abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2016 @ 19:36:10 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_159603417
Heuj, er bouwt er net 1 een heuse toren :D drie blokjes!
disclaimer
pi_159603795
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
En ik vind het ook wel echt wat voor Lou en Soesje om voor hun anderhalfste gewoon zindelijk te zijn ja :D Ik ga er een wedje op leggen :7

Mauw zegt trouwens echt heel vaak iets wat klinkt als aahtoe aahtoe aahtoe. Geen idee :') Ik pijnig mijn hersenen. Moeders weten toch altijd wat hun kind bedoelt? :')
Op het kdv van I vonden de jongetjes het heel tof om het geluid van de sirene van een ambulance na te doen als ze met een autootje spelen. Tatoe, tatoe is dat. Dus dat ging I nadoen als ze een auto zag, duurde ook eventjes voordat bij mij het kwartje viel.

Hee, en een toren van drie blokjes. _O_ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159604025
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ze zouden met een woordenboek moeten komen... :P

Soms mis ik op fb echt de :')

zoals bij dit :') :') :') :') en ook echt mensen die het bestellen...

[ link | afbeelding ]
Net als die "In dit huis..."-borden en "50% mama + 50% papa = 100% ikke" kleding. Wansmaak :')

3 blokjes al! _O_ good busy Mauw!
pi_159604102
Holy moly, jullie kletsdreumeses :o _O_ Wij komen echt niet verder dan 'MAMAMAMAMAMAMAMAMAMA' om alles _O- woordjes (of wat daar op lijkt) voelt nog zoooooo ver weg!

Ze kent al wel veel woorden trouwens, poes, bed, knuf (knuffel), muis (knuffel), koe (skippybeest), stoel, kusje, knuffel, blokjes, haartjes kammen, hoofd, buikje, voetjes, oortjes, neus (maar dan wijst ze naar haar tong :P ), en geloof dat dat ze waren :D Maar zelf zeggen, ho maar :')

Vandaag stagedag 2, fie slaapt echt vrijwel altijd de hele nacht, en sinds afgelopen weekend niet meer :') Vannacht ook van half 1 tot 3 wakker geweest, dus vandaag was wel een uitdaging. Verder alles prima, ik mis haar alleen nu al ;(
pi_159604116
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:55 schreef Skittles het volgende:

[..]

Net als die "In dit huis..."-borden en "50% mama + 50% papa = 100% ikke" kleding. Wansmaak :')

amen :') :') en als je echt pech hebt ook nog van die antieke meubels die helemaal vernaggeld zijn met whitewash en dan zo'n bord erin verwerkt :'( :') :')
oe en van die "ik ben de dader" shirts :'(

*O* go mauw!
pi_159604261
Ze voelen het aan he, krijger! -O- Was je stagedag leuk? Wel begrijpelijk dat je haar mist. Hopelijk wordt dat minder naarmate je weer langer aan de slag bent! :*
pi_159604362
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:55 schreef Skittles het volgende:

[..]

Vreselijk inderdaad. Net als zo'n HOME ding voor het raam :')
pi_159604384
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 19:57 schreef Crumpette het volgende:

[..]

amen :') :') en als je echt pech hebt ook nog van die antieke meubels die helemaal vernaggeld zijn met whitewash en dan zo'n bord erin verwerkt :'( :') :')
oe en van die "ik ben de dader" shirts :'(

*O* go mauw!
"Papa heeft zijn best gedaan, want mijn Piemeltje zit eraan"
"Mama heeft ook niks te klagen, want zij heeft me 9 maanden mogen dragen" zeg dat maar eens tegen iemand met bekkeninstabiliteit :+

Balen dat ze net nu in de nacht gaat spoken Krijger :{
pi_159604414
of van die theedozen waar heel groot TEA op staat. Als je dat zo niet kan zien kun je het ongetwijfeld ook niet in het engels lezen :').
pi_159604441
Glazen waarop staat wat erin moet. 'Eau'. Dat maak ik zelf wel uit of ik er water in gooi :6
pi_159604474
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:06 schreef Skittles het volgende:
Glazen waarop staat wat erin moet. 'Eau'. Dat maak ik zelf wel uit of ik er water in gooi :6
eau -O-

:')
pi_159604538
Ik ben vooral fan van de HOME-letters. En de indit huis doen we ditdatzuszo-muurstickers.

Want als he geen HOME LOVE FUN SEX-letters heb in je huis, dan hebbie geen homelovefunsex. Namelijk.
pi_159604581
Ik heb wel weer zo'n bord B-) 8-) past perfect over het grote gat in de schouw wat de kachel vd vorige bewoner zat :P
S. 2014
J. 2016
pi_159604596
_O- _O_

De 'home'- (en 'welcome'-)bordjes zijn hier in de wijk wel een dikke hit hoor ^O^ :{w

En een *O* voor bouwkundige Mauw!
En een :* voor Skittles
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_159604665
Ik wilde vorige week een foto maken van onze buren twee huizen verderop die al maanden de letters LOVE zo in de vensterbank hadden staan dat ze denken dat voorbijgangers het kunnen lezen:

"EVOL" :D :'( :D

Dat je én zelf tegen letters in spiegelbeeld aan zit te kijken én aan voorbijgangers communiceert dat je evil bent, dan ben je echt een held.

Helaas hadden ze toen ik een foto wilde maken net de letters weggehaald -O- .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2016 20:14:56 ]
pi_159604688
*gnorf* :')

Mja. zulke dingen komen er hier niet in hoor! ik trek de grens bij een hoop gekleurd lelijk plastic :{w
pi_159604723
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wilde vorige week een foto maken van onze buren twee huizen verderop die al maanden de letters LOVE zo in de vensterbank hadden staan dat ze denken dat voorbijgangers het kunnen lezen:

Dat je én zelf tegen letters in spiegelbeeld aan zit te kijken én aan voorbijgangers communiceert dat je evil bent, dan ben je echt een held.

:D oO<
pi_159604909
Wij hebben een aantal brocante liefhebbers in de straat, waaronder onze geniale superlieve surrogaatoma buurvrouw, die babyschoentjes onder een stolp in de vensterbank heeft staan en ik heb eens heel naïef gevraagd of dat haar eigen schoentjes waren. Bleek natuurlijk niet zo te zijn :+
pi_159604925
Hahahaha, Razz. _O- . Geniaal.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_159604939
Ghehe Evol O+ hebben ze dat zelf ook niet door als ze thuiskomen vraag ik me dan af :D
"hey Gerrit, volgens mij staan de letters verkeerd"
"Ja ik ken geen Engels hoor"
pi_159604940
Ik overweeg wel een bordje met HUIS, of AUTO, ofzo. Just in case anybody wonders. Of een plaktattoo met BEBIE, voor de nieuwe bebie straks.

EVOL. Gezellige kneuterigheid <3
pi_159604953
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:21 schreef Dot. het volgende:
Wij hebben een aantal brocante liefhebbers in de straat, waaronder onze geniale superlieve surrogaatoma buurvrouw, die babyschoentjes onder een stolp in de vensterbank heeft staan en ik heb eens heel naïef gevraagd of dat haar eigen schoentjes waren. Bleek natuurlijk niet zo te zijn :+
koopt zij ook hartvormige sieraden voor zichzelf? :o
pi_159605058
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:22 schreef Crumpette het volgende:

[..]

koopt zij ook hartvormige sieraden voor zichzelf? :o
Nee, ze draagt niet echt sieraden volgens mij.

Maar ze heeft wel een kroonluchter boven de salontafel hangen die in Paleis het Loo niet zou misstaan 8-)

Spoorwegmuseum was wel geinig trouwens, maar voor de volle pond vond ik er wat weinig te beleven. Stip heeft wel z'n eerste achtbaanritje gehad en ik was heel blij dat hij niet bang is in het donker, want het was wel echt heel erg donker :D En verder was de glijbaan buiten de grootste hit. Die grote treinen keek ie niet eens naar om :')
pi_159605192
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:14 schreef Razztwizzle het volgende:

Doet me denken aan deze O+
http://www.newyorker.com/(...)oliday-letters-satan
Kwak
pi_159605254
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 20:21 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik overweeg wel een bordje met HUIS, of AUTO, ofzo. Just in case anybody wonders. Of een plaktattoo met BEBIE, voor de nieuwe bebie straks.

EVOL. Gezellige kneuterigheid <3
Wie had het nou over in z en g toen, om ipv god/love/warmth iets van kak/aids/hoeren op de kinderkamer te plakken :+ ?
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')