Op het kdv van I vonden de jongetjes het heel tof om het geluid van de sirene van een ambulance na te doen als ze met een autootje spelen. Tatoe, tatoe is dat. Dus dat ging I nadoen als ze een auto zag, duurde ook eventjes voordat bij mij het kwartje viel.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
En ik vind het ook wel echt wat voor Lou en Soesje om voor hun anderhalfste gewoon zindelijk te zijn jaIk ga er een wedje op leggen
Mauw zegt trouwens echt heel vaak iets wat klinkt als aahtoe aahtoe aahtoe. Geen ideeIk pijnig mijn hersenen. Moeders weten toch altijd wat hun kind bedoelt?
Net als die "In dit huis..."-borden en "50% mama + 50% papa = 100% ikke" kleding. Wansmaakquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ze zouden met een woordenboek moeten komen...![]()
Soms mis ik op fb echt de![]()
zoals bij dit![]()
![]()
![]()
en ook echt mensen die het bestellen...
[ link | afbeelding ]
amenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:55 schreef Skittles het volgende:
[..]
Net als die "In dit huis..."-borden en "50% mama + 50% papa = 100% ikke" kleding. Wansmaak![]()
3 blokjes al!good busy Mauw!
Vreselijk inderdaad. Net als zo'n HOME ding voor het raamquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:55 schreef Skittles het volgende:
[..]
Net als die "In dit huis..."-borden en "50% mama + 50% papa = 100% ikke" kleding. Wansmaak![]()
3 blokjes al!good busy Mauw!
"Papa heeft zijn best gedaan, want mijn Piemeltje zit eraan"quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:57 schreef Crumpette het volgende:
[..]
amen![]()
en als je echt pech hebt ook nog van die antieke meubels die helemaal vernaggeld zijn met whitewash en dan zo'n bord erin verwerkt
![]()
![]()
![]()
oe en van die "ik ben de dader" shirts![]()
go mauw!
eauquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:06 schreef Skittles het volgende:
Glazen waarop staat wat erin moet. 'Eau'. Dat maak ik zelf wel uit of ik er water in gooi
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wilde vorige week een foto maken van onze buren twee huizen verderop die al maanden de letters LOVE zo in de vensterbank hadden staan dat ze denken dat voorbijgangers het kunnen lezen:
"EVOL"![]()
![]()
Dat je én zelf tegen letters in spiegelbeeld aan zit te kijken én aan voorbijgangers communiceert dat je evil bent, dan ben je echt een held.
Helaas hadden ze toen ik een foto wilde maken net de letters weggehaald.
koopt zij ook hartvormige sieraden voor zichzelf?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:21 schreef Dot. het volgende:
Wij hebben een aantal brocante liefhebbers in de straat, waaronder onze geniale superlieve surrogaatoma buurvrouw, die babyschoentjes onder een stolp in de vensterbank heeft staan en ik heb eens heel naïef gevraagd of dat haar eigen schoentjes waren. Bleek natuurlijk niet zo te zijn
Nee, ze draagt niet echt sieraden volgens mij.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
koopt zij ook hartvormige sieraden voor zichzelf?
Doet me denken aan dezequote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wilde vorige week een foto maken van onze buren twee huizen verderop die al maanden de letters LOVE zo in de vensterbank hadden staan dat ze denken dat voorbijgangers het kunnen lezen:
"EVOL"![]()
![]()
Dat je én zelf tegen letters in spiegelbeeld aan zit te kijken én aan voorbijgangers communiceert dat je evil bent, dan ben je echt een held.
Helaas hadden ze toen ik een foto wilde maken net de letters weggehaald.
Wie had het nou over in z en g toen, om ipv god/love/warmth iets van kak/aids/hoeren op de kinderkamer te plakkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:21 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik overweeg wel een bordje met HUIS, of AUTO, ofzo. Just in case anybody wonders. Of een plaktattoo met BEBIE, voor de nieuwe bebie straks.
EVOL. Gezellige kneuterigheid <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |