abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159444824

Welkom in het GRTD SC topic.

V: Klinkt heel leuk een SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Gingers (zonder ziel) worden echter ook getolereerd.

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij! Bagger users die komen bashen of wat dan ook worden uitgescholden en weggepest (grapje).

V: Mag ik hier elke plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van Fok! in gaat. (e.g. primaire en secundaire geslachtskenmerken of misschien zelfs tertiaire ...) Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!'en op het 'werk'. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Geen gezeik, kapen is wel toegestaan!

Statistieken

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn op de originele OP mee te posten. Deze vind je hier. Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)

U can't sit with us als je dit lijstje niet invult:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159444828
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nou ja, was best raar. Want was dus weer een bedrijf wat zei dat het in paar maanden afgerond kon worden blabla, net als die ene die ik vorig jaar had afgewezen.

En hij zei ook helemaal van ja: En 2 jaar is gewoon zonde. En je hoeft geen 360 uur stage te lopen, je bent geen hartchirurg, als wij vinden dat je na 20 uur al bekwaam ben mag je ook al examen doen :') Echt wtf.
Maargoed. Ik heb dus kennismakingsgesprek vrijdag
Oke, nou opzich zou dat wel super chill zijn als je gewoon eerder klaar kunt zijn.

Hoop echt op een positief gesprek + gevolg voor je!! :D
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:26 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Waarom geen borstvergroting?
Het is niet dat ze indeuken ofzo. Ze passen bij mn lichaam maar cup groter was wel wat mooier, dat betekent niet dat ik ontevreden ben met wat ik nu heb.

En ze hangen tenminste nooit *) _O-
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:27 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Weet niet, kan op dit moment niet eens rijlessen betalen. :@
Zou je 't doen als je het geld had?
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:32 schreef Trollscience het volgende:
ik kan mannenleven wel aanraden, staand pissen, nooit ongesteld, geen gekke pillen hoeven te nemen om niet zwanger te worden. wat een leven
Baardgroei lijkt me zo irritant :D
Baby darling doll face honey
pi_159444835
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Oke, nou opzich zou dat wel super chill zijn als je gewoon eerder klaar kunt zijn.

[..]

Het is niet dat ze indeuken ofzo. Ze passen bij mn lichaam maar cup groter was wel wat mooier, dat betekent niet dat ik ontevreden ben met wat ik nu heb.

[..]

[..]

Welke cup heb je dan?
pi_159444841
Wat een lieve TT :) Die blijft maar even staan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_159444844
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

ik heb niet veel baardgroei, maar is wel leuk die haartjes die zo zacht aanvoelen
pi_159444859
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dankje :D Maar moet ik ook met m`n school bespreken want als dat bedrijf niet bij hun in het bestand staat gaat het feest dus niet door :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_159444871
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
Wat een lieve TT :) Die blijft maar even staan
liev he O-)
pi_159444890
quote:

Nog nooit echt goed over nagedacht eigenlijk. :@ Misschien als geld geen rol zou spelen dat ik het zou overwegen.
pi_159444905
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Nog nooit echt goed over nagedacht eigenlijk. :@ Misschien als geld geen rol zou spelen dat ik het zou overwegen.
Niet doen.
Kleine boobies O+
pi_159444907
Wie zou een goede opvolger voor Van de Looi zijn FOK-IT?
pi_159444912
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:32 schreef Trollscience het volgende:
ik kan mannenleven wel aanraden, staand pissen, nooit ongesteld, geen gekke pillen hoeven te nemen om niet zwanger te worden. wat een leven
Staand pissen als het ook zittend kan :')
pi_159444922
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Fokker101 het volgende:
Wie zou een goede opvolger voor Van de Looi zijn FOK-IT?
Ik vind alles relevant aan Groningen heel irrelevant
pi_159444923
Ik zou denk ik wel correctie laten doen als ze er na kinderen niet meer uitzagen en ik toch genoeg geld had.
pi_159444924
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

ok
pi_159444925
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Welke cup heb je dan?
70A
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Trollscience het volgende:

[..]

ik heb niet veel baardgroei, maar is wel leuk die haartjes die zo zacht aanvoelen
Heb jij van die blonde donshaartjes zeg maar dan? Niet van die stoppels? Want dat is gewoon kut :')
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dankje :D Maar moet ik ook met m`n school bespreken want als dat bedrijf niet bij hun in het bestand staat gaat het feest dus niet door :+
Ohja, kut is dat.. dat kun je niet van te voren kijken? :{
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Hm, ja dan wordt het ook wel anders
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja maar als het níét zittend kan, wat toch wel regelmatig zo is :( :( :(
pi_159444937
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:

[..]

70A

[..]

Heb jij van die blonde donshaartjes zeg maar dan? Niet van die stoppels? Want dat is gewoon kut :')

[..]

[..]

[..]

Ja ga ze morgen even bellen. Wellicht weten ze het dan meteen :P
pi_159444950
quote:

[..]

70A

[..]

[..]

[..]

[..]

ach ja zo lang je maar gelukkig bent
pi_159444954
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou denk ik wel correctie laten doen als ze er na kinderen niet meer uitzagen en ik toch genoeg geld had.
Ja? Echt?

En wat vind je dan belangrijk? Dat ze niet hangen? niet uitgelubberd of wanneer vind je het dan minder mooi?
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja ga ze morgen even bellen. Wellicht weten ze het dan meteen :P
Ja, anders misschien ook wel gewoon zonde van je tijd. Maar goed bezig!! :D Echt! :*
pi_159444979
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja? Echt?

En wat vind je dan belangrijk? Dat ze niet hangen? niet uitgelubberd of wanneer vind je het dan minder mooi?

[..]

Ja, anders misschien ook wel gewoon zonde van je tijd. Maar goed bezig!! :D Echt! :*
Dat ik me niet stoor wanneer ik er naar kijk, ik zie wel eens van die gedrochten langskomen in de media. :$
Vind ze nu gewoon wel mooi en als ze daardoor verpest raken, waarom zou je ze dan niet weer in ere herstellen.
pi_159445016
quote:

[..]

70A

[..]

[..]

[..]

[..]

nee het zit tussen vellus en normaal haar in
pi_159445018
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja? Echt?

[..]

Mja mja. Ik moet toch wat he :+
pi_159445023
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat ik me niet stoor wanneer ik er naar kijk, ik zie wel eens van die gedrochten langskomen in de media. :$
Vind ze nu gewoon wel mooi en als ze daardoor verpest raken, waarom zou je ze dan niet weer in ere herstellen.
Ik wil mezelf gewoon accepteren :(
Het moet niet uitmaken of ik wat minder mooi ben, maar ja dat slaat eigenlijk ook niet echt ergens op.

Pics van die gedrochten?! :D Ben wel benieuwd
pi_159445040
komt ali b bij de tandarts zegt de tandarts zeg eens a zegt ali b zegt de tandarts nee a
pi_159445041
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik wil mezelf gewoon accepteren :(
Het moet niet uitmaken of ik wat minder mooi ben, maar ja dat slaat eigenlijk ook niet echt ergens op.

Pics van die gedrochten?! :D Ben wel benieuwd
jij wil ook overal foto's van
pi_159445083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:42 schreef Fokker101 het volgende:
komt ali b bij de tandarts zegt de tandarts zeg eens a zegt ali b zegt de tandarts nee a

Fokker101 komt in de SC. Zegt iedereen tegen Fokker101: Gebruik eens interpunctie

Einde

Dit was geen grap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')