Ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:17 schreef Scarface88 het volgende:
Is het nog mogelijk dat ik bij de chauffeur (Connexxion) een los kaartje koop
Neequote:of moet ik een OV chipkaart aanschaffen?
De prijs kun je vinden op 9292.nlquote:Zoja wat kost het? Ik kan er op de site van Connexxion niks over vinden en ook niet via google.
Daar staat alleen de ov chipkaart prijs.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee
[..]
De prijs kun je vinden op 9292.nl
Ik weet dat Syntus en Qbuzz binnen de stad (resp Deventer en Groningen) 2 eurokaartjes hebben. Misschien kun je het vinden op de site van Connexxion zelf?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daar staat alleen de ov chipkaart prijs.
eind 2014 is de prijs omhoog gegaan zie ikquote:Tussen Leiden en Leiderdorp rijdt Connexxion. bron
Op de bussen kun je een OV-Ritkaart "stad" (2 euro) en een OV-Ritkaart "streek" (4 euro) kopen. Allebei de kaartjes zijn geldig voor één rit met de bus, zonder overstappen. Het "stad" kaartje geldt alleen voor een rit binnen de plaats waar je op de bus stapt, als je verder moet, heb je dus een "streek" kaartje in plaats van een "stad" kaartje nodig.
Of Connexxion vindt dat Leiderdorp nog bij Leiden hoort (en je dus met een stadkaartje kunt reizen), kan ik nergens vinden. Niet op de website van 9292 en ook niet op de website van Connexxion zelf.
quote:Met de Reiskaart Stad binnen drie kwartier na het afstempelen, met de Reiskaart Streek binnen anderhalf uur. De Reiskaart Stad gaat 2,30 euro kosten en de Reiskaart Streek 4,20.
Vond je de reacties niet goed genoegquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:46 schreef Scarface88 het volgende:
Thanks voor de reactiesZal morgen eens bellen naar die firma.
heb ik daar al die moeite voor gedaanquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:53 schreef mergbot het volgende:
[..]
Vond je de reacties niet goed genoeg
Deel je ook het antwoord?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:46 schreef Scarface88 het volgende:
Thanks voor de reactiesZal morgen eens bellen naar die firma.
Alleen rijdt nu in Leiden en omgeving Arriva, dus die informatie klopt niet meer (Arriva rijd overigens met prijs per zone als je een los kaartje neemt).quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik weet dat Syntus en Qbuzz binnen de stad (resp Deventer en Groningen) 2 eurokaartjes hebben. Misschien kun je het vinden op de site van Connexxion zelf?
zelf ff gekeken en die site meldt alleen een toeristenkaartje van 13,50 voor 24u reizen. Lekker duidelijke info daar.
3 jaar geleden hadden ze in elk geval nog losse stad en streekkaarten van 2 en 4 euro.
[..]
eind 2014 is de prijs omhoog gegaan zie ik
bron
[..]
Dat was dan ook een bericht dus van, waarbij ik al aangaf dat ik niet wist hoe de prijzen nu zijn aangezien de site van connexxion echt onduidelijk is over buskaartjes los in de bus te verkopen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:35 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Alleen rijdt nu in Leiden en omgeving Arriva, dus die informatie klopt niet meer (Arriva rijd overigens met prijs per zone als je een los kaartje neemt).
Connexxion doet in de Concessie Amsterdam-Amstelland (Amsterdam, Schiphol, Haarlemmermeer, delen van Haarlem,etc.) iig 5 euro per los kaartje voor een enkele reis.
Tja, de link werkt nietquote:Geachte heer,
U heeft ons per e-mail een vraag gestuurd over onze vervoersbewijzen.
Wij danken u vriendelijk voor uw bericht. Als u slechts af en toe reist en geen OV-Chipkaart heeft of als u uw OV-Chipkaart vergeten bent, kunt u altijd een los kaartje kopen bij de buschauffeur. Als u vaker dan een paar keer per jaar reist, adviseren wij u om een OV-Chipkaart te kopen. U zult dan voordeliger uit zijn.
Voor meer informatie over kaartjes in uw regio kunt u kijken op de volgende pagina: http://www.connexxion.nl/kaarten-regio/29
Voor meer informatie over de aanschaf van een OV-Chipkaart kunt u kijken op de volgende pagina: http://www.connexxion.nl/ov-chipkaart/39
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen heeft, kunt u natuurlijk contact met ons opnemen. Ons telefoonnummer is (0900) 266 63 99 (lokaal tarief) en ons e-mailadres is klantenservice@connexxion.nl
Met vriendelijke groet,
--naam medewerker--
Connexxion Klantenservice
Knappe medewerker, meteen terug mailen dusquote:
Ik denk dat je die ook gaat krijgen van de regio waar je om gevraagd hebt. Dus dat je met de mail ook niet zo ver komtquote:Gemakskaart
De Gemakskaart is te koop in de bus. De prijs van een Gemakskaart is afhankelijk van de reisafstand in zones. De maximale reistijd is afhankelijk van het kaartje (30 tot max. 120 minuten) waarbij 1 overstap is toegestaan. Vraag je chauffeur wat je reis kost of bekijk op bovenstaande zonekaart de prijs van je reis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |