SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat landhuis met die ouwe pedoquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een van de weinige games met een echt goeie singleplayer imo
die ouwe flikker opsluiten in de vriescelquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In dat landhuis met die ouwe pedo
En met je speedboot door de grachten van Venice. Echt tof spel als je nog jong bentquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die ouwe flikker opsluiten in de vriescel
altijd gta vroeger toch.quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En met je speedboot door de grachten van Venice. Echt tof spel als je nog jong bent
Dat ook ja. Maar vond 1,2 nooit zo boeiend dat 2dquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd gta vroeger toch.
kaolo hard
wij hadden in 2008 pas ps2quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd gta vroeger toch.
kaolo hard
Goldeneye ook op de Playstationquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hadden in 2008 pas ps2
daarvoor altijd halo en fifa op de xbox en tomb raider 2 en crash bandicoot op de originele playstation
speelde altijd tony hawk met mn vader op gamecubequote:Op donderdag 28 januari 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goldeneye ook op de Playstation
En Tony Hawk
voor de eerste playstation hadden we alleen crash bandicoot, star wars the phantom menace, tomb raider 2 en een f1 spelletjequote:Op donderdag 28 januari 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goldeneye ook op de Playstation
En Tony Hawk
ik gamede vooral op pcquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voor de eerste playstation hadden we alleen crash bandicoot, star wars the phantom menace, tomb raider 2 en een f1 spelletje
Dat deed mijn vader dan weer nooitquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
speelde altijd tony hawk met mn vader op gamecube
das 1 van de voordelen van jonge oudersquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed mijn vader dan weer nooit
Oh ja die Star Wars game was ook nice jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voor de eerste playstation hadden we alleen crash bandicoot, star wars the phantom menace, tomb raider 2 en een f1 spelletje
heb hem nog ergens liggen voor op de pcquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja die Star Wars game was ook nice ja
En die HP-games inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb hem nog ergens liggen voor op de pc
Die vond ik nooit zo heel leuk helaas.quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die HP-games inderdaadHelemaal kapot gespeeld
Dat hele kasteel al uren verkennen
Ik denk dat de meeste toen nog zo weinig van alles wisten dat ze niet eens wisten dat ze uberhaupt opgellicht warenquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had ondanks gebrek aan geld altijd wel goede pc in huis, omdat mijn vader zich niet liet oplichten zoals vele vroeger door kant en klare desktops te kopen
hehe mijn ouders hebben een vriend die in de ict zitquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had ondanks gebrek aan geld altijd wel goede pc in huis, omdat mijn vader zich niet liet oplichten zoals vele vroeger door kant en klare desktops te kopen
Klopt. Gouden business toen als computerzaak hoor pffquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste toen nog zo weinig van alles wisten dat ze niet eens wisten dat ze uberhaupt opgellicht waren
heb harry potter 2 nog op mijn lappie staanquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die HP-games inderdaadHelemaal kapot gespeeld
Dat hele kasteel al uren verkennen
Wel lekker hoorquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:13 schreef wietparkiet het volgende:
op de kaart staan escargots
heb echt schijthekel aan slakken
Dat kloptquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal best
maar vind dat echt vieze beesten
Weet nog wel dat je de hele tijd een spreuk moest gebruiken die geen enkele keer in de boeken of films voor kwamquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb harry potter 2 nog op mijn lappie staan
hoef nog maar 1 kaart en dan heb ik hem 100 procent
was ook vies makkelijk om smekkies te verdienen door te dueleren
Spongify ofzo tochquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet nog wel dat je de hele tijd een spreuk moest gebruiken die geen enkele keer in de boeken of films voor kwam
Flipendoquote:
oh jaquote:
mother of godquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:18 schreef wietparkiet het volgende:
vroegah toen ik en mijn broertje nog maar een half uur per dag per persoon op de computer mochten
Dat was wel gebruikelijk ja.quote:
Altijd zo veel als ik wilde.quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was wel gebruikelijk ja.
Later werd het 2 uur. en toen zat ik al op de middelbare
Ja ik ook. Maar ja weet niet. Volgens mij waren mijn ouders wat laat met de hele computer en internet-acceptatiequote:Op donderdag 28 januari 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Meestal buitenspelen, voetballen, lezen ofzo
Oh, nee mijn ouders hadden erg vroeg met internet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ja weet niet. Volgens mij waren mijn ouders wat laat met de hele computer en internet-acceptatie
wij hadden wel vrij vroeg internet sowieso al sinds 1998quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ja weet niet. Volgens mij waren mijn ouders wat laat met de hele computer en internet-acceptatie
lekker inbellen jongquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hadden wel vrij vroeg internet sowieso al sinds 1998
maar dat was vooral zodat mijn ouders konden mailen
Naja het zegt genoeg dat ik pas heel laat Facebook kreegquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, nee mijn ouders hadden erg vroeg met internet.
Denk toen ik 1 of 2 was thuisverbinding
quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
en poep.nl intypen, dat was erg interessant als kleuter.
gelukkig zat er kinderslot op het internet.
Ja, die ook een keer toen ik jaar of 8 was.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, die ook een keer toen ik jaar of 8 was.
Daar kwam ik doorheen.
Maar ik was zo in schok dat ik m'n moeder erbij haalde
Mwaoh, het was allemaal iets minder doorzichtig vooral, en mensen waren nog zo slim om niet hun naam en toenaam overal neer te kwakken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Toen was het internet nog wel redelijk onschuldig
Nou ja. Je kon nog niet zomaar alles op internet gooien en uploaden en shit.quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwaoh, het was allemaal iets minder doorzichtig vooral, en mensen waren nog zo slim om niet hun naam en toenaam overal neer te kwakken.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Je kon nog niet zomaar alles op internet gooien en uploaden en shit.
Naja dat jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Alleen de meeste mensen waren daar niet begaafd genoeg voor.
Hoezo?quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Al met al heb ik geluk dat ik na m'n 10e meer op mn moeder ging lijken.
Poeh geen idee. 5-20 euro per dag?quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel gaf jij ongeveer uit in een week in Azië fokkie?
wtfquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Poeh geen idee. 5-20 euro per dag?
Ja, is alweer tijdje geleden hequote:Op donderdag 28 januari 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wtf
eten, drinken en onderdak en vervoer?
bedoel echt in totaal, inclusief vervoer, hostelquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Poeh geen idee. 5-20 euro per dag?
ene hostel haal je daar al niet mee soms.quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, is alweer tijdje geleden heIk heb geen idee. Maar inclusief onderdak ja
Wat dan?quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bedoel echt in totaal, inclusief vervoer, hostel
Ben geschrokken wat ik in een week heb uitgegeven
hoeveel geef je uitquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bedoel echt in totaal, inclusief vervoer, hostel
Ben geschrokken wat ik in een week heb uitgegeven
Oh dan zal het wel meer zijn jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ene hostel haal je daar al niet mee soms.
Dat valt mee hoorquote:
Ik kan me zo weinig nog herinneren vandie prijzenquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
10 voor hostel vind ik dan wel weer veel
400 ongeveerquote:
15-20quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me zo weinig nog herinneren vandie prijzenHoeveel gaf jij gemiddeld uit voor overnachting?
Dus dat waren behoorlijk comfy hotels?quote:
Ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus dat waren behoorlijk comfy hotels?
Vind ik best oke.quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
400 ongeveer
Maar gaat zo snel
Dagje Ankhor
Toegang - 20
Fietsje - 7
Eten/drinken daar - 10
In avond - 10
Overnachting - 8
paar dagen strand liggen en boekje lezen drukt de uitgaven welquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon op 7/11 tostis leven toch.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:43 schreef Amarantha het volgende:
Misschien iets voor over een paar jaar.
Onze stranddagen waren vrij duur anders.quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paar dagen strand liggen en boekje lezen drukt de uitgaven wel
Maar aslnog als je dat zou doen in westen je vergelijkt lach je eromquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Elke keer als we even voor guesthouse zaten vies hard eten en drinken bestellen omdat het goedkoop was.
Toch tikt het aan
zijn wel wat kleine dingetjes waar je steeds paar dollar op kan besparenquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan persoonlijk echt niet inzien hoe je leuk kan blijven reizen voor nog minder.
Ja, maar in het westen zou ik dat niet doenquote:Op donderdag 28 januari 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar aslnog als je dat zou doen in westen je vergelijkt lach je erom
Je kan ook in hostels gaan werken ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 02:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn wel wat kleine dingetjes waar je steeds paar dollar op kan besparen
vervoer doe ik nu meest luxe maatschappij. Zo een waar de chauffeur niet je telefoon jat als je slaapt
Eten paar dollar minder
Overnachting paar dollar minder
Bij Groenhorst college?quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:38 schreef Fera het volgende:
Morgenavond een open avond. Ben benieuwd.
hoezo? En hoezo heb je dat nu niet? :squote:Op donderdag 28 januari 2016 11:38 schreef supersof het volgende:
Ik heb morgenavond weer een leven pff
Yes.quote:
Omdat ik dan eindelijk weer sociale activiteiten heb.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoezo? En hoezo heb je dat nu niet? :s
Misschien kom je mijn nichtje wel tegenquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.Ben wel eens eerder op de locatie geweest. Moet zeggen dat het er wel mooi uitziet allemaal.
Paraveterinair dierenartsassistent.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien kom je mijn nichtje wel tegen![]()
![]()
Wel leuk hoor, wat zou je daar willen doen?
Oh dat is wel vervelend :s Have funquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik dan eindelijk weer sociale activiteiten heb.
Nu twee weken alleen maar school, rijles en tandarts () gehad.
tofquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Paraveterinair dierenartsassistent.
Ja ach, hoort erbij. Thanksquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat is wel vervelend :s Have fun
Wow, ook goedemorgen.quote:
15 februariquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ach, hoort erbij. Thanks
wanneer mag jij beginnen?
Wat doet je nichtje eigenlijk voor opleiding?quote:
Niets mis mee.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
15 februariHeb er wel zin in, ookal is het mbo
Ja is toch niet gek dat je er zin in hebt ook al is het mboquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
15 februariHeb er wel zin in, ookal is het mbo
Weet ik niet eigenlijk, kan het wel vragen als je wilquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat doet je nichtje eigenlijk voor opleiding?
Hoeft niet per se hoor. Ik was gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk, kan het wel vragen als je wil
quote:
je weet nooit wat je tegenkomt :squote:Op donderdag 28 januari 2016 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is toch niet gek dat je er zin in hebt ook al is het mbo
Wel iets met dieren in ieder gevalquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft niet per se hoor. Ik was gewoon nieuwsgierig.
Kan ook positief zijn. Mijn tijd op het mbo vond ik super. Leuke mensen leren kennen, stage in Aruba. Good times.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
je weet nooit wat je tegenkomt :s
Wow echt, wat heb je op mbo gedaan dan?quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook positief zijn. Mijn tijd op het mbo vond ik super. Leuke mensen leren kennen, stage in Aruba. Good times.
Dierverzorging.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow echt, wat heb je op mbo gedaan dan?
Voor zover ik een indruk hebt komt het ook goed, maar krijg ook wel kritiek dat ik nu mbo ga doenquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook positief zijn. Mijn tijd op het mbo vond ik super. Leuke mensen leren kennen, stage in Aruba. Good times.
Cool, en dan in Aruba gedaan zoquote:
Die mensen heb je altijd. Niets van aantrekken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor zover ik een indruk hebt komt het ook goed, maar krijg ook wel kritiek dat ik nu mbo ga doen_!
Waarom ga je met zo'n persoon om danquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar die kritiek kwam van de zelfde persoon die zei dat ik te onzeker was om normaal mee om te gaan
Ja niet meer dus, is zijn probleem niet de mijnequote:Op donderdag 28 januari 2016 12:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom ga je met zo'n persoon om dan
Waarom praat je daar nog meequote:Op donderdag 28 januari 2016 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar die kritiek kwam van de zelfde persoon die zei dat ik te onzeker was om normaal mee om te gaan
Ja, ik had wel geluk. Een vriendin van mij kwam daar vandaan. Dus we konden bij haar ouders slapen (scheelde een hoop kosten).quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Cool, en dan in Aruba gedaan zo
Gelukkig niet onzeker genoeg om hem niet te kunnen dumpen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wow super chillquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik had wel geluk. Een vriendin van mij kwam daar vandaan. Dus we konden bij haar ouders slapen (scheelde een hoop kosten).
Vijf weken lang. Soms mis ik het wel.quote:
*kijkt naar buiten*quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:14 schreef Toto69 het volgende:
Ik mis de tijd dat het gras nog blauw was en de lucht groen
drugs are bad mkayquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten*
dat is nu
hedde gij xtc opquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten*
dat is nu
pff dan is jouw tong smaakloosquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:21 schreef McGrath het volgende:
ik vind de kipfilet broodbeleg best wel vaak smaakloos.
omgquote:
wow, ga je zeggen dat mijn tong anders niet te doen is?quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Neem vooraf een slok frisdrank.
Ik ook baequote:Op donderdag 28 januari 2016 12:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik mis de zomer
Wil in de zon gaan liggen
Nee hoor, maar waarom genoegen nemen met lekker als het ook yummy kan zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, ga je zeggen dat mijn tong anders niet te doen is?
Nee joh, ui en knoflookquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:32 schreef supersof het volgende:
Kusjes nadat iemand een hamburger heeft gegeten zijn vies, die ui smaak enzo
Niet die nasmaak in de mond als je zoentquote:
Check mijn instaquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik mis de zomer
Wil in de zon gaan liggen
#firstlikequote:
dat staat er bij suffiequote:Op donderdag 28 januari 2016 12:35 schreef supersof het volgende:
[..]
#firstlike
mooie foto
waar is dat?
Wel denken dat mensen een bril dragen enzoquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
ga je geen gekke dingen van zien
Ohja zie het nu pasquote:
huhquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel denken dat mensen een bril dragen enzo
Dat is niet zo ongebruikelijk hoor.quote:
http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-werking/quote:Je kunt bij gebruik van XTC ook wat hallucinerende effecten ervaren. Hoe hoger je dosis, hoe sterker deze effecten. Bekende verschijnselen zijn het zien van stoelen, statafels, brillen op gezichten, terwijl deze er niet zijn.
die gekkigheid is niets voor jouquote:Op donderdag 28 januari 2016 12:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh moet ik eerst ff een account aanmaken zie ik
quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die gekkigheid is niets voor jou
Ik link hem wel op fb
Morti heeft niet op mijn vriendenverzoek gereageerd de hufterquote:
Ik denk omdat hij moe wordt van al die jongens hier die in z'n broekje willenquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morti heeft niet op mijn vriendenverzoek gereageerd de hufter
Is er maar 1quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij moe wordt van al die jongens hier die in z'n broekje willen
Ik in zijn broekje? Zo lang sta ik ook weer niet droogquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij moe wordt van al die jongens hier die in z'n broekje willen
Nou ja, als hij het gewoon ook niet wil.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:25 schreef supersof het volgende:
Lol ik kijk een blog van een meisje en haar vriend is bang voor katten dus kan ze geen katten nemen. Best wel sneuZe zegt dat hij bang is voor alle dieren.
Maar aan een kat of hond raak je toch wel gewend uiteindelijk![]()
Ja oke, maar uiteindelijk zal hij er vast niet meer bang voor zijn lijkt mequote:Op donderdag 28 januari 2016 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, als hij het gewoon ook niet wil.
Maar als je geen dierenvriend bent, wil je er toch ook geen in huis, zelfs als je er uiteindelijk niet meer bang voor bent.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, maar uiteindelijk zal hij er vast niet meer bang voor zijn lijkt me
Bang voor kattenquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:25 schreef supersof het volgende:
Lol ik kijk een blog van een meisje en haar vriend is bang voor katten dus kan ze geen katten nemen. Best wel sneuZe zegt dat hij bang is voor alle dieren.
De perforator in het midden van een ordner met papier erin leggen en het papier dat je wil perforeren op gelijke lijn leggen met het papier dat al in de map zit.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:38 schreef Paxcon het volgende:
hoe maken jullie kloppende gaatjes met een perforator zonder zo'n uitschuifbaar meetlatje?
Op de gok of met een dubbelgevouwen papiertje op het midden
Papiertje dubbel vouwen, op het midden van je perforator een streepje zetten. Dat papiertje op je papier leggen wat je wil perforeren met de vouw bij dat streepje.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:38 schreef Paxcon het volgende:
hoe maken jullie kloppende gaatjes met een perforator zonder zo'n uitschuifbaar meetlatje?
Op de gok of met een dubbelgevouwen papiertje op het midden
Ja ik vind het ook wel een beetje zieligquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bang voor katten
Als je die beestjes met rust laat is er niks aan de hand
Ja grote honden kan ik wel snappen, als zijn ze meestal ook vet lief.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel een beetje zielig![]()
Maar goed
Ik ben ook bang voor grote honden die tegen je aan springen en hard blaffen enzo.
Al zullen katten dat nooit doen![]()
sowieso moslimquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:25 schreef supersof het volgende:
Nee dat nietquote:
Ja gewoon autochtoonquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ie autochtoon is is het echt een kanjer pussy
haram hequote:Op donderdag 28 januari 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
blijkbaar houden marokkanen niet van honden ofzo
Alles is haram hier volgens mijquote:
wist ik nietquote:
katten nietquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles is haram hier volgens mij
Ik ben er dus achter gekomen dat ik niks meer kan doen voor die toets van morgenquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Kapot hard geleerd al deze ochtend
mooi toch?quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben er dus achter gekomen dat ik niks meer kan doen voor die toets van morgen
alleen nog even een boekje doorlezen
Ja dat welquote:
Als ik vrijdagavond klaar ben, lekker uit eten en biosje en daarna verhuizing voorbereidenquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb alle drie de tentamens nu achter de rug
Beetje filmpjes kijken over Romeinen, beetje quizjes doen, het goede leven.
Ruik aan haar haar #JRquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Super cute meisje hier naast me in de trein damn
Ik ook morgen naar de bios en misschien uit etenquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik vrijdagavond klaar ben, lekker uit eten en biosje en daarna verhuizing voorbereiden
Welke filmquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ook morgen naar de bios en misschien uit eten
Wat. Waarom zou ik dat doen. Waarom zou JR dat doenquote:
Niet bij dat happy italy toch :squote:Op donderdag 28 januari 2016 13:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ook morgen naar de bios en misschien uit eten
Vrouwenhaar ruikt wel kapot lekker.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat. Waarom zou ik dat doen. Waarom zou JR dat doen
Geen idee. Vraag het jr. dat is zijn movequote:Op donderdag 28 januari 2016 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat. Waarom zou ik dat doen. Waarom zou JR dat doen
Dat wel, maar dat doe ik wel als ik een vriendin hebquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouwenhaar ruikt wel kapot lekker.
Maar omdat nu in de trein of bus te doen is een tikkeltje frappant
Ik ben nog steeds niet naar the hunger games gegaan. Dus naar diequote:
spotlight of danish girlquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet naar the hunger games gegaan. Dus naar die
jij? Creed?
hij gaat toch niet uit?quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar JR verdedigde billenknijpen tijdens het uitgaan ook.
jawel, dan gebruikt ie 4fmp en rand ie meisjes aanquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij gaat toch niet uit?
doe ik ook wel.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Vraag het jr. dat is zijn move
ga naar star wars. weinig hunks in die film thoquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet naar the hunger games gegaan. Dus naar die
jij? Creed?
quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel, dan gebruikt ie 4fmp en rand ie meisjes aan
Weet nog nietquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet bij dat happy italy toch :s
Dat lijkt me toch een achterlijke tent, jezus
Ben ik al geweestquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ga naar star wars. weinig hunks in die film tho
Ik wordt wel heel liefdevol met 4fmp, maar geen idee waarom je dan aan mensen zou gaan zittenquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel, dan gebruikt ie 4fmp en rand ie meisjes aan
Dat moet in je karakter zittenquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt wel heel liefdevol met 4fmp, maar geen idee waarom je dan aan mensen zou gaan zitten
quote:
voelt dat dan niet lekker?quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt wel heel liefdevol met 4fmp, maar geen idee waarom je dan aan mensen zou gaan zitten
heel leukquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh nice, hoe vond je hem?
Denk niet meer dat ik er nog kom na die ene keer. Was me toch iets te vet en al.quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet nog niet
wel lekker op zich daar voor wat je er betaalt
Vast wel, maar heb bij uitgaan sowieso nooit de behoefte om vreemde meisjes aan te spreken ofzoquote:
sorry, ben bang dat dit nooit over gaatquote:
Dat heeft JR ook nietquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vast wel, maar heb bij uitgaan sowieso nooit de behoefte om vreemde meisjes aan te spreken ofzo
snap ik. Ze bijtenquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vast wel, maar heb bij uitgaan sowieso nooit de behoefte om vreemde meisjes aan te spreken ofzo
[..]
sorry, ben bang dat dit nooit over gaat
Rey is wel leukig jaquote:
JR is wel een stukkie gekker dan ik benquote:
had je pasta of pizza?quote:Op donderdag 28 januari 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet meer dat ik er nog kom na die ene keer. Was me toch iets te vet en al.
Je hebt vet en vetquote:
Daisy Ridley is de nieuwe Emma Watson voor mij.quote:
Dan is het gewoon slecht eten ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt vet en vet
Pizza's waar het vet er af druipt zijn niet zo
Dat heb ik bij Alicia Vikander. Wat een schatje is dat zegquote:Op donderdag 28 januari 2016 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daisy Ridley is de nieuwe Emma Watson voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vanavond terug naar ArnhySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Traint hij elke dag?quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou bij de training van mn broertje kijken, maar heb weinig energie om me te freshen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |