Ja ik ook... Heb ik ook meteen minder zin om iets voor iemand te doen. Maar zoals ik zei, sommige doen dan wel weer van alles voor mij..quote:Op maandag 25 januari 2016 22:30 schreef DoubleDip het volgende:
Hoort dit niet in Klaagbaak?
Ik ken er ook wel een paar, heel onbeleefd vind ik t altijd.
Kost teveel moeite, ondankbaar. Het gaat om het gebaar (zien ze niet in).quote:Op maandag 25 januari 2016 21:51 schreef Makrolon het volgende:
Kennen jullie dat? Mensen die nooit dankjewel zeggen of op een andere manier hun dank laten blijken? Ik ken een paar van zulke mensen, verder aardige mensen, sommige doen ook andersom alles voor je. Maar een dankjewel kan er nooit vanaf. Wat is dat toch?
Misschien hoort diegene het niet. Na het niesen suizen mijn oren altijd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:49 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het echt irritant als iemand niest, je gezondheid zegt en dat diegene geen dankjewel daarop terug zegt.
Dat is toch gewoon onbeleefd?
Voelen ze zich daar te goed voor ofzo?
Hier kan ik mij dus echt niets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:22 schreef LadyOracle het volgende:
Sommige mensen vinden gevoelens uiten gewoon moeilijk. Dankbaarheid is ook een gevoel. Ik heb dat probleem ook. Ik word er heel ongemakkelijk van als mensen dingen voor me doen. Ook van cadeaus of complimenten. En ook van mensen die mij bedanken voor dingen, want ja, het is toch logisch dat je bepaalde dingen doet voor vrienden? Zo zit ik dan weer in elkaar. Ik probeer me normaal te gedragen hoor, maar eigenlijk vind ik dat gewoon best lastig soms. :-p
Dit is een grapje toch hoop ikquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:49 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het echt irritant als iemand niest, je gezondheid zegt en dat diegene geen dankjewel daarop terug zegt.
Dat is toch gewoon onbeleefd?
Voelen ze zich daar te goed voor ofzo?
Dit ook ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:56 schreef NanKing het volgende:
Ik doe iets voor iemand omdat ik t wil doen, niet om dankje wel te horen. Word je ook boos als je de deur open houdt voor jemand je krijgt er geen dankjewel voor terug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |