abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6952454
Ik neem aan dat de meeste mensen het nummer My Neck, My Back van Khia wel eens gehoord hebben, al dan niet via Idols (http://www.rtl.nl/shows/idols/programma/index.xml/view/shows/idols/kandidaten/filmpje_likkie_likkie.xml

Naar mijn mening best een leuk nummer, al zullen velen hier daar anders over denken. Alleen komt dit nummer me ZO bekend voor.

Nou zullen veel mensen misschien iets hebben van "das toch met alle rap, allemaal 1 pot nat", maar opzich is dit nummer qua stijl anders de het gemiddelde. Eerder oude stijl eigenlijk. En volgens mij is niet alleen de stijl overgenomen, volgens is er wel meer gekopieerd.

Weet iemand toevallig of dit nummer een cover is, of misschien alleen de tekst is gestolen? Of misschien alleen de muziek? Want het lijkt er echt op alsof ik 't al veel eerder heb gehoord.

Krekker is de bom!
pi_6952504
loos lied

[Dit bericht is gewijzigd door jaspah op 22-11-2002 20:46]

vrijdag 22 november 2002 @ 20:45:22 #3
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_6952506
In een ander leven misschien?
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_6952523
Ja i know

is van dit nummer gejat

Camp kill yourself-fuck shit

Local
pi_6952549
haha!
Krekker is de bom!
pi_6952554
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 20:40 schreef KreKkeR het volgende:
Ik neem aan dat de meeste mensen het nummer My Neck, My Back van Khia wel eens gehoord hebben, al dan niet via Idols (http://www.rtl.nl/shows/idols/programma/index.xml/view/shows/idols/kandidaten/filmpje_likkie_likkie.xml

Naar mijn mening best een leuk nummer, al zullen velen hier daar anders over denken. Alleen komt dit nummer me ZO bekend voor.

Nou zullen veel mensen misschien iets hebben van "das toch met alle rap, allemaal 1 pot nat", maar opzich is dit nummer qua stijl anders de het gemiddelde. Eerder oude stijl eigenlijk. En volgens mij is niet alleen de stijl overgenomen, volgens is er wel meer gekopieerd.

Weet iemand toevallig of dit nummer een cover is, of misschien alleen de tekst is gestolen? Of misschien alleen de muziek? Want het lijkt er echt op alsof ik 't al veel eerder heb gehoord.

johan gielen
Ik vraag me af hoeveel tekst ik hier kan typen. Ik vind dit op zich al vrij veel. Maar er kan nog meer bij zo te zien. Nou dan ga ik lekker verder. Bevalt me op zich wel. Op een gegeven moment zal er wel een eind aan komen, denk ik. Dus ja, op zich.
pi_6952571
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 20:49 schreef bertrand het volgende:

[..]

johan gielen

Ja die!

.

It's easier to get forgiveness than permission.
pi_6952575
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 20:49 schreef bertrand het volgende:

[..]

johan gielen

Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')