quote:Op maandag 25 januari 2016 22:50 schreef BozeHaas het volgende:
TS is een gutmensch policor landverrader
Zeggen ze er ook echt bij dat ze PVV aanhangers zijn, of denk je dat er uit op te kunnen maken?quote:Op maandag 25 januari 2016 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Ik zie vooral PVV'ers die term gebruiken
Verschillende mensen die mij zo hebben genoemd of die ik het heb horen zeggen hebben zichzelf PVV'er genoemd.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeggen ze er ook echt bij dat ze PVV aanhangers zijn, of denk je dat er uit op te kunnen maken?
Dus volgens je eigen OP ben je nog een Tokkie ook!quote:Op maandag 25 januari 2016 22:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verschillende mensen die mij zo hebben genoemd of die ik het heb horen zeggen hebben zichzelf PVV'er genoemd.
Als we nu afspreken dat Links stopt met het roepen van nazi of racist naar mensen die bezwaren hebben tegen de vluchtelingenstromen en Rechts stopt met het roepen van landverrader of Gutmensch naar mensen die niet iedere vluchteling als een potentieel gevaar zien, dan gaat de kwaliteit van de discussie alleen maar omhoog!quote:Op maandag 25 januari 2016 22:48 schreef robin007bond het volgende:
Dit wordt tegenwoordig echt veel te vaak gezegd. Als je er een iets genuanceerdere mening op bepaalde zaken nahoudt ben je al snel een landverrader.
Ik zie vooral PVV'ers die term gebruiken en ik vraag me echt af waarom. Is iemand serieus een landverrader omdat diegene een andere mening heeft over bijvoorbeeld de vluchtelingenkwestie? Hoe de fuck kun je iemand dan een landverrader noemen? En als je serieus denkt dat er een soort bezettende macht aan islamieten komt of is moet je echt een groot aluhoedje kopen.
Tevens vraag ik me af waar de aantrekkingskracht zit en waarom deze term zo vaak gebruikt wordt door tokkies.
ghehehe weten we meteen dat hij niet moeders knapste is.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
TS is het neefje van Angela Merkel.
Nee daar is het nu te laat voor. Er is een groep die heeft laten zien tot het bittere einde te zullen blijven liegen en de boel verdraaien. Deze mensen moet je geen centimeter ruimte geven en ze dus duiden voor wat ze zijn: landverraders.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als we nu afspreken dat Links stopt met het roepen van nazi of racist naar mensen die bezwaren hebben tegen de vluchtelingenstromen en Rechts stopt met het roepen van landverrader of Gutmensch naar mensen die niet iedere vluchteling als een potentieel gevaar zien, dan gaat de kwaliteit van de discussie alleen maar omhoog!
Afgesproken?
Yep, daarom zei ik al dat de PVV gewoon verboden moet worden. Het is een partij die de samenleving doelbewust wil ontwrichten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:11 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee daar is het nu te laat voor. Er is een groep die heeft laten zien tot het bittere einde te zullen blijven liegen en de boel verdraaien. Deze mensen moet je geen centimeter ruimte geven en ze dus duiden voor wat ze zijn: landverraders.
Zijn moslimterroristen, verkrachtende migranten, criminele allochtonen etc niet de zaken die de samenleving ontwrichten? Don't shoot the messenger.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Yep, daarom zei ik al dat de PVV gewoon verboden moet worden. Het is een partij die de samenleving doelbewust wil ontwrichten.
Nee, extreemrechtse tokkies zorgen nog steeds voor veel meer overlast, schade en onrust in de Nederlandse samenleving dan moslimextremisten. En Wilders wakkert dit alleen maar aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:24 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zijn moslimterroristen, verkrachtende migranten, criminele allochtonen etc niet de zaken die de samenleving ontwrichten? Don't shoot the messenger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |