Privé of zakelijk?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:10 schreef jamanheegtwelhoorhe het volgende:
Dankje voor je compliment,
Is dit een vaak gebruikt middel?
Zou je met 17k in de sanering komen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
Persoonlijk faillisement wordt door een rechter uitgesproken.
Een persoonlijk faillisement betekent niet dat je geen schuld meer hebt. Schuldeisers kunnen nog steeds je schuld terugeisen van je.
Bij het doorlopen van het WSNP heb je na afloop geen schuldmeer.
Denk je nou echt dat iemand die hiervoor een topic opent in staat is om dat te realiseren?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:16 schreef Ticootje het volgende:
17k, dat werk je toch met een jaar of 4 gewoon weg?
Ik heb geen idee, ik ken die regels niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zou je met 17k in de sanering komen?
Ligt eraan hoe je aan die schuld komt ook.
Heb je op dit moment dan niemand die je helpt of begeleid?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:20 schreef jamanheegtwelhoorhe het volgende:
Zorgpremie en huurachterstand voornamelijk , ja heel stom allemaal jaja
Maar ben hier voor oplossingen he
Nee, failliet ga je als een rechter je faillisement heeft uitgesproken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:20 schreef Ticootje het volgende:
Maar inderdaad. Failliet ga je als je niet meer betaald.
Begin eens met bellen van je schuldeisers.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:20 schreef jamanheegtwelhoorhe het volgende:
Zorgpremie wordt dan uiteindelijk automatisch betaald via je uitkering/loonquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:20 schreef jamanheegtwelhoorhe het volgende:
Ja. Maar die gang naar de rechter komt pas als je stopt met betalen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee, failliet ga je als een rechter je faillisement heeft uitgesproken.
ik zou echt geen oplosing weten.....maar ik vind het wel erg vervelend voor je hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:20 schreef jamanheegtwelhoorhe het volgende:
Je kan budgetbeheer aanvragen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:21 schreef jamanheegtwelhoorhe het volgende:
En als je weer begint met betalen ?
Ik weet niet zo goed na hoelang dit dreigt
Wil best betalingregelingen treffen maar het is zoveel allemaal
Heb het gevoel fat het boven mijn hoofd hangt ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |