SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, nou opzich zou dat wel super chill zijn als je gewoon eerder klaar kunt zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, was best raar. Want was dus weer een bedrijf wat zei dat het in paar maanden afgerond kon worden blabla, net als die ene die ik vorig jaar had afgewezen.
En hij zei ook helemaal van ja: En 2 jaar is gewoon zonde. En je hoeft geen 360 uur stage te lopen, je bent geen hartchirurg, als wij vinden dat je na 20 uur al bekwaam ben mag je ook al examen doenEcht wtf.
Maargoed. Ik heb dus kennismakingsgesprek vrijdag
Het is niet dat ze indeuken ofzo. Ze passen bij mn lichaam maar cup groter was wel wat mooier, dat betekent niet dat ik ontevreden ben met wat ik nu heb.quote:
Zou je 't doen als je het geld had?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Weet niet, kan op dit moment niet eens rijlessen betalen.
Baardgroei lijkt me zo irritantquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:32 schreef Trollscience het volgende:
ik kan mannenleven wel aanraden, staand pissen, nooit ongesteld, geen gekke pillen hoeven te nemen om niet zwanger te worden. wat een leven
Welke cup heb je dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, nou opzich zou dat wel super chill zijn als je gewoon eerder klaar kunt zijn.
Hoop echt op een positief gesprek + gevolg voor je!!
[..]
Het is niet dat ze indeuken ofzo. Ze passen bij mn lichaam maar cup groter was wel wat mooier, dat betekent niet dat ik ontevreden ben met wat ik nu heb.
En ze hangen tenminste nooit![]()
[..]
Zou je 't doen als je het geld had?
[..]
Baardgroei lijkt me zo irritant
ik heb niet veel baardgroei, maar is wel leuk die haartjes die zo zacht aanvoelenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, nou opzich zou dat wel super chill zijn als je gewoon eerder klaar kunt zijn.
[..]
Het is niet dat ze indeuken ofzo. Ze passen bij mn lichaam maar cup groter was wel wat mooier, dat betekent niet dat ik ontevreden ben met wat ik nu heb.
[..]
[..]
Dankjequote:Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
liev hequote:Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
Wat een lieve TTDie blijft maar even staan
Nog nooit echt goed over nagedacht eigenlijk.quote:
Niet doen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nog nooit echt goed over nagedacht eigenlijk.Misschien als geld geen rol zou spelen dat ik het zou overwegen.
Staand pissen als het ook zittend kanquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:32 schreef Trollscience het volgende:
ik kan mannenleven wel aanraden, staand pissen, nooit ongesteld, geen gekke pillen hoeven te nemen om niet zwanger te worden. wat een leven
Ik vind alles relevant aan Groningen heel irrelevantquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Fokker101 het volgende:
Wie zou een goede opvolger voor Van de Looi zijn FOK-IT?
okquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staand pissen als het ook zittend kan
70Aquote:
Heb jij van die blonde donshaartjes zeg maar dan? Niet van die stoppels? Want dat is gewoon kutquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb niet veel baardgroei, maar is wel leuk die haartjes die zo zacht aanvoelen
Ohja, kut is dat.. dat kun je niet van te voren kijken?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DankjeMaar moet ik ook met m`n school bespreken want als dat bedrijf niet bij hun in het bestand staat gaat het feest dus niet door
Hm, ja dan wordt het ook wel andersquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nog nooit echt goed over nagedacht eigenlijk.Misschien als geld geen rol zou spelen dat ik het zou overwegen.
Ja maar als het níét zittend kan, wat toch wel regelmatig zo isquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staand pissen als het ook zittend kan
Ja ga ze morgen even bellen. Wellicht weten ze het dan meteenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
70A
[..]
Heb jij van die blonde donshaartjes zeg maar dan? Niet van die stoppels? Want dat is gewoon kut
[..]
Ohja, kut is dat.. dat kun je niet van te voren kijken?
[..]
Hm, ja dan wordt het ook wel anders
[..]
Ja maar als het níét zittend kan, wat toch wel regelmatig zo is![]()
![]()
ach ja zo lang je maar gelukkig bentquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
70A
[..]
Heb jij van die blonde donshaartjes zeg maar dan? Niet van die stoppels? Want dat is gewoon kut
[..]
[..]
[..]
![]()
Ja? Echt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou denk ik wel correctie laten doen als ze er na kinderen niet meer uitzagen en ik toch genoeg geld had.
Ja, anders misschien ook wel gewoon zonde van je tijd. Maar goed bezig!!quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ga ze morgen even bellen. Wellicht weten ze het dan meteen
Dat ik me niet stoor wanneer ik er naar kijk, ik zie wel eens van die gedrochten langskomen in de media. :$quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Echt?
En wat vind je dan belangrijk? Dat ze niet hangen? niet uitgelubberd of wanneer vind je het dan minder mooi?
[..]
Ja, anders misschien ook wel gewoon zonde van je tijd. Maar goed bezig!!Echt!
nee het zit tussen vellus en normaal haar inquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
70A
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Mja mja. Ik moet toch wat hequote:Op woensdag 27 januari 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Echt?
En wat vind je dan belangrijk? Dat ze niet hangen? niet uitgelubberd of wanneer vind je het dan minder mooi?
[..]
Ja, anders misschien ook wel gewoon zonde van je tijd. Maar goed bezig!!Echt!
Ik wil mezelf gewoon accepterenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik me niet stoor wanneer ik er naar kijk, ik zie wel eens van die gedrochten langskomen in de media. :$
Vind ze nu gewoon wel mooi en als ze daardoor verpest raken, waarom zou je ze dan niet weer in ere herstellen.
jij wil ook overal foto's vanquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil mezelf gewoon accepteren
Het moet niet uitmaken of ik wat minder mooi ben, maar ja dat slaat eigenlijk ook niet echt ergens op.
Pics van die gedrochten?!Ben wel benieuwd
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:42 schreef Fokker101 het volgende:
komt ali b bij de tandarts zegt de tandarts zeg eens a zegt ali b zegt de tandarts nee a
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |