SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je betaalt 21% BTW niet. Om de prijs van een product ex btw te berekenen deel je de prijs INCLUSIEF btw door 1,21quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ja allemaal gekke berekeningen die niet kloppen
100 - 21 = 79 Klaar
Ja, heb mijn Macbook Pro in 2012 daar gekocht met de BTW actie.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:43 schreef karr-1 het volgende:
Die actie waarbij alles ineens duurder wordt, je dan korting krijgt en uiteindelijk nog teveel betaald.
ja ik heb ooit een iPod met die korting gekocht maar dat is volgens mij al meer dan 5 jaar geleden.quote:Op zondag 24 januari 2016 19:43 schreef Nitzer het volgende:
Is de korting ooit wel op Apple van toepassing geweest dan?
nope, je betaald alsnog 21% btw, geen btw is nml wettelijk niet toegestaan, ze geven je korting ten hoogte van de btw.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:01 schreef Danny het volgende:
[..]
je betaalt 21% BTW niet. Om de prijs van een product ex btw te berekenen deel je de prijs INCLUSIEF btw door 1,21
100 / 1,21 = ¤ 82,65
(bij een btw tarief van 21% dus)
Maar het resultaat is toch hetzelfde? Beetje mierenneuken dit pezuquote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, je betaald alsnog 21% btw, geen btw is nml wettelijk niet toegestaan, ze geven je korting ten hoogte van de btw.
ja voor het resultaat is het hetzelfde, geen miereneuken, gewoon correcte info verschaffenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar het resultaat is toch hetzelfde? Beetje mierenneuken dit pezu
nou het is dus op 2 vlakken (licht) misleidend van de mediamarktquote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:12 schreef Postbus100 het volgende:
Ach, btw-korting bekt lekker. Zolang iedereen maar weet dat de daadwerkelijke korting geen 21% is, maar 17-18%
Ja, dat snap ikquote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, je betaald alsnog 21% btw, geen btw is nml wettelijk niet toegestaan, ze geven je korting ten hoogte van de btw.
ik ging er al wel vanuit dat je dat wel snapte.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik(Je betaalt prijs / 1.21) / 1.21
En daar dan 21% BTW over
Dus iets van 100 euro wordt ¤ 68,30 ex btw = ¤ 82,65 inc btw
Ook andere merken doen moeilijk hoor. Moet je maar eens proberen korting op bv Bose te krijgenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:31 schreef Zwolsboy het volgende:
Je moet eerst de prijs zonder BTW weten.. veel denken hey 21 % eraf ermee... nee zo werkt dat niet, ach uiteindelijk is het gewoon een soort van aanbieding, dat Apple hier niet mee wilt doen ligt meer aan Apple die zelf woekers (inkoop)prijzen heeft.
Waarom zou je uberhaupt Bose willen. Dat is echt een baggermerk dat bijna alleen maar aan marketing doet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Ook andere merken doen moeilijk hoor. Moet je maar eens proberen korting op bv Bose te krijgen
geen idee, maar daar mag geen korting op gegeven worden. Bose bepaalt de prijs. Hoe dat geen prijsafspraken zijn is me onduidelijk overigens.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:57 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt Bose willen. Dat is echt een baggermerk dat bijna alleen maar aan marketing doet.
er gaat ook wel wat geld zitten in de ontwikkeling voor zo vol mogelijk geluid in een zo'n klein mogelijk formaat, en strak design, en voor de meeste mensen klinkt dat gewoon goed genoeg, en die moeten vaak kiezen heh, want moeders de vrouw zegt muziek boet me niet en ik wil geen grote speakers in huis....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:57 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt Bose willen. Dat is echt een baggermerk dat bijna alleen maar aan marketing doet.
Heb een navigatiesysteem gekocht 20 euro korting, is toch iets...quote:Op zondag 24 januari 2016 19:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat dus. Bovendien geeft die lijst mooi aan voor hoeveel euro je in je nek geslagen wordt met die spullen die wel mee doen.
De spullen die niet meedoen zit veel minder marge op. Me dunkt.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:01 schreef Danny het volgende:
[..]
je betaalt 21% BTW niet. Om de prijs van een product ex btw te berekenen deel je de prijs INCLUSIEF btw door 1,21
100 / 1,21 = ¤ 82,65
(bij een btw tarief van 21% dus)
Zo kun je het wel lezen, inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Grinnink je soms uit zelfmeelij?
Het is inderdaad het VAG onder de audio.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:57 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |