SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, nou opzich zou dat wel super chill zijn als je gewoon eerder klaar kunt zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, was best raar. Want was dus weer een bedrijf wat zei dat het in paar maanden afgerond kon worden blabla, net als die ene die ik vorig jaar had afgewezen.
En hij zei ook helemaal van ja: En 2 jaar is gewoon zonde. En je hoeft geen 360 uur stage te lopen, je bent geen hartchirurg, als wij vinden dat je na 20 uur al bekwaam ben mag je ook al examen doenEcht wtf.
Maargoed. Ik heb dus kennismakingsgesprek vrijdag
Het is niet dat ze indeuken ofzo. Ze passen bij mn lichaam maar cup groter was wel wat mooier, dat betekent niet dat ik ontevreden ben met wat ik nu heb.quote:
Zou je 't doen als je het geld had?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Weet niet, kan op dit moment niet eens rijlessen betalen.
Baardgroei lijkt me zo irritantquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:32 schreef Trollscience het volgende:
ik kan mannenleven wel aanraden, staand pissen, nooit ongesteld, geen gekke pillen hoeven te nemen om niet zwanger te worden. wat een leven
Welke cup heb je dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, nou opzich zou dat wel super chill zijn als je gewoon eerder klaar kunt zijn.
Hoop echt op een positief gesprek + gevolg voor je!!
[..]
Het is niet dat ze indeuken ofzo. Ze passen bij mn lichaam maar cup groter was wel wat mooier, dat betekent niet dat ik ontevreden ben met wat ik nu heb.
En ze hangen tenminste nooit![]()
[..]
Zou je 't doen als je het geld had?
[..]
Baardgroei lijkt me zo irritant
ik heb niet veel baardgroei, maar is wel leuk die haartjes die zo zacht aanvoelenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, nou opzich zou dat wel super chill zijn als je gewoon eerder klaar kunt zijn.
[..]
Het is niet dat ze indeuken ofzo. Ze passen bij mn lichaam maar cup groter was wel wat mooier, dat betekent niet dat ik ontevreden ben met wat ik nu heb.
[..]
[..]
Dankjequote:Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
liev hequote:Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Fok-it het volgende:
Wat een lieve TTDie blijft maar even staan
Nog nooit echt goed over nagedacht eigenlijk.quote:
Niet doen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nog nooit echt goed over nagedacht eigenlijk.Misschien als geld geen rol zou spelen dat ik het zou overwegen.
Staand pissen als het ook zittend kanquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:32 schreef Trollscience het volgende:
ik kan mannenleven wel aanraden, staand pissen, nooit ongesteld, geen gekke pillen hoeven te nemen om niet zwanger te worden. wat een leven
Ik vind alles relevant aan Groningen heel irrelevantquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Fokker101 het volgende:
Wie zou een goede opvolger voor Van de Looi zijn FOK-IT?
okquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staand pissen als het ook zittend kan
70Aquote:
Heb jij van die blonde donshaartjes zeg maar dan? Niet van die stoppels? Want dat is gewoon kutquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb niet veel baardgroei, maar is wel leuk die haartjes die zo zacht aanvoelen
Ohja, kut is dat.. dat kun je niet van te voren kijken?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DankjeMaar moet ik ook met m`n school bespreken want als dat bedrijf niet bij hun in het bestand staat gaat het feest dus niet door
Hm, ja dan wordt het ook wel andersquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nog nooit echt goed over nagedacht eigenlijk.Misschien als geld geen rol zou spelen dat ik het zou overwegen.
Ja maar als het níét zittend kan, wat toch wel regelmatig zo isquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ga ze morgen even bellen. Wellicht weten ze het dan meteenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
70A
[..]
Heb jij van die blonde donshaartjes zeg maar dan? Niet van die stoppels? Want dat is gewoon kut
[..]
Ohja, kut is dat.. dat kun je niet van te voren kijken?
[..]
Hm, ja dan wordt het ook wel anders
[..]
Ja maar als het níét zittend kan, wat toch wel regelmatig zo is![]()
![]()
ach ja zo lang je maar gelukkig bentquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
70A
[..]
Heb jij van die blonde donshaartjes zeg maar dan? Niet van die stoppels? Want dat is gewoon kut
[..]
[..]
[..]
![]()
Ja? Echt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou denk ik wel correctie laten doen als ze er na kinderen niet meer uitzagen en ik toch genoeg geld had.
Ja, anders misschien ook wel gewoon zonde van je tijd. Maar goed bezig!!quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ga ze morgen even bellen. Wellicht weten ze het dan meteen
Dat ik me niet stoor wanneer ik er naar kijk, ik zie wel eens van die gedrochten langskomen in de media. :$quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Echt?
En wat vind je dan belangrijk? Dat ze niet hangen? niet uitgelubberd of wanneer vind je het dan minder mooi?
[..]
Ja, anders misschien ook wel gewoon zonde van je tijd. Maar goed bezig!!Echt!
nee het zit tussen vellus en normaal haar inquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
70A
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Mja mja. Ik moet toch wat hequote:Op woensdag 27 januari 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Echt?
En wat vind je dan belangrijk? Dat ze niet hangen? niet uitgelubberd of wanneer vind je het dan minder mooi?
[..]
Ja, anders misschien ook wel gewoon zonde van je tijd. Maar goed bezig!!Echt!
Ik wil mezelf gewoon accepterenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik me niet stoor wanneer ik er naar kijk, ik zie wel eens van die gedrochten langskomen in de media. :$
Vind ze nu gewoon wel mooi en als ze daardoor verpest raken, waarom zou je ze dan niet weer in ere herstellen.
jij wil ook overal foto's vanquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil mezelf gewoon accepteren
Het moet niet uitmaken of ik wat minder mooi ben, maar ja dat slaat eigenlijk ook niet echt ergens op.
Pics van die gedrochten?!Ben wel benieuwd
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:42 schreef Fokker101 het volgende:
komt ali b bij de tandarts zegt de tandarts zeg eens a zegt ali b zegt de tandarts nee a
Stop hiermeequote:Op woensdag 27 januari 2016 18:44 schreef Fokker101 het volgende:
welk muziekinstrument werkt nooit mee een dwarsfluit haha
Ah, zolang het maar geen stoppels zijn want dat is irritant. Of je meot houden van.. ruwquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee het zit tussen vellus en normaal haar in
Je moet niks, maar je weer blij en gelukkig voelen wil je vast!quote:
quote:
En correcties als je bijvoorbeeld 40 kilo af bent gevallen, ik vind het een beetje onzin om dat allemaal zomaar te moeten accepteren terwijl er ook wat aan te doen valt hoor. :$quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil mezelf gewoon accepteren
Het moet niet uitmaken of ik wat minder mooi ben, maar ja dat slaat eigenlijk ook niet echt ergens op.
Pics van die gedrochten?!Ben wel benieuwd
en dan heb je nog steeds je titpics niet gepostquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, zolang het maar geen stoppels zijn want dat is irritant. Of je meot houden van.. ruw
[..]
Je moet niks, maar je weer blij en gelukkig voelen wil je vast!
[..]hmhm, ja klopt wel haha
Heb fascinatie met foto's zowat eigenlijk. Van mezelf ook best erg, fotoboeken allessss, van baby tot nu toe ik kijk ze te veel en laat het ook allemaal iets te graag aan andere zien incl vragen "VANAF WELKE LEEFTIJD LIJK IK OP MEZELF?!![]()
"
![]()
. Maarja, ook van andere.. ja gewoon foto's.
Weet niet wat ik ermee heb
Rot opquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:45 schreef Fokker101 het volgende:
komt maurice de hond bij de dokter zegt de dokter wie heeft die wachtkamer volgescheten zegt maurice de hond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
Deze correctie zou ik bijvoorbeeld zonder twijfel laten doen als ik er het geld voor had crack:ielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze correctie zou ik bijvoorbeeld zonder twijfel laten doen als ik er het geld voor had crack:Jouwe hangen tochniet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ohja kut dat was verboden hequote:Op woensdag 27 januari 2016 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En correcties als je bijvoorbeeld 40 kilo af bent gevallen, ik vind het een beetje onzin om dat allemaal zomaar te moeten accepteren terwijl er ook wat aan te doen valt hoor. :$
Weet niet of dat weer mag hier eigenlijk.
Welquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
en dan heb je nog steeds je titpics niet gepost
Ja maar dat kan toch veranderen als je kinderen hebt gehad en dergelijke, dat weet je toch niet.quote:
Nee, dat is waar inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch veranderen als je kinderen hebt gehad en dergelijke, dat weet je toch niet.
Nu zou ik er niets aan laten doen hoor
ik hou wel van een beetje ruwquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, zolang het maar geen stoppels zijn want dat is irritant. Of je meot houden van.. ruw
[..]
Je moet niks, maar je weer blij en gelukkig voelen wil je vast!
[..]hmhm, ja klopt wel haha
Heb fascinatie met foto's zowat eigenlijk. Van mezelf ook best erg, fotoboeken allessss, van baby tot nu toe ik kijk ze te veel en laat het ook allemaal iets te graag aan andere zien incl vragen "VANAF WELKE LEEFTIJD LIJK IK OP MEZELF?!![]()
"
![]()
. Maarja, ook van andere.. ja gewoon foto's.
Weet niet wat ik ermee heb
gvdquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef Fokker101 het volgende:
hoe noem je een aap die van rechts komt? een voorrang oetan.
echt waar?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja kut dat was verboden he. Alweer vergeten
Oooh nee tuurlijk, die dingen snap ik echt helemaal. Maar ik heb het over dingen accepteren die erbij horen, meer euhm, ja stel dat die van mij lelijk worden door ouderdom. Ik vind van mezelf dat ik dat dan maar gewoon moet accepteren omdat dat niet ophoudt ofzo.
Nee joh, er zijn zo veel dingen die ik wel snap. Het is meer dat ik er bang voor ben dat ik zelf (en andere mensen) het dan doen en dat het niks heeft geholpen omdat het meer in je hoofd zit dan uiterlijk. Dat zou zo zonde zijn
[..]
Wel
Wat heeft zelaten doen?quote:
Deze correctie zou ik bijvoorbeeld zonder twijfel laten doen als ik er het geld voor had crack:Ja, dat snap ik helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik echt, zelfde met flaporen en al die dingen. Of mensen die hele lange schaamlippen zouden hebben oid, dat snap ik ook allemaal.
Mn antwoord was beetje kortzichtig
En het is natuurlijk ook wel zo, als je wél gelukkig wordt door zo'n operatie en je hebt het geld.. ja waarom zou je het dan niet doen eigenlijk. Kan ik wel zeggen 'ja omdat je jezelf moet accepteren' maar als je het geld hebt voor de makkelijkere oplossing, tsja waarom ook nietIk tease niemandquote:Jaquote:
Baby darling doll face honey
Wat doen ze dan? Dat hij weer normaal over het oog heen kan rollen ofzoquote:
Wie is hij?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doen ze dan? Dat hij weer normaal over het oog heen kan rollen ofzo
Hetquote:
Wat is het dan?!quote:
KPD héquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
kan je hem dm'en, ik heb ook een foto van mijn haar gestuurd
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is het dan?!
Serieuze vraag, wat bedoel je daarmee? Waar verwijs je naar, volg het niet
Maar las eigenlijk vorige berichten ook niet dus mischien vandaar. Ok nevermind
[..]
KPD hé
Oh HAHAHAHquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Wat ze doen met een ooglidcorrectie. En het het verwijstr naar het ooglid
Met FM 2016 welquote:
Ja zoiets, heb me er niet te veel in verdiept.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doen ze dan? Dat hij weer normaal over het oog heen kan rollen ofzo
echtquote:
Ik vind plastische chirurgie sowieso vaak een beetje onnodig.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zoiets, heb me er niet te veel in verdiept.
Vond het eigenlijk ook vrij onnodig allemaal. Maar je ziet wel esthetische verbetering
Achja, als iemand het wil en het zelf kan betalen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind plastische chirurgie sowieso vaak een beetje onnodig.
Kan wel fijn zijn voor sommige mensenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind plastische chirurgie sowieso vaak een beetje onnodig.
Tuurlijk. Ik vind het vooral nogal duur vaak voor hetgeen wat ze corrigerenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja, als iemand het wil en het zelf kan betalen.
Dat wel. Je moet wel flink in de buidel tastenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik vind het vooral nogal duur vaak voor hetgeen wat ze corrigeren
Piemelvergroting prima dingen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik vind het vooral nogal duur vaak voor hetgeen wat ze corrigeren
Het lijkt me ERG ongemakkelijk als je met 25cm rondloopt.quote:
Inderdaad. Lekker goedkoop ookquote:
Lijkt me wel matig als je dat hebt kun je niet eens staand plassenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:00 schreef Crack_ het volgende:
Ja, dingen als piemelvergroting snap ik echt alleen als je écht een kleine hebt. < 5 cm
Was er laatst niet een topic in R&P dat een meisje het uitmaakte met haar vriend omdat zijn penis te klein was?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:00 schreef Crack_ het volgende:
Ja, dingen als piemelvergroting snap ik echt alleen als je écht een kleine hebt. < 5 cm
5 cmquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:00 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was er laatst niet een topic in R&P dat een meisje het uitmaakte met haar vriend omdat zijn penis te klein was?
voor die 1cm extra, tsjaquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:00 schreef Crack_ het volgende:
Is dat zo?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Poolse jongens hebben meestal kleine piemeltjes.
ik heb niet eens toegangquote:
nog even drie keerquote:
Zou geen eens willen dat er iets aan mn lul gedaan word gatverdammequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:01 schreef Fok-it het volgende:
Een penisvergroting van twee tot vier centimeter is haalbaar. Echter is er helaas geen garantie op verlenging te geven omdat tijdens de wondgenezing het onvermijdelijke littekenweefsel het effect weer iets te niet kan doen. Dit is vooraf helaas niet voorspelbaar. Er is een kans van rond de 15% dat de penisvergroting slechts uiteindelijk 1 cm of minder kan zijn.
Ja, lijkt me sowieso matigquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel matig als je dat hebt kun je niet eens staand plassen
Oh, geen idee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was er laatst niet een topic in R&P dat een meisje het uitmaakte met haar vriend omdat zijn penis te klein was?
quote:
alleen castratiequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:02 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zou geen eens willen dat er iets aan mn lul gedaan word gatverdamme
Nee lijkt me niks mijn voorhuid is alles.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie voorkeur voor besneden of niet? Gewoon, of je de een mooier vindt dan de ander of vanwege hygiëne voorkeur?
Edit: piemels, geen kutjes
Vind onbesneden mooierquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie voorkeur voor besneden of niet? Gewoon, of je de een mooier vindt dan de ander of vanwege hygiëne voorkeur?
Iedere man die besneden zegt leeft in een fabel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Onbesneden vind ik wel mooier ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Crack_ het volgende:
sorry ik heb voorkeur voor kutjes.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Voorkeur voor niet besneden vanwege esthetiek.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Je bent nog maagdquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry ik heb voorkeur voor kutjes.
geen voorhuid hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Crack_ het volgende:
En moslims en joden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen voorhuid hebbenAmerikanen die hun kinderen bij 3 maanden oud permanent verminken
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee lijkt me niks mijn voorhuid is alles.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voorkeur voor niet besneden vanwege esthetiek.
Nicequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedere man die besneden zegt leeft in een fabel.
Hoezo nice. He je ook een onbesneden piemeltje Crack?quote:
Onbesneden neem ik aanquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry ik heb voorkeur voor kutjes.
Zo'n gezamenlijk antwoordquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo nice. He je ook een onbesneden piemeltje Crack?
Ja ik weet niet. Ik vind het er soms beetje apart uit zienquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Onbesneden neem ik aan
[..]
Zo'n gezamenlijk antwoord
Ik heb geen piemeltje. Ik weet wel dat de enige man die zei besneden mooier te vinden, zelf besneden was. Ooit he, dit is zo'n terugkerende vraag
natuurlijk onbesneden, ik heb mijn vingers ook het liefst onbesneden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Onbesneden neem ik aan
[..]
Zo'n gezamenlijk antwoord
Ik heb geen piemeltje. Ik weet wel dat de enige man die zei besneden mooier te vinden, zelf besneden was. Ooit he, dit is zo'n terugkerende vraag
Jij kan nergens over mee praten groentje.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
natuurlijk onbesneden, ik heb mijn vingers ook het liefst onbesneden.
Jij kan alleen maar fantaseren.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sommige zijn mooi hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:07 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie het niet spannend als je meisje der punani eerste keer gaat zien?! Of is dat voor 'n man niet zo boeiend omdat ze ja, toch redelijk.. allemaal lelijk zijn?
omgquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Why are jewish men circumcised?
Because jewish women won't touch anything that isn't 10% off.
hahahhaahahahahah
HAHHAHAHAAHAHAHAH KANKER GRAPPIG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Why are jewish men circumcised?
Because jewish women won't touch anything that isn't 10% off.
hahahhaahahahahah
Puni is niet zo heel spannend, al is er wel een mate van spanning.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:07 schreef Crack_ het volgende:
Vinden jullie het niet spannend als je meisje der punani eerste keer gaat zien?! Of is dat voor 'n man niet zo boeiend omdat ze ja, toch redelijk.. allemaal lelijk zijn?
lekker maatquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
he inso
ben soort van aangenomen
morgen proefdraaien
klopt vind het interessant. Hoe iemand leuk kan praten over meisjes terwijl die nog maagd is. Nog maals Tjacka zei het hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef Sked het volgende:
Fokker101 is wel heel druk met de maagdelijkheid van McGrath zeg
Feliquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
he inso
ben soort van aangenomen
morgen proefdraaien
Het ziet er ook wel apart uit als het normalere is dat je onbesneden bentquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Ik vind het er soms beetje apart uit zien
En gevoelighied schint ook minder te worden
Very goodquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kap ns met die trieste zooi zegquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij kan alleen maar fantaseren.
Echt echt sommige, 99 van de 100 zijn gewoon lelijk denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige zijn mooi hoor
Ik vind dat altijd wel pluspuntje, meeste hebben inderdaad wel zoiets van boeend, maar weet niet. Ik kan dat echt wel mooi of lelijk vinden
dat moment heeft crack natuurlijk nu verspeeld.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Puni is niet zo heel spannend, al is er wel een mate van spanning.
Vind het wel spannend om voor het eerst haar buik te zien, en een beetje haar borsten.
Daarom schaamlipcorrectie.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef Crack_ het volgende:
Echt echt sommige, 99 van de 100 zijn gewoon lelijk denk ik
Ja, want dat kan niet als je maagd bent?!?!!?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
klopt vind het interessant. Hoe iemand leuk kan praten over meisjes terwijl die nog maagd is. Nog maals Tjacka zei het hoor.
Als je pornkutje hebtquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het ziet er ook wel apart uit als het normalere is dat je onbesneden bent
[..]
Very good
[..]
Kap ns met die trieste zooi zeg
[..]
Echt echt sommige, 99 van de 100 zijn gewoon lelijk denk ik
Ik heb crack haar buik al eens eerder gezien, aan het strand.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat moment heeft crack natuurlijk nu verspeeld.
wel grappig dat je tjacka gelooft over mijn maagdelijkheidquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
klopt vind het interessant. Hoe iemand leuk kan praten over meisjes terwijl die nog maagd is. Nog maals Tjacka zei het hoor.
Als je het openspert is het dan nog steeds een soort van roodachtige vleeswond toch.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je pornkutje hebtDat is echt wel mooi hoor.
tjacka zei tegen mij van nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dus het is dus echt wel zo. Zei toch dat Tjacka betrouwbaar is, maar kan wel maar beetje sukkelig is dat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, want dat kan niet als je maagd bent?!?!!?
Je viel pardoes bijna in het vuur van opwindingquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb crack haar buik al eens eerder gezien, aan het strand.
wat is een pornokutje?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zo zie ik het niet. Ik vind het opengespert ook best aantrekkelijk welquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het openspert is het dan nog steeds een soort van roodachtige vleeswond toch.
Even mijn boner bedekken tochquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je viel pardoes bijna in het vuur van opwinding
Ben jij nog maagd?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dus het is dus echt wel zo. Zei toch dat Tjacka betrouwbaar is, maar kan wel maar beetje sukkelig is dat.
Zonder flapjes. Alles smooth en strakquote:
Je hebt er trouwens wel voor gezorgd nu dat Calcio een slimme jongen lijkt, ik hoop dat hij je wel even bedankt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmmm kan wel screens sturen van app ok
aivd ingelichtquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee ik niet meer. Vorig jaar ontmaagd door een meisje van 15 goed he.
Echt een prestatie is het niet hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee ik niet meer. Vorig jaar ontmaagd door een meisje van 15 goed he.
Wel leuk dat je je zo hapt. En je op je teentjes bent getraptquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je hebt er trouwens wel voor gezorgd nu dat Calcio een slimme jongen lijkt, ik hoop dat hij je wel even bedankt.
Doe ik niet hoor leuk dat hij zo hapt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Je druk maken over maagdelijkheid van iemand ander![]()
Ken er genoeg jaquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef supersof het volgende:
wat boeit het ook eigenlijk als je nog maagd bent?
Echt leuk ja, wat een happen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor leuk dat hij zo hapt.
Haha tuurlijk johquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor leuk dat hij zo hapt.
Niet bijzonderveel neequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef supersof het volgende:
als je wat jonger bent speelt dat een belangrijke rol in sommige leventjes hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:14 schreef supersof het volgende:
Klopt was ook niet bijzonder trouwensquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt een prestatie is het niet hoor
16 is gemiddelde
ik ookquote:
Ja, dat snap ik dan weer echt niet hequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Puni is niet zo heel spannend, al is er wel een mate van spanning.
Vind het wel spannend om voor het eerst haar buik te zien, en een beetje haar borsten.
Dat zou ik echt niet snel doenquote:
Ja, maar die zijn er niet veelquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker manquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sowieso
ben echt soort van hyped nu
ahahahahahahahahaquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het openspert is het dan nog steeds een soort van roodachtige vleeswond toch.
Wat? Ik ken heel McGrath niet man, weet ik veel of die gast maagd is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dus het is dus echt wel zo. Zei toch dat Tjacka betrouwbaar is, maar kan wel maar beetje sukkelig is dat.
Ik wilde zeggen ik ook maar dan krijg ik straks Elan weer op m`n dakquote:
Checkquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Of mensen die tering lang geen seks hebben gehad
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Of mensen met bijzonder weinig sekservaring.
Of mensen die tering lang geen seks hebben gehad
ik ga hier geen antwoord op geven anders vinden mensen me weer #sofgonewildquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die supersof van fok bijvoorbeeld
hehehquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga hier geen antwoord op geven anders vinden mensen me weer #sofgonewild
Dit ja, en ze weten toch niet wat 'normaal' is. Je kan alles nog leren, helemaal blanco.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso goed als ze geen vergelijkingsmateriaal hebben toch.
Ik ook niet. Ik heb het er maar mee te doenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan weer echt niet he
Herkenbaarquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef Fok-it het volgende:
Qua droogstaandheid wat dat ook voor woord mag zijn voel ik me ook wel weer een maagd soms
Waarom sta je zo lang droog dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef Fok-it het volgende:
Qua droogstaandheid wat dat ook voor woord mag zijn voel ik me ook wel weer een maagd soms
Ja. Je kan het niet even bij de AH in de bonus halen hequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Waarom sta je zo lang droog dan?
omdat hij geen seks heeft????quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Waarom sta je zo lang droog dan?
kun je ze rare fetishes aanleren en doen alsof t normaal is hahahahquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:18 schreef Fok-it het volgende:
Maar Crack, ik snap wel dat dat voor mannen geil is.
Maar vrouwen willen toch juist meer ervaring in bed vaak of ben jij zo niet?
Zou het wel als een pluspunt zien denk ik. Maar als iemand een slet is geweest heb ik er ook vrede mee hoor, zo boeiend is het verder niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit ja, en ze weten toch niet wat 'normaal' is. Je kan alles nog leren, helemaal blanco.
En vaak kutteke geil
De wallen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Je kan het niet even bij de AH in de bonus halen he
Precies.quote:
ik dacht eerst: watquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het lukt me niet om de kip mee te lokken mijn huisje in.
Ik denk dat hij vermoed dat ik hem wil opeten.
is toch al zo'n vermoeiende dag geweest beter snel naar bedquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Is wel makkelijk op de huwelijksnacht, als maagd het huwelijk in.
Is dat ook binnen 2 minuten klaar.
klopt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
is toch al zo'n vermoeiende dag geweest beter snel naar bed
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
denk dat fokkie dat dan wel gezegd zou hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
nou dan miss omdat die behoefte heeft
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee? Waarom?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:18 schreef Fok-it het volgende:
Maar Crack, ik snap wel dat dat voor mannen geil is.
Maar vrouwen willen toch juist meer ervaring in bed vaak of ben jij zo niet?
Ja, heb ik ook.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou het wel als een pluspunt zien denk ik. Maar als iemand een slet is geweest heb ik er ook vrede mee hoor, zo boeiend is het verder niet.
Na een lange tijd geen seks denk je er toch wat minder over na hequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
nou dan miss omdat die behoefte heeft
Ja, helaas gaat het niet zo snel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso 2 minuten ruim voldoende toch.
Hm ja oke, klinkt logischquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee? Waarom?
Komt wel weer hoor
Ik vind die onzekerheid bij mannen gewoon geil, en dat alles weer ontdekken en ja weet ik het.
Natuurlijk is het op het begin ook wel soms beetje awkward maar dat is ook maar hoe je daar zelf in staat. Ik heb ook wel graag een beetje humor tijdens de seks, ja niet dat ik grapjes maakt, maar wel dat ik vind dat je ook lol kunt hebben.
En als een man minder seks heeft dan ik, dan lijkt het alsof ik weet hoe het moet en kan ik ook bijzonder weinig fout doen![]()
. En ik kan alles leren zoals ik het wil, en niet dat je eerst iets moet afleren bij iemand en dan opnieuw moet aanleren, gedoe zeg
[..]
Ja, heb ik ook.
Al moet iemand wel gewoon te vertrouwen zijn, anders hoef ik je écht niet. En als iemand met mij relatie heeft dan is diegene wel gewoon van mij en wil ik niet delen
Ja dat, iemand die ooit vreemd is gegaan bij een ander zou ik ook per definitie al niet hoeven.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook.
Al moet iemand wel gewoon te vertrouwen zijn, anders hoef ik je écht niet. En als iemand met mij relatie heeft dan is diegene wel gewoon van mij en wil ik niet delen
30 seconden en klaar, slapen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, helaas gaat het niet zo snel.
wat zou dat mooi zijnquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
30 seconden en klaar, slapen.
Elkaar bedanken na de seks is we lecht geniaal jaquote:
Heb ik nog nooit van gehoord tot jij daar een keer mee kwamquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elkaar bedanken na de seks is we lecht geniaal ja
jezelf bedanken na de seks tochquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat is echt raarquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie dat gewoon voor me bij de zwarte kousen-huwelijkenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit van gehoord tot jij daar een keer mee kwam
wat heeft dat ermee te makenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:26 schreef supersof het volgende:
Als iemand dat tegen me zou zeggen zou ik echt boos wordenben geen hoer
eerst betalenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit van gehoord tot jij daar een keer mee kwam
Ik ben sowieso wel moeilijk met vertrouwen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat, iemand die ooit vreemd is gegaan bij een ander zou ik ook per definitie al niet hoeven.
Ja weet niet, ik moet daar dan aan denkenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat heeft dat ermee te maken
Als iemand je spontaan een kus geeft zeg je toch ook niet bedankt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is daar zo raar aan dan, je hebt toch seks gekregen, dan kan er toch gewoon een bedankje af?
Maar als je hebt genoten van iemand die zijn best gedaan hebt kan je dat toch gewoon zeggen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als iemand je spontaan een kus geeft zeg je toch ook niet bedankt?
Ja maar dan zou ik gewoon zeggen, was lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als je hebt genoten van iemand die zijn best gedaan hebt kan je dat toch gewoon zeggen?
Natuurlijk. Maar weet niet, zou dat wel beetje apart vinden als je dat heel formeel doetquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als je hebt genoten van iemand die zijn best gedaan hebt kan je dat toch gewoon zeggen?
Maar diegene doet het omdat hij/zij er ook zin in heeft tochquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
En het is toch eigenlijk ook wel een gunst.
Ik bedoel, het is veel minder moeite om te masturberen dan om seks te hebben.
Dat gaat niet formeel hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar weet niet, zou dat wel beetje apart vinden als je dat heel formeel doetJe kan ook inderdaad zeggen dat je er genoten van hebt ofzo,dat is misschien toch wat anders ofzo
Geen idee. Ik heb het nog nooit gehoord of gedaan in ieder geval
Ja maar net zoals met gewoon neukenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar diegene doet het omdat hij/zij er ook zin in heeft toch
anders moet ie het niet doen
Weet ik. weet ik.quote:
Ik bedank mensen zo vaak voor de meest vanzelfsprekende dingenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik. weet ik.
Maar al zeg je: Hmm dankje schatIk geef maar een voorbeeld
Dan zou ik toch wel denken van: Hm is toch vanzelfsprekend?
Ik ook. Maar in bed is het toch anders vind ikquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik bedank mensen zo vaak voor de meest vanzelfsprekende dingen
Ik denk dat je beter een compliment kan geven in plaats van een bedankjequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar net zoals met gewoon neuken
Als de man ALLES doet en daarna helemaal doorzweet klaar is, ja dan wilde je het allebei maar de een lag alleen maar te liggen. Mag wel bedankje af dan toch?!![]()
Maar snap het ook wel dat je dat niet doet.. maar ja het raar vinden als je dat wel doet neuh, dat snap ik ook weer niet
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook wel vanzelfsprekend maar dan kun je nog wel iemand bedanken! Gewoon extra blijk van waarderingquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik. weet ik.
Maar al zeg je: Hmm dankje schatIk geef maar een voorbeeld
Dan zou ik toch wel denken van: Hm is toch vanzelfsprekend?
Beidequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een compliment kan geven in plaats van een bedankje
Dit ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik als oude man (toen ik nog wat jonger was dacht ik er net zo over overigens) hou er niet van om een plee onder te pissen, ik ga gewoon lekker zitten (mits de plee schoon is natuurlijk
).
Eens.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja.
Al die mannen die staand plassen associëren met mannelijkheidDat is toch wel een beetje jammer
Die paar seconden maakt ook niet veel uitquote:
hardop lachenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die paar seconden maakt ook niet veel uit
Ik snap het alleen bij Mikey want die heeft blijkbaar zo`n grote dat hij hem helemaal moet wassen met zittend plassen omdat hij het water raakt
Mooi man. Mikeygodquote:
quote:
Dr.Mikeyquote:
ja was erg vervelend ja vanochtend ook op het fietsquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:45 schreef Fok-it het volgende:
Kut regen. Al de hele dagIk zou bijna met de bus naar de AH gaan maar dan laat ik Sof nog harder lachen
met de bus naar de AH watquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:45 schreef Fok-it het volgende:
Kut regen. Al de hele dagIk zou bijna met de bus naar de AH gaan maar dan laat ik Sof nog harder lachen
wie?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:43 schreef Crack_ het volgende:
Die jongen maakt me zo fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucking agressief.
ahahaquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:45 schreef Fok-it het volgende:
Godverdomme wat geilquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee? Waarom?
Komt wel weer hoor
Ik vind die onzekerheid bij mannen gewoon geil, en dat alles weer ontdekken en ja weet ik het.
Natuurlijk is het op het begin ook wel soms beetje awkward maar dat is ook maar hoe je daar zelf in staat. Ik heb ook wel graag een beetje humor tijdens de seks, ja niet dat ik grapjes maakt, maar wel dat ik vind dat je ook lol kunt hebben.
En als een man minder seks heeft dan ik, dan lijkt het alsof ik weet hoe het moet en kan ik ook bijzonder weinig fout doen![]()
. En ik kan alles leren zoals ik het wil, en niet dat je eerst iets moet afleren bij iemand en dan opnieuw moet aanleren, gedoe zeg
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ahaha
wel eentje die bij velperplein stopt dan
Hahahquote:
Dat is duurquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:48 schreef supersof het volgende:
Fokkie ga dan gewoon naar AH to go of die spar bij station
dan haal je alleen een pizza ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is duur
En Spar is echt een rukwinkel
wel makkelijk als je ernaast woontquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is duur
En Spar is echt een rukwinkel
Nee, moet beetje gezond voer kopen en drinken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
dan haal je alleen een pizza ofzo
gvdquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, moet beetje gezond voer kopen en drinken.
Ik ga wel met de bus
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
gvd![]()
ga gewoon snel met de fiets
dat duurt misschien nog wel even lang als lopen naar de bushalte en AH
Ahh dat is echt zielig als hij die nummers verliestquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:52 schreef Paxcon het volgende:
Ik zat net met een vet lieve asielzoeker in de trein.
Hij stond erop dat ik redbull en twix aannaam die hij kocht in de trein en vertelde me dat hij bij het kopen van een treinkaartje z'n telefoon was vergeten. Dat na hele moeizame communicatie via Google translate op m'n telefoon via arabisch.
Heb het nu in het Nederlands voor hem opgeschreven zodat ze in ter apel voor hem naar dat station kunnen bellen of z'n telefoon gevonden is.
Hoop het wel voor hem, nummers van z'n familie enzo stond er allemaal in.
Lief dagboek
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:52 schreef Paxcon het volgende:
Hij stond erop dat ik redbull en twix aannaam die hij kocht in de trein en vertelde me dat hij bij het kopen van een treinkaartje z'n telefoon was vergeten. Dat na hele moeizame communicatie via Google translate op m'n telefoon via arabisch.
Heb het nu in het Nederlands voor hem opgeschreven zodat ze in ter apel voor hem naar dat station kunnen bellen of z'n telefoon gevonden is.
Lief dagboek
lievquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:52 schreef Paxcon het volgende:
Lief dagboek
Aahquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:57 schreef Paxcon het volgende:
Had wel met hem te doen.
Hij typte ook via Google translate: ik weet dat je een goed mens bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |