SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze verwacht eerst een dickpick in haar DMboxquote:
Snel een uit kpd zoeken dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze verwacht eerst een dickpick in haar DMbox
Niet slim, die kent ze allemaal alquote:
Succes tijdens de lege uurtjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga nu mijn laatste jointje roken. In ieder geval voorlopig, laten we eerst voor een maand zonder gaan
vanavond nuchter in slaap vallen wordt de uitdaging, dan gaat mijn hoofd altijd malenquote:
Succes, dat is echt kutquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vanavond nuchter in slaap vallen wordt de uitdaging, dan gaat mijn hoofd altijd malen
130, what the fuckquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik voel gewoon dat mijn lichaam het minder fijn, mijn hartslag is dan ook vet hoog en denk door het dagelijkse gebruik dat het gewoon ook een ding is dat altijd is. Ik dacht, ik meet het nu even, ik zag 130.
Ik heb de rest van de joint nu weggegooid, dit is niet goed voor me
Je bent gewoon een beetje van streek, even kalm aan, wat drinken en afleiding zoeken en het zakt zo weer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
die 130 heb ik nog nooit gezien, was soms 110, dit is eng.
even janken
Wacht daar maar gewoon mee tot je weer nuchter bent.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ga even ontnuchteren en kijken of dat werkt, ook even huisartsje bellen
ja ik bedoel daar mee een paar dagenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wacht daar maar gewoon mee tot je weer nuchter bent.
Ah oke. Het kan wel fijn zijn voor jezelf om iemand te regelen om mee te kunnen praten via de huisarts. Heb dat destijds ook gedaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja ik bedoel daar mee een paar dagen
Nicequote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:50 schreef Sked het volgende:
Al bijna twee weken cold turkey gestopt nu
enige tips?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:50 schreef Sked het volgende:
Jij?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:50 schreef Sked het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |