http://www.at5.nl/artikel(...)bent-een-kankerlijerquote:Kenny Tete heeft volgens justitie een hoofdagent grof beledigd bij zijn aanhouding in december 2015.
De Ajacied was betrokken bij een vechtpartij en zou zich bij aanhouding verzet hebben. Volgens de aanklager heeft hij de agent vastgegrepen bij zijn keel of nek. Daarbij heeft de agent volgens justitie een schaafwond opgelopen. Daarnaast zou Tete hem hebben beledigd met de woorden: 'Ik verdien miljoenen en jij bent een kankerlijer.'
Tete staat morgen terecht.
Beetje overdreven, iedereen maakt wel eens een taalfoutje.quote:
Ik had het over Tete, je hoeft het niet te gaan bagatelliseren door over taalfouten van TS te beginnenquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:26 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Beetje overdreven, iedereen maakt wel eens een taalfoutje.
lolquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:26 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Beetje overdreven, iedereen maakt wel eens een taalfoutje.
Misschien sprak Tete wel gewoon de waarheid.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had het over Tete, je hoeft het niet te gaan bagatelliseren door over taalfouten van TS te beginnen
Daar werd al een enorme heisa om gemaakt voor die iemand überhaupt had aangeraaktquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens, dit kan echt niet. Als het Kazim was geweest...
Wat heeft zijn kleur hiermee te maken?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)bent-een-kankerlijer
Kut neger
Ik weet niet exact welke strafmaat er staat op dit soort delicten en verder ben ik ook geen rechter.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En wat zou die straf dan moeten zijn volgens jou?
En het bij zijn nek grijpen diende dan als second opinion om het van nog dichterbij te kunnen bekijken?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
Maar misschien zegt Tete wel gewoon de waarheid tegen die agent
Dit was ook mijn gedachtequote:Op woensdag 27 januari 2016 18:31 schreef GGMM het volgende:
Die agent zal wel een Feyenoorder zijn en nu liegen om Tete in een kwaad daglicht te stellen. Alles om Karsdorp in Oranje te krijgen.
Zielig volk is het ook.
Zelfverdedigingquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En het bij zijn nek grijpen diende dan als second opinion om het van nog dichterbij te kunnen bekijken?
Maar Tette kan wel voetballen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar werd al een enorme heisa om gemaakt voor die iemand überhaupt had aangeraakt
Tja, negers.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Enkele reacties verwijderd.
Hou het ontopic jongens.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:41 schreef Sunri5e het volgende:
Frappant dat het altijd Ajacieden zijn die in het nieuws komen dat ze een Agent hebben gemolesteerd of dat ze met drank op achter het stuur gaan rijden en mensen dood rijden...
Jan Mulder (Rotterdam, 10 februari 1961) is een Nederlands voormalig voetballer die als linksback speelde.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:41 schreef Sunri5e het volgende:
Frappant dat het altijd Ajacieden zijn die in het nieuws komen dat ze een Agent hebben gemolesteerd of dat ze met drank op achter het stuur gaan rijden en mensen dood rijden...
Zie je bij psv nooit neequote:Op woensdag 27 januari 2016 19:41 schreef Sunri5e het volgende:
Mamen ?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik kan zo geen mamen noemen. Jij wel?
Theo J.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Kenny T
Zakaria el A
Ashraf El M
Samet B
Danny B
Steven P
Patrick K
Marco B
Jeroen, Maxime, Kazim en Royston hebben nooit een politieagent belaagd, mensen dood gereden of dronken achter het stuur gezeten bij mij weten.....?quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Theo J.
Jeroen Z.
Maxime L.
Kazim R.
Royston D.
Ze hebben zich wel als idioten gedragen, mensen in gevaar gebracht of de politie tegengewerkt. Dus what's the difference?quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jeroen, Maxime, Kazim en Royston hebben nooit een politieagent belaagd, mensen dood gereden of dronken achter het stuur gezeten bij mij weten.....?
Dat was mijn opmerking toch niet? Lees je wel?quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze hebben zich wel als idioten gedragen, mensen in gevaar gebracht of de politie tegengewerkt. Dus what's the difference?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |