Milikquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Harry Kane
Die gaat van de zomer topscorer worden, let maar op.
19.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:56 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Mooie is nog van alles is dat nog maar 18 jaar oud is
11 april 20quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:56 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Mooie is nog van alles is dat nog maar 18 jaar oud is
Helaas een walgelijke voorzitter en trainerquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch heeft Tottenham wel een leuk elftal. Erikson, Alli, Kane alleen al
Ze spelen ook leuk, snel en attractief voetbal. Hun verdediging is ook één ( als het al niet de beste is ) van de beste van de liek.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch heeft Tottenham wel een leuk elftal. Erikson, Alli, Kane alleen al
Met Jantje en Toby in het hartquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:59 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze spelen ook leuk, snel en attractief voetbal. Hun verdediging is ook één ( als het al niet de beste is ) van de beste van de liek.
Het was ook een tijdje echt niet goedquote:Op zondag 7 februari 2016 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
En dat terwijl Pochettino toch lang op de schopstoel heeft gezeten als ik me niet vergis.
Klopt FdB werd toen gepolstquote:Op zondag 7 februari 2016 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
En dat terwijl Pochettino toch lang op de schopstoel heeft gezeten als ik me niet vergis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |