SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hoelang dan? Echt paar uur per dag?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en cardio/kracht
Alleen op zondag niets.
Alles bij elkaar wel.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang dan? Echt paar uur per dag?
ik las dat je aangenomen bentquote:
Ja kloptquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik las dat je aangenomen bent
gefeliciteerd
Spannendquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja kloptthanks
om 5 uur beginnen
wow leuk manquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Voorgerechten en desserts klaarmaken
Dat lijkt me bij 6 dagen per week ook al welquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles bij elkaar wel.
Maar je moet je rust wel pakken anders overbelast enzo.
Nee joh.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me bij 6 dagen per week ook al wel
Ja als je er een hele middag tussen laat kom je ook wel aan je rust natuurlijk dat is zoquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee joh.
Hoe denk je dat profs dat doen?
's ochtends cardio. laat in de middag kracht/boksquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je er een hele middag tussen laat kom je ook wel aan je rust natuurlijk dat is zo
lekkerquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eet mijn wekelijkse boterham met pindakaas.
Ben je gekquote:
quote:
Soms.quote:
Of op krentenbrood.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Op sommige boterhammen is het wel erg lekker.
Zoals met hagelslag.
Oh je hebt ook van die halve van blue band!quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik krijg zo'n kuipje nooit op en dan wordt het naar vies geel. Dus koop het niet meer.
Ik vind dat echt heel lekker.quote:
Of ontbijtkoekquote:
Dat is niet duur hoorquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wil je loka de armoede in helpen ofzo!!
Yes. Dat eet ik sowieso niet zonder boter.quote:
Vrouwen die gaan afvallen met ontbijtkoek.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes. Dat eet ik sowieso niet zonder boter.Niet dat ik het vaak eet. Suikerbommen dat.
Ja ik kocht ook die halve.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh je hebt ook van die halve van blue band!
Juist de reden waarom ik dat soort dingen niet meer eet. Alleen in het ziekenhuis omdat ik bijna niks anders weg kreeg.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouwen die gaan afvallen met ontbijtkoek.![]()
Ohquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik kocht ook die halve.
Maar ik kreeg de bovenste laag niet helemaal op voor die geel begon te worden.
Vroeger zei m'n oma altijd: zuivel op zuivel is het werk van de duivel. Dus geen boter met kaas.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:43 schreef supersof het volgende:
Altijd 2 crackers met boter en kaas in de ochtend
M'n vader at altijd pindakaas met hagelslag.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:44 schreef Fok-it het volgende:
Vooral pindakaas wordt zo vies mer boter erbij
Dat is een vrij normale combinatie onder tattas.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n vader at altijd pindakaas met hagelslag.
Huh echtquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger zei m'n oma altijd: zuivel op zuivel is het werk van de duivel. Dus geen boter met kaas.
Ja, daar kwam ik later ook achter. Maar ik vond dat zelf zo raar vroeger.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is een vrij normale combinatie onder tattas.
Ik heb echt nooit roomboter in huisquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb echt best veel fattygewoonten.
Zoals roomboter gewoon uit het pakje eten.
dat is bedacht door amerikanenquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Of met jam
Doe eens even heel snel normaal.
Godencombi jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:45 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n vader at altijd pindakaas met hagelslag.
Geen idee. Maar twee keer zuivel als beleg op elkaar was not done vroeger.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh echt
waarom
Als ik er een glas melk bij zou drinken, zou het dan weer wel goed zijn?
Zonder iets erbij?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb echt best veel fattygewoonten.
Zoals roomboter gewoon uit het pakje eten.
Ik ook niet omdat ik dat er dan dus mee ga doen. Net als met braadboter.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit roomboter in huis
Ik heb nog nooit zelf met braadboter gekooktquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet omdat ik dat er dan dus mee ga doen. Net als met braadboter.
Dus nu maar alleen met olijfolie koken
peanutbutter jelly timequote:Op donderdag 28 januari 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, dat zal best.
kaolo dikzakken daar
Spettert wat minder dan gewone boter, is wel handig.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zelf met braadboter gekookt
Ik heb ook nooit met boter gekooktquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spettert wat minder dan gewone boter, is wel handig.
Ik gebruik olijfolie of kokosolie.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit met boter gekookt
Bah bah bahquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:47 schreef Fera het volgende:
Jam met pindakaas vond ik vroeger wel superlekker op brood.
Oh, vlees vind ik er wel beter van worden. En eitjes.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit met boter gekookt
Idem.quote:
Nu vind ik brood niet eens meer zo lekker.quote:
Mijn moeder gebruikt ook wel boter. En zonnebloemolie.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Idem.
Zo is mij het koken ook geleerd en heeft mijn moeder altijd gebruikt, dus daar stap je ook niet meer vanaf.
Het is oké.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu vind ik brood niet eens meer zo lekker.
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga de komende tijd echt niets meer geven om gezond/ongezond eten.
quote:
25 kg per jaar. Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las laatst op /r/loseit een verhaal van een vrouw die in 4 jaar 100kg was aangekomen omdat ze een relatie had en daardoor dacht ze alles te kunnen eten.
Nee, ik aaide ook straathonden in Thailand.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:54 schreef supersof het volgende:
Vinden jullie honden van andere mensen ook vaak vies?
Ik aai alleen mijn eigen hond eigenlijk, geen idee waarom
Ja, ze stinken over het algemeen een uur in de wind.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:54 schreef supersof het volgende:
Ik heb dat juist totaal niet. Ik aai elke hond. Tenzij die een zichtbare huidaandoening heeft of in een dood dier heeft liggen rollen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:54 schreef supersof het volgende:
Ik op -10 denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik sta op -3 kilo sinds begin relatie
Dat gaat nog harder dan je denkt dus.quote:
En katten lopen juist vaak overal buiten smerige beestenquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind veel honden wel wat vies maar ik aai wel iedere kat die ik zie.
hahahahaquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit een hele nacht een poedel geaaid toen ik lazerus zat was.
Die nacht heb ik 1000 keer tegen random mensen gezegd "moet je voelen hoe zacht"
honts
Katten ruiken vaak wel lekkerquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En katten lopen juist vaak overal buiten smerige beesten
Vind ik niet.quote:
Ligt eraan wat ze eten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:57 schreef Fera het volgende:
Ik vind honden ook lekker ruiken.Behalve uit hun bek. Blegh.
Ik vind al snel adem vies ruiken. Ook bij mensen.quote:
Leuk dat jij je UI weer terug hebtquote:
Ze zou kats verdrinkenquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
Ik vind honden die zwemmen echt heel erg stinken
Gelukkig doet die van ons dat niet
Inso's hond ook niet
toch
Thanks. Herken jij hem ook nog van 3 jaar terug?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk dat jij je UI weer terug hebt
Ik heb onze hond wel een keer in het water gegooid om te kijken of hij kan zwemmen, hij kon het toen welquote:
Ja voor mij is dat de Amarantha UIquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Herken jij hem ook nog van 3 jaar terug?
Haha echt? Niet Tinkerbell? Die had ik heel lang.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja voor mij is dat de Amarantha UI
Onze hond heeft 1 keer proberen te zwemmen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb onze hond wel een keer in het water gegooid om te kijken of hij kan zwemmen, hij kon het toen welgeen idee of hij het nu nog kan
quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onze hond heeft 1 keer proberen te zwemmen.
Toen mocht ik in de sloot springen
En ik kan ook niet zwemmen. En ik wist niet hoe diep die sloot wasquote:
Wat voor hond was dat ook alweer?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb onze hond wel een keer in het water gegooid om te kijken of hij kan zwemmen, hij kon het toen welgeen idee of hij het nu nog kan
omgquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik kan ook niet zwemmen. En ik wist niet hoe diep die sloot was_!
Ik kon uiteindelijk wel net staan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:05 schreef supersof het volgende:
[..]
omgmoet een beetje lachen hierom
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Parson Jack Russel ruwharigOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]Die zijn wel cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Parson Jack Russel ruwharigMaar volgens mij niet echt dol op zwemmen, dacht ik.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hij durft niet eens naar buiten als het regentquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Die zijn wel cute.Maar volgens mij niet echt dol op zwemmen, dacht ik.
Mijn hond wil nog zwemmen in een regenplas.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij durft niet eens naar buiten als het regentaansteller dat het is
Deze was eerst toch.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha echt? Niet Tinkerbell? Die had ik heel lang.
beter geen hondquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben niet zo dol op kleine hondjes. Doe mij maar gewoon een grote hond
dat weigert onze ookquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij durft niet eens naar buiten als het regentaansteller dat het is
Wel geluk eigenlijkquote:
als het lang regent moet het wel helaasquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel geluk eigenlijk
moeder: kan je de hond uitlaten
ik: nee kan niet, het regent
Die zijn mooi! Wel met staart uiteraard.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Neem denk ik later rottweiler ofzo man
bahquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Bazenhonden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind bijna geen enkele hondenras mooiquote:
dat vind ik echt honden voor kakkersquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze beesten kunnen zo mooi elegant kijken.
Zou dat komen door hun chronische hoofdpijn?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze beesten kunnen zo mooi elegant kijken.
gelukkig ben ik crossbreedquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik ook te ver doorgefokt ben, stomme veluwe
Mijn schoonouders hadden er een dat zijn juist geen kakkers lekker volks juist.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
dat vind ik echt honden voor kakkers
Ik ben deels branies havenarbeider deels nuchtere Noorse veenboer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik ook te ver doorgefokt ben, stomme veluwe
quote:
Ik heb geen idee wat ik precies ben.quote:
Nee. Dat is ook onmogelijk ben ik bang van Poolse kantquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:30 schreef supersof het volgende:
Heeft jullie familie ook een boek over de familie?
Ik sta daar ook in volgens mij, maar mijn broertjes niet heheh
Ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:30 schreef supersof het volgende:
nee maar de moeder van mijn vader heeft wel uitgezocht wie haar grootouders en zo zijnquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:30 schreef supersof het volgende:
Ik ben van allebei de kanten diepe armoede.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar de moeder van mijn vader heeft wel uitgezocht wie haar grootouders en zo zijn
ik stam af van een kapitein die een ridder is in de militaire Willems-orde
oh ik nietquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben van allebei de kanten diepe armoede.
zo zo, best moeilijk om dat uit te zoeken of nietquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar de moeder van mijn vader heeft wel uitgezocht wie haar grootouders en zo zijn
ik stam af van een kapitein die een ridder was in de militaire Willems-orde
denk het welquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
zo zo, best moeilijk om dat uit te zoeken of niet
Al bijna examen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:41 schreef supersof het volgende:
Straks mijn 22 en 23ste rijles jongens
schiet al op!![]()
Ik kan niks vinden op internet, volgens mij ben ik gewoon 100% nederlandsquote:Op donderdag 28 januari 2016 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk het wel
ben ook 1/64 indisch
Ik heb een pakket van 35 met een tussentijdse toetsquote:
Verder dan boeren, arbeiders en loodgieters komt het in mijn familie ook niet hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
En iedereen altijd luxe achtergrond
quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie geen filmpje erbij staan. Kan iemand linkje hier plaatsen van de video?
Thanks FrauMilena!
Mijn pc doet soms beetje stom. Zie soms dagen of wekenlang geen filmpjes bij RTLnieuws artikelen, of youtube filmpjes hier op FOK!quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
![]()
Tot zover mijn incognito mode.
@McG
Ja, keek dat vroeger altijd.
Ik wil als dick dastardly naar carnaval gaan, maar wat nou als niemand het kent.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
![]()
Tot zover mijn incognito mode.
@McG
Ja, keek dat vroeger altijd.
Oh vreemd.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn pc doet soms beetje stom. Zie soms dagen of wekenlang geen filmpjes bij RTLnieuws artikelen, of youtube filmpjes hier op FOK!
Vast wel als je een beetje met mensen gaat van je eigen leeftijd of ouder.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik wil als dick dastardly naar carnaval gaan, maar wat nou als niemand het kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha wat? Dat heb ik niet aangevraagdquote:YOUR SUGGESTION IS NOW A VIDEO
Good news! You spoke, we listened.
The video suggested Top 10 Australian actors is ready to watch.
Soggen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:20 schreef FrauMilena het volgende:
Ama, ik ben nu weer aan het soggen en ik geef jou de schuld.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cuckolding
Klinkt stom.quote:t woord wordt gebruikt voor een spel, voor velen ook een levenswijze, waarin van een (echt)paar de vrouw allerlei seksuele vrijheden heeft, die de man niet heeft.
Studie ontwijkend gedrag. Niet doen wat ik behoor te doen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soggen?
Jeetje wat een woorden hier allemaal. Ik voel mij oud.
Ze bedoelt vast soppenquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soggen?
Jeetje wat een woorden hier allemaal. Ik voel mij oud.
Waarom is dat mijn schuld? Heb het niet eens over series kijken ofzo gehadquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Studie ontwijkend gedrag. Niet doen wat ik behoor te doen.
Ik wilde niet posten, dus dmde ik, en nu post ik alsnog want jij verraadde mij.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom is dat mijn schuld? Heb het niet eens over series kijken ofzo gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen tijd voor.quote:![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik wilde niet posten, dus dmde ik, en nu post ik alsnog want jij verraadde mij.OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Dit lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cuckolding
quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik wilde niet posten, dus dmde ik, en nu post ik alsnog want jij verraadde mij.Ook te druk voor een knappe man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen tijd voor.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Mwoah, ja beetje wel. Hoezo?quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook te druk voor een knappe man?
Ja, vanaf zaterdag weer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan ga je ze toch kijken als je tijd hebt?
Okquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:24 schreef Lokasenna het volgende:
Die film heb ik niet gezien frau.
Misschien downloaden voor wanneer ik me verveel. Ik heb vakantie van school.
Leuk!quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Pax, over 2 maanden weer Bates Motel genot
Downloadenquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leuk!
Hoe ga jij kijken? Via torrentsites of wachten op Netflix?
Ik wil nieuw seizoen Narcosquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:31 schreef Trollscience het volgende:
ik wil echt nieuw seizoen van sense8 ook al heb ik maar 3 afleveringen gezien
ik moet eerste seizoen gewoon helemaal gaan kijken
quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:33 schreef FrauMilena het volgende:
Game of Thrones kijk ik ook naar uit.
heb het afgelopen seizoen nog helemaal niet gezienquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil nieuw seizoen Narcos(En Game of Thrones uiteraard)
Dat kan ik echt niet. Lees ik overal wie er dood gaan, wie er niet dood gaan enz. Nee dankje.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb het afgelopen seizoen nog helemaal niet gezienben ook zo uit het verhaal dat ik de serie eerst opnieuw zal moeten kijken
ben atm breaking bad opnieuw aan het kijken
Ik heb nog geen enkele spoiler gelezen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet. Lees ik overal wie er dood gaan, wie er niet dood gaan enz. Nee dankje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kat van mijn neefje
quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:05 schreef Viro het volgende:
[..]Mooie kat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kat van mijn neefje![]()
Hier loopt er ook een rond maar dan zonder die mooie streepjes.![]()
Ben bijna ieder dag op bezoek bij mijn neefje na werkquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mooie kat.![]()
Hier loopt er ook een rond maar dan zonder die mooie streepjes.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kat van mijn neefje![]()
![]()
![]()
katjeeeeeeee
M'n edit ging niet helemaal goed.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben bijna ieder dag op bezoek bij mijn neefje na werk
Die is ook mooi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op donderdag 28 januari 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
DownloadenIk vind Bates Motel echt te spannend om te wachten.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
M'n edit ging niet helemaal goed.En snap ik ja
Kat is soms zo dom bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zo leuk om mee te spelen.
Houdt hij zich eigenlijk slapjes als je hem oppakt, of was dat alleen met kittens? Weet het niet meerquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Kat is soms zo dom bezigMaar zo leuk om mee te spelen.
Hij houdt zich slapjes als je hem oppakt, hij is nu 5 of 6 maanden oud.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Houdt hij zich eigenlijk slapjes als je hem oppakt, of was dat alleen met kittens? Weet het niet meer
Oh okay, schattig is dat.quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij houdt zich slapjes als je hem oppakt, hij is nu 5 of 6 maanden oud.
Weet niet of dat alleen bij kittens zo is.
Te schattig, wil loki soms meenemen naar huisquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh okay, schattig is dat.Ragdoll van 3 hier houdt zich slap als je haar met één hand oppakt tussen haar voorpoten zeg maar, al laat ik haar zo nooit lang hangen.
[..]Wat een leukerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kat van mijn neefje
Your beauty never ever scared me.
Geuren zijn zo bijzonderquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moest voor een verslag wat opzoeken in mijn veldboek van een paar jaar geleden, kreeg spontaan een beetje heimwee van de geur.
Ja, gek is dat.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geuren zijn zo bijzonder
Ik rook vandaag ineens ergens de deo die ik vroeger gebruikte
je krijgt er gelijk weer een gevoel bij
http://funnyjunk.com/channel/dawwwww/Cuddling/LjmgLYw/quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, gek is dat.
Vooral doordat de geur volgens mij is ontstaan op de momenten dat ik zeiknat regende met het ding in mijn handen.
Viesklefquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://funnyjunk.com/channel/dawwwww/Cuddling/LjmgLYw/
In het ziekenhuis heb ik van mijn tante een pakketje gekregen met douchegel en bodylotion. Ik waste me daar ook mee. Maar nu ik thuis ben denk ik steeds aan ziekenhuis als ik het ruik. Wel een beetje jammer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geuren zijn zo bijzonder
Ik rook vandaag ineens ergens de deo die ik vroeger gebruikte
je krijgt er gelijk weer een gevoel bij
quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
In het ziekenhuis heb ik van mijn tante een pakketje gekregen met douchegel en bodylotion. Ik waste me daar ook mee. Maar nu ik thuis ben denk ik steeds aan ziekenhuis als ik het ruik. Wel een beetje jammer.
Mijn chiliquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:37 schreef FrauMilena het volgende:
Wat vinden jullie het lekkerst ruiken?
Heppie's haar.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:37 schreef FrauMilena het volgende:
Mijn object van affectie.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:37 schreef FrauMilena het volgende:
Je eigen scheetjes tochquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:37 schreef FrauMilena het volgende:
Een bezwete bilspleet met tarrelsquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:37 schreef FrauMilena het volgende:
mannen met goede parfum die dan een beetje hebben gezweetquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:37 schreef FrauMilena het volgende:
Als je in z'n nek kruipt en dan lekkere parfum ruikt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:47 schreef supersof het volgende:
[..]
mannen met goede parfum die dan een beetje hebben gezweet
neehee niet bij de okselsquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:49 schreef Viro het volgende:
Hey sof, samen sporten en dan elkaars oksel oid sniffen?
Je mist wat.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe chili ruikt![]()
jaquote:
Dan moet je McGrath bellen. :$quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:58 schreef FrauMilena het volgende:
Loka help, ik heb onzedelijke gedachtes.
Is dat zo'n vreselijke verschijning dat ik er gelijk vanaf ben ja?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je McGrath bellen. :$
Dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Is dat zo'n vreselijke verschijning dat ik er gelijk vanaf ben ja?
Is McGrath hete boy?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.
Arme jongen.
Wow backfirequote:Op donderdag 28 januari 2016 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.
Arme jongen.
Ruikt heerlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mist wat.
Vraag maar aan Loka of Fera.
Ik heb gewoon gezegd dat er niets mis met me wasquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:08 schreef supersof het volgende:
Eigen Verklaring voor rijbewijs![]()
dom gedoe
was er dan wel iets mis met je?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gezegd dat er niets mis met me was
Nou ja die rij-instructeur drong steeds aan op dat ik maar eens iemand moest opzoeken voor concentratieproblemen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
was er dan wel iets mis met je?
Ik helaas niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Si, komt waarschijnlijk door z'n chili/sambal inname.
Jij ook dan?
Dat zou ik ook negeren jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja die rij-instructeur drong steeds aan op dat ik maar eens iemand moest opzoeken voor concentratieproblemen.
Maar heb hem genegeerd.
dan expres die foto houden tochquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:19 schreef FrauMilena het volgende:
Is het sociaal onwenselijk om geen selfie foto te hebben op whatsapp? Krijg alleen maar klachten op m'n beertjesplaatje en sjaal.
Ik heb een kat waar een vinger naar wijst als pfquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:19 schreef FrauMilena het volgende:
Is het sociaal onwenselijk om geen selfie foto te hebben op whatsapp? Krijg alleen maar klachten op m'n beertjesplaatje en sjaal.
ik zou eerder voor dat beertjesplaatje gaan jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:19 schreef FrauMilena het volgende:
Dit doet me denken aan een leuke kattenfoto en ik ga hem posten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een kat waar een vinger naar wijst als pf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |