abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159444824

Welkom in het GRTD SC topic.

V: Klinkt heel leuk een SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Gingers (zonder ziel) worden echter ook getolereerd.

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij! Bagger users die komen bashen of wat dan ook worden uitgescholden en weggepest (grapje).

V: Mag ik hier elke plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van Fok! in gaat. (e.g. primaire en secundaire geslachtskenmerken of misschien zelfs tertiaire ...) Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!'en op het 'werk'. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Geen gezeik, kapen is wel toegestaan!

Statistieken

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn op de originele OP mee te posten. Deze vind je hier. Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)

U can't sit with us als je dit lijstje niet invult:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159444828
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nou ja, was best raar. Want was dus weer een bedrijf wat zei dat het in paar maanden afgerond kon worden blabla, net als die ene die ik vorig jaar had afgewezen.

En hij zei ook helemaal van ja: En 2 jaar is gewoon zonde. En je hoeft geen 360 uur stage te lopen, je bent geen hartchirurg, als wij vinden dat je na 20 uur al bekwaam ben mag je ook al examen doen :') Echt wtf.
Maargoed. Ik heb dus kennismakingsgesprek vrijdag
Oke, nou opzich zou dat wel super chill zijn als je gewoon eerder klaar kunt zijn.

Hoop echt op een positief gesprek + gevolg voor je!! :D
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:26 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Waarom geen borstvergroting?
Het is niet dat ze indeuken ofzo. Ze passen bij mn lichaam maar cup groter was wel wat mooier, dat betekent niet dat ik ontevreden ben met wat ik nu heb.

En ze hangen tenminste nooit *) _O-
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:27 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Weet niet, kan op dit moment niet eens rijlessen betalen. :@
Zou je 't doen als je het geld had?
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:32 schreef Trollscience het volgende:
ik kan mannenleven wel aanraden, staand pissen, nooit ongesteld, geen gekke pillen hoeven te nemen om niet zwanger te worden. wat een leven
Baardgroei lijkt me zo irritant :D
Baby darling doll face honey
pi_159444835
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Oke, nou opzich zou dat wel super chill zijn als je gewoon eerder klaar kunt zijn.

[..]

Het is niet dat ze indeuken ofzo. Ze passen bij mn lichaam maar cup groter was wel wat mooier, dat betekent niet dat ik ontevreden ben met wat ik nu heb.

[..]

[..]

Welke cup heb je dan?
pi_159444841
Wat een lieve TT :) Die blijft maar even staan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_159444844
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

ik heb niet veel baardgroei, maar is wel leuk die haartjes die zo zacht aanvoelen
pi_159444859
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dankje :D Maar moet ik ook met m`n school bespreken want als dat bedrijf niet bij hun in het bestand staat gaat het feest dus niet door :+
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_159444871
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
Wat een lieve TT :) Die blijft maar even staan
liev he O-)
pi_159444890
quote:

Nog nooit echt goed over nagedacht eigenlijk. :@ Misschien als geld geen rol zou spelen dat ik het zou overwegen.
pi_159444905
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Nog nooit echt goed over nagedacht eigenlijk. :@ Misschien als geld geen rol zou spelen dat ik het zou overwegen.
Niet doen.
Kleine boobies O+
pi_159444907
Wie zou een goede opvolger voor Van de Looi zijn FOK-IT?
pi_159444912
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:32 schreef Trollscience het volgende:
ik kan mannenleven wel aanraden, staand pissen, nooit ongesteld, geen gekke pillen hoeven te nemen om niet zwanger te worden. wat een leven
Staand pissen als het ook zittend kan :')
pi_159444922
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Fokker101 het volgende:
Wie zou een goede opvolger voor Van de Looi zijn FOK-IT?
Ik vind alles relevant aan Groningen heel irrelevant
pi_159444923
Ik zou denk ik wel correctie laten doen als ze er na kinderen niet meer uitzagen en ik toch genoeg geld had.
pi_159444924
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

ok
pi_159444925
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Welke cup heb je dan?
70A
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Trollscience het volgende:

[..]

ik heb niet veel baardgroei, maar is wel leuk die haartjes die zo zacht aanvoelen
Heb jij van die blonde donshaartjes zeg maar dan? Niet van die stoppels? Want dat is gewoon kut :')
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dankje :D Maar moet ik ook met m`n school bespreken want als dat bedrijf niet bij hun in het bestand staat gaat het feest dus niet door :+
Ohja, kut is dat.. dat kun je niet van te voren kijken? :{
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Hm, ja dan wordt het ook wel anders
quote:

[..]

Ja maar als het níét zittend kan, wat toch wel regelmatig zo is :( :( :(
pi_159444937
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:

[..]

70A

[..]

Heb jij van die blonde donshaartjes zeg maar dan? Niet van die stoppels? Want dat is gewoon kut :')

[..]

[..]

[..]

Ja ga ze morgen even bellen. Wellicht weten ze het dan meteen :P
pi_159444950
quote:

[..]

70A

[..]

[..]

[..]

[..]

ach ja zo lang je maar gelukkig bent
pi_159444954
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou denk ik wel correctie laten doen als ze er na kinderen niet meer uitzagen en ik toch genoeg geld had.
Ja? Echt?

En wat vind je dan belangrijk? Dat ze niet hangen? niet uitgelubberd of wanneer vind je het dan minder mooi?
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja ga ze morgen even bellen. Wellicht weten ze het dan meteen :P
Ja, anders misschien ook wel gewoon zonde van je tijd. Maar goed bezig!! :D Echt! :*
pi_159444979
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja? Echt?

En wat vind je dan belangrijk? Dat ze niet hangen? niet uitgelubberd of wanneer vind je het dan minder mooi?

[..]

Ja, anders misschien ook wel gewoon zonde van je tijd. Maar goed bezig!! :D Echt! :*
Dat ik me niet stoor wanneer ik er naar kijk, ik zie wel eens van die gedrochten langskomen in de media. :$
Vind ze nu gewoon wel mooi en als ze daardoor verpest raken, waarom zou je ze dan niet weer in ere herstellen.
pi_159445016
quote:

[..]

70A

[..]

[..]

[..]

[..]

nee het zit tussen vellus en normaal haar in
pi_159445018
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja? Echt?

[..]

Mja mja. Ik moet toch wat he :+
pi_159445023
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat ik me niet stoor wanneer ik er naar kijk, ik zie wel eens van die gedrochten langskomen in de media. :$
Vind ze nu gewoon wel mooi en als ze daardoor verpest raken, waarom zou je ze dan niet weer in ere herstellen.
Ik wil mezelf gewoon accepteren :(
Het moet niet uitmaken of ik wat minder mooi ben, maar ja dat slaat eigenlijk ook niet echt ergens op.

Pics van die gedrochten?! :D Ben wel benieuwd
pi_159445040
komt ali b bij de tandarts zegt de tandarts zeg eens a zegt ali b zegt de tandarts nee a
pi_159445041
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Het moet niet uitmaken of ik wat minder mooi ben, maar ja dat slaat eigenlijk ook niet echt ergens op.

jij wil ook overal foto's van
pi_159445083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:42 schreef Fokker101 het volgende:
komt ali b bij de tandarts zegt de tandarts zeg eens a zegt ali b zegt de tandarts nee a

Fokker101 komt in de SC. Zegt iedereen tegen Fokker101: Gebruik eens interpunctie

Einde

Dit was geen grap
pi_159445089
welk muziekinstrument werkt nooit mee een dwarsfluit haha
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:44:58 #27
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159445092
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:44 schreef Fokker101 het volgende:
welk muziekinstrument werkt nooit mee een dwarsfluit haha
Stop hiermee
pi_159445104
_O-
(she/her)
pi_159445111
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:41 schreef Trollscience het volgende:

[..]

nee het zit tussen vellus en normaal haar in
Ah, zolang het maar geen stoppels zijn want dat is irritant. Of je meot houden van.. ruw :D

quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mja mja. Ik moet toch wat he :+
Je moet niks, maar je weer blij en gelukkig voelen wil je vast! ;)
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:42 schreef McGrath het volgende:

[..]

jij wil ook overal foto's van
:D hmhm, ja klopt wel haha

Heb fascinatie met foto's zowat eigenlijk. Van mezelf ook best erg, fotoboeken allessss, van baby tot nu toe ik kijk ze te veel en laat het ook allemaal iets te graag aan andere zien incl vragen "VANAF WELKE LEEFTIJD LIJK IK OP MEZELF?! :D :D" :') :'( . Maarja, ook van andere.. ja gewoon foto's.

Weet niet wat ik ermee heb
pi_159445116
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:

[..]

En correcties als je bijvoorbeeld 40 kilo af bent gevallen, ik vind het een beetje onzin om dat allemaal zomaar te moeten accepteren terwijl er ook wat aan te doen valt hoor. :$
Weet niet of dat weer mag hier eigenlijk. :P
pi_159445124
komt maurice de hond bij de dokter zegt de dokter wie heeft die wachtkamer volgescheten zegt maurice de hond
pi_159445132
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:45 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ah, zolang het maar geen stoppels zijn want dat is irritant. Of je meot houden van.. ruw :D

[..]

[..]

Heb fascinatie met foto's zowat eigenlijk. Van mezelf ook best erg, fotoboeken allessss, van baby tot nu toe ik kijk ze te veel en laat het ook allemaal iets te graag aan andere zien incl vragen "VANAF WELKE LEEFTIJD LIJK IK OP MEZELF?! :D :D" :') :'( . Maarja, ook van andere.. ja gewoon foto's.

en dan heb je nog steeds je titpics niet gepost ;(
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:46:12 #33
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159445137
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:45 schreef Fokker101 het volgende:
komt maurice de hond bij de dokter zegt de dokter wie heeft die wachtkamer volgescheten zegt maurice de hond
Rot op
pi_159445147
komt een haring bij de juwelier zegt de juwelier hier kijk een ring zegt de haring ha ring
pi_159445164
Deze correctie zou ik bijvoorbeeld zonder twijfel laten doen als ik er het geld voor had crack:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:47:45 #36
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159445176
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
Deze correctie zou ik bijvoorbeeld zonder twijfel laten doen als ik er het geld voor had crack:

SPOILER
iel
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:47:50 #37
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159445177
Ik heb trek in iets lekkers.
Maar ik heb niks in huis.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_159445180
Waar koopt spiderman dat spul wat 'ie uit z'n handpalmen schiet? In een webshop.
pi_159445183
quote:

SPOILER
Jouwe hangen tochniet?
pi_159445184
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

En correcties als je bijvoorbeeld 40 kilo af bent gevallen, ik vind het een beetje onzin om dat allemaal zomaar te moeten accepteren terwijl er ook wat aan te doen valt hoor. :$
Weet niet of dat weer mag hier eigenlijk. :P
Ohja kut dat was verboden he :'). Alweer vergeten

Oooh nee tuurlijk, die dingen snap ik echt helemaal. Maar ik heb het over dingen accepteren die erbij horen, meer euhm, ja stel dat die van mij lelijk worden door ouderdom. Ik vind van mezelf dat ik dat dan maar gewoon moet accepteren omdat dat niet ophoudt ofzo.

Nee joh, er zijn zo veel dingen die ik wel snap. Het is meer dat ik er bang voor ben dat ik zelf (en andere mensen) het dan doen en dat het niks heeft geholpen omdat het meer in je hoofd zit dan uiterlijk :P. Dat zou zo zonde zijn
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:46 schreef McGrath het volgende:

[..]

en dan heb je nog steeds je titpics niet gepost ;(
Wel :6
pi_159445212
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Jouwe hangen tochniet?
Ja maar dat kan toch veranderen als je kinderen hebt gehad en dergelijke, dat weet je toch niet.
Nu zou ik er niets aan laten doen hoor _O-
pi_159445225
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja maar dat kan toch veranderen als je kinderen hebt gehad en dergelijke, dat weet je toch niet.
Nu zou ik er niets aan laten doen hoor _O-
Nee, dat is waar inderdaad.
pi_159445238
hoe noem je een aap die van rechts komt? een voorrang oetan.
pi_159445239
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:45 schreef Crack_ het volgende:

[..]

[..]

[..]

ik hou wel van een beetje ruw ;) ;) haha
pi_159445241
Mijn schoonmoeder had maandje terug plastische chirurgie gedaan.
Best geslaagd al met al.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:49:43 #46
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159445244
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef Fokker101 het volgende:
hoe noem je een aap die van rechts komt? een voorrang oetan.
gvd :') :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:49:58 #47
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159445256
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:48 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Wat een teas ben je ook ;(
pi_159445261
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:48 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ohja kut dat was verboden he :'). Alweer vergeten

Oooh nee tuurlijk, die dingen snap ik echt helemaal. Maar ik heb het over dingen accepteren die erbij horen, meer euhm, ja stel dat die van mij lelijk worden door ouderdom. Ik vind van mezelf dat ik dat dan maar gewoon moet accepteren omdat dat niet ophoudt ofzo.

Nee joh, er zijn zo veel dingen die ik wel snap. Het is meer dat ik er bang voor ben dat ik zelf (en andere mensen) het dan doen en dat het niks heeft geholpen omdat het meer in je hoofd zit dan uiterlijk :P. Dat zou zo zonde zijn

[..]

echt waar? :{
pi_159445263
wel duur
pi_159445269
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
wel duur
Wat heeft zelaten doen?
pi_159445271
Aan welk stuk bestek heeft de rest van de lade een hekel? De opscheplepel
pi_159445277
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat heeft zelaten doen?
ooglidcorrectie
pi_159445282
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat heeft zelaten doen?
schaamlip verkleining
pi_159445291
quote:

SPOILER
Ja, dat snap ik helemaal.

Dat snap ik echt, zelfde met flaporen en al die dingen. Of mensen die hele lange schaamlippen zouden hebben oid, dat snap ik ook allemaal.

Mn antwoord was beetje kortzichtig :P

En het is natuurlijk ook wel zo, als je wél gelukkig wordt door zo'n operatie en je hebt het geld.. ja waarom zou je het dan niet doen eigenlijk. Kan ik wel zeggen 'ja omdat je jezelf moet accepteren' maar als je het geld hebt voor de makkelijkere oplossing, tsja waarom ook niet
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat een teas ben je ook ;(
Ik tease niemand
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:50 schreef McGrath het volgende:

[..]

echt waar? :{
Ja :P
pi_159445308
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

ooglidcorrectie
Wat doen ze dan? Dat hij weer normaal over het oog heen kan rollen ofzo
pi_159445337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wie is hij?
pi_159445341
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:50 schreef Crack_ het volgende:
Ja :P
kan je hem dm'en, ik heb ook een foto van mijn haar gestuurd :@
pi_159445344
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:52 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Wie is hij?
Het
pi_159445363
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het
Wat is het dan?!

Serieuze vraag, wat bedoel je daarmee? Waar verwijs je naar, volg het niet

Maar las eigenlijk vorige berichten ook niet dus mischien vandaar. Ok nevermind :')
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:52 schreef McGrath het volgende:

[..]

kan je hem dm'en, ik heb ook een foto van mijn haar gestuurd :@
KPD hé :6
pi_159445365
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het
Fok it feyenoord wort kampioen
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:53:08 #61
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159445375
Ah, nice.
pi_159445382
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:52 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Wat is het dan?!

Serieuze vraag, wat bedoel je daarmee? Waar verwijs je naar, volg het niet

Maar las eigenlijk vorige berichten ook niet dus mischien vandaar. Ok nevermind :')

[..]

_O-

Wat ze doen met een ooglidcorrectie. En het het verwijstr naar het ooglid :+
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:53:25 #63
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159445385
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:52 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Dit is je beste grap van allemaal
pi_159445391
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]

_O-

Wat ze doen met een ooglidcorrectie. En het het verwijstr naar het ooglid :+
Oh HAHAHAH :'( :') :'( :D :D :D
pi_159445393
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:52 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Met FM 2016 wel
pi_159445400
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja zoiets, heb me er niet te veel in verdiept.
Vond het eigenlijk ook vrij onnodig allemaal. Maar je ziet wel esthetische verbetering
pi_159445405
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:53 schreef Sked het volgende:

[..]

Dit is je beste grap van allemaal
Dankje toch
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:54:11 #68
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159445412
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:52 schreef Crack_ het volgende:

echt
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_159445430
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:54 schreef supersof het volgende:

[..]

echt
KPD doen wij niet aan
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:54:41 #70
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159445433
quote:

[..]

echt
Ik heb al gegluurd.
pi_159445449
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:53 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja zoiets, heb me er niet te veel in verdiept.
Vond het eigenlijk ook vrij onnodig allemaal. Maar je ziet wel esthetische verbetering
Ik vind plastische chirurgie sowieso vaak een beetje onnodig.
pi_159445455
gevonden
pi_159445457
quote:

[..]

echt
Hoe vaak moet ik ja zeggen _O-
pi_159445459
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Achja, als iemand het wil en het zelf kan betalen.
pi_159445476
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Kan wel fijn zijn voor sommige mensen
pi_159445539
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Achja, als iemand het wil en het zelf kan betalen.
Tuurlijk. Ik vind het vooral nogal duur vaak voor hetgeen wat ze corrigeren
pi_159445551
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat wel. Je moet wel flink in de buidel tasten
pi_159445559
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Piemelvergroting prima dingen.
pi_159445571
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:58 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Het lijkt me ERG ongemakkelijk als je met 25cm rondloopt.
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:59:11 #80
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159445575
quote:

[..]

Heb jij wel nodig he
pi_159445585
quote:

[..]

Inderdaad. Lekker goedkoop ook _O_
En grote kans op blijvende schade voor 0,5/1 cm vergroting _O_
pi_159445594
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:59 schreef Sked het volgende:

[..]

Heb jij wel nodig he
Ja hoezo?
pi_159445625
Ja, dingen als piemelvergroting snap ik echt alleen als je écht een kleine hebt. < 5 cm
pi_159445644
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:00 schreef Crack_ het volgende:
Ja, dingen als piemelvergroting snap ik echt alleen als je écht een kleine hebt. < 5 cm
Lijkt me wel matig als je dat hebt kun je niet eens staand plassen
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:01:23 #85
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159445650
quote:
Was er laatst niet een topic in R&P dat een meisje het uitmaakte met haar vriend omdat zijn penis te klein was?
pi_159445656
quote:
5 cm :') geen 4 hebben :')
pi_159445662
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Was er laatst niet een topic in R&P dat een meisje het uitmaakte met haar vriend omdat zijn penis te klein was?
_O_
pi_159445666
Een penisvergroting van twee tot vier centimeter is haalbaar. Echter is er helaas geen garantie op verlenging te geven omdat tijdens de wondgenezing het onvermijdelijke littekenweefsel het effect weer iets te niet kan doen. Dit is vooraf helaas niet voorspelbaar. Er is een kans van rond de 15% dat de penisvergroting slechts uiteindelijk 1 cm of minder kan zijn.
pi_159445674
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

_O_
Poolse jongens hebben meestal kleine piemeltjes.
pi_159445678
quote:
voor die 1cm extra, tsja
pi_159445688
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:01 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Poolse jongens hebben meestal kleine piemeltjes.
Is dat zo?
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:02:11 #92
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159445690
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

KPD doen wij niet aan
ik heb niet eens toegang
pi_159445697
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef supersof het volgende:

[..]

ik heb niet eens toegang
Ik ook niet
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:02:23 #94
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159445700
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:55 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Hoe vaak moet ik ja zeggen _O-
nog even drie keer
pi_159445704
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:01 schreef Fok-it het volgende:
Een penisvergroting van twee tot vier centimeter is haalbaar. Echter is er helaas geen garantie op verlenging te geven omdat tijdens de wondgenezing het onvermijdelijke littekenweefsel het effect weer iets te niet kan doen. Dit is vooraf helaas niet voorspelbaar. Er is een kans van rond de 15% dat de penisvergroting slechts uiteindelijk 1 cm of minder kan zijn.
Zou geen eens willen dat er iets aan mn lul gedaan word gatverdamme
pi_159445705
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Lijkt me wel matig als je dat hebt kun je niet eens staand plassen
Ja, lijkt me sowieso matig
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Oh, geen idee.
Kijk ik nooit, maarja.. als seks zo belangrijk is voor je? Ja kan
quote:

[..]

nog even drie keer
:D
pi_159445716
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Is dat zo?
Nee tuurlijk niet
pi_159445719
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Zou geen eens willen dat er iets aan mn lul gedaan word gatverdamme
alleen castratie
pi_159445727
Hebben jullie voorkeur voor besneden of niet? Gewoon, of je de een mooier vindt dan de ander of vanwege hygiëne voorkeur? :D

Edit: piemels, geen kutjes
pi_159445728
quote:

[..]

nog even drie keer
nee 4
pi_159445730
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet
gewoon average toch
pi_159445747
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie voorkeur voor besneden of niet? Gewoon, of je de een mooier vindt dan de ander of vanwege hygiëne voorkeur? :D

Nee lijkt me niks mijn voorhuid is alles. ^O^
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:03:33 #103
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159445753
quote:

Vind onbesneden mooier
pi_159445756
quote:
Iedere man die besneden zegt leeft in een fabel.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:03:39 #105
319979 Fok-it
All is well
pi_159445758
quote:
Onbesneden vind ik wel mooier ja.
pi_159445763
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

alleen castratie
is dat geen zonde?
pi_159445776
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mooier :')
pi_159445778
quote:

sorry ik heb voorkeur voor kutjes.
pi_159445791
quote:

Voorkeur voor niet besneden vanwege esthetiek.
pi_159445793
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef McGrath het volgende:

[..]

Je bent nog maagd
pi_159445802
quote:

geen voorhuid hebben :') Amerikanen die hun kinderen bij 3 maanden oud permanent verminken :')
pi_159445819
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Je bent nog maagd
dat is wat jij denkt.
pi_159445822
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef Trollscience het volgende:

[..]

geen voorhuid hebben :') Amerikanen die hun kinderen bij 3 maanden oud permanent verminken :')
En moslims en joden.
pi_159445823
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Nee lijkt me niks mijn voorhuid is alles. ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vind onbesneden mooier
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Fok-it het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Voorkeur voor niet besneden vanwege esthetiek.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Iedere man die besneden zegt leeft in een fabel.
Nice :D
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:05:46 #115
319979 Fok-it
All is well
pi_159445849
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:05 schreef Crack_ het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Nice :D
Hoezo nice. He je ook een onbesneden piemeltje Crack?
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:05:57 #116
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159445854
Ze dachten ooit dat ik besneden moest worden vroeger, omdat mijn voorhuid te nauw was.
Gelukkig is dat uiteindelijk opgelost zonder te besnijden.
pi_159445871
quote:

[..]

dat is wat jij denkt.
Dat is zo meneer. Tjacka is altijd een betrouwbare bron.
pi_159445880
quote:

[..]

Onbesneden neem ik aan :D
quote:
17s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoezo nice. He je ook een onbesneden piemeltje Crack?
Zo'n gezamenlijk antwoord :D

Ik heb geen piemeltje. Ik weet wel dat de enige man die zei besneden mooier te vinden, zelf besneden was :D. Ooit he, dit is zo'n terugkerende vraag
pi_159445902
Vinden jullie het niet spannend als je meisje der punani eerste keer gaat zien?! Of is dat voor 'n man niet zo boeiend omdat ze ja, toch redelijk.. allemaal lelijk zijn? :')
pi_159445906
Ik was mijn piemel nooit. :')
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:07:25 #121
319979 Fok-it
All is well
pi_159445909
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:

[..]

[..]

Ik heb geen piemeltje. Ik weet wel dat de enige man die zei besneden mooier te vinden, zelf besneden was :D. Ooit he, dit is zo'n terugkerende vraag
Ja ik weet niet. Ik vind het er soms beetje apart uit zien :@
En gevoelighied schint ook minder te worden
pi_159445914
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:

[..]

[..]

natuurlijk onbesneden, ik heb mijn vingers ook het liefst onbesneden.
pi_159445929
whatsup faggotten
pi_159445932
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:07 schreef McGrath het volgende:

[..]

Jij kan nergens over mee praten groentje.
pi_159445940
quote:

[..]

Jij kan alleen maar fantaseren. :D
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:08:23 #126
319979 Fok-it
All is well
pi_159445946
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:07 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie het niet spannend als je meisje der punani eerste keer gaat zien?! Of is dat voor 'n man niet zo boeiend omdat ze ja, toch redelijk.. allemaal lelijk zijn? :')
Sommige zijn mooi hoor _O_
Ik vind dat altijd wel pluspuntje, meeste hebben inderdaad wel zoiets van boeend, maar weet niet. Ik kan dat echt wel mooi of lelijk vinden :')
pi_159445949
Ik vind het oprecht verschrikkelijk dat ouders hun kinderen zonder toestemming besnijden :r
pi_159445954
Why are jewish men circumcised?
Because jewish women won't touch anything that isn't 10% off.

hahahhaahahahahah
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:08:53 #129
319979 Fok-it
All is well
pi_159445959
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:

hahahhaahahahahah
omg :')
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:09:11 #130
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159445972
Fokker101 is wel heel druk met de maagdelijkheid van McGrath zeg
pi_159445974
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:

hahahhaahahahahah
HAHHAHAHAAHAHAHAH KANKER GRAPPIG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:09:40 #132
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159445990
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:07 schreef Crack_ het volgende:
Puni is niet zo heel spannend, al is er wel een mate van spanning.
Vind het wel spannend om voor het eerst haar buik te zien, en een beetje haar borsten.
pi_159445996
he inso
ben soort van aangenomen
morgen proefdraaien
pi_159446000
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
he inso
ben soort van aangenomen
morgen proefdraaien
lekker maat _O_
pi_159446003
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef Sked het volgende:
Fokker101 is wel heel druk met de maagdelijkheid van McGrath zeg
klopt vind het interessant. Hoe iemand leuk kan praten over meisjes terwijl die nog maagd is. Nog maals Tjacka zei het hoor.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:10:07 #136
319979 Fok-it
All is well
pi_159446010
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
he inso
ben soort van aangenomen
morgen proefdraaien
Feli
pi_159446013
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja ik weet niet. Ik vind het er soms beetje apart uit zien :@
En gevoelighied schint ook minder te worden
Het ziet er ook wel apart uit als het normalere is dat je onbesneden bent :D
quote:

[..]

Very good
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Jij kan alleen maar fantaseren. :D
Kap ns met die trieste zooi zeg

quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Sommige zijn mooi hoor _O_
Ik vind dat altijd wel pluspuntje, meeste hebben inderdaad wel zoiets van boeend, maar weet niet. Ik kan dat echt wel mooi of lelijk vinden :')
Echt echt sommige, 99 van de 100 zijn gewoon lelijk denk ik :')
pi_159446014
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vind het wel spannend om voor het eerst haar buik te zien, en een beetje haar borsten.
dat moment heeft crack natuurlijk nu verspeeld. ;(
pi_159446028
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef Crack_ het volgende:
Daarom schaamlipcorrectie.
pi_159446031
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

klopt vind het interessant. Hoe iemand leuk kan praten over meisjes terwijl die nog maagd is. Nog maals Tjacka zei het hoor.
Ja, want dat kan niet als je maagd bent?!?!!?
pi_159446033
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

lekker maat _O_
sowieso
ben echt soort van hyped nu :')
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:11:01 #142
319979 Fok-it
All is well
pi_159446042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Het ziet er ook wel apart uit als het normalere is dat je onbesneden bent :D

[..]

Very good

[..]

Kap ns met die trieste zooi zeg

[..]

Als je pornkutje hebt :9 Dat is echt wel mooi hoor.
pi_159446046
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Feli
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:11:13 #144
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159446054
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef McGrath het volgende:

[..]

dat moment heeft crack natuurlijk nu verspeeld. ;(
Ik heb crack haar buik al eens eerder gezien, aan het strand.
pi_159446060
quote:

[..]

wel grappig dat je tjacka gelooft over mijn maagdelijkheid :')
pi_159446066
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als je het openspert is het dan nog steeds een soort van roodachtige vleeswond toch. ;(
pi_159446070
Ik kan niet echt zeggen dat ik veel met punanis hebt.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:11:35 #148
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159446072
quote:

[..]

tjacka zei tegen mij van niet
pi_159446074
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja, want dat kan niet als je maagd bent?!?!!?
Dus het is dus echt wel zo. Zei toch dat Tjacka betrouwbaar is, maar kan wel maar beetje sukkelig is dat.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:11:45 #150
319979 Fok-it
All is well
pi_159446079
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb crack haar buik al eens eerder gezien, aan het strand.
Je viel pardoes bijna in het vuur van opwinding ;(
pi_159446084
quote:

[..]

wat is een pornokutje?
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:12:13 #152
319979 Fok-it
All is well
pi_159446101
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als je het openspert is het dan nog steeds een soort van roodachtige vleeswond toch. ;(
Nee zo zie ik het niet. Ik vind het opengespert ook best aantrekkelijk wel :') Vraag me niet waarom.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:12:14 #153
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159446102
quote:

[..]

Je viel pardoes bijna in het vuur van opwinding ;(
Even mijn boner bedekken toch ;(
pi_159446107
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Dus het is dus echt wel zo. Zei toch dat Tjacka betrouwbaar is, maar kan wel maar beetje sukkelig is dat.
Ben jij nog maagd?
pi_159446108
Zie ze toch nooit in het echt.
Lamp uit, onder de dekens ;) ;)
pi_159446110
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef supersof het volgende:

[..]

tjacka zei tegen mij van niet
Mmmm kan wel screens sturen van app ok
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:12:29 #157
319979 Fok-it
All is well
pi_159446114
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

wat is een pornokutje?
Zonder flapjes. Alles smooth en strak
pi_159446136
Ik heb een lelijke vagina, ik durf er ook niet naar te kijken.
Maar gelukkig zit hij ook niet in het zicht.
pi_159446142
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:12 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Mmmm kan wel screens sturen van app ok
Je hebt er trouwens wel voor gezorgd nu dat Calcio een slimme jongen lijkt, ik hoop dat hij je wel even bedankt.
pi_159446147
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:12 schreef McGrath het volgende:

[..]

Ben jij nog maagd?
Nee ik niet meer. Vorig jaar ontmaagd door een meisje van 15 goed he.
pi_159446161
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:13 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

aivd ingelicht
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:13:48 #162
319979 Fok-it
All is well
pi_159446164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:13 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Echt een prestatie is het niet hoor
16 is gemiddelde
pi_159446166
Je druk maken over maagdelijkheid van iemand ander _O- _O-
pi_159446175
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:13 schreef McGrath het volgende:

[..]

Je hebt er trouwens wel voor gezorgd nu dat Calcio een slimme jongen lijkt, ik hoop dat hij je wel even bedankt.
Wel leuk dat je je zo hapt. En je op je teentjes bent getrapt :') :') :') :') :') grappig. _O-
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:14:08 #165
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159446176
wat boeit het ook eigenlijk als je nog maagd bent? :D
pi_159446180
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Je druk maken over maagdelijkheid van iemand ander _O- _O-
Doe ik niet hoor leuk dat hij zo hapt. _O-
pi_159446186
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef supersof het volgende:
Ken er genoeg ja
pi_159446194
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Echt leuk ja, wat een happen.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:14:42 #169
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159446195
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Haha tuurlijk joh :')
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:14:44 #170
319979 Fok-it
All is well
pi_159446197
quote:
Niet bijzonderveel nee :+
Vooral omdatj e het van een ander toch niet weet zolang het niet uitgesproken wordt
pi_159446198
quote:
als je wat jonger bent speelt dat een belangrijke rol in sommige leventjes hoor
pi_159446201
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Echt een prestatie is het niet hoor
16 is gemiddelde
Klopt was ook niet bijzonder trouwens
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:14:54 #173
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159446204
quote:
9s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ken er genoeg ja
ik ook
pi_159446216
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik dan weer echt niet he :D
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Daarom schaamlipcorrectie.
Dat zou ik echt niet snel doen :P dan moet er wel redelijk wat mis zijn
quote:

[..]

Ja, maar die zijn er niet veel :P
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

sowieso
ben echt soort van hyped nu :')
Lekker man :D! Gefeliciteerd
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

ahahahahahahahaha :D

quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Wat? Ik ken heel McGrath niet man, weet ik veel of die gast maagd is.
pi_159446221
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef Sked het volgende:

[..]

Haha tuurlijk joh :')
Je hebt wel zelfkennis trots op je.
pi_159446224
quote:

[..]

ik ook
die supersof van fok bijvoorbeeld
pi_159446226
Ik ben dol op maagden
pi_159446237
Of mensen met bijzonder weinig sekservaring.
Of mensen die tering lang geen seks hebben gehad
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:15:58 #179
319979 Fok-it
All is well
pi_159446247
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben dol op maagden
Ik wilde zeggen ik ook maar dan krijg ik straks Elan weer op m`n dak
pi_159446250
quote:
Ik ben dol op maagden
MCGRATH GRIJP JE KANS A MATTIE
pi_159446251
Ik vind het wel cute als iemand maagd is.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:16:15 #182
319979 Fok-it
All is well
pi_159446261
quote:
Check :D
pi_159446265
quote:
Of mensen met bijzonder weinig sekservaring.
;) ;) ;)
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:16:26 #184
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159446266
quote:
9s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

die supersof van fok bijvoorbeeld
ik ga hier geen antwoord op geven anders vinden mensen me weer #sofgonewild
pi_159446272
Sowieso goed als ze geen vergelijkingsmateriaal hebben toch. ;(
pi_159446293
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:16 schreef supersof het volgende:

[..]

ik ga hier geen antwoord op geven anders vinden mensen me weer #sofgonewild
heheh
en je weet wie het zegt
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:17:10 #187
319979 Fok-it
All is well
pi_159446303
Qua droogstaandheid wat dat ook voor woord mag zijn voel ik me ook wel weer een maagd soms ;(
pi_159446310
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso goed als ze geen vergelijkingsmateriaal hebben toch. ;(
Dit ja, en ze weten toch niet wat 'normaal' is. Je kan alles nog leren, helemaal blanco.
En vaak kutteke geil :D
pi_159446315
Maagden :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:17:29 #190
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159446319
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik dan weer echt niet he :D

Ik ook niet. Ik heb het er maar mee te doen ;(
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:17:46 #191
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159446336
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef Fok-it het volgende:
Qua droogstaandheid wat dat ook voor woord mag zijn voel ik me ook wel weer een maagd soms ;(
Herkenbaar ;(
pi_159446337
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef Fok-it het volgende:
Waarom sta je zo lang droog dan?
pi_159446340
Beter maagd tot huwelijk.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:18:01 #194
319979 Fok-it
All is well
pi_159446348
Maar Crack, ik snap wel dat dat voor mannen geil is.

Maar vrouwen willen toch juist meer ervaring in bed vaak of ben jij zo niet? :+
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:18:28 #195
319979 Fok-it
All is well
pi_159446362
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Ja. Je kan het niet even bij de AH in de bonus halen he
pi_159446365
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

omdat hij geen seks heeft????
pi_159446367
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:18 schreef Fok-it het volgende:

kun je ze rare fetishes aanleren en doen alsof t normaal is hahahah
pi_159446382
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Dit ja, en ze weten toch niet wat 'normaal' is. Je kan alles nog leren, helemaal blanco.
En vaak kutteke geil :D
Zou het wel als een pluspunt zien denk ik. Maar als iemand een slet is geweest heb ik er ook vrede mee hoor, zo boeiend is het verder niet.
pi_159446386
quote:

[..]

Ja. Je kan het niet even bij de AH in de bonus halen he
De wallen?
pi_159446424
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

De wallen?
waarom zou hij?
pi_159446441
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

waarom zou hij?
Weet ik niet
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:20:21 #202
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159446443
Het lukt me niet om de kip mee te lokken mijn huisje in.

Ik denk dat hij vermoed dat ik hem wil opeten.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:20:32 #203
319979 Fok-it
All is well
pi_159446448
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:20 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Weet ik niet
Precies.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:21:01 #204
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159446465
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het lukt me niet om de kip mee te lokken mijn huisje in.

Ik denk dat hij vermoed dat ik hem wil opeten.
ik dacht eerst: wat

maar toen dacht ik: ohja minecraft

:D
pi_159446470
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:20 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Weet ik niet
ja nou dan :')
pi_159446471
Is wel makkelijk op de huwelijksnacht, als maagd het huwelijk in.
Is dat ook binnen 2 minuten klaar.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:21:38 #207
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159446487
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
is toch al zo'n vermoeiende dag geweest beter snel naar bed
pi_159446500
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef Sked het volgende:

[..]

is toch al zo'n vermoeiende dag geweest beter snel naar bed
klopt.
pi_159446505
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

ja nou dan :')
nou dan miss omdat die behoefte heeft
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:22:11 #210
319979 Fok-it
All is well
pi_159446515
quote:
_O- Dat zal geen uren duren nee met zoveel opgekropte hormonen
pi_159446518
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

denk dat fokkie dat dan wel gezegd zou hebben
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:22:28 #212
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159446525
quote:
_O-
pi_159446531
Sowieso 2 minuten ruim voldoende toch.
pi_159446532
quote:

Nee? Waarom? :')

Komt wel weer hoor :P
Ik vind die onzekerheid bij mannen gewoon geil, en dat alles weer ontdekken en ja weet ik het.

Natuurlijk is het op het begin ook wel soms beetje awkward maar dat is ook maar hoe je daar zelf in staat. Ik heb ook wel graag een beetje humor tijdens de seks, ja niet dat ik grapjes maakt, maar wel dat ik vind dat je ook lol kunt hebben :D.

En als een man minder seks heeft dan ik, dan lijkt het alsof ik weet hoe het moet en kan ik ook bijzonder weinig fout doen :') _O-. En ik kan alles leren zoals ik het wil, en niet dat je eerst iets moet afleren bij iemand en dan opnieuw moet aanleren, gedoe zeg :D
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zou het wel als een pluspunt zien denk ik. Maar als iemand een slet is geweest heb ik er ook vrede mee hoor, zo boeiend is het verder niet.
Ja, heb ik ook.

Al moet iemand wel gewoon te vertrouwen zijn, anders hoef ik je écht niet :'). En als iemand met mij relatie heeft dan is diegene wel gewoon van mij en wil ik niet delen
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:22:39 #215
319979 Fok-it
All is well
pi_159446533
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Na een lange tijd geen seks denk je er toch wat minder over na he
pi_159446560
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso 2 minuten ruim voldoende toch.
Ja, helaas gaat het niet zo snel.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:23:22 #217
319979 Fok-it
All is well
pi_159446562
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:22 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik vind die onzekerheid bij mannen gewoon geil, en dat alles weer ontdekken en ja weet ik het.

Natuurlijk is het op het begin ook wel soms beetje awkward maar dat is ook maar hoe je daar zelf in staat. Ik heb ook wel graag een beetje humor tijdens de seks, ja niet dat ik grapjes maakt, maar wel dat ik vind dat je ook lol kunt hebben :D.

En als een man minder seks heeft dan ik, dan lijkt het alsof ik weet hoe het moet en kan ik ook bijzonder weinig fout doen :') _O-. En ik kan alles leren zoals ik het wil, en niet dat je eerst iets moet afleren bij iemand en dan opnieuw moet aanleren, gedoe zeg :D

[..]

Ja, heb ik ook.

Al moet iemand wel gewoon te vertrouwen zijn, anders hoef ik je écht niet :'). En als iemand met mij relatie heeft dan is diegene wel gewoon van mij en wil ik niet delen
Hm ja oke, klinkt logisch :P
pi_159446567
quote:

[..]

Ja, heb ik ook.

Ja dat, iemand die ooit vreemd is gegaan bij een ander zou ik ook per definitie al niet hoeven.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:23:42 #219
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159446575
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja, helaas gaat het niet zo snel.
30 seconden en klaar, slapen.
pi_159446582
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

30 seconden en klaar, slapen.
wat zou dat mooi zijn
pi_159446591
:9
pi_159446595
zou ook hoop energie besparen
pi_159446609
"bedankt."
slapen.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:24:40 #224
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159446615
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

wat zou dat mooi zijn
Ik doe er helaas wel iets langer over tegenwoordig.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:25:04 #225
319979 Fok-it
All is well
pi_159446627
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
"bedankt."
slapen.
Elkaar bedanken na de seks is we lecht geniaal ja _O_
pi_159446634
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Heb ik nog nooit van gehoord tot jij daar een keer mee kwam
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:25:38 #227
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159446639
quote:

[..]

jezelf bedanken na de seks toch

#kanyestyle
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:25:46 #228
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159446643
quote:

[..]

dat is echt raar
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:25:48 #229
319979 Fok-it
All is well
pi_159446645
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik zie dat gewoon voor me bij de zwarte kousen-huwelijken
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:26:20 #230
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159446664
Als iemand dat tegen me zou zeggen zou ik echt boos worden :') ben geen hoer
pi_159446672
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:26 schreef supersof het volgende:
Als iemand dat tegen me zou zeggen zou ik echt boos worden :') ben geen hoer
wat heeft dat ermee te maken
pi_159446674
Wat is daar zo raar aan dan, je hebt toch seks gekregen, dan kan er toch gewoon een bedankje af?
pi_159446677
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

eerst betalen
pi_159446683
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja dat, iemand die ooit vreemd is gegaan bij een ander zou ik ook per definitie al niet hoeven.
Ik ben sowieso wel moeilijk met vertrouwen.

Als je liegt, maakt niet uit waarover.. dan ben ik eigenlijk wel klaar met je. Ook al zijn het stomme kut dingen, juist dan misschien wel, want waarom zou je daarover liegen :?
pi_159446692
Ik bedank ook regelmatig hoor? :')
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:27:09 #236
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159446696
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:26 schreef Trollscience het volgende:

[..]

wat heeft dat ermee te maken
Ja weet niet, ik moet daar dan aan denken :') :D
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:27:22 #237
319979 Fok-it
All is well
pi_159446705
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is daar zo raar aan dan, je hebt toch seks gekregen, dan kan er toch gewoon een bedankje af?
Als iemand je spontaan een kus geeft zeg je toch ook niet bedankt?
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:27:42 #238
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159446717
Alsof iemand je een gunst heeft gedaan. Als het goed is had je toch allebei zin dusja
pi_159446721
Vooral met beffen of andere vna die dingen gericht op één persoon.
Dan is diegene toch zn best aan het doen en inspanningen leveren en weet ik het? Dan bedank ik best vaak :P
pi_159446727
De week is weer doormidden.
Zonder wrijving geen glans
pi_159446732
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:27 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als iemand je spontaan een kus geeft zeg je toch ook niet bedankt?
Maar als je hebt genoten van iemand die zijn best gedaan hebt kan je dat toch gewoon zeggen?
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:29:27 #242
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159446789
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar als je hebt genoten van iemand die zijn best gedaan hebt kan je dat toch gewoon zeggen?
Ja maar dan zou ik gewoon zeggen, was lekker
of zoiets
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:29:44 #243
319979 Fok-it
All is well
pi_159446801
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar weet niet, zou dat wel beetje apart vinden als je dat heel formeel doet :+ Je kan ook inderdaad zeggen dat je er genoten van hebt ofzo,dat is misschien toch wat anders ofzo :+ Geen idee. Ik heb het nog nooit gehoord of gedaan in ieder geval
pi_159446817
En het is toch eigenlijk ook wel een gunst.
Ik bedoel, het is veel minder moeite om te masturberen dan om seks te hebben.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:30:34 #245
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159446835
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
En het is toch eigenlijk ook wel een gunst.
Ik bedoel, het is veel minder moeite om te masturberen dan om seks te hebben.
Maar diegene doet het omdat hij/zij er ook zin in heeft toch
anders moet ie het niet doen
pi_159446845
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar weet niet, zou dat wel beetje apart vinden als je dat heel formeel doet :+ Je kan ook inderdaad zeggen dat je er genoten van hebt ofzo,dat is misschien toch wat anders ofzo :+ Geen idee. Ik heb het nog nooit gehoord of gedaan in ieder geval
Dat gaat niet formeel hoor _O-
pi_159446873
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:30 schreef supersof het volgende:

[..]

Maar diegene doet het omdat hij/zij er ook zin in heeft toch
anders moet ie het niet doen
Ja maar net zoals met gewoon neuken

Als de man ALLES doet en daarna helemaal doorzweet klaar is, ja dan wilde je het allebei maar de een lag alleen maar te liggen. Mag wel bedankje af dan toch?! :D

Maar snap het ook wel dat je dat niet doet.. maar ja het raar vinden als je dat wel doet neuh, dat snap ik ook weer niet
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:31:44 #248
319979 Fok-it
All is well
pi_159446878
quote:
10s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:30 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Dat gaat niet formeel hoor _O-
Weet ik. weet ik.

Maar al zeg je: Hmm dankje schat :D Ik geef maar een voorbeeld _O- Dan zou ik toch wel denken van: Hm is toch vanzelfsprekend? :+
pi_159446887
:+ :+ :+
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:32:34 #250
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159446907
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Weet ik. weet ik.

Maar al zeg je: Hmm dankje schat :D Ik geef maar een voorbeeld _O- Dan zou ik toch wel denken van: Hm is toch vanzelfsprekend? :+
Ik bedank mensen zo vaak voor de meest vanzelfsprekende dingen
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:33:23 #251
319979 Fok-it
All is well
pi_159446939
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:32 schreef Sked het volgende:

[..]

Ik bedank mensen zo vaak voor de meest vanzelfsprekende dingen
Ik ook. Maar in bed is het toch anders vind ik
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:33:24 #252
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159446941
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:31 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ja maar net zoals met gewoon neuken

Als de man ALLES doet en daarna helemaal doorzweet klaar is, ja dan wilde je het allebei maar de een lag alleen maar te liggen. Mag wel bedankje af dan toch?! :D

Maar snap het ook wel dat je dat niet doet.. maar ja het raar vinden als je dat wel doet neuh, dat snap ik ook weer niet
Ik denk dat je beter een compliment kan geven in plaats van een bedankje :P
pi_159446954
quote:

[..]

_O_

Ik als oude man (toen ik nog wat jonger was dacht ik er net zo over overigens :P) hou er niet van om een plee onder te pissen, ik ga gewoon lekker zitten (mits de plee schoon is natuurlijk ;)).
pi_159446957
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Weet ik. weet ik.

Het is ook wel vanzelfsprekend maar dan kun je nog wel iemand bedanken! Gewoon extra blijk van waardering :D
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:33 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter een compliment kan geven in plaats van een bedankje :P
Beide :D
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:34:25 #255
319979 Fok-it
All is well
pi_159446984
quote:
17s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:33 schreef Juup© het volgende:

[..]

_O_

Ik als oude man (toen ik nog wat jonger was dacht ik er net zo over overigens :P) hou er niet van om een plee onder te pissen, ik ga gewoon lekker zitten (mits de plee schoon is natuurlijk ;)).
Dit ja.

Al die mannen die staand plassen associëren met mannelijkheid :') Dat is toch wel een beetje jammer
pi_159446994
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dit ja.

Al die mannen die staand plassen associëren met mannelijkheid :') Dat is toch wel een beetje jammer
Eens.
pi_159447018
ik pis alleen zittend als ik pillen op heb

maar dat is meer door negatieve ervaringen met staand pissen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2016 19:35:57 ]
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:35:39 #258
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159447026
staand plassen bespaart tijd
pi_159447073
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:35 schreef Sked het volgende:
dit ja, gwn ff snel naar de wc ipv zitten

en vaak is de bril ook koud :r
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:37:07 #260
319979 Fok-it
All is well
pi_159447076
quote:
Die paar seconden maakt ook niet veel uit

Ik snap het alleen bij Mikey want die heeft blijkbaar zo`n grote dat hij hem helemaal moet wassen met zittend plassen omdat hij het water raakt
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:38:09 #261
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159447121
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Die paar seconden maakt ook niet veel uit

Ik snap het alleen bij Mikey want die heeft blijkbaar zo`n grote dat hij hem helemaal moet wassen met zittend plassen omdat hij het water raakt
hardop lachen :')
pi_159447266
Halo
pi_159447290
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Halo
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:43:12 #264
319979 Fok-it
All is well
pi_159447303
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:38 schreef supersof het volgende:

[..]

hardop lachen :')
Mooi man. Mikeygod
pi_159447310
Die jongen maakt me zo fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucking agressief.
pi_159447321
wie is mikey?
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:43:40 #267
319979 Fok-it
All is well
pi_159447331
pi_159447343
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:44:33 #269
319979 Fok-it
All is well
pi_159447360
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:43 schreef Trollscience het volgende:
wie is mikey?
Dr.Mikey
pi_159447371
quote:
je moet niet zo haasten

beetje zitten beetje fokken
pi_159447374
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dr.Mikey
raar ventje
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:45:03 #272
319979 Fok-it
All is well
pi_159447376
Kut regen. Al de hele dag :r Ik zou bijna met de bus naar de AH gaan maar dan laat ik Sof nog harder lachen
pi_159447386
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:45 schreef Fok-it het volgende:
Kut regen. Al de hele dag :r Ik zou bijna met de bus naar de AH gaan maar dan laat ik Sof nog harder lachen
ja was erg vervelend ja vanochtend ook op het fiets
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:47:11 #274
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159447443
quote:
met de bus naar de AH wat _O-
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:47:23 #275
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159447446
quote:
9s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:43 schreef Crack_ het volgende:
Die jongen maakt me zo fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucking agressief.
wie?
  roze woensdag 27 januari 2016 @ 19:47:48 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_159447466
Hoi.
Your beauty never ever scared me.
pi_159447472
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:47 schreef supersof het volgende:

[..]

wie?
ja mikey natuurlijk daar gaat het toch over

jezus christus let eens op
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:48:03 #278
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159447475
quote:
ahaha
wel eentje die bij velperplein stopt dan
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:48:25 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_159447488
quote:

[..]

Godverdomme wat geil
Oh.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:48:49 #280
319979 Fok-it
All is well
pi_159447494
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:48 schreef supersof het volgende:

[..]

ahaha
wel eentje die bij velperplein stopt dan
_O-
Ja kutte ver als je helemaal zeiknat wordt hoor
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:48:53 #281
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159447498
Fokkie ga dan gewoon naar AH to go of die spar bij station
pi_159447499
alsof meisje jongen gaat klappen :') _O-
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:49:04 #283
319979 Fok-it
All is well
pi_159447500
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Godverdomme wat geil
Hahah :') _O_
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:49:25 #284
319979 Fok-it
All is well
pi_159447517
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:48 schreef supersof het volgende:
Fokkie ga dan gewoon naar AH to go of die spar bij station
Dat is duur
En Spar is echt een rukwinkel
pi_159447531
ah to go is zo ongelooflijk duur
  roze woensdag 27 januari 2016 @ 19:50:01 #286
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_159447538
Matig. AH hier is van 1 feb. minder lang open :(! En op zondag ook later.
pi_159447539
kapitalistische zwendelarij
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:50:11 #288
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159447547
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat is duur
dan haal je alleen een pizza ofzo
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:50:23 #289
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159447554
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat is duur
wel makkelijk als je ernaast woont
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:51:01 #290
319979 Fok-it
All is well
pi_159447576
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:50 schreef supersof het volgende:

[..]

dan haal je alleen een pizza ofzo
Nee, moet beetje gezond voer kopen en drinken.
Ik ga wel met de bus :)
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:51:38 #291
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159447598
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee, moet beetje gezond voer kopen en drinken.
Ik ga wel met de bus :)
gvd :')
ga gewoon snel met de fiets
dat duurt misschien nog wel even lang als lopen naar de bushalte en AH
pi_159447615
Ik zat net met een vet lieve asielzoeker in de trein.

Hij stond erop dat ik redbull en twix aannaam die hij kocht in de trein en vertelde me dat hij bij het kopen van een treinkaartje z'n telefoon was vergeten. Dat na hele moeizame communicatie via Google translate op m'n telefoon via arabisch.

Heb het nu in het Nederlands voor hem opgeschreven zodat ze in ter apel voor hem naar dat station kunnen bellen of z'n telefoon gevonden is.

Hoop het wel voor hem, nummers van z'n familie enzo stond er allemaal in.

Lief dagboek
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:52:32 #293
319979 Fok-it
All is well
pi_159447622
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:51 schreef supersof het volgende:

[..]

gvd :')
ga gewoon snel met de fiets
dat duurt misschien nog wel even lang als lopen naar de bushalte en AH
:D Grapje _O-

Ik ga lopen denk ik. Heb ik ook even wat beweging
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:54:02 #294
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_159447658
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:52 schreef Paxcon het volgende:

Hij stond erop dat ik redbull en twix aannaam die hij kocht in de trein en vertelde me dat hij bij het kopen van een treinkaartje z'n telefoon was vergeten. Dat na hele moeizame communicatie via Google translate op m'n telefoon via arabisch.

Heb het nu in het Nederlands voor hem opgeschreven zodat ze in ter apel voor hem naar dat station kunnen bellen of z'n telefoon gevonden is.

Lief dagboek
Ahh dat is echt zielig als hij die nummers verliest ;(
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:54:03 #295
319979 Fok-it
All is well
pi_159447659
quote:

Lief dagboek
_O_ Goedzo Pax#Socialistendaad
pi_159447678
quote:

Lief dagboek
liev O+
pi_159447770
paxcon is een wegkijker en een gutmensch
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_159447778
Had wel met hem te doen.

Hij typte ook via Google translate: ik weet dat je een goed mens bent O+
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:58:58 #299
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_159447822
Bezig met mijnen, is batterij van controller leeg.

Struggles dit.
  roze woensdag 27 januari 2016 @ 19:59:11 #300
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_159447829
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:57 schreef Paxcon het volgende:
Had wel met hem te doen.

Hij typte ook via Google translate: ik weet dat je een goed mens bent O+
Aah O+