Waarom accepteer je dat dan aan de deur?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:59 schreef Inseler het volgende:
Bestel ik een bumper en zijscherm sturen ze een motorkap en zijscherm.
En nu natuurlijk moeilijk doen over retourneren want dat moet ik zelf Lappen. 😕
Klacht: ts kan waarschijnlijk fluiten naar zijn centen en zit opgescheept met een motorkap.
Heeft mijn moeder gedaan. Maar had het geld sws al overgemaakt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:01 schreef hoas het volgende:
[..]
Waarom accepteer je dat dan aan de deur?
Andere kant des lands.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:01 schreef Fer het volgende:
Ha er eens langs, het zijn niet echt hoogopgeleide vluchtelingen.
Mét blote kut + nakende tettenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:09 schreef Ravage het volgende:
Kun je je vriendin ook thuis binnen op de motorkap leggen
hoe is dit nog afgelopen, TS?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:59 schreef Inseler het volgende:
Klacht: ts kan waarschijnlijk fluiten naar zijn centen en zit opgescheept met een motorkap.
Wel eens gehoord van de wet koop op afstand?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:59 schreef Inseler het volgende:
Jij hebt toch ook moeite met inparkeren in je vriendin/vrouw?quote:Op zaterdag 7 april 2018 07:40 schreef Pharkus het volgende:
Wel balen. Had je vriendin/vrouw moeite met inparkeren.
Goede kick weer vogelquote:
Dat is binnen 2 weken, niet 2 jaarquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van de wet koop op afstand?
Is je opgevallen dat dit topic ondertussen gekickt is?quote:
Nee, niet gezienquote:Op zondag 8 april 2018 11:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is je opgevallen dat dit topic ondertussen gekickt is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |