SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arsenal gaat daar toch weer over heenquote:Op zondag 24 januari 2016 01:54 schreef Toto69 het volgende:
Tevens leicester weer op 1 en goltje van vardy
3-1.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ah ja, Arsenal-Chelsea moet wel lukken.
Als arsenal nu geen kampioen worden, dan worden ze het nooit meer.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arsenal gaat daar toch weer over heen
Als ze Arsenal - Leicester winnen, zetten ze een goeie stap want Man City kan overal choken, vooral op momenten waar je het niet verwacht.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als arsenal nu geen kampioen worden, dan worden ze het nooit meer.
Jep. Maar toch heel, heel knap. Ik hoop op top 4. Arsenal 1, Leicester 2, Liverpool 3, City 4, Tottenham 5, SoTon 6, Everton 7. Niet realistisch mja.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arsenal gaat daar toch weer over heen
dat zou wel ultiem genot zijnquote:Op zondag 24 januari 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Mij maakt het niet veel uit wie kampioen wordt.
Doe Leicester maar.
Nee, juist kut. Dan krijg je een leeggekocht CL-teamquote:
CL groepsfase is toch extreem kut laatste jaren.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, juist kut. Dan krijg je een leeggekocht CL-team
Dat valt denk ik ook wel weer mee.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, juist kut. Dan krijg je een leeggekocht CL-team
Vardy en Mahrez zullen sowieso wel weggaanquote:Op zondag 24 januari 2016 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt denk ik ook wel weer mee.
Waar zouden ze heen moeten gaan?quote:Op zondag 24 januari 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vardy en Mahrez zullen sowieso wel weggaan
Topploegen in Engeland kunnen altijd een spits gebruiken ook al hebben ze er al 6quote:Op zondag 24 januari 2016 02:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zouden ze heen moeten gaan?
Zeker met die TV-deal kunnen ze de belangrijkste spelers ook weer een nieuw contract aanbieden.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Topploegen in Engeland kunnen altijd een spits gebruiken ook al hebben ze er al 6
Oh die gebruik ik met FM niet. Zet meestal Matty James naast Inler of een 17-jarige die ik van Sevilla heb gehaaldquote:Op zondag 24 januari 2016 02:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker met die TV-deal kunnen ze de belangrijkste spelers ook weer een nieuw contract aanbieden.
Maar vergeet niet dat ze naast Vardy en Mahrez nog een steengoede middenvelder van Caen hebben gehaald. Kanté.
Morgen weer lekker vroeg uit de veren, Stijn!!quote:Op zondag 24 januari 2016 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Over tien minuten ga ik ook maar eens slapen.
Ja ik ook. Ik heb trouwens half jaar mn Unibet account geblokkeerdquote:Op zondag 24 januari 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind voetbal sowieso een stuk minder boeiend dan een paar jaar terug.
Beter.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik ook. Ik heb trouwens half jaar mn Unibet account geblokkeerd![]()
Nope.quote:Op zondag 24 januari 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Morgen weer lekker vroeg uit de veren, Stijn!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |