abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 januari 2016 @ 10:57:03 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_159324607

In mijn vorige review van het merk MPOW besprak ik de Mpow Cheetah. Van MPOW kreeg ik een aantal producten opgestuurd ter review. In deze review zal ik mijn (objectieve) mening geven over de Mpow Armor. Dit is een bluetooth Speaker die volgens de website ontworpen is voor ‘outdoor’ tijdens biking or hiking. Hierbij is de MPOW Armot stofwerend en waterproef gemaakt. de armor heeft ook een Emergency power supply zodat als je mobiel zonder batterij kom te zitten, je deze kan aansluiten op de speaker en toch nog kan bellen.

De Armor komt in een simpele doos die er goed uit ziet en stevig aanvoelt. Dit geeft een aardige eerste indruk van het merk en het apparaat. De doos gaat open door de bovenkant omhoog te halen. De 2 kanten van de doos schuiven goed en makkelijk in elkaar. Je zal eerst de Armor speaker vinden met daaronder de doos met de accessoires.

De Armor speaker komt met een duidelijke engelse volledige complete handleiding die onder de speaker ligt. De armor word geleverd met 3.5mm Audio kabel en 1 usb oplader kabel. De armor die ik gekregen heb is oranje met zwart en heeft daarom een opvallend design. De Armor is ook verkrijgbaar in de kleur lichtblauw.

Specificaties:
• Bereik Bluetooth: tot 10 meter
• Bluetooth standaard: 4.0
• Frequentie: 2.4GHz
• Afspeeltijd: 10 uur
• Oplaadtijd: 2 tot 3 uur
• Batterij capaciteit: 1000mah
• waterproef level: IPX65
• Aansluitingen: Aux, Bluetooth, TF-card (micro-SD) en Mico-USB (voor stroom)
• bruikbaar op: Android/IOS/Windows.
• Gewicht: 0.375 Kg
• Afmeting: 10cm x 13cm x 7.5cm

Met een gewicht van 375 gram is deze speaker makkelijk mee te nemen. De speaker is ook niet te groot en kan je makkelijk in een zak van je jas meenemen. Om hem mee te nemen met sporten is ie iet gijn omdat ie niet makkelijk mee te nemen. De Armor heeft een stevig uiterlijk en kan veel stoten hebben. De aansluitingen zijn goed waterdicht weg gestopt en deze speaker is geschikt om te gebruiken tijdens het douchen. De muziek is van goede kwaliteit met bluetooth maar ook met aux kabel laat de kwaliteit niet ten wensen over. De armor is met 3 knoppen uitgerust waarbij de middelste knop voor pauze en play is. De ‘-’ is voor het volume lager te zetten en bij lang indrukken het vorige lidje aftespelen. De ‘+’ is voor het volume harder te zetten en bij lang indrukken volgende lied af te spelen. Er zit een kleine vertagging met de knoppen en de bluetooth communicatie naar het gekoppelde apparaat. Bij het aanzetten onbreekt het veel voorkomende “Bluetooth mode” en maakt de speaker alleen een kort geluid.

USB kabel is van goede kwaliteit en zou een lange tijd meegaan dit geld alleen jammer genoeg niet voor de aux kabel. De aux kabel ziet er makkelijk te breken uit en zal ok snel beschadigen. Nou was de auz kabel die ontvangen heb al beschadigd zoals te zien is op de foto. De bescherming van de aansluiting was al van af gegaan bij eerste gebruik en dit geeft meteen een slechte indruk. Het ziet ernaar uit dat de aux kabel weinig aandacht heeft gekregen vergeleken met de speaker zelf. Nou kan je dit probleem zelf snel oplossen door het te lijmen maar de aux kabel zou MPOW beter kunnen aanpassen.

De eerste keer hoef je bluetooth speaker eenmalig te connecten met je telefoon en hierna word bij opstarten de bluetooth speaker meteen geconnect. Ik had zelf geen wachtwoord nodig om te connecten maar in de handleiding staat al aangegeven dat een eventueel wacthwoord 0000 moet zijn. Met muren had ik geen last dat de connectie verloren ging. Als je word gebeld tijdens het afspelen op de speaker kan je niet opnemen met de speaker. Na het gesprek gaat de speaker automatisch door met afspelen van de muziek.

Het geluid van speaker is natuurlijk het aller belangrijkste van dit apparaat. En ik moet zeggen het valt me niet tegen. Mijn verwachtingen waren niet heel hoog bij dit nieuwe merk. Maar ze hebben duidelijk gekozen voor redelijke speakers. Het geluidsniveau is net iets hoger dan de ER-151 maar wel lager dan de ER-160. Qua geluidsprofiel zit het redelijk, iets te veel bas maar dat is voor z’n kleine buiten speaker helemaal geen probleem. Dus ik ben echt wel tevreden over het geluid.

Het geluid van de speaker is oke helemaal voor de prijs van 35 euro en met een batterij van 10 uur kan je de speaker groten deels van de dag gebruiken. Dit betekend als je de speaker mee naar buiten neem niet snel zonder batterij komt te zitten terwijl je in het bos of park zit. De fabriekant MPOW heeft mij positief verrast met de degelijke stabiele speaker alleen was de aux kabel een groot min punt. Voor de rest is dit product een aanrader. Ik ben echt tevreden over de kwaliteit en vooral de batterij. Bestel je de speaker bij mpow dan kan je deze code “MBS5OFF” gebruiken om 10% korting te krijgen (een week geldig, alleen in NL).

Pluspunten:
• Goede kwaliteit geluid
• Lange batterij duur
• Simpel te gebruiken
• Sterke bouw kwaliteit

Minpunten:
• Aux kabel
• Vertaging in de knoppen.
• Geen bel functionaliteit.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')