Eens!quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef Catkiller het volgende:
Net zoals mensen dien hun 30ste nog op FOK! komen. Krijg verantwoordelijkheden of zo.
Dat is nog wel de grootste klacht idd. Maar ja, Hollanders he. Voor ons is elke drug zo ongeveer legaal danwel gedoogd dus is er ook niets spannend aan.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Vermon het volgende:
2e klacht: Amerikanen die doen alsof wiet een big deal en ongelofelijk stoer is, en dan doen alsof ze er vet lekker op gaan.![]()
TS was na zijn 16e wel klaar met die 'stickies'quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
TS heeft gisteren voor het eerst een stickie gerookt.
Wat een legende ben je toch.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:06 schreef Vermon het volgende:
[..]
TS was na zijn 16e wel klaar met die 'stickies'
Thanksquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat een legende ben je toch.
dat kan je beter niet doen want dat is niet echt verstandig.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat kan je beter niet doen want dat is niet echt verstandig.
gelukkig blow ik zelf niet......geef mij maar gewoon een sigaret
daarna ging je over op negerlullen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:06 schreef Vermon het volgende:
[..]
TS was na zijn 16e wel klaar met die 'stickies'
Maagdquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef Vermon het volgende:
Godver, nu lok ik allemaal kut hippies naar dit topic omdat er blowen in de TT staat.
ooh nou ik niet hoor....ik hou zoiezo niet van blowenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef Vermon het volgende:
Godver, nu lok ik allemaal kut hippies naar dit topic omdat er blowen in de TT staat.
Niet op je 13e al aan de drank & drugs zittenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Moira. het volgende:
Vóór je 16e blowen
Je leeft in een omgekeerde wereld, vriend
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nee
vind t wel terecht
na je 16e is t tijd voor het harde spul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |