SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Als het objectieve media zou zijn niet nee.quote:
Jij wil reacties verwijderen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het objectieve media zou zijn niet nee.
De meeste kunnen echter geen objectieve bron in hun OP plaatsen
Ik ook, maar ik denk in een andere dan jijquote:
Maar wacht. Heb je het nu over de fp of forum?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het objectieve media zou zijn niet nee.
De meeste kunnen echter geen objectieve bron in hun OP plaatsen
Truffels of zo? Ben nog onervaren wat betreft trips.quote:
Ik wil niks verwijderen. Maar als het geen gefundeerd nieuwsartikel is dan ruik ik alleen een hoop haatzaaierijquote:
FOK! biedt altijd bronnen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil niks verwijderen. Maar als het geen gefundeerd nieuwsartikel is dan ruik ik alleen een hoop haatzaaierij
Forumquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar wacht. Heb je het nu over de fp of forum?
Ah, drugs.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Truffels of zo? Ben nog onervaren wat betreft trips.
Zit al die trip reports te lezen. Klinkt zo leuk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah, drugs.
Truffels zijn wel vermakelijk
Truffels zijn echt geen fuck aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit al die trip reports te lezen. Klinkt zo leuk.
Gewoon keer naar de smartshop gaanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit al die trip reports te lezen. Klinkt zo leuk.
Ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar op het forum kun je het ook omdraaien.
Er zijn bepaalde users die elke kritiek op vluchtelingen afdoen als dom, ongefundeerd en xenofoob.
Maar de laatste tijd is het met vluchtelingen wel vaak waar? Zelfs als de mainstream media het negeert?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja.
Cirkel he
Want die mensen die dat doen, die zullen zeggen dat ze dat doen omdat de kritiek meestal is:
-Islam is vrede
-Incidentje mensen, doorlopen
Dat is geen kritiek. Dat is inderdaad een behoorlijk domme opmerking, vooral die eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |