Waren zij ook niet de eersten in hun segment met een webwinkel?quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:32 schreef GSbrder het volgende: [..] Ja, leuk ontworpen. Dat soort kledingzaken moeten ook wat privacy bieden, niet van die rekken waar iedereen van buitenaf elke hoek kan zien liggen. Je hebt met een kleermaker voor pakken iets persoonlijker contact dan iemand die confectiekleren verkoopt.
Dat is dan ook een beetje de functie van ketens in het winkelgebied van de toekomst, denk ik.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, het heeft een bepaalde toegevoegde waarde, zo'n winkel.
Maar het gaat wel om het totaalplaatje, natuurlijk. Als Apple linksom of rechtsom geen geld zou verdienen met dit soort grappen doen ze het niet. Tesla-store is er ook een voorbeeld van.
Deze afbeelding is echt de hel:quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De echte Apple stores. Die anderen proberen erop te lijken maar falen grandioos.
Nou ja, ze hebben het pakkensegment in Nederland sowieso nieuw leven ingeblazen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waren zij ook niet de eersten in hun segment met een webwinkel?
Ik ben benieuwd. Zelf vind ik online bestellen nog enorm irritant, vooral omdat hier overdag nooit iemand thuis is. Dan mag je alsnog naar je AH- of Kiala-afhaalpunt om zo'n ding op te hengelen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat is dan ook een beetje de functie van ketens in het winkelgebied van de toekomst, denk ik.
Kleine zelfstandige zaken die daadwerkelijk producten op voorraad hebben en hun omzet uit verkopen in de fysieke winkel moeten halen, en ketens die vooral een "hands-on" ervaring willen bieden aan potentiële klanten die vervolgens meestal via internet het product zullen bestellen.
Glas is meer iets voor kassen en aquaria, tenminste zolang het om laagbouw gaat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deze afbeelding is echt de hel:
[ afbeelding ]
Sindsdien denkt elke Nederlandse architect dat hij glazen dozen kan bouwen met haast onzichtbare draagconstructies. Het gevolg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Glas is vooral niet hufterproof, dus altijd gedoe en onderhoud.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Glas is meer iets voor kassen en aquaria, tenminste zolang het om laagbouw gaat.
Amper winst is een efficiënte markt toch?quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Zelf vind ik online bestellen nog enorm irritant, vooral omdat hier overdag nooit iemand thuis is. Dan mag je alsnog naar je AH- of Kiala-afhaalpunt om zo'n ding op te hengelen.
Daarnaast maken webwinkels amper winst. Wel lukt het je niet meer om met middle-of-the-road spul een winkel te runnen, dus je moet of een topexperience/service bieden, of een goedkoop bulkproduct slijten, of inzetten op show- en webrooming.
Perfecte markten zijn saai. Showroomwinkels groeien (on- en offline) sneller dan alleen online-winkels. Dus je moet of het marketingapparaat van een Zalando hebben, of de fysieke aanwezigheid om boven al die andere webwinkels uit te steken. Welterusten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Amper winst is een efficiënte markt toch?
Nadeel aan die showroomwinkels is wel dat je daarvoor al redelijk groot moet zijn. Je moet producent én (exclusief) verkoper zijn. Het heeft weinig zin om zo'n (gratis) hands-on ervaring te bieden als in een Apple Store, als men vervolgens die producten ergens anders zou bestellen en je er niets van terug ziet.
Maar goed, ik ga ook maar eens slapen. Morgen weer een beetje nuttig zijn en zo.
Ik geloof dat Neckermann hier binnenkort een winkel gaat openen. Ben ook wel benieuwd wat daar het concept achter moet gaan zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Perfecte markten zijn saai. Showroomwinkels groeien (on- en offline) sneller dan alleen online-winkels. Dus je moet of het marketingapparaat van een Zalando hebben, of de fysieke aanwezigheid om boven al die andere webwinkels uit te steken. Welterusten.
NWS?quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik neem het elders op voor uw beroepsgroep.
Heb je geen buren?quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Zelf vind ik online bestellen nog enorm irritant, vooral omdat hier overdag nooit iemand thuis is. Dan mag je alsnog naar je AH- of Kiala-afhaalpunt om zo'n ding op te hengelen.
En dan wordt het gejat door lokale asielzoekers.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je geen buren?
Als ik niet thuis ben neemt een van m'n buurtjes het pakketje aan en legt dat voor m'n deur.
Gay.quote:Op woensdag 27 januari 2016 01:37 schreef Kowloon het volgende:
Ik ga slapen, lekker naar de muziek van de huilende wind luisteren.
Ik heb een galerij.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En dan wordt het gejat door lokale asielzoekers.
Gated community. Hulde.quote:
Bol.com wenst niet geassocieerd te worden met hommels, vermoedelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:10 schreef Heilwasser het volgende:
Haha, bij Guidance werkt het niet.
Het blijft een bijzondere bloedgroep dat onderwijs. Altijd een excuus om te klagen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik neem het elders op voor uw beroepsgroep.
Ik hoop dat het bij mij een beetje meevalt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het blijft een bijzondere bloedgroep dat onderwijs. Altijd een excuus om te klagen.
Laten we eerlijk zijn, u bent ook niet geheel onbevooroordeeld.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het blijft een bijzondere bloedgroep dat onderwijs. Altijd een excuus om te klagen.
Ik laat het op kantoor bezorgen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je geen buren?
Als ik niet thuis ben neemt een van m'n buurtjes het pakketje aan en legt dat voor m'n deur.
Zelfs die wanstaltige tyfusmuziek van je?quote:
En dan meteen zijn collega's ermee terroriseren.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs die wanstaltige tyfusmuziek van je?
Vanavond in Zembla:quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij mij een beetje meevalt.
Ja, weet ik. Disana had me al getipt en ik heb dit stukje vanmorgen ook al in het NWS-docenten-werkdruk-topic geplakt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vanavond in Zembla:
9000 extra leraren nodig om werkdruk te verlichten
Leraren in het voortgezet onderwijs werken gemiddeld zes uur per week meer dan contractueel is afgesproken. Dat doen ze onbetaald. Volgens berekeningen van de Algemene Onderwijsbond (AOb) zijn er negenduizend leraren nodig om de overuren van de huidige leraren weg te nemen.
Hoax, alle stageplaatsen zijn verdwenen. Het is een schande!quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:19 schreef Janneke141 het volgende:
Heb deze week trouwens helemaal geen werkdruk, er is een klas op stage.
Nou ja, ze zijn niet op school. Interesseert mij het wat ze verder doen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoax, alle stageplaatsen zijn verdwenen. Het is een schande!
Ah ok.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Disana had me al getipt en ik heb dit stukje vanmorgen ook al in het NWS-docenten-werkdruk-topic geplakt.
Zozo, lekker luierbaantje heb je.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:19 schreef Janneke141 het volgende:
Heb deze week trouwens helemaal geen werkdruk, er is een klas op stage.
Ban heeft gewoon gelijk, Israël moet kappen met het bouwen van illegale nederzettingen op de bezette Westoever.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:39 schreef Heilwasser het volgende:
Ban Ki-moon heeft zich aangesloten bij Hamas.
Europa moet kappen met al die xenofobische onzin. Het is weer 1925 en de nazi's zijn in opkomst.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ban heeft gewoon gelijk, Israël moet kappen met het bouwen van illegale nederzettingen op de bezette Westoever.
Alleen worden die xenofoben nu gefinancierd door de joden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Europa moet kappen met al die xenofobische onzin. Het is weer 1925 en de nazi's zijn in opkomst.
Zoals Rusland. Daar zijn ze welkom, zo liet Poetin recent weten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:52 schreef Heilwasser het volgende:
Gelukkig kunnen moslims vluchten naar landen waar ze veilig zijn. Dat scheelt.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Alleen worden die xenofoben nu gefinancierd door de joden.
[ afbeelding ]
Het is toch zo dat hij daar geen inzage in wil geven, maar dat joodse geldschieters wel eens hun mond voorbijpraten? Correct me if I'm wrong.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:56 schreef Heilwasser het volgende:
Wilders krijgt niets, jodenhatertje.
quote:Met de identiteit van die financierders loopt Wilders niet te koop. Toch zijn ze lang niet allemaal anoniem. Zo vertelde de conservatieve Amerikaanse islamcriticus Daniel Pipes enkele jaren geleden dat hij een 'bedrag van zes cijfers' voor Wilders had opgehaald.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-geldschieters.dhtmlquote:Joodse steun: vóór Israël, tegen 'de fascistoïde islam'
Toen Wilders zich enkele jaren geleden opmaakte voor de tegen hem aangespannen rechtszaak, riep de pro-Israëlische Joodse organisatie Children of Jewish Holocaust Survivors op om geld naar Wilders over te maken.
Ze neukte met Pechtold en die wou van haar af. Daarom is ze uit de fractie gezet begrijp ik nu.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:07 schreef Kaas- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)utm_campaign=twitter!!!! Stomme hoer
Typisch Marokkanen D66 gedrag. Vrouwen die hun eigen keuzes maken en de groep de rug toekeren worden voor hoer uitgemaakt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:07 schreef Kaas- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)utm_campaign=twitter!!!! Stomme hoer
Al meerdere dagen. Enerverend werk wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:10 schreef Ryon het volgende:
Wel lekker diepte-interview van die cameraman. Zat die vent oprecht de hele dag het campagnebureau van Clinton te posten?
Yep, de PVV bestaat uit landverraders die zich door het buitenland laten financieren. Maar dat wisten we al.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:09 schreef Disana het volgende:
Ja dus:
[..]
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-geldschieters.dhtml
Maar wel een hoop herrie maken als een moskee door SA wordt gefinancierd.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Yep, de PVV bestaat uit landverraders die zich door het buitenland laten financieren. Maar dat wisten we al.
Ook graag de persoonlijke financien van alle vertegenwoordigers.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:14 schreef Kaas- het volgende:
Het wordt tijd dat we regelen dat iedereen in de Tweede Kamer inzage moet geven in de financiën, politieke partij of niet, en dat buitenlandse financiering verboden wordt.
Yesquote:Op woensdag 27 januari 2016 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs die wanstaltige tyfusmuziek van je?
quote:De aanklaagster citeert een bericht in de appgroep: 'We laten die tyfusapen weten dat wij ze kapot gaan maken'. Een ander bericht luidt: 'Rookbommen mee?' De reactie: 'Ja, rookbommen mee.' De officier van justitie: 'Op voorhand was volstrekt duidelijk dat dit geen vreedzaam protest ging worden.'
quote:De beveiliger kan volgens de officier van justitie nog steeds niet goed slapen en heeft last van brandwonden door het vuurwerk.
Wel aan de lage kant, die strafeis van het OM.quote:Een nitraatbom wordt afgestoken, de kozijnen trillen. Dranghekken worden omgegooid, in de hal worden illegaal vuurwerk en eieren gegooid. De kinderen huilen, veel vluchtelingen willen de noodopvang ontvluchten.
En wat zeggen jullie allemaal in die hommelappgroep?quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
www.volkskrant.nl/binnenl(...)bommen-mee~a4233047/
[..]
[..]
Wil links nu ook al hogere straffen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel aan de lage kant, die strafeis van het OM.
Ik las dat ook net, en vond de straf aan de milde kant voor dergelijke agressie.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel aan de lage kant, die strafeis van het OM.
Wil je er ook in?quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En wat zeggen jullie allemaal in die hommelappgroep?
Die mensen zijn bang en onbegrepen, dan moet dat kunnen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las dat ook net, en vond de straf aan de milde kant voor dergelijke agressie.
Neen dank.quote:
Die mensen voelden zich gelegitimeerd om vreemdelingen schrik aan te jagen. Rara wie gaf ze het gevoel dat dat kon.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Die mensen zijn bang en onbegrepen, dan moet dat kunnen.
Je moet duidelijke lijnen durven trekken, zowel qua gedrag van asielzoekers als qua gedrag jegens asielzoekers. Op beide punten blijft er helaas één en ander schorten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Die mensen voelden zich gelegitimeerd om vreemdelingen schrik aan te jagen. Rara wie gaf ze het gevoel dat dat kon.
Zeker.quote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Je moet duidelijke lijnen durven trekken, zowel qua gedrag van asielzoekers als qua gedrag jegens asielzoekers. Op beide punten blijft er helaas één en ander schorten.
U vergeet te melden dat dit dankzij de PvdA is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Je moet duidelijke lijnen durven trekken, zowel qua gedrag van asielzoekers als qua gedrag jegens asielzoekers. Op beide punten blijft er helaas één en ander schorten.
Ik ga ook niet elke keer weer melden dat gras groen is, Yitzhak.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
U vergeet te melden dat dit dankzij de PvdA is.
De Nederlandse cultuur bedoel je dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zeker.
Toch een hele andere cultuur, dat wekt mijn interesse
Klopt, maar de andere kant van die cultuur.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Nederlandse cultuur bedoel je dan?
Kleine correctie aangebracht.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, maar de andere verkeerde kant van die cultuur.
"Tegen de eerste drie verdachten, Rocco V., Edwin V. en Jory V., eist het Openbaar Ministerie 180 uur werkstraf en een voorwaardelijke celstraf van een maand."quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik las dat ook net, en vond de straf aan de milde kant voor dergelijke agressie.
De bovenkant ipv de lagere tokkiekant?quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, maar de andere kant van die cultuur.
Ook veel bottoms in die cultuur, naar ik vernomen hebquote:Op woensdag 27 januari 2016 11:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De bovenkant ipv de lagere tokkiekant?
Eis is wel fors hoor. Komt omdat het publiek dat wil natuurlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie de reactie van Reya.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De bovenkant ipv de lagere tokkiekant?
quote:Congrats. You absolutely aced this spelling quiz! You're in the top 1% ranking because you got 100% correct.
Whehe.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook veel bottoms in die cultuur, naar ik vernomen heb
Vind je dat echt? Ik vind dat zo'n aanval op weerloze mensen die hier te gast zijn fors gestraft mag worden, zeker ook omdat de aanval was gepland.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eis is wel fors hoor. Komt omdat het publiek dat wil natuurlijk.
Normaliter krijg je voor bijvoorbeeld mishandeling of openbare geweldspleging niet zulke lange taakstraffen. Weet niet wat ze te laste is gelegd nu, maar toch.
Eitje.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:57 schreef Disana het volgende:
Engelstalige spellingquiz
http://bitechargemedia.com/play/top20/h7
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |