Als je het topic leest zie je dat ik het daarmee eens ben. Maar ook dat gladiator stiekem helemaal geen bier van gulpener is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:50 schreef caspert79 het volgende:
Gulpener Gladiator is 100% alcoholisten bier. Vandaar ook die 10% icm halve liter. In blik nog wel. Jammer, want Gulpener maakt daarnaast ook prima bier. Maar mijn relaas is vast tegen dovemansoren gericht, vooral wanneer het mensen boven de grote rivieren betreft.
8.6... daar doe ik het niet voor. Als het ranzig is, moet het wel sterk zijn. De extreme versie dus. 10,5%quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:07 schreef Geelman het volgende:
Wehe, ik haalde ook wel eens Gladiator, maar echt lekker is het niet. Veel te zoet. Bavaria 8.6 is m.i. beter te pruimen. Tevens heb je ook nog Atlas 12%, daar word je letterlijk ranzig dronken van.
Pak dan Atlas 12%!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:10 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
8.6... daar doe ik het niet voor. Als het ranzig is, moet het wel sterk zijn. De extreme versie dus. 10,5%
Maar dan heb je geen halve liter voor een euro...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:15 schreef caspert79 het volgende:
Als het om de alcohol gaat kun je beter een fles wijn kopen die goed te nassen is. En in België maken ze goed zwaar bier.
Wehe!quote:Can at home. Aroma of sweet pale malt, dried fruity notes, sugar, alcohol. Flavour is cloying sweetness with some bitterness in the aftertaste. Body is medium. Nasty boozy sweet maltbomb. (http://www.ratebeer.com/beer/gulpener-gladiator/3939/)
EXTREME TO THE MAXXXXXXquote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:10 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
8.6... daar doe ik het niet voor. Als het ranzig is, moet het wel sterk zijn. De extreme versie dus. 10,5%
Weet je wat pas klachtwaardig is?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:49 schreef Abed het volgende:
BIER 7: Gulpener Gladiator
Alcohol: 10%
Inhoud: 0,5L
Prijs: ¤0,84
Ewout: Nee, dit is hem niet. Het smaakt naar een knutsellokaal waar men met papier-maché in de weer is.
Twan: Wow, goed bier. Dit is echt het type bier dat ideaal is na een kinderfeestje in de mergelgrotten van Gulpen.
Lisette: Ik begin een beetje problemen te krijgen met beoordelen, alles begint prima te smaken.
Wiegertje: Dit smaakt naar een trambank! Dit is dus het bewijs dat bier boven de 8,6% niet te zuipen is.
Pippi: Zit hier as in?
Cijfer: 6.5
VICE-oordeel:
Gulden draak met die troep vergelijken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:47 schreef Geelman het volgende:
Nog wat leesvoer voor de echte zwervers: http://www.vice.com/nl/re(...)ieme-zwerverbier-432
[ afbeelding ]
Haha inderdaad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:54 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Weet je wat pas klachtwaardig is?
Wiegertje.
wordt gebrouwen door Grolsch. Gulpener heeft het van de hand gedaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:45 schreef Luuntje het volgende:
En dat vanuit een dorp genaamd Gulpen in Zuid Limburg
gulpener brouwt deze dus niet meerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:50 schreef caspert79 het volgende:
Gulpener Gladiator is 100% alcoholisten bier. Vandaar ook die 10% icm halve liter. In blik nog wel. Jammer, want Gulpener maakt daarnaast ook prima bier. Maar mijn relaas is vast tegen dovemansoren gericht, vooral wanneer het mensen boven de grote rivieren betreft.
Lees t topic eens.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
gulpener brouwt deze dus niet meer
Verder de beste brouwerij van NL idd
kenner gespot.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:07 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Al die troep: gladiator, amsterdam maximator ed, grolsch kanon, atlas etc is zwerversbier. Die worden gemaakt voor lui om zat te worden. Niet voor mensen die van lekker bier houden.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:10 schreef Fer het volgende:
Sterk bier is vies. Doe mij maar gewoon pils, blond bier, Grolsch 2.5, Chinees bier.
baasquote:Op zaterdag 23 januari 2016 19:10 schreef Fer het volgende:
Sterk bier is vies. Doe mij maar gewoon pils, blond bier, Grolsch 2.5, Chinees bier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |