abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 februari 2016 @ 00:40:06 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159717076
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:00 schreef Braddie het volgende:
Goed, ik heb 2 lesbische meiden op facebook. Zijn hele lieve meiden allebei, hebben sinds begin vorige maand een relatie.

Nou breek ik het even op in 2 klachten:

1:
Ze hebben net 3 weken een relatie en hebben het serieus nu al over samenwonen en over dat ze nooit meer bij elkaar weg willen. Ze zijn nu een week bij elkaar in huis want ze willen alvast wennen aan het idee van samenwonen :') Wel erg snel al :')

2:
Ze posten dagelijks updates

[..]

Met daaronder 1 foto. Nou hebben ze vanmiddag tijdens een boswandeling ook * wat * Foto's gemaakt, en deze op facebook geplaatst (Allemaal selfies) Hoeveel? EEN EN DERTIG.

Ik begrijp dat als je verliefd bent je dit van de daken wilt schreeuwen, en dat je het met iedereen wilt delen begrijp ik ook. Maar een beetje relativeren is toch niet te veel gevraagd? Ik bedoel... Na 3 weken al praten over samenwonen, hoe lang wil je dat je relatie duurt... 2 maanden? :')

En ik vind het helemaal niet erg als mensen foto's posten van zichzelf en met hun partner als ze gelukkig zijn, maar hou het er dan bij een paar... Je gaat toch niet gelijk 31 foto's posten?

Nogmaals, liefde / verliefdheid is echt prachtig, maar ik snap die drang niet tegenwoordig om maar van elke stap die je zet of elke knuffel die je geeft een foto te plaatsen en op Facebook te gooien?

*Deze ergernis had al een KLB post.. Maar dankzij Chai weet ik van het bestaan van deze reeks af
Erg inderdaad, ik heb ook zo'n grietje op mijn fb (meisje uit mij klas) die iedere dag selfies plaatst, vaak met een of andere onzinnige tekst er bij wat zogenaamd diepzinnig moet zijn.
En ook vlot een hele selfiesessie van 2, foto's waarin ze echt net iets anders kijkt of zit, :')

And i kid you not, haar echte naam is Princess....:P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_159717119
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 00:40 schreef snakelady het volgende:

[..]

Erg inderdaad, ik heb ook zo'n grietje op mijn fb (meisje uit mij klas) die iedere dag selfies plaatst, vaak met een of andere onzinnige tekst er bij wat zogenaamd diepzinnig moet zijn.
En ook vlot een hele selfiesessie van 2, foto's waarin ze echt net iets anders kijkt of zit, :')
Dat soort mensen :')__!!

Heb nog zo`n dame op FB (Die ken ik al een jaar of 9 ondertussen) En die post al sinds ze een relatie heeft (maart 2014) Elke week een collage selfies die ze maakt als die kerel een weekend bij haar is, en dat zijn altijd minimaal 8 foto's. Heb dan echt zoiets van wáárom doe je dit? Wil je niet gewoon lekker van elkaar genieten en lekker met elkaar zijn? Deel dat niet :')

Toen ik vorig jaar aan het daten was met een meid zat ze achter de computer samen met mij toen ze een of ander gaar foto programma opende en via haar webcam met allerlei maffe filters 20 foto's achter elkaar maakte.. Heb gevraagd waar ze dat voor deed, en toen ze zei "Is leuk toch?" Had ik echt zoiets van " :') Dat is het niet.. Het is strontvervelend :') " Maar vond het ook zo lullig om er iets over te zeggen en een discussie van te maken, dus ik vond het prima zolang ze ze niet op Facebook gooide (En dat deed ze gelukkig ook niet _O- )

Princess? LOL Dat is een eh... Bijzondere naam :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2016 00:44:49 ]
pi_159717481
Nu is't hek van de dam hoor, Braddie heeft dit topic ontdekt :')

Bereid je voor op dagelijkse updates van zijn ''vrienden''. :')
pi_159717546
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 01:24 schreef Poesopstokje het volgende:
Nu is't hek van de dam hoor, Braddie heeft dit topic ontdekt :')

Bereid je voor op dagelijkse updates van zijn ''vrienden''. :')
Nee hoor. En kap eens met dat steeds zo op mij te fitten.
  zondag 7 februari 2016 @ 09:42:11 #105
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_159719239
Nou wil ik niet vervelend doen, maar je kunt kinderen toch ook 'nemen' i.p.v. 'krijgen'? Adopteren, pleegkind, ivf, plannen, etcetera. Je kan ze zelfs kopen :X
Krijgen vind ik meer voor mensen die gewoon getrouwd zijn (of niet), die geen anticonceptie gebruiken en gewoon afwachten hoeveel kinderen ze kunnen krijgen tot de menopauze zich aandient.
Mensen die stoppen met anticonceptie met de bedoeling zwanger te raken, dan plannen ze het bewust en dan 'neem' je in mijn ogen wel een kind.
Dan is dat gewoon biologie en een keuze.
  zondag 7 februari 2016 @ 09:45:08 #106
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_159719269
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 01:54 schreef snakelady het volgende:
.

[..]

https://www.facebook.com/wendy.peeters.336/posts/1098511030173801

Ehm, ik ga er vanuit dat ze geen nieuwe eigenaars heeft gevonden en ze de varkens heeft losgelaten? Nu zijn ze alsnog dood. :P

Of het is gewoon toeval natuurlijk. ;)


http://www.metronieuws.nl(...)-dan-maar-afschieten
Van belgie naar gelderland is best een eind rijden om een paar zwijnen te dumpen dus lijkt me niet ;) maar je weet nooit natuurlijk.
pi_159719663
Bij kinderen krijgen stel ik me altijd van die mensen voor die niet snappen hoe kinderen gemaakt worden, niet door hebben dat ze zwanger zijn en op een dag naar de wc gaan met buikpijn en er een koter in de pot valt.

Ik ken ook zo'n figuur die het over krijgen heeft en nemen veroordeelt, maar die is er ook van overtuigd dat als je van je kinderen houdt, dat dat alles is dat ze nodig hebben. Ook al heb je geen geld, ben je werkeloos, zwaar drugsverslaafd en is er continu de dreiging dat je uit je huis gegooid wordt, als je van je kinderen houdt komt het helemaal goed. Vervelende mensen dit.
  zondag 7 februari 2016 @ 10:42:03 #108
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_159719793
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 09:42 schreef Ceviche het volgende:
Nou wil ik niet vervelend doen, maar je kunt kinderen toch ook 'nemen' i.p.v. 'krijgen'? Adopteren, pleegkind, ivf, plannen, etcetera. Je kan ze zelfs kopen :X
Krijgen vind ik meer voor mensen die gewoon getrouwd zijn (of niet), die geen anticonceptie gebruiken en gewoon afwachten hoeveel kinderen ze kunnen krijgen tot de menopauze zich aandient.
Mensen die stoppen met anticonceptie met de bedoeling zwanger te raken, dan plannen ze het bewust en dan 'neem' je in mijn ogen wel een kind.
Dan is dat gewoon biologie en een keuze.
Je neemt bij het stoppen van de anticonceptie de beslissing een kindje te willen, maar of je ze dan ook nog zal krijgen is een 2e. :)
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 7 februari 2016 @ 10:42:15 #109
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_159719794
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 01:54 schreef snakelady het volgende:
.

[..]

https://www.facebook.com/wendy.peeters.336/posts/1098511030173801

Ehm, ik ga er vanuit dat ze geen nieuwe eigenaars heeft gevonden en ze de varkens heeft losgelaten? Nu zijn ze alsnog dood. :P

Of het is gewoon toeval natuurlijk. ;)

http://www.metronieuws.nl(...)-dan-maar-afschieten
Daar moest ik ook gelijk aan denken!! :o
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  zondag 7 februari 2016 @ 12:02:58 #110
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159721058
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 09:42 schreef Ceviche het volgende:
Nou wil ik niet vervelend doen, maar je kunt kinderen toch ook 'nemen' i.p.v. 'krijgen'? Adopteren, pleegkind, ivf, plannen, etcetera. Je kan ze zelfs kopen :X
Krijgen vind ik meer voor mensen die gewoon getrouwd zijn (of niet), die geen anticonceptie gebruiken en gewoon afwachten hoeveel kinderen ze kunnen krijgen tot de menopauze zich aandient.
Mensen die stoppen met anticonceptie met de bedoeling zwanger te raken, dan plannen ze het bewust en dan 'neem' je in mijn ogen wel een kind.
Dan is dat gewoon biologie en een keuze.
Inderdaad, dat bedoelde ik dus ook, maar blijkbaar mag ik dat niet vinden. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Spellchecker zondag 7 februari 2016 @ 13:05:47 #111
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_159722938
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 01:54 schreef snakelady het volgende:
.

[..]

https://www.facebook.com/wendy.peeters.336/posts/1098511030173801

Ehm, ik ga er vanuit dat ze geen nieuwe eigenaars heeft gevonden en ze de varkens heeft losgelaten? Nu zijn ze alsnog dood. :P

Of het is gewoon toeval natuurlijk. ;)

http://www.metronieuws.nl(...)-dan-maar-afschieten
Ehm deze mevrouw woont in België en het is nog geen 20 februari ;)
En het verhaaltje uit Hoenderloo: dat ligt bij Apeldoorn ;)
- edit - ik was niet de enige die op jou reageerde; maar: Toeval Bestaat Niet! c_/
  zondag 7 februari 2016 @ 17:35:49 #112
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159731186


:')

Ik vind het prima als mensen willen laten zien dat voller ook mooi kan zijn, maar waarom moet dat vaak samengaan met het naar beneden halen van slankere dames?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Spellchecker zondag 7 februari 2016 @ 17:47:26 #113
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_159731427
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 20:00 schreef Braddie het volgende:
Goed, ik heb 2 lesbische meiden op facebook. Zijn hele lieve meiden allebei, hebben sinds begin vorige maand een relatie.

-- knip --

Ik zou eens proberen om elke foto te liken en van commentaar te voorzien. ~O>
pi_159731510
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:47 schreef maily het volgende:

[..]

Ik zou eens proberen om elke foto te liken en van commentaar te voorzien. ~O>
_O-
  zondag 7 februari 2016 @ 17:50:45 #115
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_159731533
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:35 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]

:')

Ik vind het prima als mensen willen laten zien dat voller ook mooi kan zijn, maar waarom moet dat vaak samengaan met het naar beneden halen van slankere dames?
Dat snap ik ook nooit zo. :{
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_159731717
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:35 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]

:')

Ik vind het prima als mensen willen laten zien dat voller ook mooi kan zijn, maar waarom moet dat vaak samengaan met het naar beneden halen van slankere dames?
Ik postte eens een ''Fat people are like a box of chocolates, they don't last that long.''
Gelijk ontvriend door een ''proud to be fatsig&ongezond'' type :')

Edit; uiteraard vergezeld door een Forrest Gump plaatje hè :+

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2016 17:58:33 ]
pi_159732102
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:35 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]

:')

Ik vind het prima als mensen willen laten zien dat voller ook mooi kan zijn, maar waarom moet dat vaak samengaan met het naar beneden halen van slankere dames?
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:35 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]

:')

Ik vind het prima als mensen willen laten zien dat voller ook mooi kan zijn, maar waarom moet dat vaak samengaan met het naar beneden halen van slankere dames?
Snap het ook niet. Daarbij zetten ze mannen die op slank vallen ook weg als niet echte mannen. Je zult maar slank zijn, dan ben je geen echte vrouw én je man is geen echte man.
  zondag 7 februari 2016 @ 18:50:28 #118
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159733053
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:14 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

[..]

Snap het ook niet. Daarbij zetten ze mannen die op slank vallen ook weg als niet echte mannen. Je zult maar slank zijn, dan ben je geen echte vrouw én je man is geen echte man.
Inderdaad, en diezelfde mensen gaan wel zeiken wanneer iemand iets negatiefs zegt over overgewicht.
Dit heeft de maakster van het plaatje geschreven, zegt ook wel genoeg eigenlijk.

quote:
Geef mij maar een vent met lekker wat vlees, en een die niet weg waait als ik op strant lig , een waar ik lekker tegenaan kan en hangen zonder dat Ie omvalt .. En een die op bijen kouwt want dat zijn de echte mannen grapje al met al .. Hoef ik er geen want ben gelukkiger in me eentje ... Dan samen .. En mensen die zich te dun vinden.. Neem dit plaatje niet als een aanval man sjezus ... Staan reacties tussen waarin ze zich ff verlagen door in honden bakken te gaan liggen man man man ,.., wat een zelfvertrouwen.. plaatjes zijn er voor iedereen wat wils , en er staat niet dat je hem mee MOET nemen doe ik ook niet op andere pagina s.. Kunt op iedere slak wel zout leggen dat ik dit niet moet plaatsen bla bla, maar ga lekker op een ander je stuff halen ... sorry voor me harde woorden maar dat word je hier wel gezeik en geklaag elke keer , is het niet om een tekst, dan wel spelfout over zei.. Zij ... Lekker boeien! Gelukkig hebben we voor die mierenfiepers de blokkeer knop zoo das eruit amen! wink emoticon mijn pagina en ik plaats wat ik wil en probeer met iedereen rekening te houden en in te verplaatsen om voor iedereeen wat te maken
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_159733253
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, en diezelfde mensen gaan wel zeiken wanneer iemand iets negatiefs zegt over overgewicht.
Dit heeft de maakster van het plaatje geschreven, zegt ook wel genoeg eigenlijk.

[..]

Ik kreeg oogaids :X
pi_159733428
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 18:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, en diezelfde mensen gaan wel zeiken wanneer iemand iets negatiefs zegt over overgewicht.
Dit heeft de maakster van het plaatje geschreven, zegt ook wel genoeg eigenlijk.

[..]

:D Nou als ze een man zoekt die niet omvalt als ze tegen hem aanhangt dan moet ze wel flink wat vlees hebben. ;)
pi_159734568
Alleen priesters nemen kinderen.
  zondag 7 februari 2016 @ 22:47:48 #122
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_159741379
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:35 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]

:')

Ik vind het prima als mensen willen laten zien dat voller ook mooi kan zijn, maar waarom moet dat vaak samengaan met het naar beneden halen van slankere dames?
En dan wordt dit vaak niet gepost door 'vollere' vrouwen, maar van die viesdikke FEBO-fangirls. :r :r :r
pi_159743101
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 17:35 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]

:')

Ik vind het prima als mensen willen laten zien dat voller ook mooi kan zijn, maar waarom moet dat vaak samengaan met het naar beneden halen van slankere dames?
Het zijn vaak vadsigere dames die deze onzin posten. Sommige mensen worden gewoon niet dik, maakt niet uit hoeveel ze eten. Sommigen hebben er gewoon meer aanleg voor.
pi_159748378
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 23:27 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Het zijn vaak vadsigere dames die deze onzin posten. Sommige mensen worden gewoon niet dik, maakt niet uit hoeveel ze eten. Sommigen hebben er gewoon meer aanleg voor.
Bullshit. Als je niet meer eet dan je verbrandt krijg je ook geen obesitas.
De enige aanleg is dat voor sommige mensen de verleiding moeilijker is te weerstaan, meer niet. Je wordt echt niet zomaar dik.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_159748447
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 09:47 schreef exile79 het volgende:

[..]

Bullshit. Als je niet meer eet dan je verbrandt krijg je ook geen obesitas.
De enige aanleg is dat voor sommige mensen de verleiding moeilijker is te weerstaan, meer niet. Je wordt echt niet zomaar dik.
Klopt, maar het schijnt ook met de darmflora te maken te hebben.
Liefde en infectie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')