SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
oh okeequote:Op maandag 25 januari 2016 14:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk toch aan een erg droge huid of anders eczeem. Probeer je anders eerst in te smeren na het douchen. En misschien minder heet douchen (tenzij je dat al niet deed). En als je dit lang blijft houden misschien even naar de huisarts gaan.
Of je negeert dit bericht volledig. :$
wow nicequote:
Is een lichaamsdeel.quote:
Waarom koos je voor been?quote:
Gewoon 'hip'.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?
Maar wat voor mannen zijn dat, meer gay dan stoer of?
ahwquote:Op maandag 25 januari 2016 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chill chill. Wel beetje gedoe met telefoon. Wou gister al hoi zeggen. Zelfs een nieuw account voor aangemaakt: paxsoi
Maar die werd niet geactiveerd en Danny heeft deze voor me ontgrendeld
Ik heb knie en kont al gehad.quote:
Weet niet. Wat kouder nu. Was 30quote:Op maandag 25 januari 2016 14:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahw
lekker man, chillen in ZO Azie
hoeveel graden is het waar je nu bent?
haha 69%quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haha 69%heb hem ook weggeswiped want out of my leagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet gewoon iedereen liken die je leuk vindt tochquote:Op maandag 25 januari 2016 14:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heb hem ook weggeswiped want out of my league
is zonde van je likes, zo vergroot je je kansen op matches nietquote:Op maandag 25 januari 2016 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet gewoon iedereen liken die je leuk vindt toch
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haha 69%Ik vind er niet zoveel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Oh dat heb ik nog nooit gehad, zoveel mensen vind ik niet leukquote:Op maandag 25 januari 2016 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is zonde van je likes, zo vergroot je je kansen op matches niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |