Pislauw bierquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gewoon pislauwe geschudde blikken uit je naar shag rokende werkbus trekken en meteen atten
Dat moet je leren drink'n mien jong. Vaak uit noodzaakquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pislauw bier
En helemaal als t sterk is, dan ga ik over mn nek.
Heb toch een koelkast thuis. Zolang mn electriciteit niet afgesloten wordt drink ik mn bier koud.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat moet je leren drink'n mien jong. Vaak uit noodzaak
Dan moet je ook geduld hebben en dat heb ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb toch een koelkast thuis. Zolang mn electriciteit niet afgesloten wordt drink ik mn bier koud.
Dan gooi je m ff in de vriezer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan moet je ook geduld hebben en dat heb ik niet.
Legende heeft het dat je nu nog steeds dronken bent.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:19 schreef MrSalazar het volgende:
Ik heb een heel krat Diebels gezopen zonder de flessen te koelen.
Klopt, maar het probleem met pislauw krachtbier drinken is dat je na een uur vrij makkelijk vergeet dat je er een in de vriezer hebt. Frikandellen gaan goed samen met bier, maar niet letterlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan gooi je m ff in de vriezer.
Doe ik ook. Na een half uurtje is ie goed koud.
Mja, dat is waar. Voor je het weet open je de vriezer omdat een koud biertje toch wel lekker is, en dan zien je een opengebarsten blik bier.quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Klopt, maar het probleem met pislauw krachtbier drinken is dat je na een uur vrij makkelijk vergeet dat je er een in de vriezer hebt. Frikandellen gaan goed samen met bier, maar niet letterlijk.
kan zijn, ik hou me graag bij de feiten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik wil een opgestookt pilsje geen bier noemen. Bier is een speciaaldrank.
Ja. Bij COOP ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:57 schreef sinadOH het volgende:
De Gladiator kost ineens 99ct bij de AH! Van 84 naar 92 naar 99 in korte tijd.
Skere tatta.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:57 schreef sinadOH het volgende:
De Gladiator kost ineens 99ct bij de AH! Van 84 naar 92 naar 99 in korte tijd.
Bazige baas ben je, heb er net twee op dat spul doet magische dingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:34 schreef TUFKAL het volgende:
Genieten zeg ik heb er één opengeklikt.
Waterige zooi...quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:42 schreef wenfer2 het volgende:
Gewoon Alfa Super Strong 9.2 klappen ja toch niet dan?
9.2quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:42 schreef wenfer2 het volgende:
Gewoon Alfa Super Strong 9.2 klappen ja toch niet dan?
wat een baas ben je toch.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 18:07 schreef MrSalazar het volgende:
En ook ik trek er weer eens eentje open. uurtje gekoeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |