Je mist weinig, spel van PSV is ondermaats op het moment dat Excelsior even druk zet op de bal. En dat doen ze dus veelvuldig.quote:
Hoezo niet? Alles winnen en je bent er. Het gat met Ajax is kleiner dan 3 en tegen ajax mag je nog om het gat in je voorsprong om te buigen.quote:
En haalbdie Locadia er maar eruit. Allejezus wat speelt die slecht zeg..quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:29 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer brengt Cocu nu eindelijk eens Pereiro..
Inderdaad. Gelukkig kreeg PSV wat meer controle over de wedstrijd gedurende de eerste helft, maar het was behoorlijk zwak. Opvallend veel kopballen vooruit vielen zo in de voeten van Excelsior-spelers.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:32 schreef tompsv18 het volgende:
Echt heel slordig tot nu toe. Moet snel beter, want anders ligt die gelijkmaker er zo in.
Wat ze tot nu toe laten zien is dus niet wat ik daarmee in gedachten hadquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zijn vrijwel allemaal lastige wedstrijden als de mannen niet tot op het bot gemotiveerd zijn. Daarom vind ik vanavond zo interessant, als ze een onbedreigde overtuigende overwinning neerzetten dan zegt dat iets positiefs over de mentale staat van de ploeg. En dat kan in het vervolg van de competitie wel eens véél belangrijker blijken dan de 2 punten die je eventueel in kan lopen.
Voorspelling durf ik er iig niet over te doen.
Beetje een gelukje dus. Naja, die tellen ookquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De Jong kopte hem terug (soort van, echt een bewust neergelegde bal was het niet).
nog even wachten op de aansluitingstreffer van Excelsiorquote:
Training van Nilisquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Narsingh is Nilis en Zenden dankbaar na goal tegen Feyenoord
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:36 schreef Lemming22 het volgende:
Dit weekend tegen De Graafschap. Ajax uit naar Roda. Wie weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |