Ik heb zelf een graf achtertuin.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zelf viooltjes en een dode orchidee
Topic kapende klootviool geranium!quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Welkom in de Gay SC. Iedereen is hier welkom om mee te praten oordelen over meestal helemaal niets.
O, die is bij mij gemeenschappelijk, dus daar komen mannetjes voorquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een graf achtertuin.
Je bent te traag. Word je oud?quote:
Luxe. Dit wil ik ook.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, die is bij mij gemeenschappelijk, dus daar komen mannetjes voor
Een S rug is dat je met een holle rug staat en licht voorover gebogen. Nog geen scoliosis hoorquote:
Betaal je wel 111,- EUR p/mnd voor hequote:
Sowieso sowieso.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je bent te traag. Word je oud?
Ohhh dat heb ik ook...quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een S rug is dat je met een holle rug staat en licht voorover gebogen. Nog geen scoliosis hoor
Maar door de holle rug sta je dus ook met je buik naar voren
Poo belly?
[ afbeelding ]
Uhm. Dat je een bol buikje hebt na het eten en voor het... uh. Ja. Nou dat.
Dat en waarschijnlijk ander onderhoudquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Betaal je wel 111,- EUR p/mnd voor he
DAMN. Ik ga vast een weave voor je uitzoeken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso sowieso.
Ik ga ook al richting de 38!
De lift, het schilderwerk, het dak, poetsen van de alg ruimtes etc etcquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat en waarschijnlijk ander onderhoud
Precies. Dat wil je niet zelf allemaal doenquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De lift, het schilderwerk, het dak, poetsen van de alg ruimtes etc etc
Gewoon service kosten.
Nou doe dan een front weave.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
DAMN. Ik ga vast een weave voor je uitzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Precies. Dat wil je niet zelf allemaal doen
quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou doe dan een front weave.
Want m'n haar is lang genoeg, alleen mijn voorhoofd wordt langer.Ik ben met een lang voorhoofd geboren. Dus als ik een kut haarlijn krijg ben ik de lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Heb je een schoonmaakstertje of doe je het gewoon niet?quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]Neuh. Zie je mij al een lift fiksen?
Of de gang poetsen? ik poets m'n eigen huis niet eens! #princessmodeON
Ik ook. Altijd al gehad. Maar toch 't idee dat ie langer wordtquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben met een lang voorhoofd geboren. Dus als ik een kut haarlijn krijg ben ik de lul.
Schoonmaker.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb je een schoonmaakstertje of doe je het gewoon niet?
Ga gerard Joling stijl?quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Altijd al gehad. Maar toch 't idee dat ie langer wordt
Mannelijk nog wel.... Spannend.quote:
Neh. Als t zover is dan gaat t BZZZZZZZZZZ.quote:
I know the feelingquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Altijd al gehad. Maar toch 't idee dat ie langer wordt
Ik vind t bij mij nog niet nodig (you be the judge, zie foto). Maar als t veel verder gaat dan zal t moeten ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
I know the feeling
Ben moed aan het verzamelen voor een buzz cut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |