Dat is ook lekker zeg een pilsje pakken om 12:44!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:44 schreef MrSalazar het volgende:
Kzit nu aan de Diebels Alt. Geen pils dus maar erg goed. En ik heb em nog bijna gratis ook omdat de kassamevrouw alleen 1 flesje heeft aangeslagen.
Jep. Geen fuck te doen vandaag.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is ook lekker zeg een pilsje pakken om 12:44!
Dat niet doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is ook lekker zeg een pilsje pakken om 12:44!
Ik rook nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Kanon is goor man. Gladiator + jonko + gamen = fun.
Dan moet je dat ook vooral zou houdenquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik rook niet
Welk spel speel je?
Ken ik niet. Leuk spel?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan moet je dat ook vooral zou houden![]()
Ik speel van alles, van BF4 tot Fallout 4 en alles er tussenin. Speel momenteel veel men of war.. als je dat al kent
Civilizationquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ken ik niet. Leuk spel?
Ik speel vooral FM13, Civ5, FO3 en CKII.
Ik speel soms ook WoT, lekker met tankjes kloten,quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Civilizationalleen het geduld niet voor
Ja het is een WW2 RTS met een shitload aan micromanagement, tjek maar eens wat filmpjes op youtube. Als RTS, ww2 en direct control je ding zijn is het een spel voor je. Niets leukers om met een paar mannetjes die je zelf bestuurt een naab die hele squads op je afstuurt te nakken.
Of met een Panther een Sherman te sniperen van een tiefesend weg.
Is dat nou wat? Ik ben gek op tanks.. en het concept leek me ontzettend nice maar ben afgehaakt na wat filmpjes want het leek me wel erg houterig en de geluiden kloppen ook van geen kant.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik speel soms ook WoT, lekker met tankjes kloten,
Maar alleen als ik aanschoten ben
Qua variatie is het leuk, veel verschillende tanks die je kan doorontwikkelen/upgraden, met een crew die je kan verbeteren. Ik speel wel met de laagste niveau qua tank, dus samenwerken met medespelers is er weleens nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Is dat nou wat? Ik ben gek op tanks.. en het concept leek me ontzettend nice maar ben afgehaakt na wat filmpjes want het leek me wel erg houterig en de geluiden kloppen ook van geen kant.
Inderdaad want hier gaat het over BIERquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:53 schreef DeHovenier het volgende:
Kijk anders hier ff GAM / [WoT #23] Bromwell het scheurijzer
wat heb je nu weer achterovergeklaptquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Inderdaad want hier gaat het over BIER
Pils. Lekker hoor zo'n gladiator, maar wil je dat vergelijken met een Sloeber of weet ik veel wat?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Inderdaad want hier gaat het over BIER
Thanks lad!quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Qua variatie is het leuk, veel verschillende tanks die je kan doorontwikkelen/upgraden, met een crew die je kan verbeteren. Ik speel wel met de laagste niveau qua tank, dus samenwerken met medespelers is er weleens niet
Maar op dat niveau maakt het ook allemaal niet zoveel uit. Je kan wel overleggen met teamchat, en vaak zijn er wel 2 of 3 mensen die open staan voor je suggsties.
Je kan het altijd downloaden en uitproberen, kost niks, maar als je wil kan je credits kopen en vlugger nieuwe modellen/upgrades kopen.
Kijk anders hier ff GAM / [WoT #23] Bromwell het scheurijzer
Ik wil een opgestookt pilsje geen bier noemen. Bier is een speciaaldrank.quote:
Voor hoeveel haal je die?quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Alcoholistentopic.
Ik zweer bij Bavaria 8.6, ijskoud wel.
¤1,09 zie ik nu op AH staan, eerst was het ¤1,05quote:
Pussyquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Alcoholistentopic.
Ik zweer bij Bavaria 8.6, ijskoud wel.
Gewoon pislauwe geschudde blikken uit je naar shag rokende werkbus trekken en meteen attenquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gewoon pislauwe geschudde blikken uit je naar shag rokende werkbus trekken en meteen atten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |