Lekker een beetje met je pieleke spelen en ondertussen gewoon blijven FOK!kenquote:
Loopt dat nog wel tegenwoordig?quote:
Het loopt nog wel aardig hoor de meeste muziekzaken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Loopt dat nog wel tegenwoordig?
Iemand waar ik tot een paar jaar geleden bevriend mee was, heeft nu ook al een tijdje een vinylzaak. Lijkt me niet dat je daar echt veel mee binnenharkt, plus hij zit op een best wel duur (volgens mij) en nieuw stukje in de stad. Maar ja, zijn ouders hebben wel genoeg geld.
Omdat je zulke goede muziek maakt?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het loopt nog wel aardig hoor de meeste muziekzaken.
Ik werk er al 5 jaar niet meer
Mwja denk dat die onderlaag ook wel wat kan hebben valt wel mee, heb ze het zien doen hier op het platte dak.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:05 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Moet je ook niet even uitschieten
Laat links het maar niet horenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:18 schreef Simterklaas het volgende:
Vraag me echt af hoe het dagelijkse leven er dan uitziet, maar aan de andere kant wil ik dat ook helemaal niet weten. Het is nu al naar de klote, laat staan over 25 jaar
Ook dat, hoelang proberen ze al niet controle te krijgen over heel Europa.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Grootste fout van de eeuw: de Euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |