abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159329763
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:04 schreef Igen het volgende:

[..]

In China is het ook niet overal zo.

Maar ik heb het afgelopen zomer ook een keer gezien, als openbare wc op een treinstation. Uiteraard ook precies op het moment dat ik eigenlijk een lange nachttreinreis zou maken maar een voedselinfectie kreeg. Zul je altijd zien hè! :D :X
Lijkt me stiekem wel lekker om dan zo'n hele stal onder te sproeien :@
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_159330513
Mag ik vragen wat voor je werk je doet? Je zit superveel in het buitenland, wat voor functie heb je?
  Moderator zaterdag 23 januari 2016 @ 16:42:49 #28
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_159330585
Gefeliciteerd static! Een barrière geslecht waar ik helaas ook ervaring mee heb. Overigens wel in Guatemala en niet in China. Opluchting wint het uiteindelijk van schaamte en smerigheid. :').
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_159331297
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan moet je ook maar de mazzel hebben dat het vast is, want het kan nog weleens flink sproeien en dat lijkt me van een bepaalde hoogte nou niet echt bevorderlijk voor de sanitair daar.
Dit dus. Tijdens mijn laatste buikgriep had ik daar i.i.g. niet willen zitten, wist ook niet dat er zoveel druk achter kon staan :')
  zaterdag 23 januari 2016 @ 17:16:52 #30
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_159331411
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Gefeliciteerd static! Een barrière geslecht waar ik helaas ook ervaring mee heb. Overigens wel in Guatemala en niet in China. Opluchting wint het uiteindelijk van schaamte en smerigheid. :').
I beg to differ. :+
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_159331504
Wat een schijt topic ;) Ik wens TS een spoedig herstel zeg maar :Y
  zaterdag 23 januari 2016 @ 17:52:42 #32
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_159332462
Godver, fijn stukje proza dat Engelse gedeelte _O_ . Welke halfgod heeft dat geschreven?
pi_159332497
Lijkt me eigenlijk wel een hele spirituele ervaring zoiets, om één van de basisbehoeften van de mens op zo'n oerlijke manier met meerdere mensen tegelijkertijd te delen :@
pi_159332550
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 17:53 schreef katkit het volgende:
Lijkt me eigenlijk wel een hele spirituele ervaring zoiets, om één van de basisbehoeften van de mens op zo'n oerlijke manier met meerdere mensen tegelijkertijd te delen :@
Nou! :')
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:32:54 #35
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_159337515
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:03 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Het lijkt me ook een beetje ongemakkelijk. Dan zit je daar naast iemand, die met een rood hoofd zit te persen terwijl de zweetdruppels over de hersenpan gutsen, lekker gehurkt. Dat je dan even zo opzij kijkt met de vraag 'zo, het gaat niet zo gemakkelijk vandaag he?'
Lijkt mij maar niets. En praktisch al helemaal niet, zo heb ik altijd graag wat leesvoer bij de hand.
Een vriend van mij was ook eens op een dergelijke plek. Dat bleek een van de smerigste ooit te zijn, waar je letterlijk door een plas van diarree en geplet poep liep. Dat ding werkte al tijden niet meer schijnbaar; en hij was op slippers. Dus die gast had de stront tussen de tenen zitten. _O_ . Wat een mens wel niet voor lijdensweg kan ondergaan om wat kak te lozen.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:35:29 #36
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_159337629
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:32 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Een vriend van mij was ook eens op een dergelijke plek. Dat bleek een van de smerigste ooit te zijn, waar je letterlijk door een plas van diarree en geplet poep liep. Dat ding werkte al tijden niet meer schijnbaar; en hij was op slippers. Dus die gast had de stront tussen de tenen zitten. _O_ . Wat een mens wel niet voor lijdensweg kan ondergaan om wat kak te lozen.
Ik heb dat toen eens - overigens was heel die reis een levende hel, rond 8 uur werden de bedden al opgemaakt en was er werkelijk niets te doen - in de nachttrein in Thailand gehad. Schijten dat ik moest en smerig dat die plee was. Wonder boven wonder weten in te houden, wel heel de nacht scheten gelaten natuurlijk.
Nooit zo blij geweest zonlicht weer te zien. Wat een kutreis was dat. Geloof wel twee pakjes sigaretten (je kon als het ware op een soort balkonnetje, bij gebrek aan een beter woord, staan buiten) buiten staan roken die nacht. Dat overigens niet bevorderlijk werkt als je moet schijten.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:40:02 #37
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_159337791
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:35 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik heb dat toen eens - overigens was heel die reis een levende hel, rond 8 uur werden de bedden al opgemaakt en was er werkelijk niets te doen - in de nachttrein in Thailand gehad. Schijten dat ik moest en smerig dat die plee was. Wonder boven wonder weten in te houden, wel heel de nacht scheten gelaten natuurlijk.
Nooit zo blij geweest zonlicht weer te zien. Wat een kutreis was dat. Geloof wel twee pakjes sigaretten (je kon als het ware op een soort balkonnetje, bij gebrek aan een beter woord, staan buiten) buiten staan roken die nacht. Dat overigens niet bevorderlijk werkt als je moet schijten.
:') Ja, darmklachten kunnen het plezier van een mens goed verpesten. Je kunt wel de mooiste dingen in het leven zien of meemaken, maar als je nodig moet kakken en je kunt nergens heen, of supersmerig, dan heb je er praktisch niets aan. De ironie van het leven. Heb jij nog een les die je er aan wil toevoegen?
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:44:01 #38
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_159337942
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:40 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

:') Ja, darmklachten kunnen het plezier van een mens goed verpesten. Je kunt wel de mooiste dingen in het leven zien of meemaken, maar als je nodig moet kakken en je kunt nergens heen, of supersmerig, dan heb je er praktisch niets aan. De ironie van het leven. Heb jij nog een les die je er aan wil toevoegen?
Ja, als je heel nodig moet kun je aan niets anders denken. En als je dan eenmaal gaat, durf ik bijna te stellen dat het geluid van zo'n drol - en beeld daar de opluchting bij in die je voelt bij het (eindelijk) leeggeraken van je darmen - fijner voelt dan een orgasme.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:47:27 #39
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_159338108
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:44 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ja, als je heel nodig moet kun je aan niets anders denken. En als je dan eenmaal gaat, durf ik bijna te stellen dat het geluid van zo'n drol - en beeld daar de opluchting bij in die je voelt bij het (eindelijk) leeggeraken van je darmen - fijner voelt dan een orgasme.
Zeker als dit op een schone wc is, maar bij een relatief schone wc ook al inderdaad.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:48:15 #40
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_159338145
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:47 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Zeker als dit op een schone wc is, maar bij een relatief schone wc ook al inderdaad.
Oh ja, en niet met de nachttrein door Thailand reizen. Klinkt leuk, maar het is het niet.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:50:03 #41
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_159338236
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:48 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Oh ja, en niet met de nachttrein door Thailand reizen. Klinkt leuk, maar het is het niet.
Ik ben sowieso geen vakantiepersoon. Ik ben een provinciale boer die het wel prima vindt hier in Nederland. Nederland _O_
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:51:04 #42
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_159338279
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:50 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Ik ben sowieso geen vakantiepersoon. Ik ben een provinciale boer die het wel prima vindt hier in Nederland. Nederland _O_
Dat is inderdaad een conclusie die je altijd weer kan trekken. Tuurlijk, op vakantie zie je een heel ander beeld van een land, maar er zijn weinig landen die zo prettig zijn om in te leven als Nederland. Scandinavië ook trouwens.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:53:59 #43
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_159338415
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:51 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een conclusie die je altijd weer kan trekken. Tuurlijk, op vakantie zie je een heel ander beeld van een land, maar er zijn weinig landen die zo prettig zijn om in te leven als Nederland. Scandinavië ook trouwens.
Ja, maar vakantie geeft natuurlijk ook altijd een vertekend beeld. Ik bedoel je hebt dan geen sociale verplichtingen; hangt wat en leeft als een ultieme hedonist ver weg van dagelijkse beslommeringen. Dan is het overal wel leuk. Als je emigreert is dat gevoel snel weg, denk ik dan altijd.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 20:56:49 #44
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_159338538
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:53 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Ja, maar vakantie geeft natuurlijk ook altijd een vertekend beeld. Ik bedoel je hebt dan geen sociale verplichtingen; hangt wat en leeft als een ultieme hedonist ver weg van dagelijkse beslommeringen. Dan is het overal wel leuk. Als je emigreert is dat gevoel snel weg, denk ik dan altijd.
Dat is zeker zo. En het feit dat het hier prettig is om te wonen zie je ook aan de dingen waar mensen zich druk om maken. Als volwassen mensen ruzie kunnen maken om iets als zwarte piet kun je er rustig van uit gaan dat je met een land te maken hebt waar mensen het best goed hebben.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 21:00:52 #45
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_159338723
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:56 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat is zeker zo. En het feit dat het hier prettig is om te wonen zie je ook aan de dingen waar mensen zich druk om maken. Als volwassen mensen ruzie kunnen maken om iets als zwarte piet kun je er rustig van uit gaan dat je met een land te maken hebt waar mensen het best goed hebben.
Ja, al kunnen die mensen die zich daar te veel druk om maken natuurlijk ook gewoon leuke dingen gaan doen. Al die nodeloze energie in boos worden om dingen heb ik nooit echt begrepen (zeker niet landelijke zaken die je als individu niet persoonlijk in je leefwereld treffen). Soms lijkt het wel of mensen per se iets willen hebben om tegen aan te schoppen, of kwaad te maken.
pi_159341536
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 20:32 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Dan ging ik mooi in de bosjes of in een steegje zitten.
pi_159341640
Ik neem trouwens altijd loperamide mee. En als het een beetje kan ook breedspectrum antibiotica.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 22:04:39 #48
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_159341782
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 21:59 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dan ging ik mooi in de bosjes of in een steegje zitten.
In een binnenstad, overdag, is het nou niet zo dat je overal even een bedekt bosje vindt he :').
pi_159342059
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:04 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

In een binnenstad, overdag, is het nou niet zo dat je overal even een bedekt bosje vindt he :').
Hmpf. :X
pi_159342718
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:04 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Bij baby's maakt dat in delen van China i.i.g. niet uit. Luiers doen ze daar niet aan, in plaats daarvan hebben baby's een broek aan met een gat aan de achterkant en als het dan een behoefte moet doen, dan houden de ouders het kind ergens bij een boom, ook al is het midden in een drukke straat. Dat is voor mij toch wel de #1 verbazing in dat land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')