SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arsenal gaat daar toch weer over heenquote:Op zondag 24 januari 2016 01:54 schreef Toto69 het volgende:
Tevens leicester weer op 1 en goltje van vardy
3-1.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ah ja, Arsenal-Chelsea moet wel lukken.
Als arsenal nu geen kampioen worden, dan worden ze het nooit meer.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arsenal gaat daar toch weer over heen
Als ze Arsenal - Leicester winnen, zetten ze een goeie stap want Man City kan overal choken, vooral op momenten waar je het niet verwacht.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als arsenal nu geen kampioen worden, dan worden ze het nooit meer.
Jep. Maar toch heel, heel knap. Ik hoop op top 4. Arsenal 1, Leicester 2, Liverpool 3, City 4, Tottenham 5, SoTon 6, Everton 7. Niet realistisch mja.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arsenal gaat daar toch weer over heen
dat zou wel ultiem genot zijnquote:Op zondag 24 januari 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Mij maakt het niet veel uit wie kampioen wordt.
Doe Leicester maar.
Nee, juist kut. Dan krijg je een leeggekocht CL-teamquote:
CL groepsfase is toch extreem kut laatste jaren.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, juist kut. Dan krijg je een leeggekocht CL-team
Dat valt denk ik ook wel weer mee.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, juist kut. Dan krijg je een leeggekocht CL-team
Vardy en Mahrez zullen sowieso wel weggaanquote:Op zondag 24 januari 2016 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt denk ik ook wel weer mee.
Waar zouden ze heen moeten gaan?quote:Op zondag 24 januari 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vardy en Mahrez zullen sowieso wel weggaan
Topploegen in Engeland kunnen altijd een spits gebruiken ook al hebben ze er al 6quote:Op zondag 24 januari 2016 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zouden ze heen moeten gaan?
Zeker met die TV-deal kunnen ze de belangrijkste spelers ook weer een nieuw contract aanbieden.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Topploegen in Engeland kunnen altijd een spits gebruiken ook al hebben ze er al 6
Oh die gebruik ik met FM niet. Zet meestal Matty James naast Inler of een 17-jarige die ik van Sevilla heb gehaaldquote:Op zondag 24 januari 2016 02:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker met die TV-deal kunnen ze de belangrijkste spelers ook weer een nieuw contract aanbieden.
Maar vergeet niet dat ze naast Vardy en Mahrez nog een steengoede middenvelder van Caen hebben gehaald. Kanté.
Morgen weer lekker vroeg uit de veren, Stijn!!quote:Op zondag 24 januari 2016 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Over tien minuten ga ik ook maar eens slapen.
Ja ik ook. Ik heb trouwens half jaar mn Unibet account geblokkeerdquote:Op zondag 24 januari 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind voetbal sowieso een stuk minder boeiend dan een paar jaar terug.
Beter.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik ook. Ik heb trouwens half jaar mn Unibet account geblokkeerd![]()
Nope.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Morgen weer lekker vroeg uit de veren, Stijn!!
Wat zal dat kut zijn zeg, gelukkig hoef ik het niet te zien.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Me mentaal voorbereiden op AZ - Feyenoord.
quote:Op zondag 24 januari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat normaal op zaterdagavond niet het geval dan
?quote:Op zondag 24 januari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat normaal op zaterdagavond niet het geval dan
Ik hoop dat het minder slecht is dan Ajax.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zal dat kut zijn zeg, gelukkig hoef ik het niet te zien.
"Beste" 11 staan er dus.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
Tonny Vilhena blijft morgenmiddag in de basis staan. Dat vermoedt het Algemeen Dagblad althans. De krant verwacht in de wedstrijd een middenveld met Vilhena, Simon Gustafson en de van een schorsing teruggekeerde Karim El Ahmadi.
Marko Vejinovic zou daardoor naar de bank verdwijnen. Miquel Nelom lijkt verder zijn basisplaats te behouden. Van Bronckhorst kiest dus wederom niet voor Jan-Arie van der Heijden in het centrum, maar voor Terence Kongolo. Voor de rest zijn er geen verrassingen in de opstelling.
Anass niet?quote:
Ik snap dat opzich wel, mits het salaris niet te hoog is.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anass niet?
Echt wanbeleid trouwens dat zze geld willen stoppen in een ervaren keeper om erbj te hebbenEcht lachwekkend
Botteghin natuurlijk wel beter dan Nelom straksquote:
Had je Miazek net zo goed niet hoeven te contracterenquote:Op zondag 24 januari 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap dat opzich wel, mits het salaris niet te hoog is.
Zeer overschatte verdediger.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Botteghin natuurlijk wel beter dan Nelom straks
Jeugdkeepers kun je nooit vol voor de leeuwen gooien.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je Miazek net zo goed niet te contracteren
Nu hij bij Feyenoord speelt zekerquote:
Doe je ook niet. Je zet hem op de bankquote:Op zondag 24 januari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jeugdkeepers kun je nooit vol voor de leeuwen gooien.
Wat?quote:Op zondag 24 januari 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu hij bij Feyenoord speelt zeker
Volgens mij was jij vroeger ook wel vaak positief over hem hoor
En dan is Vermeer straks geblesseerd of geschorst.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je ook niet. Je zet hem op de bank
Stijn heeft altijd gezegd dat ie het een slechte aankoop vond.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu hij bij Feyenoord speelt zeker
Volgens mij was jij vroeger ook wel vaak positief over hem hoor
Waarom?quote:Op zondag 24 januari 2016 02:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat?.
Ik heb vaak genoeg geschreven over waarom ik de hype nooit heb begrepen.
Ik snap niet waarom je een geweldige verdediger bent als je in een compact blok een speler aan de bal leuk kunt betackelen. Bij grotere ruimtes haakt hij vaak heel snel af.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ach, een hype in de eredivisie.
Als je 2 passes kan zetten ben je op niveau.
Ze vallen allemaal wat terug ja. Behalve Kongolo die is juist weer beetje aan het opkrabbelenquote:Op zondag 24 januari 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
De hele verdediging van Feyenoord is op moment niet zoveel bijzonders verder, dus hij hoort sowieso wel in de basis.
Omdat ik hem verdedigend veel te afhankelijk vind van het team zelf. Hij komt snelheid tekort, heeft moeite om te beslissen wanneer hij een fysiek duel aan moet gaan. Tackelen kan hij aardig, maar iedereen kreeg een spontane erectie als hij in een drukbevolkt blok een leuke tackle uitvoerde. Heel soms is het aanvallend wel geinig maar ik vind het by far niet het niveau wat een topploeg na zou moeten streven.quote:
Dit is dus precies het niveau wat de topploegen moeten nastreven.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik hem verdedigend veel te afhankelijk vind van het team zelf. Hij komt snelheid tekort, heeft moeite om te beslissen wanneer hij een fysiek duel aan moet gaan. Tackelen kan hij aardig, maar iedereen kreeg een spontane erectie als hij in een drukbevolkt blok een leuke tackle uitvoerde. Heel soms is het aanvallend wel geinig maar ik vind het by far niet het niveau wat een topploeg na zou moeten streven.
Eens.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: in feite zou je verdedigers nooit hoeven te kopen in de eredivisie.
Als je weinig financiele middelen hebt dan kan je niet veel anders. En als je naar het niveau kijkt hoort hij buiten de top 3 tot 1 van de betere CB in Nederland.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik hem verdedigend veel te afhankelijk vind van het team zelf. Hij komt snelheid tekort, heeft moeite om te beslissen wanneer hij een fysiek duel aan moet gaan. Tackelen kan hij aardig, maar iedereen kreeg een spontane erectie als hij in een drukbevolkt blok een leuke tackle uitvoerde. Heel soms is het aanvallend wel geinig maar ik vind het by far niet het niveau wat een topploeg na zou moeten streven.
Dag Stijn.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed 't is mooi geweest, ik ga pitten
Rusnak is sowieso verre van aantrekkelijk op een voetbalveld.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: Rusnak is weinig esthetisch.
Echt een heel gemiddeld uiterlijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rusnak is sowieso verre van aantrekkelijk op een voetbalveld.
ONEENSquote:Op zondag 24 januari 2016 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: Rusnak is weinig esthetisch.
Wat een onzinquote:Op zondag 24 januari 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rusnak is sowieso verre van aantrekkelijk op een voetbalveld.
Kan je beter een Pereiro nemenquote:
5/10quote:Op zondag 24 januari 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Welk cijfer geef je hem, Pax.
Hij was topspeler in NFL.quote:
Waarvoor?quote:Op zondag 24 januari 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij was topspeler in NFL.
Zit helaas nu levenslange gevangenis uit.
moord?quote:Op zondag 24 januari 2016 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij was topspeler in NFL.
Zit helaas nu levenslange gevangenis uit.
Niet zo slim ookquote:Op zondag 24 januari 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij kreeg 12.5 miljoen $ tekengeld.
Nu zit ie levenslang.
Pffff
Cartelgodenquote:
Veel te veel poespas voor Paxquote:
Hoi McGrathquote:
Niet opeten want linzenquote:Op zondag 24 januari 2016 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog veel groene linzen uit blik.
Ik weet niet wat ik er mee moet doen
ik zou het ook niet weten. Ik eet echt nooit linzenquote:Op zondag 24 januari 2016 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog veel groene linzen uit blik.
Ik weet niet wat ik er mee moet doen
hoe vroeg stond je op?quote:
10 uurquote:
tien uur is niet vroegquote:Op zondag 24 januari 2016 11:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
10 uur
ik sliep pas om half 5 omdat die kutburen aan het schreeuwen en weetikveelallemaalwat aan het doen waren
quote:
Helaas.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou het ook niet weten. Ik eet echt nooit linzen
kan toch niet als ik wakker lig door de buren ;'(quote:Op zondag 24 januari 2016 11:51 schreef supersof het volgende:
[..]
tien uur is niet vroeg
moet je maar eerder naar bed gaan ;s
Als je om twaalf uur ging slapen en om vijf uur wakker werd voor een uurtje en daarna tot tien uur hebt geslapen, dan heb je genoeg uren gehad hoor.quote:Op zondag 24 januari 2016 11:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
kan toch niet als ik wakker lig door de buren ;'(
ja maar t was zaterdag en ik was bij vriendenquote:Op zondag 24 januari 2016 12:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je om twaalf uur ging slapen en om vijf uur wakker werd voor een uurtje en daarna tot tien uur hebt geslapen, dan heb je genoeg uren gehad hoor.
niet zeuren danquote:Op zondag 24 januari 2016 12:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar t was zaterdag en ik was bij vrienden
Ik heb ze vroeger thuis ook nooit gegeten.quote:Op zondag 24 januari 2016 12:03 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe linzen smaken.
ik ook nietquote:Op zondag 24 januari 2016 12:03 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe linzen smaken.
En het duurt nog 25 minuten.quote:
Die ballen worden achterin zo makkelijk weggegevenquote:Op zondag 24 januari 2016 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het duurt nog 25 minuten.
Je word hier zo misselijk van he
Achquote:Op zondag 24 januari 2016 13:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die ballen worden achterin zo makkelijk weggegeven
nee volgens mij moet je micro usb hebbenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:00 schreef supersof het volgende:
http://www.allekabels.nl/(...)/usb-mini-kabel.html
dit is toch een oplader voor android mobiel?
Vilhenaquote:
hangt van de telefoon afquote:Op zondag 24 januari 2016 14:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee volgens mij moet je micro usb hebben
ohjaquote:Op zondag 24 januari 2016 14:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee volgens mij moet je micro usb hebben
Heeft hij goud laagje tochquote:
Ohhh okequote:Op zondag 24 januari 2016 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
verguld is volgens mij een extra laag om kwaliteit te houden
Van mij part mogen ze ook uit de beker vliegen ook.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:28 schreef Sked het volgende:
[..]
We kunnen wel stellen dat Feyenoord niet meer meedoet om het kampioenschap
De doelstelling is direct Europees voetbalquote:Op zondag 24 januari 2016 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van mij part mogen ze ook uit de beker vliegen ook.
Zul je zien dat ze bij bekerwinst denken dat het seizoen geslaagd is
Als supporter heb je niet veel aan zo`n doelstelling met dit lachwekkende voetbalquote:Op zondag 24 januari 2016 14:33 schreef Sked het volgende:
[..]
De doelstelling is direct Europees voetbal
Als je de beker wint of derde wordt is dat wel behaald
Misschien moeten we wel gewoon concluderen dat het kwalitatief gewoon niet genoeg isquote:Op zondag 24 januari 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als supporter heb je niet veel aan zo`n doelstelling met dit lachwekkende voetbal
Het bestuur jaquote:Op zondag 24 januari 2016 14:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moeten we wel gewoon concluderen dat het kwalitatief gewoon niet genoeg is
Je bedoelt gestolen? Een accu uit een auto raak je niet zo snel kwijtquote:Op zondag 24 januari 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Oh man het is goed raak hier. Nu is een huisgenoot de accu van zijn auto kwijt.
Tijd voor een camera.
Kloptquote:Op zondag 24 januari 2016 14:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Met als gevolg dat de spelers ook gewoon niet goed genoeg zijn
Heerenveen en ADO thuis zullen ze ook echt moeten winnen, aangezien het daarna Ajax en PEC uit is. Anders ben je die derde plek ook nog kwijtquote:
Aan Heraclesquote:Op zondag 24 januari 2016 14:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Heerenveen en ADO thuis zullen ze ook echt moeten winnen, aangezien het daarna Ajax en PEC uit is. Anders ben je die derde plek ook nog kwijt
terwijl je zo brak was?quote:
Een wat?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:06 schreef supersof het volgende:
Mijn hele lichaam jeukt door een bodybuttersuper kut
Om je droge huid lekker in te vetten.quote:
Doe jij dat ook weleens?quote:Op zondag 24 januari 2016 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om je droge huid lekker in te vetten.
Krijg je nog zachter huidje van.
geen bodylotion maar butter. Iets stevigere substantie in een potjequote:
Ah oke.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
geen bodylotion maar butter. Iets stevigere substantie in een potje
Behalve dat je vanuit de gevangenis niet veel presidentieels kan doen.quote:Op zondag 24 januari 2016 15:17 schreef Fok-it het volgende:
Trump: ik kan zelfs iemand neerschieten___
quote:Op zondag 24 januari 2016 15:17 schreef Fok-it het volgende:
Trump: ik kan zelfs iemand neerschieten___
twitter:ruinedpicnic twitterde op zaterdag 29-08-2015 om 06:29:05donald trump looks like the villain in a movie where the hero is a dog reageer retweet
Cruellla de vilquote:Op zondag 24 januari 2016 15:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]twitter:ruinedpicnic twitterde op zaterdag 29-08-2015 om 06:29:05donald trump looks like the villain in a movie where the hero is a dog reageer retweet
Die moet ik nog kijkenquote:Op zondag 24 januari 2016 15:52 schreef Fok-it het volgende:
www.moviemeter.nl/film/78626
Mooie was deze
was wel leuk, maar gebeurde nou niet heel veel :squote:Op zondag 24 januari 2016 15:52 schreef Fok-it het volgende:
www.moviemeter.nl/film/78626
Mooie was deze
Nee, maar leuke satire op de domheid van een hoop Amerikanenquote:Op zondag 24 januari 2016 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
was wel leuk, maar gebeurde nou niet heel veel :s
Ligt er wel heerlijk dik bovenopquote:Op zondag 24 januari 2016 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar leuke satire op de domheid van een hoop Amerikanen
Die wil ik opzich ook nog wel een keer in de bios zien jaquote:Op zondag 24 januari 2016 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wilde vandaag nog een keer Star Wars kijken, zaal is hele dag al haast volgeboekt, 5 weken na release
We gaan dinsdag wel
ja die is echt pamperirritantquote:Op zondag 24 januari 2016 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dit een nieuwe meme ofzo :s
hij is niet grappig met de be like X
[ afbeelding ]
3de zin is onjuist gr grquote:Op zondag 24 januari 2016 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is dit een nieuwe meme ofzo :s
hij is niet grappig met de be like X
[ afbeelding ]
Als we woorden als pamper moeten gebruiken zijn we ver heenquote:
quote:
quote:
gewoon een fatsoenlijke telefoon kopen zonder open accu :squote:Op zondag 24 januari 2016 16:16 schreef Fok-it het volgende:
En dan niet kunnen downgradenApple is af en toe echt vreselijk
Ipad*quote:Op zondag 24 januari 2016 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon een fatsoenlijke telefoon kopen zonder open accu :s
Ik ken geen android tablet dat je wel zo makkelijk kan downgraden. Er zijn altijd workarounds, google is je vriendquote:
Ik wacht het nog even af. Vorige update was hij in het begin ook pampertraagquote:Op zondag 24 januari 2016 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken geen android tablet dat je wel zo makkelijk kan downgraden. Er zijn altijd workarounds, google is je vriend
quote:
Link naar de Facebook-clues dan ;squote:
wie heb jij verteld dat je een crush op haar hebt?quote:
Te lang geledenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wie heb jij verteld dat je een crush op haar hebt?
Jij weegt zwaarderquote:Op zondag 24 januari 2016 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen fokkie
Nee ik bén zwaarder en ik weeg méér.quote:
Echt he.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik bén zwaarder en ik weeg méér.
Jezus, leer Nederlands.
Iets kan wel zwaarder wegen in een beslissingquote:Op zondag 24 januari 2016 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezus, leer Nederlands.
je zei vanochtend dat je heel brak wasquote:
hjb;squote:Op zondag 24 januari 2016 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezus, leer Nederlands.
"Dat weegt zwaarder mee" is het dan, werkwoord meewegenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Iets kan wel zwaarder wegen in een beslissing
oh dat was vannacht toen ik thuis kwam denk ikquote:Op zondag 24 januari 2016 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
je zei vanochtend dat je heel brak was
en daarna heb je nog gevoetbald?
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/zwaar-wegen-veel-wegenquote:Op zondag 24 januari 2016 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Dat weegt zwaarder mee" is het dan, werkwoord meewegen
Je hebt me doorquote:Op zondag 24 januari 2016 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/zwaar-wegen-veel-wegen
zie opsomming gr
quote:Op zondag 24 januari 2016 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt me door
Ik zei maar wat
hoezoquote:Op zondag 24 januari 2016 17:15 schreef supersof het volgende:
ik snap niks van de ebooks van bol.com
uh okequote:Op zondag 24 januari 2016 17:17 schreef Onnoman het volgende:
mag ik wat vragen want de bel doet het niet
ik zet mijn boeken erop via calibrequote:
echt een toto postquote:
ik zou jou best doenquote:
Veel gedronken gister?quote:Op zondag 24 januari 2016 17:19 schreef JanCees het volgende:
vies kramp in regio lever
is dat mogelijk
hoe weet je datquote:
je kan ze toch downloaden van de bol sitequote:Op zondag 24 januari 2016 17:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zet mijn boeken erop via calibre
maar ik kan een ebook via bol.com helemaal niet downloaded ofzo
dan moet ik een bol.com met kobo app installeren op mijn ereader
Wil je nog mod worden Kaneel?quote:
als ik dat doe, dan downloadt hij een URLquote:Op zondag 24 januari 2016 17:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
je kan ze toch downloaden van de bol site
We gaan hier niet weer over beginnen, anders zit ik weer 2 weken in het strafbankjequote:
of ben jij dat niet op die foto'squote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 17:19 schreef JanCees het volgende:
vies kramp in regio lever
is dat mogelijk
quote:
welke foto's?quote:
O sorry, ik kom net online.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We gaan hier niet weer over beginnen, anders zit ik weer 2 weken in het strafbankje
je kan toch overal kramp krijgenquote:
Hij bedoelt waarschijnlijk die chick in je foboquote:
er staan er een paar die niet eens op elkaar lijken ;squote:Op zondag 24 januari 2016 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk die chick in je fobo
Fotoboek van Userquote:
oh.. haha.. nou..quote:Op zondag 24 januari 2016 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
er staan er een paar die niet eens op elkaar lijken ;s
misschien bedoelt hij die polen foto
daar staat geen een foto van mij inquote:
Ik bedoel van vorig jaar, toen ik 2 weken ban had.quote:
ik krijg direct een epubquote:Op zondag 24 januari 2016 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik dat doe, dan downloadt hij een URL
quote:Op zondag 24 januari 2016 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel van vorig jaar, toen ik 2 weken ban had.
Begon met opmerking over mod worden nav een bericht in MED.
als ik dat doe dan krijg ik dit bestand: URLLINK.acsmquote:Op zondag 24 januari 2016 17:27 schreef JanCees het volgende:
https://www.bol.com/nl/account/bookshelf.html
hiero
Waarom download je je boekjes niet via Kat?quote:Op zondag 24 januari 2016 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik dat doe dan krijg ik dit bestand: URLLINK.acsm
Ik ook.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest wel gniffelen om de inhoud van de mededeling.
Adobe Digital Editions moet je geinstalleerd hebben met een adobe accountquote:Op zondag 24 januari 2016 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik dat doe dan krijg ik dit bestand: URLLINK.acsm
huh echtquote:Op zondag 24 januari 2016 17:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Adobe Digital Editions moet je geinstalleerd hebben met een adobe account
wilde geen verzendkosten betalen bij bol.comquote:Op zondag 24 januari 2016 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom download je je boekjes niet via Kat?
Heppie vroeg het aan mij, maar na drie voorgaande pogingen geef ik het op.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik zou alleen mod worden als ik samen met Johannes op CUL zou zitten.
Oh is dat dat boek nog steedsquote:Op zondag 24 januari 2016 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wilde geen verzendkosten betalen bij bol.com
Ja, jij hebt de schijn tegen he?quote:Op zondag 24 januari 2016 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Heppie vroeg het aan mij, maar na drie voorgaande pogingen geef ik het op.
nog steeds? Eerste keer dat ik vraag hoe ik het moet downloaden hoorquote:Op zondag 24 januari 2016 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh is dat dat boek nog steeds
Welke had je gekozen dan?
quote:Op zondag 24 januari 2016 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nog steeds? Eerste keer dat ik vraag hoe ik het moet downloaden hoor
zeg ik niet want is een vrouwenboek en dan denken jullie: uh sof is echt niet hooggeleid
nee geen 50 shades
Ik heb ook zoveel notes en bans op mijn naam. *kuche*quote:Op zondag 24 januari 2016 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jij hebt de schijn tegen he?
Je hoort niet bij het juiste kliekje.
Ja klopt, maar daarna nooit meer erover gehad toch ;squote:Op zondag 24 januari 2016 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]vorige keer vroeg je toch welke je moest kiezen
Je wilt toch helemaal geen mod worden johquote:Op zondag 24 januari 2016 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook zoveel notes en bans op mijn naam. *kuche*
Nee, maar die keer bedoelde ik tochquote:Op zondag 24 januari 2016 17:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daarna nooit meer erover gehad toch ;s
Boefje.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook zoveel notes en bans op mijn naam. *kuche*
Eigenlijk wel. En met goede intenties ook.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt toch helemaal geen mod worden joh
Oh nee heb een wat duurdere gekozenquote:Op zondag 24 januari 2016 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar die keer bedoelde ik toch
Wist niet dat er zoveel vrouwenboeken bij stonden
echtquote:Op zondag 24 januari 2016 17:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. En met goede intenties ook.
Als het zo was ...quote:
Een beter FOK!.quote:
Hoe wil jij daaraan bijdragen dan?quote:
Ach, zelfs beroepstarrels als Mono en Stevenmac kunnen mod worden in het juiste forum.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het zo was ...Ik ben eigenlijk best wel braaf.
Jullie allemaal wegsturen.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe wil jij daaraan bijdragen dan?
Dat had ik ook geprobeerd, want dat wilde ik liever, alleen dat ging plotseling niet door.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zelfs beroepstarrels als Mono en Stevenmac kunnen mod worden in het juiste forum.
Gewoon niet in SEX solliciteren, maar in GC ofzo.
Jehebt teveel foute vrienden op fokquote:Op zondag 24 januari 2016 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik ook geprobeerd, want dat wilde ik liever, alleen dat ging plotseling niet door.
Niet voor mij, maar in het algemeen.quote:
hoe dan welquote:Op zondag 24 januari 2016 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie allemaal wegsturen.
Nee, grapje.
Geen idee. Misschien wat meer toegewijd zijn dan sommige anderen. Wat beter communiceren met users.quote:
Maar denk eerlijk gezegd dat als je een goeie bijdrage wilt leveren je als user net zo veel kunt doen als een mod. Je kan natuurlijk wel beter modden en daardoor een goeie bijdrage leveren als je dat zo bedoeltquote:
Dat is ook wat ik bedoel. Als user kan ik alleen geld geven en dat heb ik niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar denk eerlijk gezegd dat als je een goeie bijdrage wilt leveren je als user net zo veel kunt doen als een mod. Je kan natuurlijk wel beter modden en daardoor een goeie bijdrage leveren als je dat zo bedoelt
Ik zou geld en goed gedrag kunnen leveren, maar dat heb ik ook beide nietquote:Op zondag 24 januari 2016 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik bedoel. Als user kan ik alleen geld geven en dat heb ik niet.
Ik gedraag me al best netjes. Tijd heb ik wel veel en dat zoeken ze vaak in mods. Maar helaas.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou geld en goed gedrag kunnen leveren, maar dat heb ik ook beide niet
Ze hebben liever mods die of maanden wegblijven of 1 keer per week langskomen en dan zeuren dat ze 2 topics moeten sluiten.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gedraag me al best netjes. Tijd heb ik wel veel en dat zoeken ze vaak in mods. Maar helaas.
Helaas? Mag je geen mod worden?quote:Op zondag 24 januari 2016 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gedraag me al best netjes. Tijd heb ik wel veel en dat zoeken ze vaak in mods. Maar helaas.
Tot nu toe is het niet gelukt.quote:
Daar ben ik heel slecht in.quote:
VA en Fokkie zijn nog single en beiden 190+.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:02 schreef FrauMilena het volgende:
Ik moet toch maar een vent van 2m+ hosselen denk ik. Wilde net een zilvervis van het plafond opzuigen maar kon er niets een bij.
vergeet JC nietquote:Op zondag 24 januari 2016 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA en Fokkie zijn nog single en beiden 190+.
goed bezig kaneelquote:Op zondag 24 januari 2016 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA en Fokkie zijn nog single en beiden 190+.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |