SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
waarom?quote:
Jij toch ook :$quote:Op zondag 24 januari 2016 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat hij vaak rare dingen zegt.
Ik zou mezelf dan ook niet aanbevelen als mogelijke date.quote:
fokkie en VA doen dat ook constantquote:Op zondag 24 januari 2016 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat hij vaak rare dingen zegt.
en kleinquote:Op zondag 24 januari 2016 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou mezelf dan ook niet aanbevelen als mogelijke date.
Ik ben enorm moeilijk.
Mijn opmerkingen zijn altijd vrij normaalquote:Op zondag 24 januari 2016 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
fokkie en VA doen dat ook constant
nou inderdaadquote:Op zondag 24 januari 2016 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn opmerkingen zijn altijd vrij normaal
gelukkig hoef je niet meer op zoek dusquote:Op zondag 24 januari 2016 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig is Loka ook een smurfje.
[..]
En oud.
Laten we hopen dat dat zo blijft.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig hoef je niet meer op zoek dus
Soms ruzie hebben is niet erg tochquote:Op zondag 24 januari 2016 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat zo blijft.
Tot nu toe nog nooit ruzie of iets gehad.
Ik weet niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Soms ruzie hebben is niet erg toch
Gewoon kleine dingetjes? Ik weet niet. Soms is ruzie hebben wel gezondquote:Op zondag 24 januari 2016 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Waar zou je ruzie over moeten maken?
Nooit ruzie of woorden hebben lijkt me ook niks. Dan lijkt het net alsof je beide veel niet uitspreekt. Iedereen irriteert zich weleens aan elkaarquote:Op zondag 24 januari 2016 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Waar zou je ruzie over moeten maken?
Ja nu de namen komen van wie lang zijn krabbel je terug. Dat komt wel heel verdacht overquote:Op zondag 24 januari 2016 18:25 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb toch liever wat korter + een kruk denk ik.
Dat kun je toch uitspreken als volwassenen?quote:Op zondag 24 januari 2016 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon kleine dingetjes? Ik weet niet. Soms is ruzie hebben wel gezond
Alles wordt uitgesproken hier.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit ruzie of woorden hebben lijkt me ook niks. Dan lijkt het net alsof je beide veel niet uitspreekt. Iedereen irriteert zich weleens aan elkaar
Mortaxx heeft wel een kruk nodig om je een kusje te geven.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:25 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb toch liever wat korter + een kruk denk ik.
quote:Op zondag 24 januari 2016 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kun je toch uitspreken als volwassenen?
[..]
Alles wordt uitgesproken hier.
Zo ben ik een misgunner en een slet omdat ik geen patatjes wil halen voor haar, en is zij een luie fatty omdat ze nooit van mijn bank wil opstaan en mij iedere keer aan wil zetten tot het eten van patat en kapsalon.
Daarna zijn we het daar over eens en is het klaar.
Ik hoef toch niet per se een Fokker.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nu de namen komen van wie lang zijn krabbel je terug. Dat komt wel heel verdacht over
quote:
Hoe klein is Mortax?quote:Op zondag 24 januari 2016 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mortaxx heeft wel een kruk nodig om je een kusje te geven.
1.75quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |