SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ik vind mezelf pro-vluchteling.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:51 schreef Fok-it het volgende:
VInden klinkt toch niet als een feit?![]()
Als ik had gezegd: Een migratiestop is geen pro-argument dan had ik je weggezet
Nou ja dan had ik je alsnog niet weggezet.
Als ik had gezegd: Door dit argument ben je geen pro had ik je weggezet
En dat zie jij als een feit dus? Of een mening?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind mezelf pro-vluchteling..
Ik heb dan ook geen is gebruiktquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Fok-it is anti vluchteling omdat ie geen argumenten overr opvang hebt.
Zou ook niet sterk zijn
Niemand heeft het recht om dat over iemand te betalen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat zie jij als een feit dus? Of een mening?
Antwoord gewoonquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand heeft het recht om dat over iemand te betalen.
Ja, het ligt aan mij he.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:54 schreef Fok-it het volgende:
Laat maar, je snapt mn punt gewoon niet. We kunnen nog 3 miljard topics openen en je snapt het nog niet.
Wat is de relevantie van iets vinden als het nergens op gebasseerd is?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:54 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kanje dat in hemelsnaam zien als een feit?
Jij zal ongetwijfeld, morgen al, genoeg dingen in je dagelijkse leven ergens van vinden, wat nergens gebaseerd op isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van iets vinden als het nergens op gebasseerd is?
Ja inderdaad. Want een discussie voeren op een forum, jeetje. Kan echt niet ditquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:55 schreef Thezappa het volgende:
ik hoop echt dat jullie beide vrouwen zijn
Klopt. Dat dien je te schijden. En zeker niet op iemand te projecteren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zal ongetwijfeld, morgen al, genoeg dingen in je dagelijkse leven ergens van vinden, wat nergens gebaseerd op is
kloptquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Want een discussie voeren op een forum, jeetje. Kan echt niet dit
Nou dan zie je et wel echt heel extreem hoor. Maar als ik zulke dingen tegen jou zeg, dan projecteer ik niks. Zet ik je niet weg. Veroordeel ik je niet. Enz enz enzquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Dat dien je te schijden. En zeker niet op iemand te projecteren.
Zal ik onthouden als je weer eens anti-vluchtelingen over 1 kamp scheert.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dan zie je et wel echt heel extreem hoor. Maar als ik zulke dingen tegen jou zeg, dan projecteer ik niks. Zet ik je niet weg. Veroordeel ik je niet. Enz enz enz
Dat doe ik gewoon zonder bedoelingen
Die heb ik niet. Heb ik al 10x eerlijk toegegevenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:57 schreef Insomnia_ het volgende:
1 valide argument voor vluchtelingen en ik ben om.
je 10e kans.
Waar gaat deze discussie dan om?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Heb ik al 10x eerlijk toegegeven
Daar hoef jij je dan geen zorgen om te maken als proquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal ik onthouden als je weer eens anti-vluchtelingen over 1 kamp scheert.
waar scheer ik mensen over 1 kamp?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hoef jij je dan geen zorgen om te maken als pro
Zeg ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar scheer ik mensen over 1 kamp?
Wat insinueer je dan?quote:
Dit heb ik verder al 20 keer aangegeven. Maar je blijft dit maar vragen, en je blijft er maar op doorgaan terwijl ik je allang het antwoord heb gegeven.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat insinueer je dan?
Lees je eens in over het gene wat je wil propageren.
Ja, als je zo begint heeft het weinig zin inderdaadquote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geloof in zeemeerminnen in de bomen hier.
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je zo begint heeft het weinig zin inderdaad
Omdat ik de arrogantie niet durft te hebben ergens een mening over te hebben als ik er geen verstand van heb.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:05 schreef Fok-it het volgende:
Verder heb je nog steeds geen concreet antwoord geegeven op de vraag waarom jij vinden niet associeert met een mening maar met een feit
Ah, dus het is wel een meningquote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik de arrogantie niet durft te hebben ergens een mening over te hebben als ik er geen verstand van heb.
Dan hoef je dus niet te zeggen dat ik feiten verkondig want dan doe ik niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, jij vind dat die telt. Ik niet.
Oke, dan verschillen we daarin van menign.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan hoef je dus niet te zeggen dat ik feiten verkondig want dan doe ik niet.
Oh, dus een mening die niet strookt met jouw optiek is onzin? Okequote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke, dan verschillen we daarin van menign.
Dan verkondig je onzin.
Euh, een mening die nergens opgebaseerd is onzin.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, dus een mening die niet strookt met jouw optiek is onzin? Oke
En 3 topics geleden heb ik al gezegd waarop ik mijn mening in deze baseerde. Toen heb je al gezegd dat je die redenen gelijk stemde aan niks dus hadden we al kunnen stoppen met deze discussie maargoedquote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Euh, een mening die nergens opgebaseerd is onzin.
Dat klopt, maar jij verkondigd graag meningen die niet op feiten zijn gebasseerd. Dan blijk ik daar wel op reageren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En 3 topics geleden heb ik al gezegd waarop ik mijn mening in deze baseerde. Toen heb je al gezegd dat je die redenen gelijk stemde aan niks dus hadden we al kunnen stoppen met deze discussie maargoed
Meningen zijn nooit op feiten gebaseerd. Anders is eht een feit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jij verkondigd graag meningen die niet op feiten zijn gebasseerd. Dan blijk ik daar wel op reageren.
En je vergelijkt die meningen dan met elkaar wie het dichtsbij de waarheid zit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meningen zijn nooit op feiten gebaseerd. Anders is eht een feit.
Je kan je mening wel kracht bijzetten door feitelijke bronnen te gebruiken. Maar een mening is opzichzelf staand nooit een feit
En jouw mening zal feitelijk gezien dan ook het dichtst bij de waarheid liggen, maar dat heb ik nu ook niet ontkentquote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je vergelijkt die meningen dan met elkaar wie het dichtsbij de waarheid zit.
Zo werkt wetenschap.
Oke. En wat is het doel van jouw mening dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jouw mening zal feitelijk gezien dan ook het dichtst bij de waarheid liggen, maar dat heb ik nu ook niet ontkent
Maar dat wist je al, want ik hang de afgelopen maanden niet in elke discussie een ander standpunt aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Want als ik dat wist was ik gelijk overgestapt, omdat ik het liefst naar een oplossing zoek.
Ik bedoel. Als ik wist dat mijn mening niet op feiten was gebasseerd, dan hing ik nu jouw standpunt aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat wist je al, want ik hang de afgelopen maanden niet in elke discussie een ander standpunt aan.
Nja, dat is logisch inderdaad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik bedoel. Als ik wist dat mijn mening niet op feiten was gebasseerd, dan hing ik nu jouw standpunt aan.
Eigenlijk wel. Aangezien mijn mening een stuk minder pro is geworden dan pakweg een half jaar geledenquote:
En mijn mening is nog altijd even pro als altijd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Aangezien mijn mening een stuk minder pro is geworden dan pakweg een half jaar geleden
Ja, ik vind ook dat jij mijn mening als onzin mag bestempelenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En mijn mening is nog altijd even pro als altijd.
Maar toch vind jij dat je daar een mening op los kan laten.
Dat zal ik nooit doen, mits het te beargumenteren is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook dat jij mijn mening als onzin mag bestempelen
Dat heb je net gezegd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit doen, mits het te beargumenteren is.
Nee oke, je vind het geen mening. Maar ik wel. Dus voor mij bestempel je het als onzin. Maar okequote:
Omdat het net zo is als kerstkransjes geloven op de maan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee oke, je vind het geen mening. Maar ik wel. Dus voor mij bestempel je het als onzin. Maar oke
Als iemand dat oprecht vind is dat een mening ja. Hoeft hij geen enkele juistheden voor te verkondigenquote:
En is het relevant?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als iemand dat oprecht vind is dat een mening ja. Hoeft hij geen enkele juistheden voor te verkondigen
Het enige verschil met wie?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige verschil is dat ik wel naar iedere mening wil luisteren.
Het is niet relevant nee. Maar een mening hebben over een politieke kwestie is wel wat anders dan een sprookje. OF het nou rationeel beargumenteerd word of niet blijft daar een verschil tussen zittenquote:
Nee, een politieke mening nergens op beargumenteerd zit totaal geen verschil in met tegen/voor iets zijn zonder argumentatie.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet relevant nee. Maar een mening hebben over een politieke kwestie is wel wat anders dan een sprookje. OF het nou rationeel beargumenteerd word of niet blijft daar een verschil tussen zitten
Jij vind hem nergens op gebaseerdquote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, een politieke mening nergens op beargumenteerd zit totaal geen verschil in met tegen/voor iets zijn zonder argumentatie.
Een mening gebasseerd op wetenschap is altijd ergens opgebasseerd.quote:
Ik geloof alleen dat iedereen zijn mening wel wil onderbouwen. Jij niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:30 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed daar komen we toch niet uit. Als jij dat nergens op gebaseerd vind en ik wel dan maakt het verder weinig uit
Natuurlijk. Zit alleen een verschil tussen willen en kunnenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof alleen dat iedereen zijn mening wel wil onderbouwen. Jij niet?
Kunnen kan iedereen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zit alleen een verschil tussen willen en kunnen
En onderbouwen hun het wel met feiten volgens jou dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Pvda/sp onderbouwen hun mening over asielzoekers ook.
Ben ik het er mee eens, hell no.
Maar een argumentatie is het wel.
Ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En onderbouwen hun het wel met feiten volgens jou dan?
Maar dat deed je aan het begin zelf ookquote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:33 schreef Insomnia_ het volgende:
De toekomst interpreteren kan niemand verder.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat deed je aan het begin zelf ook
Ik snap je voorbeelden heus wel hoor. En je hebt dan ook gelijk dat het veel minder ergens gebaseerd op is dan als ik op die vraagstukken een antwoord hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:37 schreef Insomnia_ het volgende:
De vergrijzing is ook iets wat pro vluchtelingen kan gelden.
Pakt dat goed uit? Ik kan het niet weten. Ik denk het niet op de statistieken die we hebben, maar als jij dat zo kan ombuigen dat dat zo is.
Dat is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap je voorbeelden heus wel hoor. En je hebt dan ook gelijk dat het veel minder ergens gebaseerd op is dan als ik op die vraagstukken een antwoord hoor
Maar dat wil niet zeggen dat ik er dan opeens neutraal in sta zonder mening. Maar oke. Misschien ben ik dan zelf ook zo ongefundeerd als sommige anti`s. Dat kan
Ja maar ik vind je helemaal geen antiquote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het alleen frappant dat ik zo vaak de anti rol moet aannemen hierin.
Terwijl ik dat niet ben.
Maar wel voor beide kanten vrij normale argumenten kan aanvoeren.
Waarom heb je het dan gelijk over "wij moeten dit en dat als land"quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik vind je helemaal geen antiOok met die opmerking niet, als dat zo overkwam dan sorry, maar voor mijn gevoel was dat gewoon een redelijk neutrale opmerking maar ja.
Ik zei alleen dat ik dat niet echt over vond komen als een pro-argument. Maar daarmee maak ik jou niet meteen anti?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Of als je niet tegen een vluchtelingen stop ben, ben je tegen vluchtelingen.
Ik vind je daarin wel gelijk je eigen mening doordrukken. Die ik persoonlijk nooit heb als ik het niet kan beargumenteren, maar misschien verschillen we daarin.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik dat niet echt over vond komen als een pro-argument. Maar daarmee maak ik jou niet meteen anti?
En ik zal me wellicht iets te snel verwoorden alsof ik feiten wil verkondigen maar dat bedoel ik dan niet meteen alsof het ook echt een feit is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan gelijk over "wij moeten dit en dat als land"
Dat siert je ook wel hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien een vershcil in karakter. Ik zal nooit een mening uiting over iets waar ik me niet in heb ingelezen.
Ty.quote:
Ik zal dan ook niet ontkennen dat ik graag overal een mening over wil hebben/creëren ook al ben ik niet net zo goed ingelezen als degene waarmee ik een discussie voerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ty.
En ik vind dat niet verkeerd in elk debat.
Ik houd me ook vaak genoeg buiten bepaalde discussies.
Nou ja, en dan mag je best weten dat ik daar alleen waarde aan hecht als daar feitelijk over nagedacht is. En ik vind dat in deze te weinig worden gedaan. Terwijl ik jou bij vrijwel elk onderwerp juist wel onderbouwde meningen vind hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal dan ook niet ontkennen dat ik graag overal een mening over wil hebben/creëren ook al ben ik niet net zo goed ingelezen als degene waarmee ik een discussie voer
Weet ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Terwijl het juist een onderwerp is waaruit vanuit het verstand moet worden gehandeld ipv de onderbuik van beide kanten
Ik ben op dit gebied juist vrij links als immigrantenkind. Maar het moet wel realistisch zijn en voor iedereen het beste.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 05:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik kan je ook niet zeggen waar die onderbuik vandaan komt, echt niet.
Misschien is het wel dat ik onbewust weet dat je gelijk hebt, maar dat dat strookt tegen de rest van mijn veelal linkse opvattingen dat ik moeite heb om dat voor mezelf toe te geven ofzo
Je wordt door het politieke spectrum waarje je in bevind wel een bepaalde richting in geduwd jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 06:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Komt ook door de media dat ieder "progressief links" nu voor vluchtelingen moet zijn.
Daar heb ik weinig mee op, persoonlijk. Kijk gewoon naar de meest valide punten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 06:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt door het politieke spectrum waarje je in bevind wel een bepaalde richting in geduwd ja
Dagdagquote:Op zaterdag 23 januari 2016 06:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig mee op, persoonlijk. Kijk gewoon naar de meest valide punten.
Maar ik ga de boel hier naar huis dirigeren.
Trusten.
Ik moet vroeg opstaan iedere dag.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 07:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Lekker leven. Om 7 uur moet ik beginnen. Vandaag dus.
Ja dat is wel zo.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 07:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je bent wel eerder klaar.
Overigens moet ik vandaag ook werken. Open dag.
Ja dat is dus wel geluk hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe weten zij nou welke boeken jij leuk vindt?
halloquote:
Sterkte lieverdquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, al paar dagen maar zit er op dit moment heel erg doorheen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, al paar dagen maar zit er op dit moment heel erg doorheen.
Vrouwen en mannen als categorieen vind ik wel stom. Krijg je als vrouw dan alleen van die Heleen van Rooyen en Fifty Shades achtige boeken? Dan zou ik liever op genre kiezen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is dus wel geluk hebben
Vijf boeken kiezen zij uit en je kan zelf nog kiezen welk pakket je daarbij wilt hebben, vrouwen, mannen of literair.
Maar je mag ze dus niet zelf kiezen nee.
Maar er zit vast wel altijd 1 boek bij die je leuk vindt en dan is 2,99 al niet meer duur.
Heb jij nu ook zo'n pakket?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is dus wel geluk hebben
Vijf boeken kiezen zij uit en je kan zelf nog kiezen welk pakket je daarbij wilt hebben, vrouwen, mannen of literair.
Maar je mag ze dus niet zelf kiezen nee.
Maar er zit vast wel altijd 1 boek bij die je leuk vindt en dan is 2,99 al niet meer duur.
Knuffel.quote:
je zei geen hallo tegen mijquote:
omg crackiequote:
Je kunt als vrouw ook het mannenpakket kiezenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen en mannen als categorieen vind ik wel stom. Krijg je als vrouw dan alleen van die Heleen van Rooyen en Fifty Shades achtige boeken? Dan zou ik liever op genre kiezen.
Ja jullie hebben wel gelijk hoor, per genre zou beter zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij nu ook zo'n pakket?
Er zouden wel wat meer pakketten moeten komen bijv fantasy, thriller, informatief, biografie, historisch etcetera of een gemixed pakket.
Ik weet niet wat ik me voor moet stellen bij een Mannen pakket
Ja, snap ik. Maar toch vind ik het een rare indeling.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kunt als vrouw ook het mannenpakket kiezen
[..]
Ja jullie hebben wel gelijk hoor, per genre zou beter zijn.
http://www.survio.com/survey/d/W9H9P1E5H5C6I3H5J
Via die link heb ik het 1x gratig gekregen, ff een enquête invullen en toen kreeg ik het.
hoiquote:
Discriminerend voor otherkinquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar toch vind ik het een rare indeling.
Ja, per genre zou ook beter zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar toch vind ik het een rare indeling.
Tom Clancy?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit nu echt even te denken wat nou typische mannen boeken zijn. Thrillers? maar vrouwen vinden dat toch ook leuk?
of de verzamelde columns van Johan Derksen en Jeremy Clarkson ofzo
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Discriminerend voor otherkin
https://www.ellyschoice.nlquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit nu echt even te denken wat nou typische mannen boeken zijn. Thrillers? maar vrouwen vinden dat toch ook leuk?
of de verzamelde columns van Johan Derksen en Jeremy Clarkson ofzo
wel okequote:
Ja okay, zo werkenquote:
blehhhquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja okay, zo werkenEn ik wil eigenlijk alleen maar in bed liggen
Ruilen? Ik zou wel werk willen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja okay, zo werkenEn ik wil eigenlijk alleen maar in bed liggen
chill, dan heb ik een relatiequote:
ik zie dat je op de site ook al een review hebt gegeven :squote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:31 schreef supersof het volgende:
[..]
https://www.ellyschoice.nl
ff naar beneden scrollen
al had ik wel andere boeken dan die daar staan ;s
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik zie dat je op de site ook al een review hebt gegeven :s
hahahaha ja ik ben FANquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik zie dat je op de site ook al een review hebt gegeven :s
Ja klopt en daar zaten best leuke boeken inquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
mobiel in de trein laadt de pagina niet erg goed trouwens dus ik kan over de titels niet veel zeggen.
Maar jij hebt dus zo'n vrouwenpakket sof?
Snap ik wel. Zou ook liever zelf uitzoeken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:46 schreef Crack_ het volgende:
Mooie prijs wel ja, maar ik kan er persoonlijk niet tegen als al mn boeken worden uitgezocht.
Af en toe is wel leuk, omdat je dan toch bij boeken komt die je zelf nooit zou uitzoekenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik wel. Zou ook liever zelf uitzoeken.
O, mijn hele leven ruilen? Dan woon je bij mijn moeder en heb je een dikke snee in je buik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
chill, dan heb ik een relatie
met heppie
Hoe is het met je buikje eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:50 schreef Fera het volgende:
[..]
O, mijn hele leven ruilen? Dan woon je bij mijn moeder en heb je een dikke snee in je buik.
Maar er is altijd wel 1 die leuk is lijkt me. Of je probeert eens wat anders. Het is toch maar drie euroquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:46 schreef Crack_ het volgende:
Mooie prijs wel ja, maar ik kan er persoonlijk niet tegen als al mn boeken worden uitgezocht.
Dat lijkt mij ook wel jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar er is altijd wel 1 die leuk is lijkt me. Of je probeert eens wat anders. Het is toch maar drie euro
Zit nog een aardig gat in waar spul uit komt. Maar verder gaat het wel goed. Alleen pijn als ik teveel doe op een dag. Ik overschat kleine klusjes nog wel eens.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe is het met je buikje eigenlijk?
Valt tegen zeg, hoe veel tijd zoiets kost.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit nog een aardig gat in waar spul uit komt. Maar verder gaat het wel goed. Alleen pijn als ik teveel doe op een dag. Ik overschat kleine klusjes nog wel eens.
Er zat gewoon veel wondvocht. En de wond was eerst dicht, tot dat de hond van mijn moeder erop sprong.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 11:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Valt tegen zeg, hoe veel tijd zoiets kost.
Haha ik zou inderdaad ook niet constant denken, "ik mag niet meer dan 5 kilo tillen."quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zat gewoon veel wondvocht. En de wond was eerst dicht, tot dat de hond van mijn moeder erop sprong.![]()
Maar nu is het wel goed dat hij een beetje open is. Het moet er toch uit. Minder kans op een abces in ieder geval.
Maar ik mag sowieso 6 weken lang (nu nog 3) niks zwaarder dan 5 kilo tillen. Deed het soms wel omdat ik er niet bij nadacht. Irritant is dat.
Nou ja, dat hondje is dus 8 kilo. En die tilde ik normaal altijd op om te knuffelen. Dus dat vergeet je dan. Of een volle wasmand, zak hondenbrokken, aardappelen. Dat soort dingen. De stofzuiger.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha ik zou inderdaad ook niet constant denken, "ik mag niet meer dan 5 kilo tillen."
Ik weet trouwens ook niet eens wat ik dan niet zou mogen tillen ofzo, ben zo slecht in dingen inschatten qua gewicht en lengte
Klinkt wel pijnlijk, opengesprongen en alles brrrquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zat gewoon veel wondvocht. En de wond was eerst dicht, tot dat de hond van mijn moeder erop sprong.![]()
Maar nu is het wel goed dat hij een beetje open is. Het moet er toch uit. Minder kans op een abces in ieder geval.
Maar ik mag sowieso 6 weken lang (nu nog 3) niks zwaarder dan 5 kilo tillen. Deed het soms wel omdat ik er niet bij nadacht. Irritant is dat.
Het is niet zo erg als het lijkt. Niet de hele wond sprong open. Alleen aan beide uiteinden. En daarvan is er één alweer dicht.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt wel pijnlijk, opengesprongen en alles brrr![]()
Ik heb geen idee hoe die wond er uberhaupt uitzietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is niet zo erg als het lijkt. Niet de hele wond sprong open. Alleen aan beide uiteinden. En daarvan is er één alweer dicht.
Het is een snee van 10-15 cm. Maar ik maak pics zodra hij dicht is. Ik vind dat open gaatje zelf een beetje eng.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe die wond er uberhaupt uitziet, had je pics gemaakt?!
Open gaatje, klinkt wel kjoetquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een snee van 10-15 cm. Maar ik maak pics zodra hij dicht is. Ik vind dat open gaatje zelf een beetje eng.
Ik vind het creepy en fascinerend tegelijkertijd.quote:
Watquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:17 schreef supersof het volgende:
Maar kan je dan echt de binnenkant van je buik zien ofzo. Ik zou echt bang zijn dat er dan iets uit 'valt'
Ja ik heb geen idee wat ik me moet voorstellenquote:
Nee, zo groot is dat gat niet. Mijn organen liggen ook niet bloot of zo.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:17 schreef supersof het volgende:
Maar kan je dan echt de binnenkant van je buik zien ofzo. Ik zou echt bang zijn dat er dan iets uit 'valt'
Ze lagen ook wel bloot. Anders kon die blindedarm er ook niet uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:28 schreef Crack_ het volgende:
Had een keer zo'n boek gelezen van vrouw die werd verkracht en toen buik opengesneden en daarvan lagen organen wel bloot. Brr, maar overleefd.
Ja, eruit. Hangend, vast houden met je handje.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze lagen ook wel bloot. Anders kon die blindedarm er ook niet uit.
Had wel een filmpje van de operatie willen zien.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, eruit. Hangend, vast houden met je handje.
Hahaha, even voelen
??????quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, even voelen
En dan op Facebook zetten?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Had wel een filmpje van de operatie willen zien.
Dat is wel erg intiem. Al mijn vrienden mijn binnenste laten zien.quote:
Ben vooral benieuwd wat mensen erop zeggenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel erg intiem. Al mijn vrienden mijn binnenste laten zien.
Ik wil voeluuuuh!!!1!1!1!11quote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, even voelen
Of foto's van je bevalling posten. Een shot van je punani als het hoofdje zichtbaar is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd wat mensen erop zeggen
aahhhhwquote:
doen mensen datquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Of foto's van je bevalling posten. Een shot van je punani als het hoofdje zichtbaar is.
Lekker ding is het ook.quote:
Ik denk het niet.quote:
Hij is in slaap gevallenquote:
JA, en zweethanden dus nu zit ik onder haartjes gmeueuequote:
Mag niet in huis van nu? Komt later wel Sofje!quote:
Gewoon replyen met een plaatje van een verse drol die net door je kringspier heen dringt 'Ik heb net ook een zware bevalling gehad'quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Of foto's van je bevalling posten. Een shot van je punani als het hoofdje zichtbaar is.
De mijne willen niet op schootquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij is in slaap gevallen![]()
. Ligt nu beetje opgerold op mn schootje. Zo kjoetie.
[..]
JA, en zweethanden dus nu zit ik onder haartjes gmeueue.
[..]
Mag niet in huis van nu? Komt later wel Sofje!![]()
En dan knuffeleeeen
Nee mag niet helaas, en huisgenoot is ook allergischquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij is in slaap gevallen![]()
. Ligt nu beetje opgerold op mn schootje. Zo kjoetie.
[..]
JA, en zweethanden dus nu zit ik onder haartjes gmeueue.
[..]
Mag niet in huis van nu? Komt later wel Sofje!![]()
En dan knuffeleeeen
ah shitquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zit in de trein maar ik heb pijnnnn
En geen ibuprofen in mijn tas
Hoe lang ga je er nog mee rondlopen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ja ik ben over 2 uurtjes daar, moet nog maar evenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ah shitKan je niet ergens eruit en snel kopen? Naja ligt er ook aan hoelang je moet. Ga je naar KS?
Voor eeuwig denk ikquote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe lang ga je er nog mee rondlopen?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
Haha dat lijkt me gek. Ik had ooit eens hechtingen aan de binnenkant van mijn lip. En toen had ik een slaapfeestje van een vriendinnetje (quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:39 schreef Fera het volgende:
Ik heb trouwens nog twee sneetjes in mijn buik, van de kijkoperatie. En daar zit van dat oplosbare hechtingsdraad in. Alleen zijn die sneetjes allang dicht, maar dat oplosbare draad lost niet op. Dus nu voel ik harde stukjes draad onder mijn huid.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me gek. Ik had ooit eens hechtingen aan de binnenkant van mijn lip. En toen had ik een slaapfeestje van een vriendinnetje () maar ik durfde niet te slapen omdat ik bang was dat ik zou stikken in die draadjes
Awww, schattig.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me gek. Ik had ooit eens hechtingen aan de binnenkant van mijn lip. En toen had ik een slaapfeestje van een vriendinnetje () maar ik durfde niet te slapen omdat ik bang was dat ik zou stikken in die draadjes
Nee dat kon ik toen nog niet, kleine sofjequote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je toen de hele nacht doorgehaald?
Wat zou jij zijn als je op die schoot zat?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
Rodin ziet er altijd zo enorm comfy uit.
Blij natuurlijk. Jammer dat wij geen katje kunnen nemen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat zou jij zijn als je op die schoot zat?
Kaneel kan er niet tegen toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blij natuurlijk. Jammer dat wij geen katje kunnen nemen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:52 schreef Fera het volgende:
Ik voel ineens scherpe steken in mijn buik.
Het is alweer weg. Maar ben wel snel panisch als daar iets gebeurt.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij heeft vast een mooi innerlijk
Of een goedbetaalde IT baan. Soort Gates Jr.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of geldquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meisje ziet er niet uit als een golddigger.. denk dat ze hem gewoon "cute" en grappig vindtquote:
het was een grapjequote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:06 schreef Onnoman het volgende:
[..]
meisje ziet er niet uit als een golddigger.. denk dat ze hem gewoon "cute" en grappig vindt
en dat ze in hem een "normale" jongen ziet
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:09 schreef Trollscience het volgende:
misschien heeft hij gwn een monstercock
integendeel.. volgens mij heeft ze nervosaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
Naast hem lijkt ze wel een beetje dik
Hij is vies ecto, zij is beetje dikker dan optimaal maar niet viesdik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
integendeel.. volgens mij heeft ze nervosa
Naast hem lijkt iedereen dik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
Naast hem lijkt ze wel een beetje dik
Hmmm. Ik weet niet of mijn ex dat erg vond.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me zo erg om man te zijn en zo mager.
Als elk meisje je omver kan duwen lijkt dat me toch matig. Zoals bij OFquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik weet niet of mijn ex dat erg vond.
vrouw en mager is ook niet je van hetquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Ik weet niet of mijn ex dat erg vond.
Mwah, hij was wel sterker dan hij eruit zag.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als elk meisje je omver kan duwen lijkt dat me toch matig. Zoals bij OF
Daar zeg ik ook niks over?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:15 schreef Onnoman het volgende:
[..]
vrouw en mager is ook niet je van het
Haha, Opso is een vetzakquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij ben ik aangekomen ik durf niet oo weegschaal te staan hhh
Minder chocolade eten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Zie je Opso, dat krijg ik niet voor elkaar bij haar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
Nee grapje hoor Opso, ik denk dat ik je nog zou geven :$
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie je Opso, dat krijg ik niet voor elkaar bij haar.
Blijf dan ook van al die chocolade afquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Neverquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijf dan ook van al die chocolade af [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |