SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ik vind mezelf pro-vluchteling.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:51 schreef Fok-it het volgende:
VInden klinkt toch niet als een feit?![]()
Als ik had gezegd: Een migratiestop is geen pro-argument dan had ik je weggezet
Nou ja dan had ik je alsnog niet weggezet.
Als ik had gezegd: Door dit argument ben je geen pro had ik je weggezet
En dat zie jij als een feit dus? Of een mening?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind mezelf pro-vluchteling..
Ik heb dan ook geen is gebruiktquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Fok-it is anti vluchteling omdat ie geen argumenten overr opvang hebt.
Zou ook niet sterk zijn
Niemand heeft het recht om dat over iemand te betalen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat zie jij als een feit dus? Of een mening?
Antwoord gewoonquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand heeft het recht om dat over iemand te betalen.
Ja, het ligt aan mij he.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:54 schreef Fok-it het volgende:
Laat maar, je snapt mn punt gewoon niet. We kunnen nog 3 miljard topics openen en je snapt het nog niet.
Wat is de relevantie van iets vinden als het nergens op gebasseerd is?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:54 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kanje dat in hemelsnaam zien als een feit?
Jij zal ongetwijfeld, morgen al, genoeg dingen in je dagelijkse leven ergens van vinden, wat nergens gebaseerd op isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van iets vinden als het nergens op gebasseerd is?
Ja inderdaad. Want een discussie voeren op een forum, jeetje. Kan echt niet ditquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:55 schreef Thezappa het volgende:
ik hoop echt dat jullie beide vrouwen zijn
Klopt. Dat dien je te schijden. En zeker niet op iemand te projecteren.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zal ongetwijfeld, morgen al, genoeg dingen in je dagelijkse leven ergens van vinden, wat nergens gebaseerd op is
kloptquote:Op zaterdag 23 januari 2016 04:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Want een discussie voeren op een forum, jeetje. Kan echt niet dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |