abonnement Unibet Coolblue
pi_178239618
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 15:39 schreef _--_ het volgende:
Even een kick want we hebben weer een hoogtepunt te pakken.
Ja bijzondere hoogtepunt wel
pi_178239773
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 17:01 schreef TvhN het volgende:

[..]

Je wordt zenuwachtig van Ajax hè. Arme jongen.
nee gaan ze nooit meer redden ,werd ff gek van jullie wijven elftal
pi_178240411
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 17:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]

nee gaan ze nooit meer redden ,werd ff gek van jullie wijven elftal
Volgende week verliezen bij AZ en dan thuis verliezen van Ajax. Zie het al helemaal gebeuren.
pi_178240449
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 17:53 schreef TvhN het volgende:

[..]

Volgende week verliezen bij AZ en dan thuis verliezen van Ajax. Zie het al helemaal gebeuren.
Valse hoop ;)

Volgende week rond deze tijd is het definitief beslist .
  zondag 1 april 2018 @ 17:59:32 #80
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178240509
Wie is er nou voor Groningen, kut team. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_181424747
Buijs heeft het snel voor elkaar

https://www.rtvnoord.nl/n(...)-en-Drost-ontevreden
pi_181430652
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 15:05 schreef MCH het volgende:
Buijs heeft het snel voor elkaar

https://www.rtvnoord.nl/n(...)-en-Drost-ontevreden
Wat een wijven zijn die spelers.
pi_181430785
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 19:41 schreef TvhN het volgende:

[..]

Wat een wijven zijn die spelers.
Die interviews zijn wel lachwekkend, alsof er zoveel interesse is voor geflopte spelers voor de nummer laatst
pi_181557233
Als je de presentatie van de nieuwe spits live wil uitzenden als club, zorg dan voor een beetje normaal geluid.



[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2018 21:11:43 ]
pi_182185880
Hoe moet dit nu verder? wordt het tijd voor een lach hier FC Groningen uit topic?
pi_182186062
Zijn er eindelijk eens Groningensupporters bij het stadion, komen ze om te rellen :')
pi_182224140
Vanmiddag weer naar het stadion, hopelijk een puntje... -O-
Tegen Twente was het niet aan te gluren, pijn aan de ogen. Als we spelen zoals tegen AZ, dan komt het wel goed.
pi_182402034
Je kan er de donder op zeggen dat wanneer Groningen verliest in Almelo na de interlandbreak, de bus niet terug naar het stadion rijdt.
  maandag 29 oktober 2018 @ 18:21:43 #89
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_182819634
FF dit topicje bookmarken.

"Het gaat RUK met de plaatselijke FC".

Als inwoner van de provincie Groningen en geboren Veendammer was het al balen zat dat mijn oorspronkelijke club BV Veendam in 2013 failliet ging. Dan ga je als Groninger zijnde maar de enige overgebleven club in de provincie een warm hart toedragen. Voor jaren was 'degradatie' voor Groningen nooit een issue, het was altijd even afvragen "Spelen we Europees voetbal of niet?". En nu, oke, het is nog redelijk vroeg in het seizoen, en er kan nog genoeg gebeuren, maar de puntenverschillen beginnen toe te nemen, en de zenuwen wat betreft degradatie ook. Ik weet zeker dat Fokkers hier uit Enschede datzelfde gevoel hebben gehad toen FC Twente degradeerde. Voor hun hoop ik dat hun club weer uit die moord arena komt dat de 2e divisie heet, want zo makkelijk is dat nog niet.

En ach, die goeie ouwe BV Veendam, slechts 2x gepromoveerd naar de Eredivisie, in 1986 en 1988, maar toen was ik nog maar een jochie van een jaar 11, dus echt 100% bewust heb ik het niet niet meegemaakt. Het staat me nog wel bij, die ene wedstrijd tussen BV Veendam en Willem II, hoe de Langeleegte compleet VOLGESTAMPT zat met 12.000 supporters, in dat kleine stadionnetje in een dorp/stadje met maar 28.000 inwoners, en die Veendam toen won met 1-0 en promoveerde. Erg jammer van de BV Veendam, de club bestond al zo lang.
pi_183103583
quote:
Directeur Hans Nijland stopt na dit seizoen bij FC Groningen



Directeur Hans Nijland stopt na dit seizoen bij FC Groningen. Dat maakt de directeur bekend op de website van de club.

'De langstzittende bestuurder in het betaalde voetbal neemt op 30 juni 2019 na bijna 23 jaar afscheid van de Trots van het Noorden', valt te lezen op de site. De 58-jarige Kropswolder licht zijn besluit vanmiddag toe in een persconferentie.

Moeilijkste beslissing
'Het is de moeilijkste beslissing geweest die ik in jaren heb genomen, maar mijn gevoel zegt dat ik dit moet doen,' licht Nijland zijn besluit in een eerste korte reactie toe.

'Eind vorig seizoen heb ik dit al besproken met mijn gezin. Nu is het moment daar. Ik denk dat het voor FC Groningen heel goed is dat er na bijna 23 jaar iemand anders komt, die de kar gaat trekken. Deze functie kost je 6, 7 dagen in de week en slurpt energie.'

Binnen half jaar directeur
Nijland begon op 1 juni 1996 als commercieel manager bij de voetbalclub, maar een half jaar later al werd hij benoemd tot algemeen directeur. Onder Nijland verhuisde FC Groningen van de Oosterparkwijk naar de Euroborg (2006) en won FC Groningen de KNVB Beker in 2015.

Tijd voor een opvolger
Nijland: 'De Raad van Commissarissen heeft nu voldoende tijd om een geschikte opvolger te vinden. Tot die tijd ga ik met de mensen op werkvloer nog vol aan de bak, want ik wil de club goed achterlaten. Ik ben namelijk niet alleen directeur van deze prachtige club, maar ook supporter.'

Lichamelijke waarschuwing
In augustus sprak Hans Nijland in Noord Vandaag over werkdruk en het (niet) rustiger aan doen.
De FC toch naar een hoger plan gebracht, stabiele subtopper de laatste jaren, nieuw stadion, europees voetbal, de beker. Kortom maximaal gepresteerd. Ben benieuwd wie de opvolger wordt. Arjen Robben? :P
  maandag 12 november 2018 @ 16:32:34 #91
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183103826
Oké Hans, dank je!
  maandag 12 november 2018 @ 19:20:09 #92
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183106948
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 16:21 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

De FC toch naar een hoger plan gebracht, stabiele subtopper de laatste jaren, nieuw stadion, europees voetbal, de beker. Kortom maximaal gepresteerd. Ben benieuwd wie de opvolger wordt. Arjen Robben? :P
Stabiele subtopper de laatste jaren? Je bedoeld middenmoot neem ik aan? De subtop in Nederland bestaat uit AZ, Vitesse en Utrecht (en wellicht Feyenoord).
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 31 december 2018 @ 13:37:19 #93
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_184119884
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 19:20 schreef yats het volgende:

[..]

Stabiele subtopper de laatste jaren? Je bedoeld middenmoot neem ik aan? De subtop in Nederland bestaat uit AZ, Vitesse en Utrecht (en wellicht Feyenoord).
Middenmoot? Degradatiekandidaat zo nu halverwege de competitie. Oke, Groningen heeft een tijdje helemaal onderaan gestaan en staat nu 5 plekken hoger, maar het punten verschil onderin is zo minimaal, dat verschuift allemaal aanzienlijk per spelronde. FC Groningen moeten gewoon weer een paar wedstrijden achter elkaar winnen en laat NAC en De Graafschap maar mooi verliezen, blijven die wel onderaan hangen.
  Forum Admin woensdag 3 april 2019 @ 16:52:51 #94
35723 crew  GGMM
pi_186013049
quote:
FC Groningen geeft Buijs reprimande wegens 1-aprilgrap
FC Groningen heeft trainer Danny Buijs een reprimande gegeven. Buijs haalde afgelopen maandag een 1 april-grap uit, maar die is bij de clubleiding volledig verkeerd gevallen. Dat meldt het Dagblad van het Noorden.

"Ik vind dit trainingscomplex dramatisch. Je ziet bij meerdere clubs dat het gewoon afgesloten is, dat moet hier eigenlijk ook gebeuren. In het buitenland kom je geen trainingscomplex op", had Buijs op televisie gezegd.

Ook had hij gezegd dat de fans "van hun leven moesten gaan genieten" in plaats van naar de training van FC Groningen te komen.

Om tafel
Buijs zei later dat het ging om een grap, maar toen was het kwaad al geschied. "Het heeft heel veel losgemaakt. Bij supporters, maar bijvoorbeeld ook bij de gemeente", aldus algemeen directeur Hans Nijland. "Voor mij stond meteen vast dat wij hierover met Buijs om tafel moesten, want dit kan gewoon niet", aldus Nijland.

"Wij vinden dat Danny de supporters heeft beledigd, maar ook de club en de medewerkers die dag en nacht klaar staan. En in dat rijtje hoort ook zeker de gemeente thuis, die met de realisatie van het stadion en het Topsport Zorgcentrum enorm de nek heeft uitgestoken in de afgelopen jaren. Het zijn paradepaardjes in de stad."

Excuses
Volgens Nijland heeft Buijs zijn excuses aangeboden en is de zaak nu afgesloten.
Bron: https://nos.nl/artikel/22(...)ens-1-aprilgrap.html
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186103065
Wordt het al tijd voor een Ludovit Reis topic?

https://www.rtvnoord.nl/n(...)voor-op-Ludovit-Reis
pi_186103087
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 15:39 schreef MC-Morgan het volgende:
Wordt het al tijd voor een Ludovit Reis topic?

https://www.rtvnoord.nl/n(...)voor-op-Ludovit-Reis
Zou dit echt zijn? :')
pi_186103093
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 15:39 schreef MC-Morgan het volgende:
Wordt het al tijd voor een Ludovit Reis topic?

https://www.rtvnoord.nl/n(...)voor-op-Ludovit-Reis
300 miljoen.
  maandag 8 april 2019 @ 19:16:44 #98
416931 yats
(non) Average Joe
pi_186106515
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 15:39 schreef MC-Morgan het volgende:
Wordt het al tijd voor een Ludovit Reis topic?

https://www.rtvnoord.nl/n(...)voor-op-Ludovit-Reis
We weten nu ook exact hoever ze in Groningen achter lopen op de rest van de wereld. Om precies te zijn 8 dagen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_186111430
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 19:20 schreef yats het volgende:

[..]

Stabiele subtopper de laatste jaren? Je bedoeld middenmoot neem ik aan? De subtop in Nederland bestaat uit AZ, Vitesse en Utrecht (en wellicht Feyenoord).
Stabiel niet, maar wel degelijk subtopper... We hebben de laatste jaren toch best vaak mee gedaan aan de ''goede'' kant van de play-offs, dan zit je naar mijn mening wel in het vak subtopper. Dit jaar begon ook belabberd, maar met dit k*t voetbal klimmen we wel weer richting die subtop...
pi_186123390
quote:
'FC Groningen eist hoger bedrag en weigert miljoenen van FC Barcelona'

FC Groningen is niet van plan Ludovit Reis voor een appel en een ei te laten vertrekken naar FC Barcelona. De Catalanen zijn volgens het Spaanse medium Don Bálon bereid 6,5 miljoen euro te betalen, maar daar de Groningse clubleiding geen genoegen mee.

FC Groningen verlangt naar verluidt 14 miljoen euro voor haar pareltje. Mocht de koploper van La Liga hier gehoord aan geven, dan wordt Reis in één klap de duurste verkochte speler in de historie van FC Groningen. Dat record staat nu nog op naam van Marcus Berg, die in 2010 voor 10 miljoen euro naar Hamburger SV verkaste.
Koekoek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')