quote:Ehhhh,...ja...jij niet dan ?
Op vrijdag 22 november 2002 23:30 schreef milagro het volgende:[..]
Jajajaja noem je dat zo...
quote:Tja wat ik van hem gehoord dan wel gelezen heb, vind ik wel interessant.
Op vrijdag 22 november 2002 23:55 schreef milagro het volgende:theoloog Kuitert.....
quote:Jep, maar ik zit nog steeds zonder werk, en dus doe ik eik alleen maar niks. Ja, ik weet het, dat is stom, jij verveelt je nooit. Op dat punt worden we het toch niet eens
ik verveel me nooit eigenlijk
zalig niets doen is heerlijk op zijn tijd
quote:Ik lees bijna alleen Engelse boeken, die verkoopt de Bruna niet
Op vrijdag 22 november 2002 23:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Milagro wel want zij werkt bij de Bruna
quote:Hahahahaha
Op zaterdag 23 november 2002 00:01 schreef milagro het volgende:[..]
Ik lees bijna alleen Engelse boeken, die verkoopt de Bruna niet
quote:Dat is niet stom, maarrrrrr uuuuh heb je wel eens over vrijwillegerswerk nagedacht..zolang je geen betaald werk kan doen....
Op zaterdag 23 november 2002 00:01 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Tja wat ik van hem gehoord dan wel gelezen heb, vind ik wel interessant.
.
[..]Jep, maar ik zit nog steeds zonder werk, en dus doe ik eik alleen maar niks. Ja, ik weet het, dat is stom, jij verveelt je nooit. Op dat punt worden we het toch niet eens
.
Of gewoon voor een uitzendbureau , iets tijdelijks... terwijl je ondertussen verder zoekt..
Hahahaha,...ik krijg dat niet uit mijn hoofd. Wat een coole quote. Maar zo oud ben je echt niet hoor
quote:Ik hou van boeken
Op zaterdag 23 november 2002 00:03 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hahahahaha
Ben dan ook boekhouder
Zo een baaaaaaaaaaaard , deze opmerking...
quote:Je zei baard ! ..................
Op zaterdag 23 november 2002 00:06 schreef milagro het volgende:[..]
Ik hou van boeken
Ben dan ook boekhouder
Zo een baaaaaaaaaaaard , deze opmerking...
quote:Ik ben niet oud, nee .... maaaarrrrrr ik maak me zelf geen illusies
Op zaterdag 23 november 2002 00:05 schreef Chocobo het volgende:
Kmoest laatst nog lachen om je Milagro. Zat te denken aan een topic waarin iemand zij dat we moesten gaan neuken. Toen zei je iets van "ik ben een oud gebouw".....Hahahaha,...ik krijg dat niet uit mijn hoofd. Wat een coole quote. Maar zo oud ben je echt niet hoor
Zo had ik gisteravond volop sjans met een paar kerels van 40+ en 50+
Is ook leuk
quote:Ja, maar waren ze leuk genoeg voor jouw. Dat is de vraag toch ? Had je zoiets van,.....wow,...leuke mannen !
Op zaterdag 23 november 2002 00:09 schreef milagro het volgende:[..]
Ik ben niet oud, nee .... maaaarrrrrr ik maak me zelf geen illusies
Dames tussen de 20 en 30 "doen" het stukken beter bij jullie heren...logisch tochZo had ik gisteravond volop sjans met een paar kerels van 40+ en 50+
Is ook leuk
quote:Nee eerlijk gezegd nog nooit nee. Ik weet niet waarom niet eik. Maar mijn geld raakt langzaam op, dus heeft betaald werk toch de prioriteit. Maar ik zal er eens over nadenken.
Op zaterdag 23 november 2002 00:04 schreef milagro het volgende:
Dat is niet stom, maarrrrrr uuuuh heb je wel eens over vrijwillegerswerk nagedacht..zolang je geen betaald werk kan doen....
quote:Ik zoek juist bijna alleen bij uzb's, met af en toe een 'echte' sollicitatie tussendoor. Maar ook bij de uzb's is het komkommertijd en ik voldoe aan weinig profielen.
Of gewoon voor een uitzendbureau , iets tijdelijks... terwijl je ondertussen verder zoekt..
quote:hahaha nou, eentje was wel erg leuk, maar dan vooral om zijn babbel...
Op zaterdag 23 november 2002 00:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja, maar waren ze leuk genoeg voor jouw. Dat is de vraag toch ? Had je zoiets van,.....wow,...leuke mannen !
hebben mannen dat nou ook
quote:Riiiiiight !
Op zaterdag 23 november 2002 00:19 schreef HerrFlick het volgende:
Hello, my dearezt Milagro. I vill do you a vavor. You may kiz me now!
quote:maar je hoeft for the time being toch niet dát werk te doen, waar je profiel aan voldoet.. ik bedoel je kunt toch ook iets totaal anders doen of iets waar je eigenlijk overqualified voor bent, maar gewoon om bezig te zijn, weer in het ritme te komen, en dan natuurlijk het geld
Op zaterdag 23 november 2002 00:12 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Nee eerlijk gezegd nog nooit nee. Ik weet niet waarom niet eik. Maar mijn geld raakt langzaam op, dus heeft betaald werk toch de prioriteit. Maar ik zal er eens over nadenken.
[..]Ik zoek juist bijna alleen bij uzb's, met af en toe een 'echte' sollicitatie tussendoor. Maar ook bij de uzb's is het komkommertijd en ik voldoe aan weinig profielen.
.
quote:Nope,..mannen krijgen altijd veel sjans zodra ze een vrouw of vriendin hebben. Daar kan je de klok op gelijk zetten. Ben ooit eens uit gevraagt door een Penthouse chicky uit zo'n blad......
Op zaterdag 23 november 2002 00:18 schreef milagro het volgende:[..]
hahaha nou, eentje was wel erg leuk, maar dan vooral om zijn babbel...
het rare is altijd... zo is het wekenlang rustig (geen leuke vent te bekennen) en zo heb je ineens een hele zwik "fans" ...dat heb ik nou altijd... zodra er 1 interesse toont , heb je zo in ene keus uit meerdere...
alsof het besmettelijk ishebben mannen dat nou ook
Weet je hoe moeilijk dat was om "nee" te zeggen toen ? Het blad waar ze in stond wel bewaard natuurlijk
quote:Listen to me carefully, I'm going to say this only once :
Op zaterdag 23 november 2002 00:19 schreef HerrFlick het volgende:
Hello, my dearezt Milagro. I vill do you a vavor. You may kiz me now!
You can kizz my azzzzzzzz
quote:ja sommige vrouwen concureren graag en zijn dan totaal NIET solidair met hun "sisters"..... hoe "vaster" de man zit, hoe interessanter en hoe meer het ego gestreeld wordt : hij bedriegt haar om MIJ
Op zaterdag 23 november 2002 00:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nope,..mannen krijgen altijd veel sjans zodra ze een vrouw of vriendin hebben. Daar kan je de klok op gelijk zetten. Ben ooit eens uit gevraagt door een Penthouse chicky uit zo'n blad......
Weet je hoe moeilijk dat was om "nee" te zeggen toen ?
Het blad waar ze in stond wel bewaard natuurlijk
Penthouse chick... toch geen Indische, die Shirley Jane heet, hè
quote:Unvortanately, zat vill not be possible, my dear. But, you may embraze me tightly vor a moment, iv you like.
Op zaterdag 23 november 2002 00:24 schreef milagro het volgende:You can kizz my azzzzzzzz
quote:Shirley Jane Mercier,.................. nee !
Op zaterdag 23 november 2002 00:27 schreef milagro het volgende:[..]
ja sommige vrouwen concureren graag en zijn dan totaal NIET solidair met hun "sisters"..... hoe "vaster" de man zit, hoe interessanter en hoe meer het ego gestreeld wordt : hij bedriegt haar om MIJ
Penthouse chick... toch geen Indische, die Shirley Jane heet, hè
quote:Ja vriend,... !
Op zaterdag 23 november 2002 00:37 schreef ChOas het volgende:
chocogijs ?
quote:Aaaah je weet wie ik bedoel....
Op zaterdag 23 november 2002 00:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Shirley Jane Mercier,.................. nee !
*met vingers op tafel tikt*
quote:Hahahahahaha,..ja ik weet wie je bedoeld, maar nee,....verder ken ik haar niet ! Complete paniek ook....hahahaha...tis maar een sexy vrouw toch ?
Op zaterdag 23 november 2002 00:39 schreef milagro het volgende:[..]
Aaaah je weet wie ik bedoel....
Een kennis van mij kwam eens met haar onze stamkroeg binnen zetten (jaren geleden dus..), ze had toen echt enkel een tijgervelletje aan,superkort, super bloot, onwijs hoge hakken... de hele kroeg viel stil...alle vrouwen keken pissig , alle mannen .... complete paniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |