SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft ie een voice memo gestuurd?quote:
Dat is ook zo jaquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen dan niet meer hier komen posten
Doe alsof je microfoon het niet doet?!quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen voelde ik mij wel ietwat ongemakkelijk hoor. Een kort gedicht inspreken is één ding maar na 5 minuten tegen jezelf praten begin je toch te twijfelen over je geestelijke gesteldheid.
Hoe weet je dat, heb je het bijdehouden?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het dat als je eenmaal je haar lang he t laten groeien het altijd sneller weer lang groeit? Ik heb die ervaring wel.
Per ongeluk vermoord? Hoe danquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:06 schreef supersof het volgende:
[..]
aah![]()
ik droomde dat ik een vriend van mijn broertje per ongeluk had vermoord
dat was ERG raar
Ja, heb het van mn moeder. Die is nog veel erger.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Droom je vaak zo
ik droom echt zelden
hey insoquote:
Ik droom altijd nice als ik melatonine slik. Normaal al maar met melatonine is het echt de maxquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja
[..]
Doe alsof je microfoon het niet doet?!![]()
[..]
Hoe weet je dat, heb je het bijdehouden?
[..]
Per ongeluk vermoord? Hoe dan
[..]
Ja, heb het van mn moeder. Die is nog veel erger.
Maar heb ook het idee dat het meer vrouwen ding is?
Ik weet niet meer hoe het ging. Maar mijn broertje was erg boosquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja
[..]
Doe alsof je microfoon het niet doet?!![]()
[..]
Hoe weet je dat, heb je het bijdehouden?
[..]
Per ongeluk vermoord? Hoe dan
[..]
Ja, heb het van mn moeder. Die is nog veel erger.
Maar heb ook het idee dat het meer vrouwen ding is?
Je wordt niet meer achterna gezeten door rolschaatsende dinosaurussen die je een bijbel willen verkopen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik droom tegenwoordig echt hele "normale" dromen
Zeldenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Je wordt niet meer achterna gezeten door rolschaatsende dinosaurussen die je een bijbel willen verkopen?
Goed goed, het wordt warmer in het oostblok. Hoe gaat het in de eeuwige regen?quote:
Zonde, dat zijn toch de leukstequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Zoals een stukje wandelen met mn zusje.
Toen kwam ik jou nog een keer tegen in zo'n droom.quote:
Wandelen was codetaal voor mijn ex-vriendin en mij om even flink te batsen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik droom nu vaak simpele dingen.
Zoals een stukje wandelen met mn zusje.
Of gewoon dat ik tv kijk of op school ben
Slaap kindje slaap was nog best moeilijk te zingenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit wel eens knalbezopen eentje naar fokkie gestuurd.
Erg was daquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaap kindje slaap was nog best moeilijk te zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |