Omdat zij als kwaliteitsposter meer van toegevoegde waarde in andere subfora is. En NWS daalt met de dag qua niveau (absoluut geen kritiek oid op de huidige mods, ook niet cynisch, ook-niet-stiekem-wel-terwijl-ik-van niet-zeg).quote:
ja oke snap ik. sorry ik had niet gelet op de datum van je post....foutje van mijquote:Op maandag 8 februari 2016 21:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat zij als kwaliteitsposter meer van toegevoegde waarde in andere subfora is. En NWS daalt met de dag qua niveau (absoluut geen kritiek oid op de huidige mods, ook niet cynisch, sarcastisch of wat dan ook).
Hi5quote:Op maandag 8 februari 2016 21:47 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja oke snap ik. sorry ik had niet gelet op de datum van je post....foutje van mij
Ik zou niet weten hoe je "hi five" nog meer zou kunnen schrijven dan met het cijfer 5 letterlijk uitgeschreven....quote:Op maandag 8 februari 2016 22:27 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooowh natuurlijk nou snap ik het. die afkortingen vind ik soms erg moeilijk.
Ik ging even twijfelen.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:33 schreef Leandra het volgende:
Oh ja, high moet dan ook wel worden uitgeschreven![]()
Oeps
wat natuurlijk ook gewoon kanquote:Op maandag 8 februari 2016 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ging even twijfelen.
Zo van hi, geef me de vijf!
Ja.quote:
Ik zit toch dieper in de turbotaal (hallo, kennen we die uitdrukking nog?!) dan ik zelf dachtquote:Op maandag 8 februari 2016 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ging even twijfelen.
Zo van hi, geef me de vijf!
Oe. Jan ... Kuitenbrouwer?quote:Op maandag 8 februari 2016 22:35 schreef Leandra het volgende:
Ik zit toch dieper in de turbotaal (hallo, kennen we die uitdrukking nog?!) dan ik zelf dacht
ja eigenlijk is dat ook best wel logisch. ik ben soms een beetje traag van begrip denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je "hi five" nog meer zou kunnen schrijven dan met het cijfer 5 letterlijk uitgeschreven....
Ik heb het nooit gelezen, maar was toen wel een enorm hype. Zo enorm dat de naam van de schrijver toch nog ergens in mij geheugen zat.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:38 schreef Leandra het volgende:
Yep... ik weet alleen niet of het boek de diverse verhuizingen overleefd heeft
Bij mij niet, maar ik ben dan ook jaren ouder dan jij en begin dingen te vergetenquote:Op maandag 8 februari 2016 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gelezen, maar was toen wel een enorm hype. Zo enorm dat de naam van de schrijver toch nog ergens in mij geheugen zat.
Da's waar. Ik ben een jonge blom.quote:Op maandag 8 februari 2016 22:41 schreef Leandra het volgende:
Bij mij niet, maar ik ben dan ook jaren ouder dan jij en begin dingen te vergeten![]()
Ik had m weer zien staan op m'n wikilinkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Behalve dat je het dus eigenlijk als "high five" of "high 5" zou moeten schrijvenquote:Op maandag 8 februari 2016 22:38 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja eigenlijk is dat ook best wel logisch. ik ben soms een beetje traag van begrip denk ik.
quote:Op maandag 8 februari 2016 22:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's waar. Ik ben een jonge blom.OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2016 22:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ben ik al járenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |