abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159342812
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:29 schreef Igen het volgende:

[..]

Bij baby's maakt dat in delen van China i.i.g. niet uit. Luiers doen ze daar niet aan, in plaats daarvan hebben baby's een broek aan met een gat aan de achterkant en als het dan een behoefte moet doen, dan houden de ouders het kind ergens bij een boom, ook al is het midden in een drukke straat. Dat is voor mij toch wel de #1 verbazing in dat land.
Scheelt wel gigantisch veel grondstoffen.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 22:34:18 #52
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_159342917
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:29 schreef Igen het volgende:

[..]

Bij baby's maakt dat in delen van China i.i.g. niet uit. Luiers doen ze daar niet aan, in plaats daarvan hebben baby's een broek aan met een gat aan de achterkant en als het dan een behoefte moet doen, dan houden de ouders het kind ergens bij een boom, ook al is het midden in een drukke straat. Dat is voor mij toch wel de #1 verbazing in dat land.
"Ik ga even de baby uitlaten" _O_
pi_159342941
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:31 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Scheelt wel gigantisch veel grondstoffen.
Dat zeker!
Maar toch is het fijner als ze dan tenminste naar een openbare wc zouden gaan. Er zijn er daar immers genoeg.

(Eigenlijk vind ik het schandalig hoe weinig openbare wc's er in Nederland zijn. En vaak moet je er nog voor betalen ook.)
pi_159343103
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zeker!
Maar toch is het fijner als ze dan tenminste naar een openbare wc zouden gaan. Er zijn er daar immers genoeg.

(Eigenlijk vind ik het schandalig hoe weinig openbare wc's er in Nederland zijn. En vaak moet je er nog voor betalen ook.)
Ik kom net terug uit Iran. Daar hebben ze echt heel veel openbare toiletten. Sowieso heeft elke moskee er eentje (en er zijn daar véél moskeeën :') ) en verder zijn er overal ook gewoon 'zomaar' openbare toiletten. ^O^ Betalen hoeft vrijwel nooit.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 22:41:15 #55
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_159343126
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:40 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik kom net terug uit Iran. Daar hebben ze echt heel veel openbare toiletten. Sowieso heeft elke moskee er eentje (en er zijn daar véél moskeeën :') ) en verder zijn er overal ook gewoon 'zomaar' openbare toiletten. ^O^ Betalen hoeft vrijwel nooit.
Schoon?
pi_159343184
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:41 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Schoon?
Mwah. :')

Wel veel schoner dan in Sri Lanka, onze vorige bestemming.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')