Naar mijn mening best een leuk nummer, al zullen velen hier daar anders over denken. Alleen komt dit nummer me ZO bekend voor.
Nou zullen veel mensen misschien iets hebben van "das toch met alle rap, allemaal 1 pot nat", maar opzich is dit nummer qua stijl anders de het gemiddelde. Eerder oude stijl eigenlijk. En volgens mij is niet alleen de stijl overgenomen, volgens is er wel meer gekopieerd.
Weet iemand toevallig of dit nummer een cover is, of misschien alleen de tekst is gestolen? Of misschien alleen de muziek? Want het lijkt er echt op alsof ik 't al veel eerder heb gehoord.
quote:johan gielen
Op vrijdag 22 november 2002 20:40 schreef KreKkeR het volgende:
Ik neem aan dat de meeste mensen het nummer My Neck, My Back van Khia wel eens gehoord hebben, al dan niet via Idols (http://www.rtl.nl/shows/idols/programma/index.xml/view/shows/idols/kandidaten/filmpje_likkie_likkie.xmlNaar mijn mening best een leuk nummer, al zullen velen hier daar anders over denken. Alleen komt dit nummer me ZO bekend voor.
Nou zullen veel mensen misschien iets hebben van "das toch met alle rap, allemaal 1 pot nat", maar opzich is dit nummer qua stijl anders de het gemiddelde. Eerder oude stijl eigenlijk. En volgens mij is niet alleen de stijl overgenomen, volgens is er wel meer gekopieerd.
Weet iemand toevallig of dit nummer een cover is, of misschien alleen de tekst is gestolen? Of misschien alleen de muziek? Want het lijkt er echt op alsof ik 't al veel eerder heb gehoord.
quote:Ja die!
Op vrijdag 22 november 2002 20:49 schreef bertrand het volgende:[..]
johan gielen
.
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 20:49 schreef bertrand het volgende:[..]
johan gielen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |