Nee hoor.quote:ER moet een manier zijn om zonder ¤60 per jaar te betalen gebruik te kunnen maken van een NLse bankrekening.
True. Ik wil ook wel alles gratis.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen....
[ afbeelding ]
Wat krijg voor die ¤60 +10% stijging per jaar behalve slechtere service en bereikbaarheid?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je hebt altijd mensen....
[ afbeelding ]
Ik zie niet in waarom het niet zou kunnen, er gaan miljarden om in het bankwezen, maar nee 60 miljoen van betaalrekeningen mogen ze niet mislopen. Als ze nou eens 1,5% rente zouden geven op een spaarrekening zou ik zo overstappenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat krijg voor die ¤60 +10% stijging per jaar behalve slechtere service en bereikbaarheid?
Overigens tonen juist nieuwkomers (en Duitse banken) juist aan dat het wel kan.
Slechtere service..... Slechter dan wat?! En slechter bereikbaar dan wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat krijg voor die ¤60 +10% stijging per jaar behalve slechtere service en bereikbaarheid?
In het geval van de Rabobank zou een goed werkende app tof zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Slechtere service..... Slechter dan wat?! En slechter bereikbaar dan wat?
Je krijgt er een pas voor, ondersteuning als je iets niet snapt. Een rekeningnummer. Ik weet niet wat jij nog meer van je bank wil.
Ga naar een andere bank of verhuis. Hier in de buurt is Rabobank geopend van 9 tot 18 op werkdagen en in het weekend tot 16 uur ja. Overigens is geld storten wel een beetje van 1995 hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
In het geval van de Rabobank zou een goed werkende app tof zijn.
Of bijvoorbeeld openingstijden die niet tussen 13:00 en 16:00 liggen.
Als je werkt en je moet geld storten dan moet je een middag vrij nemen.
Het zijn maar wat voorbeelden.
Maar het beste zou nog zijn als ze al niet 6 jaar aan een stuk de prijzen met 10+% verhogen onder het mom van het verbeteren van de service.
Of zoals ze zo leuk zeggen om de service te verbeteren sluiten we het bankfiliaal bij u in de buurt. U kunt terecht bij ons filiaal 100 km verderop.
Hier dus niet. Switchen van bank heeft ook steeds minder zin want de ABN is ook al weg. Blijft over de ING.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ga naar een andere bank of verhuis. Hier in de buurt is Rabobank geopend van 9 tot 18 op werkdagen en in het weekend tot 16 uur ja. Overigens is geld storten wel een beetje van 1995 hoor.
Gebeurt praktisch nooit. Als dat wel zo is dan berg ik dat thuis op. Komt vanzelf een keer van pas.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat doe jij dan met cash geld wat je ontvangt?
Nogal een domme suggestie. Vind je ook niet?quote:Dat verbrand jij
Wel nee joh. Geldstorten is niet zo ouderwets. Gebeurd nog dagelijks door marktkooplui.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ga naar een andere bank of verhuis. Hier in de buurt is Rabobank geopend van 9 tot 18 op werkdagen en in het weekend tot 16 uur ja. Overigens is geld storten wel een beetje van 1995 hoor.
En verenigingen en kroegen en, en, en.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel nee joh. Geldstorten is niet zo ouderwets. Gebeurd nog dagelijks door marktkooplui.
Heb een overzicht gemaakt. Ik ga bij de Rabo terug naar basis. Helft van de kosten en de vreemde valuta handel ik wel via de alternatieven af.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:54 schreef Hallmark het volgende:
Prima topic, tegenwoordig met de overstapregelingen ben ikzelf ook zeer geinteresseerd
Ik zit bij ABN AMRO en ben daar tot nu toe bij gebleven omdat je daar een gratis creditcard bij krijgt. Zodra dat ophoudt, ben ik weg.
De Rabobank verlaagt per 1 april het tarief voor een Rabo DirectPakket met Rabo Wereldpas van 1,80 naar 1,20 euro per maand.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:02 schreef Koral het volgende:
Plaatje in de OP kan alweer weg. RaboDirect pakket is 1,80 volgens hun website vandaag.
Het zijn de tarieven vanaf 1 april.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:02 schreef Koral het volgende:
Leuk topic.
Plaatje in de OP kan alweer weg. RaboDirect pakket is 1,80 volgens hun website vandaag.
Heb in het verleden bij Postbank gezeten, toen ABN, (tussendoor KNAB ook nog gratis) geprobeerd, daarna SNS en neig nu weer naar ABN.
Postbank had me te vaak foutief ingelicht. ABN was prima alleen om als bestaande klant (ik en mijn vrouw) een en/of rekening te openen moesten we perse op afspraak komen. Lastig toen met een baby en de beperkte openingstijden waar we toen woonden.
Neig nu toch weer terug naar ABN, ondanks dat ik de app van SNS iets beter vindt. Wat me echter niet bevalt is hun digipas en hun internet bankieren vind ik in vergelijking met ABN ook minder. Heb toch liever een e-dentifier. Als je tijdelijk rood wilt staan is ABN ook vlotter, en ze hebben een stortingsautomaat buiten het pand in mijn woonplaats.
Maar wellicht brengt dit topic me nog op gedachten voor een andere bank.
0.25 %-punt korting op mn hypotheekrente.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Overigens tonen juist nieuwkomers (en Duitse banken) juist aan dat het wel kan.
Dan loont het idd is iets van ¤400 per jaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:07 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
0.25 %-punt korting op mn hypotheekrente.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |