Sowieso gaat die hele gedachte ervan uit dat terroristen rationele wezens zijn. Dat is op zichzelf al humor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aan de andere kant loopt men in Parihs al decennia zo rond en zijn er zeker niet minder aanslagen dan hier. Ik geloof er niet zo in.
StG 44? Verbaast me weer niets.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Zwitserland heeft iedereen die in Dienst heeft gezeten zijn stormgeweer thuis, niet bepaald chaos en burgeroorlog daar, wel weinig woninginbraken.
Oh leuk, neem jij dat aan? De veiligheidsdiensten niet echt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sowieso gaat die hele gedachte ervan uit dat terroristen rationele wezens zijn. Dat is op zichzelf al humor.
Daarmee zijn wel twee mannen berzerk gegaan de laatste jaren en hebben er vele mensen mee neergemaaid.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, de SiG 550, ofwel, Sturmgewehr 90
https://de.m.wikipedia.org/wiki/SIG_550
Dat meer repressie leidt tot minder terrorisme is echt zo'n typische VVD-gedachte die op geen enkele manier met de werkelijkheid te maken heeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Oh leuk, neem jij dat aan? De veiligheidsdiensten niet echt.
Burgers voelen zich veiliger.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat meer repressie leidt tot minder terrorisme is echt zo'n typische VVD-gedachte die op geen enkele manier met de werkelijkheid te maken heeft.
AlHamdulillah.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat meer repressie leidt tot minder terrorisme is echt zo'n typische VVD-gedachte die op geen enkele manier met de werkelijkheid te maken heeft.
Euripol, onze veiligheidsexpert.quote:
Z'n vader is een law and order-VVD'er, vermoed ik.quote:
Houdt het dorp veilig met een pipa en twaalf andere grote mannen. Maar Euribob is verveeld en gaat vrijwillig in Rotterdam Zuid wonen om het gevoel te krijgen dat ie leeft. Een soort 010-versie van "Alleen maar nette mensen."quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:04 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Z'n vader is een law and order-VVD'er, vermoed ik.
Maar ik lijk helemaal niet op een Marrokaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Houdt het dorp veilig met een pipa en twaalf andere grote mannen. Maar Euribob is verveeld en gaat vrijwillig in Rotterdam Zuid wonen om het gevoel te krijgen dat ie leeft. Een soort 010-versie van "Alleen maar nette mensen."
Ik soms wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar ik lijk helemaal niet op een Marrokaan.
Het aantal moorden in Zwitserland ligt met 0,6 per 100.000 inwoners heel erg laag, afaik een van de laagste in Europa. In NL ligt het 50% hogerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daarmee zijn wel twee mannen berzerk gegaan de laatste jaren en hebben er vele mensen mee neergemaaid.
Hehe, keihard aanpakken die sportmanagers.quote:Hui Wang, de Chinese eigenaar van ADO Den Haag, noemt een verkoop van de club onbespreekbaar.
Wang haalt maandag fel uit in een interview in de Volkskrant.
"De club wordt niet verkocht. Het hele management kan worden vervangen, ik kan ook weg, maar de club is van Vansen en dat blijft zo'', zegt de Chinees van United Vansen.
Grijzend ben ik nog lang niet. Geen enkele stress immers.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:19 schreef Reya het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede moustache, overigens.
Die man brengt enkel voorspoed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:19 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hehe, keihard aanpakken die sportmanagers.
Ik heb wel enkele grijze haren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Grijzend ben ik nog lang niet. Geen enkele stress immers.
Beter grijs dan helemaal niets, mogen we aannemen.quote:
Ook dat is tanende.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Beter grijs dan helemaal niets, mogen we aannemen.
Wel meer. Flink wat gezinsdrama's ook. Daarom mag men nu meen ik de munitie ook niet meer thuis bewaren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daarmee zijn wel twee mannen berzerk gegaan de laatste jaren en hebben er vele mensen mee neergemaaid.
Hohohoho, RTL Divorce is een gezinsdrama, die moordpartijen noemen wij "gezinsincidentjes".quote:
Excuus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hohohoho, RTL Divorce is een gezinsdrama, die moordpartijen noemen wij "gezinsincidentjes".
Zal ze wel geen bal interesseren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:42 schreef Merode32 het volgende:
Weet iemand waarom de vvd niet meedoet aan het groningendebat later vandaag?
Druk bezig met vergaderen over Steurgod.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:42 schreef Merode32 het volgende:
Zal wel met de kabinetscrisis te maken hebben idd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:42 schreef Merode32 het volgende:
Jij doet een Trumpje toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:49 schreef GSbrder het volgende:
Grijze haren. Had ik maar grijze haren. Dan zou ik nog iets op m'n hoofd hebben.
Welke crisis?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zal wel met de kabinetscrisis te maken hebben idd.
is niet nodig denk ik. Kamp moet het besluit verdedigen tegenover de oppositie. Ik denk niet dat de fractie er nog invloed op uit wil oefenen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:42 schreef Merode32 het volgende:
Geef 't nog een paar uur..quote:
Is dat een kabinetscrisis? En hoezo wist de VVD-fractie al van die crisis toen het debat over het Groningenbesluit werd georganiseerd? Dan zagen ze dit dus al weken van te voren aankomen.quote:
Geen geld voor zo'n fantastisch kapsel. Ik ga voor de Paul van Meenen.quote:
En dan? Niemand laat over zoiets op dit moment het kabinet vallen. Hooguit doet men nog een poging dat departement schoon te vegen.quote:
Sterkte.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen geld voor zo'n fantastisch kapsel. Ik ga voor de Paul van Meenen.
We kunnen niet allemaal het jeugdige gelaat van een scout hebben, hè?quote:
Ze zullen gezien de peilingen wel weer proberen de storm weer uit te zitten daar bij de VVD, maar enig resterend vertrouwen in het kabinet zou normaalgesproken wel verspeeld moeten zijn inmiddels.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan? Niemand laat over zoiets op dit moment het kabinet vallen. Hooguit doet men nog een poging dat departement schoon te vegen.
Als er een fatsoenlijke kabinetscrisis is, dan gaat men de boel juist niet uitzitten en zou hierover strijd ontstaan tussen VVD en PvdA. Die strijd zie ik echter niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze zullen gezien de peilingen wel weer proberen de storm weer uit te zitten daar bij de VVD, maar enig resterend vertrouwen in het kabinet zou normaalgesproken wel verspeeld moeten zijn inmiddels.
De rest van de kamer kan het vertrouwen opzeggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als er een fatsoenlijke kabinetscrisis is, dan gaat men de boel juist niet uitzitten en zou hierover strijd ontstaan tussen VVD en PvdA. Die strijd zie ik echter niet.
Hooguit in de minister. Ga er niet vanuit dat ze het vertrouwen in het kabinet hierom opzeggen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
De rest van de kamer kan het vertrouwen opzeggen.
Pvda is er wel...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
is niet nodig denk ik. Kamp moet het besluit verdedigen tegenover de oppositie. Ik denk niet dat de fractie er nog invloed op uit wil oefenen.
Als de positie van Rutte ter sprake komt.. Ik wil niet bijzonder graag, trouwens. Alhoewel ik 't wel een prutskabinet vind.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hooguit in de minister. Ga er niet vanuit dat ze het vertrouwen in het kabinet hierom opzeggen.
Je wil te graag, al jaren volgens mij
Die hebben er ook geen minister staanquote:
Volgens mij zie ik je al jaren roepen dat het kabinet zo'n beetje moet gaan vallen. Ik zie dat niet gebeuren, die willen gewoon hun klus afmaken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als de positie van Rutte ter sprake komt.. Ik wil niet bijzonder graag, trouwens. Alhoewel ik 't wel een prutskabinet vind.
Dat is toch gewoon verraad aan het kabinet?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:05 schreef Ryon het volgende:
Daarnaast is Jan Vos (PvdA) ook voorstander van de gaswinningbeperking in Groningen. Dus die deelt de visie van de oppositie op dat terrein.
Als het nu valt, dan kan men in september wellicht nog gaan stemmen. Uitstellen en tot volgend jaar maart + de formatie een demissionair kabinet is wat al te mal.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:06 schreef Heilwasser het volgende:
Als ze nu vallen komen de verkiezingen niet eerder meen ik, maar goed het is wel weer een kneuzenkermis.
De coalitiepartijen mogen (en moeten) kritisch zijn op de plannen van het kabinet. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon verraad aan het kabinet?
Maa dat is niet de bedoeling, je sluit een coalitieakkoord je formeert een kabinet dan is het logisch dat je als coalitie het kabinet volgt en geen oppositie gaat spelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De coalitiepartijen mogen (en moeten) kritisch zijn op de plannen van het kabinet. Niks mis mee.
Dit is typisch een onderwerp waarover men niet bij de kabinetsformatie afspraken heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:10 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Maa dat is niet de bedoeling, je sluit een coalitieakkoord je formeert een kabinet dan is het logisch dat je als coalitie het kabinet volgt en geen oppositie gaat spelen.
Niet echt, onder druk van de Kamer (dus niet alleen de oppositie) is de gaswinning ook teruggeschroefd. Als coalitiepartij kan je druk uitoefenen om je eigen punten er door heen te krijgen. Het betekent niet meteen dat je als PvdA het VVD-programma hoeft te verdedigen als je samen het kabinet steunt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:06 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon verraad aan het kabinet?
Nee dat begrijp ik, maar het kabinet publiekelijk afvalleen is niet de bedoeling van een coalitie/kabinet samenwerkingquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is typisch een onderwerp waarover men niet bij de kabinetsformatie afspraken heeft gemaakt.
De gemiddelde kiezer snapt sowieso niets van de Nederlandse democratie. Vandaar ook het grootse succes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Veel kiezers lijken dat trouwens niet helemaal te begrijpen.
In de kamer de minister scherp bevragen over zijn plannen en alternatieven aandragen is zeker wel de bedoeling, ook van een coalitiepartij.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik, maar het kabinet publiekelijk afvalleen is niet de bedoeling van een coalitie/kabinet samenwerking
Weliswaar als flink aangeschoten wild maar wellicht had dat best gekund.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:35 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat ik me wel afvraag: als Teeven nu gewoon had meegewerkt, had toegegeven dat het allemaal niet volgens de regels was gegaan, en zijn excuses had aangeboden. Zou het dan niet mogelijk kunnen zijn geweest dat hij gewoon was aangebleven als staatssecretaris?
Het ging prima volgens de regels, simpelweg andere regels.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:35 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat ik me wel afvraag: als Teeven nu gewoon had meegewerkt, had toegegeven dat het allemaal niet volgens de regels was gegaan, en zijn excuses had aangeboden. Zou het dan niet mogelijk kunnen zijn geweest dat hij gewoon was aangebleven als staatssecretaris?
Gegokt en verloren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weliswaar als flink aangeschoten wild maar wellicht had dat best gekund.
Zij zelf ook niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik heb die endorsement speech van Palin helemaal uitgekeken en ik heb geen idee waar ze het over heeft.
Nee, gewoon de raarheid van het fenomeen. Haar jasje, alle zinnen zonder interpunctie, dat geknik van Trump op de achtergrond, het had allemaal uit een onrealistische komediefilm kunnen komen, maar het is gewoon echt.quote:
Trump of Bush?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
Quiet generosity??
Family man??
Not an elitist??
Spent his life with the working man??![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Weer eens een poging tot joggen gedaan?
Nice. Ik wil ook een gratis Chromebook.quote:Chromebooks voor vluchtelingen in Duitsland
door onze redactie
Google schenkt via zijn filantropische instelling Google.org een bedrag van $5,3 miljoen aan non-profitorganisaties in Duitsland. Het geld is bedoeld voor de aankoop van Chromebooks waarmee hulpverleners vluchtelingen kunnen helpen bij het doen van aanvragen of het leren van een taal.[..]
Is er geen programma dat in Chromebooks voor afgestudeerde ingenieurs voorziet? Niet dat zoiets op u van toepassing zou zijn, overigens.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nice. Ik wil ook een gratis Chromebook.
Oh dat bestaat zeker. Binnen een bepaald volk. En geen Chromebooks maar waardevolle goederen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Is er geen programma dat in Chromebooks voor afgestudeerde ingenieurs voorziet? Niet dat zoiets op u van toepassing zou zijn, overigens.
De kostprijs van die dingen is een tientjequote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Van onze belastingcentjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Kan je ze ook zo goedkoop krijgen?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De kostprijs van die dingen is een tientje
Geld is niet alles.quote:
Nee, de verkoopprijs is $150. De rest steekt Google in z'n zak.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:00 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Kan je ze ook zo goedkoop krijgen?
Matig. Apple zou het voor $1000 aan de man kunnen brengen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, de verkoopprijs is $150. De rest steekt Google in z'n zak.
Rolex voor $4500.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Matig. Apple zou het voor $1000 aan de man kunnen brengen.
Minstens. En dan zou Remlof het bejubelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:02 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Matig. Apple zou het voor $1000 aan de man kunnen brengen.
Over een paar jaar heb je een Raspberry Pi met vergelijkbare specificaties.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:04 schreef Gutmensch het volgende:
Ik heb ook een Chromebook., een ouwe Asus EEE PC met daarop Chrome OS geïnstalleerd.
Heel erg handig is het niet.
Mijn RasPi2 is al stukken snellerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Over een paar jaar heb je een Raspberry Pi met vergelijkbare specificaties.
Oh kijk aanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mijn RasPi2 is al stukken sneller
Ja, het is Google Chrome als OS. En alle apps die je erop draait zijn webbased apps van Google, zoals Google Docs.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Chrome OS is toch een veredelde browser?
twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 13:19:14Persalarm: PvdA akkoord met bombarderen IS in Syrië. Daarmee is Kamermeerderheid voor. reageer retweet
Zo zo, de PvdA is stemmen aan het winnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:20 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op dinsdag 26-01-2016 om 13:19:14Persalarm: PvdA akkoord met bombarderen IS in Syrië. Daarmee is Kamermeerderheid voor. reageer retweet
Mooi. Daesh moet kapot.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Gay.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, het is Google Chrome als OS. En alle apps die je erop draait zijn webbased apps van Google, zoals Google Docs.
Ik betwijfel dat. Als je ziet hoe de Russen bezig zijn, die bombarderen meer burgers en burgerobjecten dan terroristen.quote:
Dat bedoelde ik ook te zeggenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat. Als je ziet hoe de Russen bezig zijn, die bombarderen meer burgers en burgerobjecten dan terroristen.
http://www.timesofisrael.(...)te-to-iran-in-syria/quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:29 schreef Heilwasser het volgende:
IS blijft lekker. Prima bliksemafleider voor alle boeven in de regio.
Voor Europa is het minder fijn maar goed, hadden de Europeanen maar een krijgsmacht moeten hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
http://www.timesofisrael.(...)te-to-iran-in-syria/
Klopt.
Vanuit het perspectief van Israël een correcte analyse. Voor IS is Israël ook een weinig aantrekkelijk doelwit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
http://www.timesofisrael.(...)te-to-iran-in-syria/
Klopt.
Die zal er spoedig komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Voor Europa is het minder fijn maar goed, hadden de Europeanen maar een krijgsmacht moeten hebben.
Ik heb nog nooit gehoord dat ze effectief waren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook te zeggenSowieso zijn luchtaanvallen een overschat middel, in dit soort situaties.
Je praat wel over ons nu he.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Voor Europa is het minder fijn maar goed, hadden de Europeanen maar een krijgsmacht moeten hebben.
Denk het niet. Sinds 1991 is alles vakkundig afgebouwd. Wil je dat opbouwen ben je 'spoedig' tien jaar verder.quote:
Welnee, het is slechts een kwestie van het uitbouwen van EUFOR.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:33 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Denk het niet. Sinds 1991 is alles vakkundig afgebouwd. Wil je dat opbouwen ben je 'spoedig' tien jaar verder.
Ik wissel moeiteloos van perspectief.quote:
Het is een linux variant waarbij Chrome de GUI is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, het is Google Chrome als OS. En alle apps die je erop draait zijn webbased apps van Google, zoals Google Docs.
Nee, op een naderende campagne die na het zomerreces sowieso gaat beginnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
Maar goed, duiden al die populistische proefballonnetjes op een kabinet dat bijna gaat vallen?
Android is ook gebaseerd op de Linuxkernel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is een linux variant waarbij Chrome de GUI is.
Uitbouwen duurt lang.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Welnee, het is slechts een kwestie van het uitbouwen van EUFOR.
https://en.wikipedia.org/wiki/EUFOR
Dat zeg ik. Alleen hebben ze alle voordelen van linux eruit gesloopt. Dan hou je Chrome als OS over.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is een linux variant waarbij Chrome de GUI is.
De belangen van de EU-lidstaten liggen veel dichter bij elkaar dan die van de EU bij die van de VS of andere landen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:36 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Uitbouwen duurt lang.
Bovendien kunnen die operaties veel beter in NAVO of VN-verband want daar heeft iedereen ervaring mee en daar bestaan de organisaties al voor.
Heb je de afgelopen jaren opgelet? De EU-lidstaten hebben continu conflict.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De belangen van de EU-lidstaten liggen veel dichter bij elkaar dan die van de EU bij die van de VS of andere landen.
Conflict?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:40 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen jaren opgelet? De EU-lidstaten hebben continu conflict.
Hoe dan ook, Europese soldaten gaan echt niet naar die schijtwoestijn om een bende criminelen uit te roeien. Het is verspilde tijd en biedt geen enkel redelijk toekomstperspectief. Europa wil Syrië niet bezetten dus ga er niet heen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Conflict?
Meningsverschillen hooguit. In West-Europa hebben we sinds 1945 geen conflicten meer gehad dankzij de EU.
quote:MENINGSVERSCHIL
1) Aanvaring 2) Conflict 3) Dispuut 4) Geschil 5) Het uiteenlopen van meningen 6) Onenigheid 7) Perkara (Indisch) 8) Ruzie 9) Tweedracht 10) Verschil van mening 11) Woordenwisseling
Wassila was met iedereen vriendjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
De Tweede Kamer heeft ook continu conflict.
En toen was er klaar mee, terecht overigens. Lekker chillen in New York.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:47 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wassila was met iedereen vriendjes.
Gelijk opdoeken, dat Nederland.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
De Tweede Kamer heeft ook continu conflict.
Ja dat is dus heel wat anders dan een conflict, dat het in zich heeft om tot een oorlog te escaleren.quote:
Leuk hoor remlof.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:53 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja dat is dus heel wat anders dan een conflict, dat het in zich heeft om tot een oorlog te escaleren.
Behalve als joden een rol spelen in het conflict. Agressieve neuzen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Leuk hoor remlof.
Niet al het conflict leidt tot oorlog.
Zeer waar. Zie ze lekker knokken in Syrië.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Behalve als joden een rol spelen in het conflict. Agressieve neuzen.
Nee, in Duitsland waren ze lekker bezig. Beetje de nazi's provoceren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:57 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zeer waar. Zie ze lekker knokken in Syrië.
Wat een cynisme richting onze volksvertegenwoordiging. Had dat jaar afgemaakt denk ik dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En toen was er klaar mee, terecht overigens. Lekker chillen in New York.
Ik wil alleen maar zeggen dat 'conflict' een veel te beladen woord is voor de meningsverschillen tussen EU-lidstaten,quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Leuk hoor remlof.
Niet al het conflict leidt tot oorlog.
Ben je in New York?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En toen was er klaar mee, terecht overigens. Lekker chillen in New York.
Het zal je niet teleurstellen. New York is een fantastische stad.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je in New York?
Ik wil in daar in december heen.
Ik ben helaas geen Wassila.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je in New York?
Ik wil in daar in december heen.
Hopelijk brengt dit de pro en anti Piettypes wat tot rust.quote:RvS: Zwarte Piet is geen zaak voor overheid
Volgens de Raad van State valt de pietendiscussie onder de vrijheid van meningsuiting. Daar hoort geen inhoudelijke bemoeienis van de overheid bij.
Nee, Chrome is de GUIquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Alleen hebben ze alle voordelen van linux eruit gesloopt. Dan hou je Chrome als OS over.
Klopt, en OSX op Mach, net als GNU, verder ontwikkeling van BSD, net als Linux allemaal Unix variaties.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Android is ook gebaseerd op de Linuxkernel.
Vandaag ook weer een goede kutdag havo-3 gehad.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
voor Friek en Janneke.
Oh ja, zo. Je hebt gelijk.quote:
Dan kun je maar beter bezig blijven.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vandaag ook weer een goede kutdag havo-3 gehad.
Maar ja, het is dit kutwerk of een uitkering. Zo simpel is het.
Ja, plus je niet al te druk maken om het feit dat je lessen geen fluit voorstellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kun je maar beter bezig blijven.
Het in elk geval niet persoonlijk maken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, plus je niet al te druk maken om het feit dat je lessen geen fluit voorstellen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, plus je niet al te druk maken om het feit dat je lessen geen fluit voorstellen.
Hier zegt hij al dingen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:59 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)i-toespraak-dam.html
Abou gaat dingen zeggen.
Sommige leerlingen zijn daarentegen bijzonder helder tegen me.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Het in elk geval niet persoonlijk maken.
Afschuwelijk, die assertiviteit. Ik zou ze kelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sommige leerlingen zijn daarentegen bijzonder helder tegen me.
- "Opletten? Bij u zeker? Ik let wel op als we eens fatsoenlijk les krijgen!"
- "Meneer, u kunt hier ook niks van hè? Misschien moet u gewoon maar eens wat anders gaan doen."
Leuk, havopubers.
Tanden op elkaar zetten en vragen of ze je wat concreter -en op een opbouwende manier, dus zonder het afzeiken- kunnen vertellen hoe je het anders zou kunnen aanpakken. Niet tof om te doen, maar je leert er wel een hoop van.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
- "Meneer, u kunt hier ook niks van hè? Misschien moet u gewoon maar eens wat anders gaan doen."
Leuk, havopubers.
Bij sommige leerlingen vind ik dat wel erg lastig, aangezien zij niet meer uit zijn op enige verbetering. Daar is het gewoon kloten tot ze erbij neervallen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tanden op elkaar zetten en vragen of ze je wat concreter -en op een opbouwende manier, dus zonder het afzeiken- kunnen vertellen hoe je het anders zou kunnen aanpakken. Niet tof om te doen, maar je leert er wel een hoop van.
Volgende keer een honkbalknuppel meenemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Leuk, havopubers.
De IS-onderwijsmethode.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Afschuwelijk, die assertiviteit. Ik zou ze kelen.
Nog best een leuk idee, trouwens.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgende keer een honkbalknuppel meenemen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:21 schreef Kowloon het volgende:
Jeej, met een 8,8 gemiddeld afgestudeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Dat is heel netjes. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:21 schreef Kowloon het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er schijnt nog iemand uit mijn jaar hoger gehaald te hebben. Een Chinese.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via deze methode hebben wij als klas indertijd 7 docenten Nederlands versleten in 1 lesjaar. Pubers zijn echt meedogenloos.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Leuk, havopubers.
Ik zat vandaag een vergadering voor waarin een uur (!) lang werd gediscussieerd of iets een "procedure" of een "proces" was. Uitkomst onbeslist.quote:
Nerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:21 schreef Kowloon het volgende:
Ik neem aan dat er een commissie is aangesteld die dit verder utizoekt?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zat vandaag een vergadering voor waarin een uur (!) lang werd gediscussieerd of iets een "procedure" of een "proces" was. Uitkomst onbeslist.
Het een sluit het ander niet uit, trouwens.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zat vandaag een vergadering voor waarin een uur (!) lang werd gediscussieerd of iets een "procedure" of een "proces" was. Uitkomst onbeslist.
99.999 gaat ingeschakeld worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een commissie is aangesteld die dit verder utizoekt?
Gemiste kans, ik had Bram gekozen.quote:
Hoe kan je nou tot een evenwichtig oordeel komen met maar één commissie?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een commissie is aangesteld die dit verder utizoekt?
Gewoon een paar keer onverwachts een paar willekeurige leerlingen op hun muil stompen. Wedden dat ze in het vervolg wel alert zullen zijn?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Volgende keer een honkbalknuppel meenemen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer onverwachts een paar willekeurige leerlingen op hun muil stompen. Wedden dat ze in het vervolg wel alert zullen zijn?
Het is inmiddels een feitquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie uitbreiding zijn voor Djumbo.
Gefeliciteerd Kowloon.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:21 schreef Kowloon het volgende:
Ja, dat is ook wel een gedachte die me op de been houdt: het zijn pubers en weten doodleuk niet beter. Maar je moet wel over een dikke huid beschikken wil je zoiets kunnen volhouden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Via deze methode hebben wij als klas indertijd 7 docenten Nederlands versleten in 1 lesjaar. Pubers zijn echt meedogenloos.
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dank. Ik wil wel zo'n Westvleteren cadeau.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dank. Ik wil wel zo'n Westvleteren cadeau.
Sorry jongens, is op. Zo te zien is de leverancier ernstig ziek.quote:
Was je die nou in België wezen halen? Want ik dacht altijd dat ze die alleen bij de abdij zelf verkopen.quote:
Haha.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Sorry jongens, is op. Zo te zien is de leverancier ernstig ziek.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[..]
Sorry jongens, is op. Zo te zien is de leverancier ernstig ziek.
[ afbeelding ]
De lokale Mitra hier heeft het ook gewoon. Betaal je wel de hoofdprijs maar achquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was je die nou in België wezen halen? Want ik dacht altijd dat ze die alleen bij de abdij zelf verkopen.
Ik heb hem afgelopen weekend in Leiden gekocht. Maar eetcafe Sijf aan de Oude Binnenweg serveert hem ook en op mitra.nl kan je hem bestellen (maximaal 2 per persoon).quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Was je die nou in België wezen halen? Want ik dacht altijd dat ze die alleen bij de abdij zelf verkopen.
Een ambtenaar die zegt dat hij niet van het lang vergaderen is; al net zo geloofwaardig als een musicalacteur die zegt dat hij geen homo is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, dan zijn we er rap uit. Ben niet zo van het lang vergaderen
Ah, dat scheelt. Opvallend dat zo'n keten dat bier in het assortiment heeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb hem afgelopen weekend in Leiden gekocht. Maar eetcafe Sijf aan de Oude Binnenweg serveert hem ook en op mitra.nl kan je hem bestellen (maximaal 2 per persoon).
Hehe.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Een ambtenaar die zegt dat hij niet van het lang vergaderen is; al net zo geloofwaardig als een musicalacteur die zegt dat hij geen homo is.
Klote.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Een ambtenaar die zegt dat hij niet van het lang vergaderen is; al net zo geloofwaardig als een musicalacteur die zegt dat hij geen homo is.
Ja, dat dacht ik ook. Had voorheen een beetje het beeld bij de kleine romantische familiespeciaalzaakjes te moeten zijn hiervoor, maar het online aanbod van Mitra is eigenlijk uitstekend.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt. Opvallend dat zo'n keten dat bier in het assortiment heeft.
Misschien zijn de monniken in de loop der jaren ook wel wat minder principieel geworden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Had voorheen een beetje het beeld bij de kleine romantische familiespeciaalzaakjes te moeten zijn hiervoor, maar het online aanbod van Mitra is eigenlijk uitstekend.
Niet vervelend bedoeld, maar je post vrij regelmatig dit soort links. Misschien een idee om er in één regel bij te zetten waar het over gaat?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:52 schreef Monolith het volgende:
Deze is wel heel ernstig:
http://www.wsj.com/articles/BL-REB-34902
Gelovigen met principes bestaan volgens mij niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien zijn de monniken in de loop der jaren ook wel wat minder principieel geworden.
Misleidende grafische representatie van de economische voordelen van een handelsverdrag door een overheidsorgaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld, maar je post vrij regelmatig dit soort links. Misschien een idee om er in één regel bij te zetten waar het over gaat?
Je hebt voor onderstaande alleen de verkeerde van de twee gepakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Misleidende grafische representatie van de economische voordelen van een handelsverdrag door een overheidsorgaan.
Realistische representatie
[ afbeelding ]
Misleidende representatie
[ afbeelding ]
Zelfs die eerste is nog misleidend.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Misleidende grafische representatie van de economische voordelen van een handelsverdrag door een overheidsorgaan.
Realistische representatie
[ afbeelding ]
Misleidende representatie
[ afbeelding ]
Dat was al bekend.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:00 schreef Kaas- het volgende:
Laat staaaaan D66'ers met principes, zo bewijst de Wassila-gate maar weer.
Ja ik faal een beetje zag het al en toen verkeerd gecorrigeerd. Even geduld a.u.b.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt voor onderstaande alleen de verkeerde van de twee gepakt.
Nog steeds verkeerd!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja ik faal een beetje zag het al en toen verkeerd gecorrigeerd. Even geduld a.u.b.
Ja standaard in m'n toilettas uiteraard.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daarom ook "weer". VS ben jij bekend met poppers?
Reageer dan pls even in mijn topic.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja standaard in m'n toilettas uiteraard.
Want?quote:
Toch jammer voor u dat de grafieken TPP betreffen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:09 schreef 99.999 het volgende:
Uit je grafiekjes begrijp ik vooral dat we veel voordeel zullen hebben van TTIP, dank Guido.
Ook al zo'n mooie dag dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
Echt fuck het ook gewoon, kut mobiele browser en NS en alles![]()
![]()
Zie edit.quote:
Het gaat niet over TTIP, maar over TPP. Andere oceaan enzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:09 schreef 99.999 het volgende:
Uit je grafiekjes begrijp ik vooral dat we veel voordeel zullen hebben van TTIP, dank Guido.
Hihi.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:09 schreef 99.999 het volgende:
Bijzaak. Mijn stelling brengt Robin immers al aan het huilen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Toch jammer voor u dat de grafieken TPP betreffen.
Ik zit ook in een trein naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
Echt fuck het ook gewoon, kut mobiele browser en NS en alles![]()
![]()
Owh.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ben er klaar mee en op mijn bestemming gearriveerd.
Maar wat?quote:
Ik ben alweer in Rotterdam. Even de laatste maanden OV uitmelken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zit ook in een trein naar Amsterdam.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:12 schreef Kaas- het volgende:
TTIP en TPP gewoon beide invoeren, zo snel mogelijk. Die verdragen zijn toch heerlijk.
Wat heb jij met TPP te maken dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:12 schreef Kaas- het volgende:
TTIP en TPP gewoon beide invoeren, zo snel mogelijk. Die verdragen zijn toch heerlijk.
Kaas- heeft natuurlijk veel contacten in San Francisco.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat heb jij met TPP te maken dan.
Alles, want economieën waar wij mee handelen worden er groter door.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat heb jij met TPP te maken dan.
Ah, de omgekeerde (goedequote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik ben alweer in Rotterdam. Even de laatste maanden OV uitmelken.
Ja maar ja maar wij krijgen dan toch chloor in de kip?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alles, want economieën waar wij mee handelen worden er groter door.
Mooizo, meer chems!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar wij krijgen dan toch chloor in de kip?
Marginaal.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alles, want economieën waar wij mee handelen worden er groter door.
Als je die dingen koopt wel. Als je ze niet koopt niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar wij krijgen dan toch chloor in de kip?
25.7 of 25.8quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zoals je net liet zien is het vrij indrukwekkend.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk, misschien niet. Maar ik heb nog nooit een goed argument gehoord om handel niet gewoon zo weinig mogelijk in de weg te zitten zodat de maximale voordelen ervan geplukt kunnen worden.quote:
131 billion groei VS.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
25.7 of 25.8
Jaja mensen, HUUUUGE gap. Het is dat ze die grafiek zo overdreven maken maar anders.
Op een totaalbedrag van vijfentwintigduizend zevenhonderd "bilion".quote:
Van het voordeel van arbitrageclubjes tegenover de gewone rechtsgang ben ik ook lang niet altijd overtuigd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, misschien niet. Maar ik heb nog nooit een goed argument gehoord om handel niet gewoon zo weinig mogelijk in de weg te zitten zodat de maximale voordelen ervan geplukt kunnen worden.
Overigens is daar helemaal niet zo'n stom investeringstribunaal voor nodig. Niemand heeft daar baat bij.
Waarom zou je het laten liggen (retorische vraag)? Dat werkt ook weer door aangezien de complete wereldeconomie gelinkt is.quote:
Details Robin.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op een totaalbedrag van vijfentwingigduizend zevenhonderd "bilion".
Nou yay.
Correct.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zou je het laten liggen (retorische vraag)? Dat werkt ook weer door aangezien de complete wereldeconomie gelinkt is.
Tot na het eten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:24 schreef Merode32 het volgende:
Iemand meegkregen tot hoe laat de vergadering is geschorst?
Blijft toch bijzonder als jij praat over nuancequote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik tegen ben, van mijn part jensen ze 't erdoor. Vind alleen dat je 't in perspectief moet zien en niet blind naar domme kleurtjes kijken op een grafiek.
Mooi toch.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Blijft toch bijzonder als jij praat over nuance.
Dat ligt er natuurlijk aan wat de overige effecten en consequenties van dergelijke verdragen zijn en wat de daadwerkelijke effecten van een dergelijke BBP groei zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zou je het laten liggen (retorische vraag)? Dat werkt ook weer door aangezien de complete wereldeconomie gelinkt is.
Unilever zet dan ook meer om dan het BBP van diverse Europese landen is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:28 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, als je er 100 miljard mee opschiet in 15 jaar voor zulke grote economieën is het natuurlijk peanuts. Stelt geen reet voor.
Ter vergelijking, de omzet van Unilever is al 50 miljard per jaar.
Ja als je de toegevoegde waarde van TTP wil gaan vergelijken met het BBP van een of ander kutstaatje dan sta je in je goed recht. Maar feit is dat we het hebben over de VS en Aziatische grootmachten en dan is die 100 miljard over 15 jaar echt sneu zo weinig.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Unilever zet dan ook meer om dan het BBP van diverse Europese landen is.
"The Idiot Brain" is dan wel weer een treffende titel van z'n boek.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:40 schreef Monolith het volgende:
Goede samenvatting van BNW:
http://www.theguardian.co(...)-flat-conspiracy-bob
Vast weer zo'n D66-rechterquote:De Stichting Confessioneel Onderwijs Leiden (SCOL) hoeft wiskundedocent Denise Hupkens geen vergoeding te betalen voor de extra uren die ze maakte. Het Haagse Gerechtshof wees haar vordering af.
Terecht, een leraar die te veel werkt is natuurlijk een gevalletje hoax en fraude. Kan niet anders.quote:
Ik was vanmiddag nog op een school. Daar was het al behoorlijk uitgestorven net na 14 uur.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Terecht, een leraar die te veel werkt is natuurlijk een gevalletje hoax en fraude. Kan niet anders.
Ze heeft natuurlijk proefwerken nagekeken op zondag. Het leven zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die zou nooit de gelovigen in het voordeel stellen.
14 uur is het nieuwe 16 uur.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag nog op een school. Daar was het al behoorlijk uitgestorven net na 14 uur.
Als je het niet kan leren in 5 uur dan lukt het in 7 uur ook niet.quote:
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als je het niet kan leren in 5 uur dan lukt het in 7 uur ook niet.
Waarover precies?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:55 schreef Disana het volgende:
Zembla gaat morgenavond op NPO 2 om 21.15 uur ook over het onderwijs
De leraar staat onder druk, het onderwijsniveau daalt, en het niveau van de leerling ook.quote:
Zou P_T zijn werknemers ook om 14.00 naar huis sturen met die argumentatie?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou P_T zijn werknemers ook om 14.00 naar huis sturen met die argumentatie?
Bedankt. Ben niet thuis, maar ik zoek het later wel terug.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
De leraar staat onder druk, het onderwijsniveau daalt, en het niveau van de leerling ook.
Klinkt als een standaard antwoord dat ik altijd van leraren ontving. Om vervolgens nooit meer wat van te horen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bedankt. Ben niet thuis, maar ik zoek het later wel terug.
Nee om 12:30.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou P_T zijn werknemers ook om 14.00 naar huis sturen met die argumentatie?
Ze plukken bollen van 06:00 tot 10:30 en daarna komen ze bij jou even broodjes smeren tot 12:30 en daarna gaan ze de kas in bij de overbuurman om tomaten te plukken?quote:
Al hebben ze de rest van de dag anale seks. Who cares?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze plukken bollen van 06:00 tot 10:30 en daarna komen ze bij jou even broodjes smeren tot 12:30 en daarna gaan ze de kas in bij de overbuurman om tomaten te plukken?
Ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Al hebben ze de rest van de dag anale seks. Who cares?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niet heel hygiënisch die vrije tijdsbesteding.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Vertel mij wat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet heel hygiënisch die vrije tijdsbesteding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |