment.quote:
Dat valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kunnen het anders flink beinvloeden
Madquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:58 schreef JanCees het volgende:
Je moet ff je gore smoel houden over mijn cluppie ik noem jou club toch ook geen kaolo spleetogenclub
Gudde heeft financieel gezien prima werk geleverd maar als je er dan als club weer een beetje bovenop begint te komen en je verziekt het sportief gezien door zoveel miskopen aan te trekken, ja dan mag je daar wel consequenties aan verbindenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee.
Of wil je zeggen dat de laatste 14 jaar allemaal domme bestuurders/trainers hebben gezeten
Dat is vaak zo ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godverdomme het is al weer bijna februari man. Een maand geleden was het nog bijna 2016.
Daaaaggggquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
rip osama bin laden, goede vent.
later
Als er fatsoenlijke alternatieven zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gudde heeft financieel gezien prima werk geleverd maar als je er dan als club weer een beetje bovenop begint te komen en je verziekt het sportief gezien door zoveel miskopen aan te trekken, ja dan mag je daar wel consequenties aan verbinden
Alsof die er niet zijn. Maar dan moet je wel een beetje verder kijken dan je neus lang is dan elke speler van de middenmoot in de Eredivisiequote:Op donderdag 28 januari 2016 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als er fatsoenlijke alternatieven zijn.
Het ging om bestuurders en trainers.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof die er niet zijn. Maar dan moet je wel een beetje verder kijken dan je neus lang is dan elke speler van de middenmoot in de Eredivisie
Kan altijd intern opgevangen worden voor rest van het seizoenquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ging om bestuurders en trainers.
Het ging om goede alternatieven die echt iets kunnen verbeteren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan altijd intern opgevangen worden voor rest van het seizoen
Eredivisie is ten dode opgeschreven.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Die gaan het salarisplafond echt niet enorm verhogen.
Niet van 8 maar er was echt wel wat geld.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan geen gokjes van 8 miljoen gaan nemen.
Nee, heel erg weinig.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Niet van 8 maar er was echt wel wat geld.
Tegen wie praat jij in godsnaam?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe kom je erbij dat er echt veel bruikbaar geld is?
Lolquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ik mag niet meer in GRTD posten van modjes omdat Fok-It zich niet kan gedragen met scheldpartijen enzo
Dat met die oplichters vind ik wel leuk maar ik ga zo zappenquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vond ik saai vanavond.
Hoeveel kwam er binnen toen? Met de vrij/Janmaat, BMI enz en. 10/12 mil?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe kom je erbij dat er echt veel bruikbaar geld is?
Jinek wordt ook niks volgens mij.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat met die oplichters vind ik wel leuk maar ik ga zo zappen
En daar kun je een HEEL klein deel van in spelers stoppen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Hoeveel kwam er binnen toen? Met de vrij/Janmaat, BMI enz en. 10/12 mil?
Tr gezet wegens stokenquote:
Aaahhhwwwquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:08 schreef Crack_ het volgende:
Wilde Over mijn lijk kijken, maar ging niet door omdat voetbal
Ze kunnen wel 3,5 mil voor Vejino neerleggen, en paar voor Kramer, en paar voor Gustafson, en paar voor Tapia.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
verder moet dat geld ook gebruikt worden voor andere zaken.
Dat zijn de spelers die je kan halen als Feyenoord, zolang je niet meer salaris kan bieden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze kunnen wel 3,5 mil voor Vejino neerleggen, en paar voor Kramer, en paar voor Gustafson, en paar voor Tapia.
Dus dat kan je dan toch aanrekenen?
Wat is dat een druif zegquote:
Ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu verplaatst de GRTD zich richting de VBL SC.
Tsja dat heb ik al eerder gezegd, de scouting moet veel beterquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Er was voor dit seizoen nauwelijks salarisruimte he.
Hoe wil jij dan spelers van buiten de eredivisie aantrekken, die het dubbele in the fucking championship kunnen pakken.
En dan hebben we minder geld en worden we een keer 6e-7e en is iedereen zo opportuun om weer boos te zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja dat heb ik al eerder gezegd, de scouting moet veel beter
Maar ik snap ook wel dat daar ook geld vrijgemaakt voor meot worden. Maar ja. Dat moeten ze dan maar als prioriteit gaan zien
ja bedankt ama ;squote:Op donderdag 28 januari 2016 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Oh Crack en Sof zijn er ook wel.
Crack ik wou het ook kijken
Mooi. Voetbal praatquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja ik kom je even steunen in dit gat vol mannen hier.
Gat vol mannen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
zoooo ik was er ook hoorquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik weet er zo weinig van. Maar vind het wel intrigerend hoe algemeen het onderwerp lijkt te zijn, een beetje zoals het weer.quote:
Dat is de enige oplossing.quote:
Het is ook deels waan van de dag. Tuurlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen Feyenoord 2e stond net achter ajax, mocht ik hier niet te pessimistisch zijn. En nu moet alles en iedereen weg.
Dat zou me niks verbazenquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel 50 jaar.
Dat was eigenlijk helemaal niet zo.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
Maar je moet toch toegeven dat, ondanks ze inderdaad wel wat geluk hadden toen, het wel heel wat beter stond allemaal
Geen ideequote:Op donderdag 28 januari 2016 23:14 schreef FrauMilena het volgende:
Waar zullen we het eens over hebben?
Dat is bij Groningen wel aardig geluktquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen
maar van nostalgie kun je niet vreten
Ah hoe komt het?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen ideeBegin me best wel ziek te voelen
Hans Nijland zat nog steeds op een roze wolkquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is bij Groningen wel aardig gelukt
Verkouden. Nu komt het moment dat mijn longen ook kut gaan doen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah hoe komt het?
Ik had net ook even een dipje maar dat kwam door de dubbelfris.
Ben je wel eens in het Oosterpark geweest vroeger?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hans Nijland zat nog steeds op een roze wolk
Nou ja je zal wel gelijk hebben. Zonde dat ik thuis ben gebleven in ieder gevalquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige verschil was:
Kuyt scoorde o.a. door pingels.
Kramer scoorde af en toe.
Neequote:Op donderdag 28 januari 2016 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je wel eens in het Oosterpark geweest vroeger?
krijg je ook een droge mond van dubbelfris?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah hoe komt het?
Ik had net ook even een dipje maar dat kwam door de dubbelfris.
Het is gewoon zo dat er alleen verbetering zal komen door meer geldquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja je zal wel gelijk hebben. Zonde dat ik thuis ben gebleven in ieder geval
Ik ook niet hoor. Maar wat voor ADO het Zuiderpark was, was voor Groningen uiteraard het Oosterpark.quote:
Ah no.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verkouden. Nu komt het moment dat mijn longen ook kut gaan doen.
Hmm nee geloof het niet. Kan niet zo goed tegen het zoete, word er soms een beetje slapjes/niet lekker van.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
krijg je ook een droge mond van dubbelfris?
Blijven hopen maar op nieuwe Kuip danquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat er alleen verbetering zal komen door meer geld
Ah jammer is dat ja, zal ongetwijfeld een hele andere sfeer zijn geweest dan tegenwoordigquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar wat voor ADO het Zuiderpark was, was voor Groningen uiteraard het Oosterpark.
Ik ook sinds ik weer volop warm water drinkquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet de hele dag naar de wc. Eigenlijk al de hele week.
kan niet van die sletten houdenquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook sinds ik weer volop warm water drink
Nee. Mijn landen doen gewoon mee.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
Zijn jullie eigenlijk ''verdrietig'' door het EK?
Meeste mensen hebben het geaccepteerd voor het definitief was dat we niet gingenquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
duw je nooit sletjes aan achter de stallen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan niet van die sletten houden
Kan niet van die sletten houden
Kan niet kan niet
Ik zei tot de laatste wedstrijd dat ik dacht dat Nederland bes tkans had.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben het geaccepteerd voor het definitief was dat we niet gingen
Dat begon op een gegeven moment wel lachwekkend te worden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
Ja qua leeftijd had ik er natuurlijk prima heen moeten kunnen gaanquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wow, zelfs ik ben in het oosterpark geweest.
Yesquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is juist het enige wat ik kijk.
Maar oke nice, Engeland en Polen?
quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet de hele dag naar de wc. Eigenlijk al de hele week.
Ik vind het wel erg jammer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
Dat zeker. Maar ook een tijd vol rottigheid afgesloten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah jammer is dat ja, zal ongetwijfeld een hele andere sfeer zijn geweest dan tegenwoordig
Lekker buscombitje naar groningen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja qua leeftijd had ik er natuurlijk prima heen moeten kunnen gaan
Maarja m'n vader is voor ajax
stallen??quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
duw je nooit sletjes aan achter de stallen?
Denemarken?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook, is altijd wel gezellig. Maar nu kan ik ongegeneerd cheeren voor DE.
Belgie tochquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Belgen gaan EK-finale halen jaquote:
Kan ik wel begrijpen als je puur voor het spel kijkt, en het gros voor het feestje.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hierdoor is interlandvoetbal zo kut.
Sorry.
Waaorm voor Duitsland?quote:
Nu ga ik maar meer aandacht besteden aan de spelen in Brazilië.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oke, duidelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:26 schreef Faxie het volgende:
Verder dan bier und bratwurst kom ik niet, en ik vind bier niet eens lekker
quote:
Nee, wel tijd geleefd in Duitse sferen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vroeg waarom Duitsland. Duitse roots?
Veel bratwursten elk weekend zekerquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, wel tijd geleefd in Duitse sferen.
Weet ik niet. Ik weet alleen haar bodytypequote:
hehequote:Op donderdag 28 januari 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel bratwursten elk weekend zeker
Wat voor body type danquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet alleen haar bodytype
Ja moet ik dat plaatje eigenlijk even zoekenquote:
Neuh, kwam er vaak. Bratwurst at ik nooit. Laugenbrot/pretzels daarentegen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Uhm ok.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moet ik dat plaatje eigenlijk even zoeken
Schlaaaaaaaaaaaaaaaand.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Na de onterechte uitschakeling van Engeland op het WK was ik ook voor DEUTSCHLAND
Ik ben 7.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2/3
Verder heb ik geen uiterlijke kennis over haar
Kun je mooi afvallen nu je skeer moet leven heheheh xDquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je mooi afvallen nu je skeer moet leven heheheh xD
2quote:
zo koekoekquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2/3
quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind die fit wel mooiquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2/3
echt nietquote:
Ja dat zei je al bedenk ik me nu inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:31 schreef FrauMilena het volgende:
Eerder gewoon 2 dan 3 hoor Fokkie.
Mwah vind je eerder fit dan curvyquote:
Volgens mij heb ik 2 gezegd met huidskleur van 1.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zei je al bedenk ik me nu inderdaad
oh wachtquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zei je al bedenk ik me nu inderdaad
Iedereen die slank is word hier onder 2 in gerekend.quote:
quote:
doe mij maar ottermodequote:
Chubbyfatquote:
hahaha sorryquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]Alrijd snel oordelen naar mij he!!
ik ook nietquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind overdreven veel spieren niet mooi.
Ga je 'm ook even laten zien dan?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn buik is iets mooier dan die ottermode vind ik
Zal ik KPD toegang aanvragenquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ga je 'm ook even laten zien dan?
echt?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
Eerst maar eens in builtfat zien te komen
Groter dan mijn kansenquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe schat jij de kansen in van Deezertje om in 2016 aan de vrouw te komen?
Vind je? Op die foto vind ik het wel meevallen, maar misschien lijkt dat zoquote:
Ripquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wow. Ik vecht me dood dan hoor, en dat win je niet.
Niet veel minder gespierd dan ottermode.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je? Op die foto vind ik het wel meevallen, maar misschien lijkt dat zo![]()
Skinnyfat lijkt ook niet lelijk
Let maar op, Deezer gaat scorenquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wauw... heb dan wel medelijden met je hoor
Hm, dan wordt het eerder skinnyfat denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet veel minder gespierd dan ottermode.
Alleen een bf% erover.
Built fat is best veeel trainen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, dan wordt het eerder skinnyfat denk ik
Dit klopt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Als je vrouw bent maakt het gelukkig minder uit.
Klopt. Zelfs met slappe melkzakken moet je de kerels van je afslaanquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Als je vrouw bent maakt het gelukkig minder uit.
Als je dat lang vol blijft houdenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dat lang vol blijft houden
Denk het wel, mezelf kennende.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dat lang vol blijft houden
ik twijfel of ik dat benquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Skinnyfat lelijkste esthetiek, dat had ik toen ik was gestopt met sporten 6en alleen nog maar dronk
Ik heb gekkere dingen gezienquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, dat gaat echt nooooit gebeuren
ik heb echt het gevoel dat ik buikje heb maar misschien komt dat door een lichte vorm van anorexiaquote:
Dat heb ik ook wel een beetje.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb echt het gevoel dat ik buikje heb maar misschien komt dat door een lichte vorm van anorexia
Als je dat serieus denkt neigt het er wel naar ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb echt het gevoel dat ik buikje heb maar misschien komt dat door een lichte vorm van anorexia
Ik wel.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb je buik natuurlijk niet gezien
Ik vind dat echt niet mooiquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel een beetje.
half Nederland is chubbyquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Chubby op vrouwen ziet er wel viezer uit dan op mannen.
En?quote:
Mwah, echt heel vies vind ik het nog nietquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben datquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Paxcon zit tussen skinny en skinnyfat in.quote:
Eens.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever verhonger dan zo chubby word.
voor m'n gevoel heb ik buikje van skinnyfay maar borst en armen van skinny plaatjequote:Op donderdag 28 januari 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paxcon zit tussen skinny en skinnyfat in.
Gewoon heel slank.
ectoquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Paxcon zit tussen skinny en skinnyfat in.
Gewoon heel slank.
Het wordt pas echt plat met spier natuurlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
voor m'n gevoel heb ik buikje van skinnyfay maar borst en armen van skinny plaatje
Neh ik heb het niet echt maar ik zie nog steeds buikje terwijl ik 62kg benquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je dat serieus denkt neigt het er wel naar ja.
Ik heb je buik natuurlijk niet gezien, maar als het zo lijkt ben je eerder mager dan een klein buikje, hoe klein dan ook
Heeft die ook niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar jij hebt geloof ik echt geen buikje
Lol hoe langquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neh ik heb het niet echt maar ik zie nog steeds buikje terwijl ik 62kg ben
dus dat kan niet de bedoeling zijn
Ik zou chubby wel gevenquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
En obese?quote:
Doequote:Op donderdag 28 januari 2016 23:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou bijna pic zetten hier
het valt best wel mee, niet echt zolderkamernerdmager
Ik zou van boyish tot chubby wel doenquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt? Ik vind average van dat plaatje al niet meer mooi.
Antwoord niet op Google te vinden?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:47 schreef FrauMilena het volgende:
Wie komt mijn wifi fixen in ruil voor chocolade.
Doequote:Op donderdag 28 januari 2016 23:47 schreef Paxcon het volgende:
Doe dan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:47 schreef Paxcon het volgende:
Chocolaquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:47 schreef FrauMilena het volgende:
Wie komt mijn wifi fixen in ruil voor chocolade.
Ik heb gewoon bijna geen bereik in m'n slaapkamer, is niet echt te fixen tenzij ik er een router tussen zet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Antwoord niet op Google te vinden?
Ik een stuk meerquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Volgens BMI zit ik 1 kilo boven gezond gewicht
Weet je ook je vetpercentage?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Volgens BMI zit ik 1 kilo boven gezond gewicht
Nee, dat dan weer niet. Dat zal wel vies hoog zijn ben ik bangquote:
Dan zou ik echt GEK wordenquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga binnenkort bij de huisarts wel even wegen. Weegschaal hier schijnt voor geen meter te kloppen. (Geeft te hoog aan)
Ja maar dan moet ik stoppen met lekker etenquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt samen met Kaneel op dieet om fitte slanke bois te worden.
Zou ook niet kunnen leven zonder weegschaal. Of zonder klok aan de muur. Kwantificeren is belangrijkquote:
Zonder goede weegschaalquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als de weegschaal te hoog aangeeft?
Daarom doe ik het binnenkort bij de dokter even. Weet ik zeker dat ik op een goede sta.quote:
Lolwatquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Als mijn weegschaal afwijkingen van 100gram heeft koop ik nieuwe.
Als ik nog eens centjes heb wil ik een goede analoge.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Als mijn weegschaal afwijkingen van 100gram heeft koop ik nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |