''Laat niets zien.''twitter:OptaJose twitterde op zondag 24-01-2016 om 22:04:4818 - James Rodríguez ha logrado más asistencias que cualquier otro centrocampista en la Liga desde la temporada pasada. Imprescindible. reageer retweet
Begint wel een beetje vermoeiend te worden, 50 keer op goal schieten en alles missen. Hoeveel echt moeilijke goals heeft hij het afgelopen half jaar gemaakt?quote:
Niet dus.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is buitenspel
Ernstig buitenspel zelfs.
quote:Op zondag 24 januari 2016 23:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is geen buitenspel.
[ afbeelding ]
Tering, wat ben jij dom.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is geen buitenspel.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2016 23:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is geen buitenspel.
[ afbeelding ]
Hoe weet jij of chufi een bril heeft? Zijn gezicht is niet te zien met dat enorme bord voor z'n kopquote:Op maandag 25 januari 2016 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Chufi heeft dan ook totaal geen gigantische bril op zijn kop
quote:Juan Merino, coach van Real Betis, heeft vraagtekens gezet bij het gewicht van middenvelder Rafael van der Vaart.
,,Ik was 37 jaar toen ik nog speelde in de Primera División. Maar om op deze leeftijd nog mee te kunnen, moet je enkele kilo's onder het ideale gewicht zitten'', zegt Merino tegen de Spaanse krant El Pais.
al een tijdjequote:Op woensdag 27 januari 2016 20:44 schreef opreis het volgende:
Sinds wanneer laten ze nu weer engels voetbal zien op ziggo ipv de spaanse beker?
Hij praat ook niet ontspannen of zo. Hij vindt zichzelf echt fantastisch heb ik het idee.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat slaat die een hoop algemeenheden uit he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |