abonnement Unibet Coolblue
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 23 januari 2016 @ 09:33:19 #1
186611 Haags
pi_159323748


Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger in Moerwijk willen wonen
Na het eten een partijtje voetbal in de tuin, de ouders langs de lijn
In December met de hele buurt op jacht om kerstbomen te rausen
Op oudjaarsavond fikkie stoken, vooral die autobanden rookten fijn

Ik zou best nog wel een keertje met die ouwe naar ADO willen kijken
In het Zuiderpark, de lange zij, een warme worst, supporters om je heen
Lekker kankeren op Theo van der Burgh en die lange van Vianen
Want bij elke lage bal dan dook die eikel er steevast overheen

Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, Lange Poten en het Plein
Oh, oh, Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen
Meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn


Clubgegevens
Naam: ADO Den Haag.
Bijnaam: FC Den Haag
Clubkleuren: De mooiste van Nederland! GROEN/GEEL!
Opgericht: 1 februari 1905
Stadion: Kyocera Stadion
Capaciteit: 15.000
Hoofdsponsor: Basic Fit
Begroting: ¤ 13,6 miljoen
Competitie: Eredivisie
Plaats: 9e Seizoen 2013/2014

Hoofd trainer
Henk Fraser


Assistent trainer
Ekrem Kahya


Tenue 2014/2015


Erelijst
* Kampioen Eredivisie (2x): 1942, 1943
* Kampioen Eerste Divisie (2x): 1986, 2003
* Winnaar KNVB Beker (2x): 1968, 1975
* Promotie via Playoffs (2x): 1989, 2008
* Twee keer winnen van @j@ks in één seizoen: 2010/2011

Vakverdeling Kyocera stadion


Fok(k)(st)ers met een SCC:
MonkNL - VAK O
haags_kwartiertje - VAK D
Geef ff een gil als je hier ook in vermeld wilt worden.

Vraag hier je Seizoens Club Card aan

Videos

Links
Officiële ADO Den Haag site
ADOfans
Northside
Club achter de duinen
Groen geel hart
Hague City Firm
Fan Support Den Haag
FC Den Haag Forum

Laatste transfers 2014 naar Ado Den Haag
Giovanni Korte Was verhuurd aan Dordrecht
Martin Hansen FC Nordsjælland
Rydell Poepon NAC, was verhuurd
Sem De Wit Dordrecht
Thomas Kristensen FC Kopenhagen
Tim Coremans Cambuur
Xander Houtkoop GoAhead

Laatste transfers 2014 van Ado Den Haag
Christian Supusepa CSKA Sofia
Jerson Cabral Terug naar Twente (Lekker weg blijven!!)
Ninos Gouriye Excelsior (verhuurd)
Tom Beugelsdijk FSV Frankfurt
Yanic Wildschut sc Heerenveen (was gehuurd)

[ Bericht 99% gewijzigd door johannes_vermeer op 23-01-2016 11:12:27 ]
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 23 januari 2016 @ 09:34:13 #2
186611 Haags
pi_159323755
Oke een nieuw deel openen via mobiel en de OP is meteen weg. Kan een mod dit herstellen. Dank!
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 23 januari 2016 @ 11:22:31 #3
186611 Haags
pi_159324954
Thanks Johannes :)
Zonder wrijving geen glans
pi_159360229
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is vooral lekker ook nu dat je punten pakt terwijl Willem II en Cambuur ook de volle buit pakten.
:Y

pi_159361352
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:07 schreef Idisrom het volgende:

[..]

:Y

[ afbeelding ]
Op moment dat ik dit plaatste, was is er bang voor. Dit wordt straks afgestraft.
  User die overal opduikt 2022 zondag 24 januari 2016 @ 18:49:08 #6
186611 Haags
pi_159362355
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:58 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Op moment dat ik dit plaatste, was is er bang voor. Dit wordt straks afgestraft.
_O-
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 zondag 24 januari 2016 @ 18:49:29 #7
186611 Haags
pi_159362360
Wat een walgelijke kutwedstrijd.
Zonder wrijving geen glans
pi_159370597
Morgen groot interview met Wang in de pers waar hij duidelijk maakt dat hij de baas is en absoluut niet gaat verkopen. Niet mee eens, wegwezen dan
  zondag 24 januari 2016 @ 23:43:37 #9
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159370759
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Morgen groot interview met Wang in de pers waar hij duidelijk maakt dat hij de baas is en absoluut niet gaat verkopen. Niet mee eens, wegwezen dan
Dat is wel conform zijn gedrag tot nu toe.

Probleem is dat die manier van leiding geven niet past bij Nederland/ADO of in elk geval niet zo is doorgedrongen bij de directie.

En dat snap ik ook wel, het is lastig vertrouwen op zo'n figuur als hij afspraken niet lijkt na te komen.
pi_159370814
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:43 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dat is wel conform zijn gedrag tot nu toe.

Probleem is dat die manier van leiding geven niet past bij Nederland/ADO of in elk geval niet zo is doorgedrongen bij de directie.

En dat snap ik ook wel, het is lastig vertrouwen op zo'n figuur als hij afspraken niet lijkt na te komen.
Het schijnt begonnen te zijn met Kramer aan Feyenoord te verkopen zonder Wang op de hoogte te houden (cq toestemming) want Wang wilde Kramer richting China schoppen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 25 januari 2016 @ 00:40:29 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159371953
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Morgen groot interview met Wang in de pers waar hij duidelijk maakt dat hij de baas is en absoluut niet gaat verkopen. Niet mee eens, wegwezen dan
Wang gaat gewoon lekker opruiming houden en dan allemaal niet lastige mannetjes neerzetten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 25 januari 2016 @ 08:43:20 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159374114


:D _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159374188
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:43 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

:D _O_
Ziel verkocht.
  maandag 25 januari 2016 @ 09:10:05 #14
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159374376
https://blendle.com/i/de-(...)vkn-20160125-5781388

Ik heb er weinig vertrouwen in allemaal.

Wang heeft het ineens ook over 'zijn bazen' waar hij dingen naartoe moet verantwoorden.

Ado moet dit seizoen al winstgevend zijn (hoe in hemelsnaam? Dat is echt een roze wolk)

En er is gewoon een hoop cultuurproblematiek. In Nederland is een mondelinge overeenkomst ook gewoon een overeenkomst. Dat heeft die Wang niet goed begrepen. En die verkoop van Kramer hoefde hij ook niet van op de hoogte te zijn. Daar kan je als Wang kwaad om zijn, maar het punt is dat wat Wang met Ado wil (zichzelf aan/in China verkopen) niet echt realistisch is.
  Moderator maandag 25 januari 2016 @ 09:13:19 #15
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159374409
quote:
Wang wacht nog met geld voor ADO en sluit 'harde maatregelen' niet uit

De noodlijdende voetbalclub ADO Den Haag wacht op geld uit China, maar de baas in Peking wacht met zijn investering van 3,7 miljoen euro tot hij de club onder controle heeft. ADO heeft de miljoenen die Wang Hui (53) beloofde, al uitgegeven. Wang wil eerst weten waaraan dat geld is opgegaan.


Dat zegt Wang maandag in een interview met de Volkskrant. Blijft ADO dwarsliggen, dan komen er harde maatregelen. Zo sluit Wang vervanging van het huidige management door werknemers die precies doen wat de Chinese eigenaar van de club zegt, niet uit.

Vansen International, het sportmarketingbedrijf waar Wang voorzitter van de raad van bestuur is, luistert op zijn beurt naar diens aandeelhouders. Die zijn volgens Wang 'woedend' door het gedrag van de Haagse sportclub. 'De situatie bij ADO beinvloedt onze bedrijfsstrategie. Investeren we in een voetbalclub en dan worden we uitgescholden! Wat is dat voor investeringsklimaat, vragen de aandeelhouders', aldus Wang.

Hardere baas

Door de crisis dreigt hij zelf ook te worden vervangen door een veel hardere Chinese baas. 'Dan wordt het voor ADO pas echt oncomfortabel. Want voor het einde van dit seizoen willen we ADO winstgevend zien.' Wang zegt dat hij ADO nu nog de hand boven het hoofd houdt. Als de club wegens de penibele financiele situatie afglijdt naar een lagere licentie bij de KNVB, is daar niemand bij gebaat, aldus Wang. 'Zover wil ik het niet laten komen. Ik stuur nu eerst medio februari een Chinees naar Den Haag om zicht te krijgen op de dagelijkse gang van zaken. Die Chinees gaat ze helpen om met China en met de baas in China te communiceren. Als dat geen wederzijds begrip kweekt, stuur ik nog een paar Chinezen naar Den Haag. Zo had ik het niet voor me gezien toen ik eraan begon. Ik wilde juist met de plaatselijke managers werken om van hun ervaring te leren. Maar in het belang van de club kan ik niet anders. Dat ze bij ADO in een jaar tijd geen brug naar ons in China hebben weten te slaan, vind ik zorgwekkend.'

Cruciaal voor Vansen is dat ADO snel met een goed doortimmerd plan komt om de Chinese voetbalmarkt op te gaan. Volgens Wang is de club echter niet eens in staat uit te leggen waar ze een nieuwe kapitaalinjectie uit Peking voor nodig heeft. 'Je kan niet eeuwig aan de borst bij de aandeelhouders liggen. Dat is abnormaal. Wat ik onprettig vind is dat ADO verwacht dat ik verantwoording afleg over geldzaken. Daar heeft het ADO-management niets over te zeggen. Als ik hun salarissen niet uitbetaal hebben ze pas recht van spreken.'
Wanggod _O_

Deze man laat duidelijk niet met zich sollen. :7
Wat een baas.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 25 januari 2016 @ 09:34:56 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159374715


Voor in de OP.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 25 januari 2016 @ 09:39:22 #17
35723 crew  GGMM
pi_159374793
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 09:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Voor in de OP.
:D _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 25 januari 2016 @ 09:47:06 #18
35723 crew  GGMM
pi_159374912
Wat een onzettende baas is Wang.

Ik ben groot fan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159375164
quote:
Ik stuur nu eerst medio februari een Chinees naar Den Haag om zicht te krijgen op de dagelijkse gang van zaken. Die Chinees gaat ze helpen om met China en met de baas in China te communiceren.
Dat zal die faalhazen in Den Haag leren.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_159375339
Dat management wat er nu zit gaat nu echt gigantisch op zijn bek en nu komt er eindelijk aan het licht wat een faalhazen dat zijn. Via de pers communiceren richting de baas, aanklooien en handje ophouden bij de baas zonder zelf een echt goed plan neer te leggen. Kramer verkopen buiten het medeweten van de baas om. Aankoop van Castillo tegenhouden terwijl er nadrukkelijk de wens lag van Wang om die te halen. (Alsof Wang de club daardoor op dat moment zou laten klappen, denk het niet)..
  maandag 25 januari 2016 @ 11:09:44 #21
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159376504
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat zal die faalhazen in Den Haag leren.
Ik heb daar echt totaal geen vertrouwen in. Ik voorzie het volgende scenario.

Chinees klopt aan bij de club. ADO biedt hem een kop koffie met een koekje aan en vraagt: 'Dus, wat wil je weten.'
Daarop zegt de Chinees, 'nou gewoon een beetje kijken hoe het er hier aan toegaat.' Vervolgens wordt die dus met een rondleiding en een gratis kaartje voor de volgende thuiswedstrijd afgescheept.

Twee maanden later vertrekt die Chinees weer terug naar China om daar verslag te doen. 'Ze laten helemaal niets zien, zijn totaal niet open in Den Haag en nemen ons totaal niet serieus.'
En van de andere kant denkt ADO: 'Ze vragen helemaal niets van hoe het er hier aan toegaat, ze zijn totaal niet geïnteresseerd en nemen ons totaal niet serieus.'
pi_159378780
Ik vind voetbal niet zo verschrikkelijk interessant. Maar deze soap is om van te smullen.
  maandag 25 januari 2016 @ 12:59:57 #23
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_159379031
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:48 schreef outcast_within het volgende:
Ik vind voetbal niet zo verschrikkelijk interessant. Maar deze soap is om van te smullen.
Eensch! :9~ Zo wordt voetbal toch nog leuk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 25 januari 2016 @ 13:19:55 #24
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_159379517
De club is naar de klote, zeker als Wang zijn vuist ook daadwerkelijk op tafel gaat slaan.

Ik heb de bankrekening van ADO alvast geblokkeerd voor de eerst volgende automatische incasso voor me seizoenskaart van het nieuwe seizoen. :)
pi_159380497
Het probleem is dat het ADO management heeft doen proberen voor te komen alsof de Chinezen deze club als een soort speeltje, net als de Arabieren en Russen doen, heeft gekocht. Leuk Wang zit op de tribune, speelt een balletje mee, is de grote sugar daddy, geeft ons geld, wij kopen spelers.

Probleem voor ADO is dat Wang ten eerste niet eens echt de grote baas is, ten tweede dat het kopen van ADO onderdeel is van een heel business concept, en ten derde dat het ADO management zich totaal heeft verkeken op de plannen van de Chinezen.

Dit ADO management heeft gewoon zeer helder en duidelijk geen kaas gegeten van wat er nu gebeurt en wat de Chinezen verwachten. Dit management is niet bezig met hoe de club te verkopen in China en dat is wel de bedoeling en de verwachting. Zij hoopten simpelweg op wat extra geld dat ze naar eigen voorkeur konden uitgeven, zo werkt het niet, als je met serieuze zakenpartners te maken hebt.

Het goedkoop schermen van Wang met vage aandeelhouders en de Chinese politiek is natuurlijk ook bluf. Neemt niet weg dat hij dit hele management wel moet vervangen als hij wilt bereiken wat hij wilt bereiken.

De Haagse bluf legt het hier toch een beetje af tegen de Chinees die minder onbeschaafd is dan gedacht en misschien vooral gehoopt door het management van de club.
Algemene Voorwaarden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')