SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Is het slaapkamertje bij mijn moeder, daar is al ruim een maand niemand meer geweest, en raam stond blijkbaar de hele tijd op een kier 'voor het luchten'quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:37 schreef supersof het volgende:
jeetje, elf gradenIk vind 20 graden al koud in huis
![]()
Jup, is makkelijk op te lossen. Maar schrok wel, zit je lekker en zak je ineens een centimeter naar benedenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn. Dat zou ik supereng vinden.![]()
Gelukkig zit het niet in de balken. Scheelt wel een hoop.
Brrrr koudquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het slaapkamertje bij mijn moeder, daar is al ruim een maand niemand meer geweest, en raam stond blijkbaar de hele tijd op een kier 'voor het luchten'
Zeker als je lekker aan het poepen bent. Durf je niet meer te bewegen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, is makkelijk op te lossen. Maar schrok wel, zit je lekker en zak je ineens een centimeter naar beneden
Jup, het vertrouwen in de vloer was wel een beetje weg. Maar morgen meteen oplossen, toilet moest sowieso nog aangepakt worden maar dit is helaas wel weer even wat meer werk dan alleen wat vloerbedekking of tegels leggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker als je lekker aan het poepen bent. Durf je niet meer te bewegen.
Maar als je klaar bent weet je ook gelijk dat het goed zit.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, het vertrouwen in de vloer was wel een beetje weg. Maar morgen meteen oplossen, toilet moest sowieso nog aangepakt worden maar dit is helaas wel weer even wat meer werk dan alleen wat vloerbedekking of tegels leggen.
Tja, vrouwen... Koukleumen zijn jullie. Mijn ex ook altijd de kachel op 25 graden, toen die uit huis was kreeg ik ineens 400 euro terug omdat ik minder gestookt hadquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:37 schreef supersof het volgende:
jeetje, elf gradenIk vind 20 graden al koud in huis
![]()
25 vind ik dan weer vies warm. Max. 20 en de rest los ik wel op met dekentjes en vesten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, vrouwen... Koukleumen zijn jullie. Mijn ex ook altijd de kachel op 25 graden, toen die uit huis was kreeg ik ineens 400 euro terug omdat ik minder gestookt had
Jup. Alleen ook nog een vochtprobleempje bij de schoorsteen verhelpen. Schoorsteen is verzadigd met vocht, wordt veroorzaakt door de moederhaard. Over weekje wordt die vervangen voor een CV ketel, wel jammer dat ik de installatiekosten van minimaal 2k meteen moet betalenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als je klaar bent weet je ook gelijk dat het goed zit.
Dat is wel een flinke hap. Ga je trouwens alleen in dat huis wonen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup. Alleen ook nog een vochtprobleempje bij de schoorsteen verhelpen. Schoorsteen is verzadigd met vocht, wordt veroorzaakt door de moederhaard. Over weekje wordt die vervangen voor een CV ketel, wel jammer dat ik de installatiekosten van minimaal 2k meteen moet betalenDat kan tegenwoordig niet meer bij de maandelijkse bedragen worden opgeteld.
Jup, warme kleding, dekentjes... Genoeg optiesquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:43 schreef Fera het volgende:
[..]
25 vind ik dan weer vies warm. Max. 20 en de rest los ik wel op met dekentjes en vesten.
hahaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, vrouwen... Koukleumen zijn jullie. Mijn ex ook altijd de kachel op 25 graden, toen die uit huis was kreeg ik ineens 400 euro terug omdat ik minder gestookt had
Ik ga daar alleen wonen inderdaad. Een heel huis voor mezelfquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke hap. Ga je trouwens alleen in dat huis wonen?
Lekker hoor. Heb je trouwens ook een eigen topic in K&W? Ik vind het altijd leuk om die voortgang te zien.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga daar alleen wonen inderdaad. Een heel huis voor mezelf
woowww, had ik dat maarquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga daar alleen wonen inderdaad. Een heel huis voor mezelf
Ah zoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaalleen overdag hoor, 's nachts verwarming uit en raam open
ja dat stel ik ook zolang mogelijk uitquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah zoIk heb 's nachts kachel op 13 graden staan, koude slaapkamer werkt voor mij het beste. Alleen lastig opstaan als ik dan onder de warme deken weg moet
Zeker, ik blijquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker hoor. Heb je trouwens ook een eigen topic in K&W? Ik vind het altijd leuk om die voortgang te zien.
Uitstellen inderdaad. Ik heb niet voor niets vier wekkers ingesteld op mijn telefoon. Ik kom anders gegarandeerd te laat op het werk omdat ik dan weer in slaap dommel terwijl de wekker niet op sluimeren staatquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat stel ik ook zolang mogelijk uitbah bah. Gelukkig is het vijf stappen naar mijn zachte badjas
Heel groot houd ik niet eens van. Zolang het maar niet krap aanvoelt. Je moet het tenslotte ook zelf schoonhouden (dat zou in mijn geval zo zijn in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Zeker, ik blijHet is geen heel groot huis maar is wel vrijstaand en zit een leuk lapje grond bij. Ik heb geen eigen topic
Kan hier ook wel wat posten. Moet ze alleen even van telefoon halen en op server zetten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel groot houd ik niet eens van. Zolang het maar niet krap aanvoelt. Je moet het tenslotte ook zelf schoonhouden (dat zou in mijn geval zo zijn in ieder geval).
Aww jammer. Komen er nog wel meer pics? Ergens?
Alleen als je die moeite wil doen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan hier ook wel wat posten. Moet ze alleen even van telefoon halen en op server zetten.
tien minuten sluimeren voelt aan als tien seconde. Helaasquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Uitstellen inderdaad. Ik heb niet voor niets vier wekkers ingesteld op mijn telefoon. Ik kom anders gegarandeerd te laat op het werk omdat ik dan weer in slaap dommel terwijl de wekker niet op sluimeren staat
Na teveel sluimeren voel ik me alleen maar minder wakker.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:56 schreef supersof het volgende:
[..]
tien minuten sluimeren voelt aan als tien seconde. Helaas![]()
Trusten sofje.quote:
ja klopt, beter gewoon wakker blijvenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Na teveel sluimeren voel ik me alleen maar minder wakker.
wat zei diequote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn verhuurder is echt een grote idioot.
Hij wil er asap nieuwe mensen in.quote:
beetje kinderachtig van mquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij wil er asap nieuwe mensen in.
Morgen maar even langs.
Oude behang in trapgat verwijderd:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw behang aangebracht in trapgat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laminaat voor in de hobby/werkkamer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een kamer waar ik nog geen doel voor heb gevonden, is eerst opslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overloop, als eerste gefatsoeneerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vloer van de slaapkamer welke vervangen moet worden voor laminaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kozijn herstel, wordt komende zomer vervangen voor kunststof:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kozijnen schuren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behang van de muren krabben in de hobby/werkkamer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw behang aangebracht in de hobby/werkkamer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trapgat vanaf de zolder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook nog wat sneeuw gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar, ga wel even bij hem langs om even in person te praten.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
gewoon wapenloos.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
niet je boksbeugels vergeten he insoAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Sowiesoquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind die smiley echt cuteHad je mijn avontuur nog meegekregen?
![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Oude behang in trapgat verwijderd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw behang aangebracht in trapgat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laminaat voor in de hobby/werkkamer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een kamer waar ik nog geen doel voor heb gevonden, is eerst opslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overloop, als eerste gefatsoeneerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vloer van de slaapkamer welke vervangen moet worden voor laminaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kozijn herstel, wordt komende zomer vervangen voor kunststof:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kozijnen schuren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behang van de muren krabben in de hobby/werkkamer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw behang aangebracht in de hobby/werkkamer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trapgat vanaf de zolder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook nog wat sneeuw gehad
Leuk! Aardig tuintje nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit welk jaar is dat huis? Dat plafond wat zo schuin afloopt lijkt namelijk precies op wat mijn moeder hier heeft.
![]()
Zelf zou ik niet zoveel behangen. Liever sauzen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En dan ga ik even afwassen om half twee.Was toch meer werk dan het leek.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Sauzen heb ik op de begane grond al gedaan, keuken en woonkamer ^^ Alleen geen foto van. Huis is uit 1962quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk! Aardig tuintje nog.Uit welk jaar is dat huis? Dat plafond wat zo schuin afloopt lijkt namelijk precies op wat mijn moeder hier heeft.
![]()
Zelf zou ik niet zoveel behangen. Liever sauzen.![]()
![]()
Ah oké. Dit huis is uit de jaren '50 dacht ik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Sauzen heb ik op de begane grond al gedaan, keuken en woonkamer ^^ Alleen geen foto van. Huis is uit 1962A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mijn afwas staat er al bijna een weekquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:38 schreef Fera het volgende:
En dan ga ik even afwassen om half twee.Was toch meer werk dan het leek.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn afwas staat er al bijna een week
Walgelijk.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn afwas staat er al bijna een weekAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Kanker viesquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn afwas staat er al bijna een week![]()
Ach die paar bordenquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Kom het geregeld tegen op Funda... Het is puur sier, als ik op zolder ben dan is er nog meer dan genoeg ruimte over ten opzichte van het dak.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah oké. Dit huis is uit de jaren '50 dacht ik.![]()
Je bent zelf kankiviesquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik weet niet waarom, maar ergens vind ik het wel wat hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Kom het geregeld tegen op Funda... Het is puur sier, als ik op zolder ben dan is er nog meer dan genoeg ruimte over ten opzichte van het dak.
Dat zal wel loslopenquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Het heeft ook wel wat, geeft het toch iets minder een hokjes gevoelquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ergens vind ik het wel wat hebben.![]()
![]()
Welk?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:35 schreef bondage het volgende:
[..]
SowiesoHad je mijn avontuur nog meegekregen?
![]()
Pff, wat ben ik mad.
Zo nog even lezen dat Stijn de eredivisie afkraakte. Dat deed me deugd.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Als Stijn de Eredivisie begint af te kraken weet je dat shit aan isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Pff, wat ben ik mad.
Zo nog even lezen dat Stijn de eredivisie afkraakte. Dat deed me deugd.![]()
Dat klopt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Stijn de Eredivisie begint af te kraken weet je dat shit aan isAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Wat deed jij daar nou? Had je echt niks beters te doen dan Groningen te kijken?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Pff, wat ben ik mad.
Zo nog even lezen dat Stijn de eredivisie afkraakte. Dat deed me deugd.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Haha, denken dat ik dat keek.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat deed jij daar nou? Had je echt niks beters te doen dan Groningen te kijken?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik heb in maanden geen eredivisie wedstrijd gezien buiten feyenoord.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
ik kijk het nooitquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb in maanden geen eredivisie wedstrijd gezien buiten feyenoord.
alleen samenvattingen, live kijken is saai![]()
Net op de schotel wel een prachtig programma gezien op veronica.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Wat?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Net op de schotel wel een prachtig programma gezien op veronica.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Jij keek ER toch Sked? Heb je gister The Island gezien?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Stijn de Eredivisie begint af te kraken weet je dat shit aan is“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Haha, Danny noemt zichzelf uitgesproken Rotterdams.
HuehueAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Noord-Engelsen die ergens in Griekenland op vakantie gingen.quote:
En hun ouders konden alles zien.![]()
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Oh ja datquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Noord-Engelsen die ergens in Griekenland op vakantie gingen.
En hun ouders konden alles zien.![]()
![]()
Awkward is dat“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nee (nog) niet gezienquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij keek ER toch Sked? Heb je gister The Island gezien?![]()
Eentje had gescheurde condoom, en zn moeder zag dat.
Ik zou harakiri plegen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou harakiri plegen.
Was best goed.quote:
Beter dan ER lijkt me“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
waarom ik nog ER kijk vraag ik me ook af somsquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was best goed.
Beter dan ER lijkt me
maar had wel wat beelden gezien van The Island, zag er best hard uit![]()
Overijssel jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Meppel![]()
Dat zal vast in het noorden liggen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Uhu. Zonder proeven en eliminatie shit. En geen cameras meer op het eiland, behalve die van hunzelfquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:51 schreef Sked het volgende:
[..]
waarom ik nog ER kijk vraag ik me ook af soms
maar had wel wat beelden gezien van The Island, zag er best hard uit“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oh kutquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
En op een echt bizar eiland itt ER wat meer tropisch paradijs isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Zonder proeven en eliminatie shit. En geen cameras meer op het eiland, behalve die van hunzelf![]()
Wat?quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oekraine heeft opeens geen radarbeelden meer van MH17.quote:
Toevallig allemaal niet in werking tijdens de crash.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oekraine heeft opeens geen radarbeelden meer van MH17.
Toevallig allemaal niet in werking tijdens de crash.Is ook wel klein beetje verdacht ja
Als RUsland dat deed had de westerse media moord en brand geschreeuwd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]Is ook wel klein beetje verdacht ja
Maar ahc, Oekraine zijn onze vrienden van de EU.
Wat was de reactie daarop dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als RUsland dat deed had de westerse media moord en brand geschreeuwd.
Maar ahc, Oekraine zijn onze vrienden van de EU.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Doet 1 gayjongen mee.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:52 schreef Sked het volgende:
[..]
En op een echt bizar eiland itt ER wat meer tropisch paradijs is
Vooraf zei hij: Ik wil vooral laten zien dat wij dit ook wel kunnen en niet watjes zijn die huilen om niks
Dag 1 wide hij al naar huis omdat hij last had vanbeestjes
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou harakiri plegen.![]()
![]()
Maar volgens wetenschappers kan het geen vooropgezet onderhoudsplan zijn.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
mijn godquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet 1 gayjongen mee.
Vooraf zei hij: Ik wil vooral laten zien dat wij dit ook wel kunnen en niet watjes zijn die huilen om niks
Dag 1 wide hij al naar huis omdat hij last had vanbeestjes![]()
![]()
Hij ging ook zn kots drinken en shotjes pis nemenquote:
hahahahahAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ah bah..quote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij ging ook zn kots drinken en shotjes pis nemen
hahahahah“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wat lijkt me dat een aids programma zeg.
Welke van de 2?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:00 schreef Fera het volgende:
Wat lijkt me dat een aids programma zeg.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
bah bahquote:Op zaterdag 23 januari 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij ging ook zn kots drinken en shotjes pis nemen
hahahahah
ik zag het nog in de gids maar had toen even geen tv bij de hand
de nederlandse variant is ook wel vermakelijk![]()
The Island. Wat is die andere?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik lach vooral om die Britse humor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bah bah
de nederlandse variant is ook wel vermakelijkAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:___!!
leukste afleveringen waren met die ongelofelijke slettebakkenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bah bah
de nederlandse variant is ook wel vermakelijk![]()
Een programma waar dronken engelsen hun eigen kots en shotjes pis drinkenquote:
Toch maar van keuze veranderen?
Ik vond dat zo leuk toen ik 16 ofzo was haha. Ga het nu wel weer proberen te kijken.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Amaquote:
Please“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Allebei kut.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een programma waar dronken engelsen hun eigen kots en shotjes pis drinken
Toch maar van keuze veranderen?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Lach me nu nog dood om die lads.
Herkende mezelf er wel in.
Behalve dat ik geen seks zou hebben op vakantie.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ieder z'n meug.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond dat zo leuk toen ik 16 ofzo was haha. Ga het nu wel weer proberen te kijken.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wel 1 keer filmpj van gezien van zo`n Vlaams stel wat ruzie had toen hij erachter kwam dat zij zich liet volblaffen door 2 kerels tegelijk op dat eilandquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oh ja zoiets staat mij nog wel bij ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel 1 keer filmpj van gezien van zo`n Vlaams stel wat ruzie had toen hij erachter kwam dat zij zich liet volblaffen door 2 kerels tegelijk op dat eilandYour beauty never ever scared me.![]()
Emmers?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:04 schreef Sked het volgende:
die figuren die op de 1e dag al door het budget heen zijn omdat ze hele emmers bestellen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oh zoquote:![]()
Emmers drank wow
18-jarige fokkie in Lloret![]()
Die deed dat ook
Mijn net 17 jarige broertje op Ko Samui.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo![]()
Emmers drank wow
18-jarige fokkie in Lloret![]()
Die deed dat ook
Die lag de volgende ochtend naast mij in het hopsitaal.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dat is iets wat ik nooit zal vergeten en hem tot zn dood mee zal pestenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn net 17 jarige broertje op Ko Samui.
Die lag de volgende ochtend naast mij in het hopsitaal.
Ja gaat hard dan hoor, had mij ook niet veel gescheeld of vriend van me had ziekenhuis gebeld verder.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
#fokkieginghardquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gaat hard dan hoor, had mij ook niet veel gescheeld of vriend van me had ziekenhuis gebeld verder.Your beauty never ever scared me.![]()
Hij kwam om 10 uur sochtends bij die huisjes aan strand aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gaat hard dan hoor, had mij ook niet veel gescheeld of vriend van me had ziekenhuis gebeld verder.
Toen vertelde russische eigenaar dat ik in het ziekenhuis lag, en toen besloot die eigenaar ook maar een ambu voor hem te bellen.
Gezellig wel toen.
Was wel meer dan drank.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
En ijlen de middag daarna aan het zwembad
ijlen daar werd je eng van“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Drugs ook ja?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij kwam om 10 uur sochtends bij die huisjes aan strand aan.
Toen vertelde russische eigenaar dat ik in het ziekenhuis lag, en toen besloot die eigenaar ook maar een ambu voor hem te bellen.
Gezellig wel toen.
Was wel meer dan drank.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja ging nergens over, kijk cheeseburgers jatten bij de Mac is nog leuk.quote:
Maar toen ik naar m`n hotelkamer liep en opeens als een plank op de grond donderde en amper meer wat uit m`n mond kon krijgen, tsja![]()
Oh en op straat in slaap vallen. en ruzie maken met duitsers genot“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Drankgebruikgenot.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ging nergens over, kijk cheeseburgers jatten bij de Mac is nog leuk.
Maar toen ik naar m`n hotelkamer liep en opeens als een plank op de grond donderde en amper meer wat uit m`n mond kon krijgen, tsja![]()
Oh en op straat in slaap vallen. en ruzie maken met duitsers genotAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Halfslapend in Berlijnse bushokjes liggen nadat je hebt vermeld verdwaald te zijn
die aflevering waarbij 1 zon chick ging rondsletten twee vriendinnen muurbloempjes waren?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:02 schreef Sked het volgende:
[..]
leukste afleveringen waren met die ongelofelijke slettebakken![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Halfslapend in Berlijnse bushokjes liggen nadat je hebt vermeld verdwaald te zijnEn fotos maken van ijsberen op een poster
ja die was mooiquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die aflevering waarbij 1 zon chick ging rondsletten twee vriendinnen muurbloempjes waren?
ook vies lullig voor die andere 2 wel![]()
huhquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]En fotos maken van ijsberen op een poster
Helaas was mijn tolerantie daar op het laatst meestal te hoog voor.
Waren wel de mooie nachtenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Toen beweerde je dat Knut ook in Berlijn wasquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
uh, oke.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen beweerde je dat Knut ook in Berlijn was
Dit herinner ik me niet.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Was dat die nacht dat het mij een fantastisch idee leek om nog te gaan drinken nadat mn vriendin al sliepAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Zal niet de eerste keer zijn toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uh, oke.
Dit herinner ik me niet.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja, toen ging je weer vrolijk je bed uitquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Was dat die nacht dat het mij een fantastisch idee leek om nog te gaan drinken nadat mn vriendin al sliep“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik ben een hoop kwijt ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn toch?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja, toen vond ik nog een bar met shotjes voor 1 euro. En bier voor 1 euro.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, toen ging je weer vrolijk je bed uit
Toen werd ik uit die bar gestuurd
ja best wel, ze ging helemaal los daarquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:11 schreef Sked het volgende:
[..]
ja die was mooi
ook vies lullig voor die andere 2 wel
ze had wel lekkere jongens gefixt toen herinner ik me![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, toen vond ik nog een bar met shotjes voor 1 euro. En bier voor 1 euro.
Toen werd ik uit die bar gestuurdIk weet dat allemaal nog wel ja, echt geniaal
PAXCON HOIquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja best wel, ze ging helemaal los daar
Mwah, genant wel.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik weet dat allemaal nog wel ja, echt geniaal
Toen had ik namelijk ook wel aan de andere kant van de wereld kunnen eindigen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
dat is als 6/10 meisje ook niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in dat programma 2 vriendinnen die met 1 jongen op vakantie gingen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze had wel lekkere jongens gefixt toen herinner ik me
Zou die jongen gay zijn/?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Mwah, denk dat je op momenten thuis erger eraan toe was soms ofnietquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, genant wel.
Toen had ik namelijk ook wel aan de andere kant van de wereld kunnen eindigen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
dat meisje was minstens 7/10quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:14 schreef Sked het volgende:
[..]
dat is als 6/10 meisje ook niet zo moeilijk![]()
absoluutquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in dat programma 2 vriendinnen die met 1 jongen op vakantie gingen.
Zou die jongen gay zijn/?![]()
mwaoh, amy gng er aan mindr onderdoorquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, denk dat je op momenten thuis erger eraan toe was soms ofniet
Die jongen ging ook als "grote broer" mee om alles in de gaten te houdenquote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Amy kon als tenger meisje dan ook minder hebben dan jijquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwaoh, amy gng er aan mindr onderdoor“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Maar die ene nacht met Elan had ik er niet meer moeten zijn.
Erg was dat.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Jezus Ama, zo erg was m`n verhaal nou ook weer niet“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
jajaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die jongen ging ook als "grote broer" mee om alles in de gaten te houden
ik geloof niet in zulke vriendschappen
de jongen is altijd gay als die met vrouwengroepjes omgaat![]()
als je een lekker wijf bent is het leven een walhallaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:15 schreef Sked het volgende:
[..]
dan wordt het alleen maar makkelijker![]()
Wat maakte dat je dat zo sterk denkt?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Was ook wel de keer dat ik hulp ging zoeken“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Omdat ik toen echt niet meer had horen te levenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat maakte dat je dat zo sterk denkt?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Maar waarom? Vanwege de consumptie?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik toen echt niet meer had horen te leven“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
ohja fuck staat me nog vaag iets van bijquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:16 schreef Sked het volgende:
weet je nog die aflevering met die gozer die z'n vriendin ging controleren Pax?
ging ze toen vreemd of niet? ik weet het niet meer, dacht dat er wel wat gebeurd was![]()
Omdat mijn hart nog maar enkele keren per minuut sloeg.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom? Vanwege de consumptie?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
die lag bijna topless op de barquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja fuck staat me nog vaag iets van bij
ging ze toen vreemd of niet? ik weet het niet meer, dacht dat er wel wat gebeurd was![]()
![]()
Was je dan niet vet in paniekquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat mijn hart nog maar enkele keren per minuut sloeg.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
ohquote:
het is echt debiel, want ook als je ouders/vriend niet meegaan om te gluren zullen ze het utieindelijk op tv zien![]()
Nee, eigenlijk niet.quote:
Ik kon niet meer opstaan door het alcohol gebruik, ik was 100% zeker dat het afgelopen was.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Bizar welquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Ik kon niet meer opstaan door het alcohol gebruik, ik was 100% zeker dat het afgelopen was.
Vraag me dan echt af wat er door je heen gaat op zo`n moment“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Huh?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
Jezus Ama, zo erg was m`n verhaal nou ook weer nietYour beauty never ever scared me.![]()
eNiet veel, want je zit onder een overdosis alcohol en diazepamquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bizar wel
Vraag me dan echt af wat er door je heen gaat op zo`n momentAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Geen reactiequote:
Maar toch nog helder genoeg om te beseffen dat het weleens klaar zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
e
[..]
Niet veel, want je zit onder een overdosis alcohol en diazepam“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oh ja had laptop opnieuw geïnstalleerd vanavond dus was even bezig met instellingen en programma's erop zetten.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ja, een soort zachtjes wegglijden terwijl je in slaap valt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar toch nog helder genoeg om te beseffen dat het weleens klaar zou kunnen zijn
En toen werd ik wakker en dacht ik dat ik een 2e kans had gekregenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
de mensen die zo'n vakantie laten filmen lijken me sowieso niet bijster intelligentquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh
het is echt debiel, want ook als je ouders/vriend niet meegaan om te gluren zullen ze het utieindelijk op tv zien![]()
Had wel gedacht dat jij benieuwd zou zijn hoe ik dat voor elkaar kreeg bij de Macquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja had laptop opnieuw geïnstalleerd vanavond dus was even bezig met instellingen en programma's erop zetten.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nou vertelquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had wel gedacht dat jij benieuwd zou zijn hoe ik dat voor elkaar kreeg bij de Mac
Ben wel benieuwd.Your beauty never ever scared me.![]()
Engquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, een soort zachtjes wegglijden terwijl je in slaap valt.
En toen werd ik wakker en dacht ik dat ik een 2e kans had gekregen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ach, alcohol is nog steeds het veiligste gevoel dat ik ooit hebt gehad.quote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Je hebt jezelf gedmt?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb vandaag een medestander gevonden voor m'n rusnak en fischer fanboyisme“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
nee dan ben je echt enorm domquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:19 schreef Sked het volgende:
[..]
de mensen die zo'n vakantie laten filmen lijken me sowieso niet bijster intelligent
zon zuipen ziekenhuis was ook altijd genot, daar meldden zich ook bijzondere types voor aan\
herinner me nog wel zon kasthomojochie uit emmen![]()
vaak wel gore shit op die dokterspostquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee dan ben je echt enorm dom
zon zuipen ziekenhuis was ook altijd genot, daar meldden zich ook bijzondere types voor aan\
herinner me nog wel zon kasthomojochie uit emmen![]()
Toen ben ik ook weer religieus geworden als je nog herinnerd fokkieAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Niet zo bijzonder hoorquote:Stond gewoon in de rij maar het was zo debiel druk dat die meid m`n bestellign op nam en die burgers klaar legt en weer wegloopt. Zonder te zeggen hoe duur het is
Nou ja ik nog even gewacht, nog niks. Dus ik pakte met m`n lamme kop alles en loop gewoon nog heel rustig naar buitentoen ik omkeek was ze er nog niet
1 van de 2 wel op de grond gepleurd per ongeluk omdat ik niet normaal kon eten maar oke“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
ja bahquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:22 schreef Sked het volgende:
[..]
vaak wel gore shit op die dokterspost
gebeuren rare dingen daar, alcohol en paupers is een slechte combo![]()
Uhuquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ben ik ook weer religieus geworden als je nog herinnerd fokkie“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Iedere arts heeft gezegd dat ik dat niet heb kunnen overlevenquote:
Dit klinkt wel als iets wat ik ook zou doen haha.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder hoorStond gewoon in de rij maar het was zo debiel druk dat die meid m`n bestellign op nam en die burgers klaar legt en weer wegloopt. Zonder te zeggen hoe duur het is
Nou ja ik nog even gewacht, nog niks. Dus ik pakte met m`n lamme kop alles en loop gewoon nog heel rustig naar buitentoen ik omkeek was ze er nog niet
1 van de 2 wel op de grond gepleurd per ongeluk omdat ik niet normaal kon eten maar okeYour beauty never ever scared me.![]()
Al kan ik me niet veel atheiste berichtjes van jou op fok herinneren op de een of andere manierquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ben ik ook weer religieus geworden als je nog herinnerd fokkie
Ik ben ook nooit militant atheist geweest.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al kan ik me niet veel atheiste berichtjes van jou op fok herinneren op de een of andere manierAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Wel ooit met Ezell heel hard lopen getuigen dat het gewoon zwart werd als je dood gingAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Oh ja dat wist ik nog wel ja. Toen ging ik weg. Ezell houdt er ook van om zo nihilistisch mogelijk te denkenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel ooit met Ezell heel hard lopen getuigen dat het gewoon zwart werd als je dood ging“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Omdat dat m.i. de enige logische redenatie is als je niet theistisch bent.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dat wist ik nog wel ja. Toen ging ik weg. Ezell houdt er ook van om zo nihilistisch mogelijk te denken
Daarom waarder ik die blik wel.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik heb daar laatst over na zitten denken en ben tot de conclusie gekomen dat je net als voor je geboren werd er gewoon helemaal niks is en je dat dus ook niet zal merkenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel ooit met Ezell heel hard lopen getuigen dat het gewoon zwart werd als je dood ging
geloven in een hemel is voor mensen die de dood niet durven te accepteren![]()
Later die nacht nog een kipburger ergers gesccoord, en helemaal boos de sla over straat smijten en schreeuwen dat ik geen sla lustquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als iets wat ik ook zou doen haha.![]()
Ik accepteer de dood als wie dan ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst over na zitten denken en ben tot de conclusie gekomen dat je net als voor je geboren werd er gewoon helemaal niks is en je dat dus ook niet zal merken
geloven in een hemel is voor mensen die de dood niet durven te accepteren
Ik ben ook niet bang dat ik het mis hebAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Later die nacht nog een kipburger ergers gesccoord, en helemaal boos de sla over straat smijten en schreeuwen dat ik geen sla lust![]()
Your beauty never ever scared me.![]()
ik bedoel dan voornamelijk het gevolg ervan, dat er dus niks meer is en je geen bewustzijn meer hebtquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik accepteer de dood als wie dan ook.
Ik ben ook niet bang dat ik het mis heb
maar goed daar heb ik geen bewijzen voor natuurlijk![]()
Oh ik was niet agressief ofzo hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:26 schreef Paxcon het volgende:
mensen op wie alcohol een nare invloed heeft vind ik niet gezelligHeel gezellig wel.
E“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Heerlijk lijkt me dat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik bedoel dan voornamelijk het gevolg ervan, dat er dus niks meer is en je geen bewustzijn meer hebt
maar goed daar heb ik geen bewijzen voor natuurlijk
Maar geloven doe ik het niet.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
die slowchat gaat echt NERGENS overquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga maar naar KLB SC met Calcio dan![]()
Zitten echt de meest idiote users in ja. Allemaal zo inhoudsloos en meningloosquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die slowchat gaat echt NERGENS over“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
daar zitten dan ook alleen maar verstandelijk beperkte usersquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die slowchat gaat echt NERGENS over![]()
Ik lees het trip report topic. Lach me kapot.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten echt de meest idiote users in ja. Allemaal zo inhoudsloos en meningloosja en ook nooit een fatsoenlijk onderwerp ofzo
ik heb daar sowieso nog nooit een onderwerp kunnen ontdekken![]()
Maar als minstens 5 artsen mij dood zouden hebben verklaard wie ben ik dan om aan God te twijfelen
Kloptquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]ja en ook nooit een fatsoenlijk onderwerp ofzo
ik heb daar sowieso nog nooit een onderwerp kunnen ontdekken
Elkaar beetje uitschelden, en dan komt toto even er tussendoor die een fok-user quote of een topic linkt, en dan gaan ze elkaar weer uitschelden.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
zitten paar goede usersquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt
Elkaar beetje uitschelden, en dan komt toto even er tussendoor die een fok-user quote of een topic linkt, en dan gaan ze elkaar weer uitschelden.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Als je zoiets meemaakt snap ik wel dat je sneller die richting in wordt geduwd jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als minstens 5 artsen mij dood zouden hebben verklaard wie ben ik dan om aan God te twijfelen
Maar ik ben ook niet atheistisch, dat is wel duidelijk. Wat ik wl ben weet ik niet overigens“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Opso heeft dan ook vrij weinig te meldenquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik ben wel 3 jaar diehard atheisch geweest.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zoiets meemaakt snap ik wel dat je sneller die richting in wordt geduwd ja
Maar ik ben ook niet atheistisch, dat is wel duidelijk. Wat ik wl ben weet ik niet overigens
Was niet eens een vervelende tijdAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
HAHAHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:32 schreef Sked het volgende:
[..]
die praat alleen maar over niks en eten
tsjaAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:32 schreef Sked het volgende:
[..]
die praat alleen maar over niks en eten
tsja
Your beauty never ever scared me.![]()
Nou nee.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Opso is een beetje de vrouwelijke fylaxYour beauty never ever scared me.![]()
Jij interesseert je tenminste nog wel een beetje ergens voor. Of je probeert het in ieder geval.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dit zie ik als een compliment. Thanks.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij interesseert je tenminste nog wel een beetje ergens voor. Of je probeert het in ieder geval.
(she/her)![]()
Jammer dat je verder zoveel domme stukjes schrijft.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit zie ik als een compliment. Thanks.
Maar nu en dan doe je wel je best om serieus ergens iets van op te vangen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer dat je verder zoveel domme stukjes schrijft.
Maar nu en dan doe je wel je best om serieus ergens iets van op te vangen.
(she/her)![]()
Sowieso wel jammer dat FOK! de plank misslaat door mee te gaan in hun vaak populistische stukken ipv juist een alternatief tussen geenstijl en npo te bieden.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Vooral die Working Class hero ofzo doet datquote:
Maar volgens is die gast echt al 40 ofzoz
Dan ben je echt een zwakzinnige hoor“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
wmb permanentquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
KLB gaat ook regelmatig op slot toch?![]()
laatst nog jaquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
KLB gaat ook regelmatig op slot toch?(she/her)![]()
quote:Neem dit mee naar achterenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso wel jammer dat FOK! de plank misslaat door mee te gaan in hun vaak populistische stukken ipv juist een alternatief tussen geenstijl en npo te bieden.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Sowieso die titels onder nieuwsberichten is echt absurd af en toe als je juist aangeeft dat je je wilt profileren als serieus nieuwsmediumquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso wel jammer dat FOK! de plank misslaat door mee te gaan in hun vaak populistische stukken ipv juist een alternatief tussen geenstijl en npo te bieden.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Niet minder serieus dan veel NPO titels.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso die titels onder nieuwsberichten is echt absurd af en toe als je juist aangeeft dat je je wilt profileren als serieus nieuwsmedium
Ik snap waar ze naar toe willen, maar het is een markt die verzadigd is.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
zolang ik in die fok feed enzo de grootste bagger zie neem ik de fp niet serieusquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso die titels onder nieuwsberichten is echt absurd af en toe als je juist aangeeft dat je je wilt profileren als serieus nieuwsmedium![]()
En al die users die onder elk nieuwsbericht wat ze posten Islam is vrede posten zouden helemaal niks meer mogen berichten.
Ik vind die dagelijkse berichten over lerares doet leerling een beetje overbodig
alleen die staan wel altijd bij meest bekeken![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
En al die users die onder elk nieuwsbericht wat ze posten Islam is vrede posten zouden helemaal niks meer mogen berichten.
FOK! zou moeten staan voor een bepaalde vrijheid van meningsuiting.
Dingen die bij de publieke omroep niet mogen worden gezegd.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
kweeniej hoor. Voor zover ik me kan herinneren heeft Danny gepost dat 'ie graag wil dat t een een nieuwsblog is en niet een serieus medium.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso die titels onder nieuwsberichten is echt absurd af en toe als je juist aangeeft dat je je wilt profileren als serieus nieuwsmedium
(if i recall right, Danny heeft zoveel in Fb geplaatst de afgelopen weken)(she/her)![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo?
FOK! zou moeten staan voor een bepaalde vrijheid van meningsuiting.
Dingen die bij de publieke omroep niet mogen worden gezegd.
Maar dan wel in de reacties
Je openingspost is het artikel en klaar“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nee. Want zo werkt FOK! niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dan wel in de reacties
Je openingspost is het artikel en klaarAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Overigens wordt er strenger gemodereerd op de FP.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:41 schreef Fok-it het volgende:
En al die users die onder elk nieuwsbericht wat ze posten Islam is vrede posten zouden helemaal niks meer mogen berichten.(she/her)![]()
Nou dan is het wel overduidelijk welke kleur bekent wordquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Als FOK! mainstream media gaan quoten kun je ophouden.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nee hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dan is het wel overduidelijk welke kleur bekent wordAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Een vechtpartij op een school met louter blanken in Arnhem komt er ook gewoon op.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Misschien solli insturen voor de fp?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Als FOK! mainstream media gaan quoten kun je ophouden.![]()
Nee, want ik heb niet zoveel met de fp.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien solli insturen voor de fp?
Maar je moet niet de mainstream media achterna lopen. Die net zo goed niet objectief zijnAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
zo hard om gelachenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Een vechtpartij op een school met louter blanken in Arnhem komt er ook gewoon op.![]()
Ik moest ook grinniken. Maar het word twel belicht.quote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Je constateert toch zelf ook wel dat na Keulen er een paar users zijn, die elke dag de berichten gewoon bewust op lijken te zoeken. Het is echt een stormloop aan nieuws over vluchtelingen die seksueel misbruik maken.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Een vechtpartij op een school met louter blanken in Arnhem komt er ook gewoon op.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ja, vind je het raar.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je constateert toch zelf ook wel dat na Keulen er een paar users zijn, die elke dag de berichten gewoon bewust op lijken te zoeken. Het is echt een stormloop aan nieuws over vluchtelingen die seksueel misbruik maken.
De eerste dagen berichtte de mainstreammedia dat het geen vluchtelingen waren. Dat heb je zelf nog geciteerd.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Weet ik. Maar dan ga je als forum toch een bepaalde kant op?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, vind je het raar.
De eerste dagen berichtte de mainstreammedia dat het geen vluchtelingen waren. Dat heb je zelf nog geciteerd.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nee, dan bied je tegenwicht tegen subjectief berichtgeving.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dan ga je als forum toch een bepaalde kant op?
Dan kies je geen kant.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: